quote:Op donderdag 30 november 2006 12:13 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Het heeft een beetje weg van Oversight...
Maar goed, ik zal even meedenken. Doe "mijn" modjes maar gewoon wederom in de aanbieding. Want ik was toch niet van plan om ook maar iets te gaan doen met de heren, ik ben nogal lui en het dan moet je weer zoveel dingen regelen.Ik maak het bedrag wel over volgende week. Dan is alles rond.
75 voor Nosh+50 voor Messenga+13 voor het niet kussen van de kont van IJsmeis+10 voor de 100km lopen
Het was absoluut de moeite waard om op deze manier een aantal heren met samengeknepen billen mee te makenVeel succes verder met de actie!
Wel nog even blonderen, een scheidinkje trekken en een bril aanschaffenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Leuk
Ik geloof dat ik nog wat aanvullende foto's maak![]()
Trek ik mijn pak maar uit de kast (hihi, ik zei uit de kast, dan lijkt het nog wat, ben ik toch de yup die Yvonne van me maakte
Er valt niet zoveel te blonderen, om over een scheiding maar helemaal niet te sprekenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wel nog even blonderen, een scheidinkje trekken en een bril aanschaffen![]()
*kuch* Hoe zit het met de veilingvee? Wat nou als die niet zitten te wachten op een fotoreportage?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef moemoe het volgende:
Leuke toevoeging: de hoogste bieders maken ook nog eens kan op een kleine fotoreportage met Re. Hij zal aanwezig zijn bij het uitstapje en de foto's hiervan zullen worden geplaatst op de frontpage. (Als de bieder daarin toestemt natuurlijk.)
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:11 schreef Nosh het volgende:
En ik was net begonnen met het hele 'oh, volgend jaar sta ik op een roze boot te zwaaien'- acceptatieproces.
Wat mij betreft staat dat gewoon, als je na het weekend nog bovenaan staat, dat is.
Maar goed, zie zelf maar.
(Als de bieder en het crewlid daarin toestemmen natuurlijk.)quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*kuch* Hoe zit het met de veilingvee? Wat nou als die niet zitten te wachten op een fotoreportage?
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*kuch* Hoe zit het met de veilingvee? Wat nou als die niet zitten te wachten op een fotoreportage?
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
(Als de bieder en het crewlid daarin toestemmen natuurlijk.)![]()
![]()
Ah!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
(Als de bieder en het crewlid daarin toestemmen natuurlijk.)![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Make up your mind girl.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
![]()
Waarmee ik overigens niet per definitie wil zeggen dat ik het niet zo willen![]()
Ze is gewoon heel sociaalquote:
Heh, ik dacht dat die boot sowieso wel mee zou doen. Vandaar.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Dat kost mij nog eens 50,- Euro (deelnamekosten boot)
ik word genaaid zonder te zoenen...
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:31 schreef Nosh het volgende:
Heh, ik dacht dat die boot sowieso wel mee zou doen. Vandaar.
En verder is het natuurlijk al stoer als je het geld overmaakt, en je daarna iemand anders ook laat bieden. Want hey, dubbele inkomsten voor het goede doel. Waar het natuurlijk uiteindelijk om draait, ook al moeten de bieders er ook wat aan overhouden.
Oh, dat filmpje is nep?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
By sommige activiteiten hoef ik geen camera
![]()
Scherp... maar toch weer nietquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
By sommige activiteiten hoef ik geen camera
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch maar met z'n allen naar de Gay-parade lees ik?
Ach als er genoeg geld in het laatje komt en er zijn genoeg mensen nou dan wil ik mijn deel ook wel spelen op zo'n boot hoorquote:
In dat geval ga ik wel mee etenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach als er genoeg geld in het laatje komt en er zijn genoeg mensen nou dan wil ik mijn deel ook wel spelen op zo'n boot hoor
Het was bedoeld als een 'je helpt hoe dan ook het goede doel, dus it's your call'.quote:
Jij komt ook op de bootquote:Op donderdag 30 november 2006 13:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In dat geval ga ik wel mee eten
Dan moet er echt heel wat meer op tafel komenquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:55 schreef FamFarmerFan het volgende:Eerst hoeven de mannen niet zo nodig...
En als er een 18-jarige modje vanaf het eerste moment de consequenties aanvaard van zijn aanbod, komen ze ineens allemaal...
Helden
![]()
Jups, voor mij ookquote:Op donderdag 30 november 2006 13:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan moet er echt heel wat meer op tafel komen
Te laat...quote:Op donderdag 30 november 2006 14:00 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar laten we het allemaal maar snel vergeten... da's beter voor iedereen...![]()
Kut!quote:
quote:
quote:
Devvers!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:49 schreef FamFarmerFan het volgende:
Wie maakt het iedere keer stuk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |