Geen flauw idee, ik ben er geen voorstander de antwoorden van een ander in te vullen.quote:
Okquote:Op maandag 27 november 2006 19:46 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ben er geen voorstander van antwoorden van een ander in te vullen.
Je eerste voorstel was nog te doenquote:Op maandag 27 november 2006 19:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
Dan moet ik een ander zoeken om te dansen *zucht*
FIVE_HORIZON!? Doe jij het?
Nah dan moet je wel kunnen drinken.quote:Op maandag 27 november 2006 20:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je eerste voorstel was nog te doen
Is het niet lucratiever om die apart te veilen? alles voor Fok he.quote:Op maandag 27 november 2006 21:58 schreef yvonne het volgende:
Brechtje gaat ook mee die dag en avond voor de hoogste bieder
Ja dat wou ik ook.quote:Op maandag 27 november 2006 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Is het niet lucratiever om die apart te veilen? alles voor Fok he.
Jij hebt 40 euro op de plek van Martijn gebodenquote:Op maandag 27 november 2006 11:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Martijjjjjjjhijnnn check je PM ff is belangrijk!
Waar zie je dat staan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:16 schreef FOKradio het volgende:
Wie is Hubby?
quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:34 schreef static het volgende:
500 voor Yvonne en hubby. Brechtje als derde wiel.
Sjezus Martijn/Nolius, doe niet zo bL0nTquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:16 schreef FOKradio het volgende:
Wie is Hubby?
Dudequote:
quote:
Ja, want Hubby is een gangbare termquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus Martijn/Nolius, doe niet zo bL0nT
Erm.... ja?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ja, want Hubby is een gangbare term
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef FOKradio het volgende:
[..]
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet getrouwd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude! Moet ik dit serieus nemen dan
Hubby = husband
Stomme kloonquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:47 schreef hubby het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet getrouwd.
En ik weet ook niets van die deal![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:47 schreef hubby het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet getrouwd.
En ik weet ook niets van die deal![]()
Zie je wel. Het kan toch ook een user zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude! Moet ik dit serieus nemen dan
Hubby = husband
En dat moet scherp en des FOK!'s FOK! radio presenterenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Het klinkt als een driejarige Engelse peuter die net iets op de peuterschool opgepikt heeft.
Een grove schande is het!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat moet scherp en des FOK!'s FOK! radio presenteren.
Tis op zijn minst jammer hoor, een beetje scherpte zou fijn zijnquote:
Ontopic slowchattenquote:
Ja, want dit heeft alles met scherpte te maken!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis op zijn minst jammer hoor, een beetje scherpte zou fijn zijn.
Of heet het onder-de-steen-radio tegenwoordig?.
Eeeehmmm als Yvonne aangeeft met "hubby" EN brechtje te komen, over wie zou het dan gaan denk je?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:56 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ja, want dit heeft alles met scherpte te maken!
Denk ik...![]()
Ik vind het leuk verzonnen. van mezelfquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ontopic slowchatten! Wie in Godsnaam heeft dat verzonnen
![]()
Hoi Diz, nuecken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ontopic slowchatten! Wie in Godsnaam heeft dat verzonnen
![]()
Wie zegt mij dat jij niet dagelijks als 'hubby' in een chat met Brechtje zit?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm als Yvonne aangeeft met "hubby" EN brechtje te komen, over wie zou het dan gaan denk je?.
Pas als ik het resultaat weet van het gesprekje van gister op msnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |