Ja maar dat was dus niet het geval, keeper kwam uit naar de zijkant, schoot ie uit, booooeemm in een keer ratinho kruizinkjequote:Op dinsdag 28 november 2006 12:00 schreef CittaR het volgende:
[..]
dat is makkelijk als de keeper mee komt naar voren van de tegenpartij...
dat heb ik ook idd al een paar keer gehad.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:10 schreef martjin het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus niet het geval, keeper kwam uit naar de zijkant, schoot ie uit, booooeemm in een keer ratinho kruizinkje
Gewoon na een maandje krijg je de eerste 3 spelers ongeveer...quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:00 schreef Sjechov het volgende:
Vraagje.
Ik heb een nieuwe satelietclub, Venezia, echter is Italie niet meegeladen (dus geen "witte" spelers).
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat dat wat wordt?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
Mijn reservekeep Leo Franco is 3 weken out vanwege artritis (reuma?). Die ben ik in 10 jaar CM/FM nog nooit tegengekomen.
Dat ga je heus wel merken als dat gebeurt, geloof mij maarquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:42 schreef DANILXL het volgende:
is de patch al uit
(Player) Search -> Staffquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:35 schreef andre347 het volgende:
Weet iemand nog een goede stafflid want mijn assistent is ervandoor gegaan!?
Morgen of donderdag als alles goed gaat.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:42 schreef DANILXL het volgende:
is de patch al uit
Nee, alleen je voorkeur geven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kun je eigenlijk zelf ook een feeder club aandragen?
ja, uit de keuzes die je krijgt, of kan je ook een voorkeur opgeven voor een land? Ik wil nl best een feeder in Brazilie, maar krijg elke keer van die kutclubs uit duitsland...quote:
Hoe kan je 6 keer landskampioen zijn geweest en Marcelo is pas 19, Babel 19 en Sneijder pas 22? Dan zit je pas in 2007/2008 ofzo. 2006 + 6 jaar landskampioen is ehmmm 2012..?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:35 schreef k8skaaay het volgende:
Ik wou eigenlijk wachten totdat de patch uitkwam maar goed. (beetje buggy nog)
In 2006 heb ik grote sucessen met ajax gehaald. (6x landskampioen, 3x CL gewonnen .)
- Marcelo (Linksback, als vervanger voor Maxwell die ik niet zo denderend vind, 19 jaar pas )
- Ryan Babel (AML, S, Klinkt voorzich. jonge speler met groot talent.. 'vervanger' voor in de toekomst, 19 jaar again)
- Wesley Sneijder (AM CRL, Een goede speler die wel moeilijk weg te plukken valt, we zullen zien.. 22 ?)
- Messi (AM CRL, lijkt me duidelijk , super talent)
updateje
-
Dus plotseling worden je talenten veel en veel beter?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef k8skaaay het volgende:
@ Rorata, ik hoop het ook. Gelukkig is de patch wel Savegame compatible dus je hoeft NIET opnieuw te beginnen
Daar ben ik dus bang voor, dat mijn talenten gewoon slecht blijven en zich pas na de seizoenen die ik al gespeeld heb gaan ontwikkelen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dus plotseling worden je talenten veel en veel beter?![]()
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 29 november 2006 12:45 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor, dat mijn talenten gewoon slecht blijven en zich pas na de seizoenen die ik al gespeeld heb gaan ontwikkelen.
Messi heeft een minimal fee van 150 miljoen meen ikquote:Op woensdag 29 november 2006 10:35 schreef k8skaaay het volgende:
Ik wou eigenlijk wachten totdat de patch uitkwam maar goed. (beetje buggy nog)
In 2006 heb ik grote sucessen met ajax gehaald. (6x landskampioen, 3x CL gewonnen .) Maar om nu toch maar eens wat anders te doen, eens lekker dwars gedaan en een Italiaans ploegje gekozen: Inter milaan !
Leuke ploeg met een paar goede spelers, selectie is aardig op leeftijd dus ik ga ook jonge aankopen doen. Ik ben gisteren avond mijn game gestart en ik heb Esteban Cambiasso aan Chelsea FC verkocht voor 20Mil, hier was Adriano niet blij mee, maar ik heb belooft een vervanger binnen te halen.
Ik zoek dus jonge spelers en mijn verlanglijstje is op dit moment :
- Marcelo (Linksback, als vervanger voor Maxwell die ik niet zo denderend vind, 19 jaar pas )
- Ryan Babel (AML, S, Klinkt voorzich. jonge speler met groot talent.. 'vervanger' voor in de toekomst, 19 jaar again)
- Wesley Sneijder (AM CRL, Een goede speler die wel moeilijk weg te plukken valt, we zullen zien.. 22 ?)
- Messi (AM CRL, lijkt me duidelijk , super talent)
Ik heb 40 mil te besteden.. en ik heb een degelijke staff dus dat is geen probleem.
Vanavond updateje
-
Kans is groot als je ziet hoe lang ze erover doen...De grote issues zijn sowieso allemaal al gefixt en daarnaast nog ontzettend veel. Nieuwe db. Eindelijk kunnen we dan beginnen!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:44 schreef T1andonly het volgende:
De patch zou wel eens welkom zijn. Dan start ik gelijk een nieuwe game(voor de zoveelste keer) Na deze patch hoop ik dat alle grote bugs eruit zijn. Met kleine dingetjes kan ik altijd wel leven.
Als ik het goed begrijp worden er in bestaande games slechts kleine correcties aangebracht op de eigenschappen van spelers. Wil je dus echt van die bug af zijn moet je een nieuw spel starten.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dus plotseling worden je talenten veel en veel beter?![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:39 schreef Peregrijn het volgende:
Zou lekker zijn als de patch vandaag komt, want waarschijnlijk krijg ik het spel ook vandaag opgestuurd samen met de VIKan ik eindelijk weer eens lekker met FM2007 aan de slag. Zeker zin in na het spelen van de demo.
Ja daar heb ik het over, daar zit dus een fout in en daarom is de patch er weer vanaf gehaald en is SI er nu weer mee bezig. Niet installeren dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:57 schreef dvdk het volgende:
http://community.sigames.(...)1102691/m/5962069872
de patch is al uit en zou ergens op filefront moeten staan.
was te vroeg uitgeveven door http://www.fmnorge.com
kan je de link posten? ik wil hem toch wel uitproberen, kan hem niet vinden.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:09 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het over, daar zit dus een fout in en daarom is de patch er weer vanaf gehaald en is SI er nu weer mee bezig. Niet installeren dus.
Nee, want hij is van de site afgehaald.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:12 schreef dvdk het volgende:
[..]
kan je de link posten? ik wil hem toch wel uitproberen, kan hem niet vinden.
lees eens goed. Het gaat over FM 2006.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:23 schreef martjin het volgende:
[..]
Hoe kan je 6 keer landskampioen zijn geweest en Marcelo is pas 19, Babel 19 en Sneijder pas 22? Dan zit je pas in 2007/2008 ofzo. 2006 + 6 jaar landskampioen is ehmmm 2012..?
dan moet ie in het fbm 2006 topic posten en niet hier!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
lees eens goed. Het gaat over FM 2006.
Rustig patch gefrustreerdequote:Op woensdag 29 november 2006 16:43 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan moet ie in het fbm 2006 topic posten en niet hier!
Hij gaf in 1 zin een samenvatting van zijn 2006-prestaties en ging toen verder over fm2007. Kan toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:43 schreef dvdk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:43 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ik wil Ajaxquote:Op woensdag 29 november 2006 21:48 schreef Floeperdepoep het volgende:
Iemand zin in netwerkgame?
Is over te zetten naar patched versie.
Ik ben Ajax![]()
Hmm geen idee of mijn laptop dat trektquote:Op woensdag 29 november 2006 21:52 schreef sjimz het volgende:
Ik wil opzich wel meedoen maar het liefst wel met de huge database
Dan pas ikquote:Op woensdag 29 november 2006 21:54 schreef Silverado het volgende:
[..]
Hmm geen idee of mijn laptop dat trekt
wilde ik ook doen, met behulp van tips en trucs op manutd.nl.. ligt de site down..quote:Op donderdag 30 november 2006 00:25 schreef PPWB84 het volgende:
Als er niet weer een 'major bug' ontdekt wordt vlak voor de release tenminste. Ik heb al trainingschedules gemaakt en ben nu bezig tactieken te maken alvast
Hoe kom je aan die wijsheid eigenlijk?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:24 schreef PPWB84 het volgende:
Vandaag de patch...
Hij stond er gisteren al op maar is er snel weer afgehaald vanwege een fout in de patchquote:Op donderdag 30 november 2006 10:29 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben klaar voor de patchmaar waar blijft die
De bugs zijn er dan wel uit, maar de "schade" die bijvoorbeeld de trainingbug heeft aangericht wordt maar deels opgeheven (je jonge spelers worden niet ineens twee keer zo goed).quote:Op donderdag 30 november 2006 11:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Weet iemand al of het zeker is dat je je spel niet opnieuw hoeft te starten?En zijn dan alle bugs eruit?Het gaat me vooral om de training.Ik zie wel dat je gewoon verder kan spelen, maar ik las ook dat dan niet alle bugs eruit zijn.
je zou eigenlijk even moeten zoeken naar Omar Esparza, een erg goede defensive middenvelder en linksback die regelmatig rebounds erin schiet als je hem mee laat aanvallenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Man_Made_God het volgende:
Het is inmiddels januari 2011.
Na jaren zaaien, is het inmiddels oogsten heb ik het idee. Vorig jaar de Champions League gewonnen, en dit jaar op schema voor alle prijzen. Daarnaast heb ik de wereldbeker en de Johan Cruijff Schaal al gewonnen.
Met de volgende spelers ga ik de tweede seizoenshelft in (Ustari net gekocht):
[[url=http://xs109.xs.to/xs109/06483/Afbeelding1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Daarnaast heb ik alle spelers die ik nodig heb voor volgend seizoen als het goed is al binnen. Onderstaande spelers zijn óf backup, en de linksback wil ik al snel brengen i.p.v. Emanuelson en omdat ik met Sorín stop.
[[url=http://xs109.xs.to/xs109/06483/Afbeelding2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik ben er wel tevreden mee!
Dit is niet juist. De patch werkt retroactive, wat wil zeggen dat al nieuwe gecreerde spelers van je 7.0 game ook worden ge-update en ze een betere balans van stats hebben. De patch is volledig save game compatible en de veranderingen die mensen die een nieuw spel starten krijg je ook emt je save game, al kan het tot het eind van het seizoen duren voordat echt alle fixes zijn doorgevoerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef BUG80 het volgende:
[..]
De bugs zijn er dan wel uit, maar de "schade" die bijvoorbeeld de trainingbug heeft aangericht wordt maar deels opgeheven (je jonge spelers worden niet ineens twee keer zo goed).
Wil je dus het effect van de bug(s) opheffen dan moet je echt een nieuwe game starten volgens mij.![]()
Ok, mijn fout.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:10 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Dit is niet juist. De patch werkt retroactive, wat wil zeggen dat al nieuwe gecreerde spelers van je 7.0 game ook worden ge-update en ze een betere balans van stats hebben. De patch is volledig save game compatible en de veranderingen die mensen die een nieuw spel starten krijg je ook emt je save game, al kan het tot het eind van het seizoen duren voordat echt alle fixes zijn doorgevoerd.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:16 schreef PPWB84 het volgende:
Ik sprak gister trouwens met een tester die daar werkt op msn en hij was heel positief over de freds/regens, de nieuw gecreerde spelers dus. Voorheen warene r altijd problemen en onlogische stat combinaties. Een verdediger met passing 20 en finishing 18 bijvoorbeeld. Of acceleratie 18 en snelheid 8. Nu zijn deze attributen veel beter gelinkt, dus nu heeft een verdiger ook echt verdedigingsstats in de meeste gevallen. Verder vertelde hij dat er meer variatie is in de game wereld nu. Vroeger als Henry ermee ophield, kwam er een speler met ongeveer dezelfde stats. Zo bleef er weliswaar balans, maar het was veel hetzelfde. Nu zien we verschillende spelers doorkomen die losstaan van de oude spelers.
Daarnaast de herbalancering van blessures, het tunen van rode/gele kaarten en het herstel van training ziet het er goed uit met deze patch.
Je kan de huge database downloaden.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:10 schreef TIM-846 het volgende:
als je alle spelers en talenten in je game wil hebben kun je die database size nog ergens anders op zetten behalve large bij het opstarten van een nieuwe game? Want ik heb namelijk het idee dat ik wat spelers mis!
En dan kun je door de drukte de 1e 4 uur de patch niet downloaden zeker?quote:
Jawel, want er zijn zat mirrorsquote:Op donderdag 30 november 2006 14:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En dan kun je door de drukte de 1e 4 uur de patch niet downloaden zeker?![]()
- Newgens hebben nu beter gebalanceerde stats, wat lange termijn games goed mogelijk maakt.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:57 schreef AminBen het volgende:
Wat zijn de grootste veranderingen?
En niet met die lange kutlijst komen![]()
Ik verwacht eigenlijk wel de volgende functie, voor de mensen die met Ajax spelen:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:03 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
- Newgens hebben nu beter gebalanceerde stats, wat lange termijn games goed mogelijk maakt.
- Injuries zijn beter gebalanceerd
- Problemen met training zijn gefixt
- Minder rode kaarten, iets minder agressie
quote:De scheidsrechter nam in de afgelopen wedstrijd een discutabele beslissing. Wat is hierop uw reactie?
[ ] Kankerneger
[ ] Blinde tyfushond
[ ] Vreselijke moraalridder
Denk dat het te laat is om dat nog in de patch te verwerkenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:20 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel de volgende functie, voor de mensen die met Ajax spelen:
[..]
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:20 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel de volgende functie, voor de mensen die met Ajax spelen:
[..]
Moet je de originele maar kopenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef martjin het volgende:
Kut, ik ben fucking dom...
Heb ik die patch gedownload en geinstalleerd, heb ik niet meer de goede crack om het spelen te draaien
Ideëen?
Kun je nog wel verder spelen met je savegames? Of moet je overnieuw beginnen om die veranderingen te laten werken?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:03 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
- Newgens hebben nu beter gebalanceerde stats, wat lange termijn games goed mogelijk maakt.
- Injuries zijn beter gebalanceerd
- Problemen met training zijn gefixt
- Minder rode kaarten, iets minder agressie
Ik ga het bijna gelovenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:15 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Argh, nu nog een no-cd crack nodig die 7.0.1 compatible isDe CD had ik weggeflikkerd en nu vraagt 'ie weer om de cd
![]()
Lees het topic eens doorquote:Op donderdag 30 november 2006 17:14 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Kun je nog wel verder spelen met je savegames? Of moet je overnieuw beginnen om die veranderingen te laten werken?
Oke, oke, ik heb hem gedownloadquote:Op donderdag 30 november 2006 17:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga het bijna geloven
Wie gooit zn cd nou weg![]()
Uhuh, hou me ff op de hoogte als je wat hebtquote:Op donderdag 30 november 2006 17:18 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Oke, oke, ik heb hem gedownload
Je zegt net dat je wacht op een no cd crackquote:Op donderdag 30 november 2006 17:57 schreef T1andonly het volgende:
Ik hoop vanavond al wat ervaringen te horen. Dan besluit ik morgen wel of ik hem installeer
Daar wacht ik ook nog steeds opquote:Op donderdag 30 november 2006 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zegt net dat je wacht op een no cd crack
Fm op een console is zo'n horrorquote:Op donderdag 30 november 2006 18:01 schreef Greetings het volgende:
Zo, net het spel voor de Xbox360 gekocht. Zo maar eens beginnen met een leuke Engelse lagere divisie club![]()
Aanraders?
ja het spel op de pc kopen!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:01 schreef Greetings het volgende:
Zo, net het spel voor de Xbox360 gekocht. Zo maar eens beginnen met een leuke Engelse lagere divisie club![]()
Aanraders?
Nee hoor, vind het best te doen. Aantal edities geleden ook al gehad.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Fm op een console is zo'n horror![]()
Merk er nog niet veel van omdat bij mij alleen de trainingsbug van toepassing was.. Had nooit veel blessures of schorsingenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:07 schreef andre347 het volgende:
en>? hoe is de Patch!??!
Een niet EU speler moet tenminste 75% van de laatste interlands gespeeld hebben (weet niet meer in welk tijdsbestek dat moet gaan)quote:Op donderdag 30 november 2006 18:10 schreef Greetings het volgende:
Ik denk dat ik Nottingham Forest (of Millwall) maar eens terug naar de top ga helpen![]()
ZIjn er nog steeds die belachelijk regels met buitenlanders in Engeland? Zo ja, hoe luidde die regel ook weer?
Mij ook graag! Alleen waar bekijk ik een PM?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:26 schreef andre347 het volgende:
Als er een no-cd crack is wil iemand dan mij ff pm.. dan ga ik nu nog ff PES doen!
kan je niet gewoon de gecrackt exe van 7.0 gebruike?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:15 schreef andre347 het volgende:
Nu wacht ik ook op de n*-cd cr*ck... ik schaam me![]()
Heb ik wel gedaan, alleen is je .exe dan weer naar de 7.0 versie teruggezet. Weet niet of dat veel effect heeft.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:54 schreef dvdk het volgende:
[..]
kan je niet gewoon de gecrackt exe van 7.0 gebruike?
Nope..dan is het gewoon weer versie 7.0quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan, alleen is je .exe dan weer naar de 7.0 versie teruggezet. Weet niet of dat veel effect heeft.
volgens mij is alleen je exe dan nog oud, en in de exe staan niet alle verbeteringen (zeker niet die aan da database zelf)...dus ik denk wel dat het gewoon kan.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope..dan is het gewoon weer versie 7.0
De update speelt goed hoor
Probeer het zou ik zeggenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:11 schreef dvdk het volgende:
[..]
volgens mij is alleen je exe dan nog oud, en in de exe staan niet alle verbeteringen (zeker niet die aan da database zelf)...dus ik denk wel dat het gewoon kan.
Ik zal us proberenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:11 schreef dvdk het volgende:
[..]
volgens mij is alleen je exe dan nog oud, en in de exe staan niet alle verbeteringen (zeker niet die aan da database zelf)...dus ik denk wel dat het gewoon kan.
Toen heb ik hem wel gespeeld ( ook downloade ) maar ik had de compatibiliteit veranderd naar windows 95 ofzo.. en dan draait ie gewoon .. mss wil dat nu weer!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:26 schreef Rorata het volgende:
ik wacht ook op de no cd crack:p
hopen dat het niet zo word als de vorige fm waar de crack van 6.03 nooit gekomen is
realistisch tog.. Fey heeft vele blessures op dit moment dus dat moet de game nog inhalen.. en ze sporen je aan om een beter team samentestellen!! ( allemaal hints )quote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef Piet_Veerman het volgende:
Eerste oefenwedstrijd met Feyenoord:
Huijsegems 1/2 maanden eruit.
Tiendalli 2 maanden eruit.
Jaja, ik merk het verschil..
dagelijksquote:Op donderdag 30 november 2006 21:09 schreef Dennus-F het volgende:
heb je wel eens gehad dat er een stadion naar je word genoemd?
Hmm klote dus vooralsnog, op google ook nog niets weten te vinden.quote:
Even doorzetten he, maar je moet niet zo'n zaadteam pakken als Feyenoordquote:Op donderdag 30 november 2006 22:17 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik heb het definitief opgegeven. Naast de al genoemde blessures van Tiendalli en Huijsegems, vielen Castelen, Drenthe, De Guzman en Lodewijks op dezelfde dag uit. En ik ben net 2 weken bezig.
Zonde, want in potentie is het een wereldspel.
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:30 schreef andre347 het volgende:
[..]
Toen heb ik hem wel gespeeld ( ook downloade ) maar ik had de compatibiliteit veranderd naar windows 95 ofzo.. en dan draait ie gewoon .. mss wil dat nu weer!![]()
Wowowow, ik heb het origineel.Maar je moet de compatibiliteit ofzo veranderen voor je de patch kan spelen?Daar vroeg ik naar.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:37 schreef sjimz het volgende:
Ik word echt gek van die vragen over de no cd crack..
Stelletje kutpapaupers koop het spel gewoon dan hoeven deze onzinnige vragen niet gesteld te worden
Maar dat kwam zo over omdat ik net iets had gevraagd.Maarre kan ik de patch zo spelen of dat shit met windows 95?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:44 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het ook niet direct naar jou toe.. maar heel dit topic word vervuild door vragen naar cd-cracks..
Als je het wil downloaden moet je zelf weten maar ga hier niet zeuren over een cd crack.
Omdat ik toevallig net pas thuiskomquote:Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar dat kwam zo over omdat ik net iets had gevraagd.Maarre kan ik de patch zo spelen of dat shit met windows 95?
Als jij gewoon de cd hebt, dan installeer je gewoonde patch en kun je het gewoon spelen zolang je de originele game cd er maar in hebt zitten. No cd crack en ander geneuzel heb je alleen als je een illegale versie download. De patch werkt prima als je de originele game hebt, je kunt gewoon het spel starten als het goed is.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar dat kwam zo over omdat ik net iets had gevraagd.Maarre kan ik de patch zo spelen of dat shit met windows 95?
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Als jij gewoon de cd hebt, dan installeer je gewoonde patch en kun je het gewoon spelen zolang je de originele game cd er maar in hebt zitten. No cd crack en ander geneuzel heb je alleen als je een illegale versie download. De patch werkt prima als je de originele game hebt, je kunt gewoon het spel starten als het goed is.
zeur niet zo dat jij wel geld hebt om hem te kopen, patsertjequote:Op donderdag 30 november 2006 23:44 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het ook niet direct naar jou toe.. maar heel dit topic word vervuild door vragen naar cd-cracks..
Als je het wil downloaden moet je zelf weten maar ga hier niet zeuren over een cd crack.
Daar is niets patserig aan.. het spel is maar 50 euro...quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:42 schreef dvdk het volgende:
[..]
zeur niet zo dat jij wel geld hebt om hem te kopen, patsertje
WTFquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:31 schreef sjimz het volgende:
Ik heb in mijn nieuwe game met Juventus Chiellini verkocht aan Barcelona.
Mijn supporters zijn boos maar niet als ze weten hoeveel geld mij dit gaat opleveren.
Ik heb hem voor 150.000 verkocht... maar na 1 interland krijg ik er 58 miljoen bij![]()
Ik geloof je ook wel, maar wat een constructie!quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal even een screen plaatsen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Chiellini gaat zeker minimaal 1 interland spelenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel, maar wat een constructie!
Haha, ben je zelf de bondscoach ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Chiellini gaat zeker minimaal 1 interland spelen![]()
Nee maar het is een van de grootste talenten in FM07quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:48 schreef Martin_Jager het volgende:
[..]
Haha, ben je zelf de bondscoach ofzo?
Dat vermoedde ik ook alquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:48 schreef Martin_Jager het volgende:
[..]
Haha, ben je zelf de bondscoach ofzo?
Nee dat zou ik een soort van cheaten vinden..Maar in al mijn spellen die ik tot nu toe heb gespeeld in fm07 heeft hij in ieder geval na 1 jaar al wat a-interlands gespeeld, dus ik verwacht het nu ook.quote:
Ze klagen daar altijd, dan kun je het spel niet meer spelen. Over het algemeen is het prima speelbaar en nu met de patch nog veel meer. Dan blijf je echt eeuwig wachten, geloof me. Ik heb ervaring en heb fm 05 en 06 amper gespeeldquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:59 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb doen besluiten nog te wachten op de patch. Ik lees op het forum van si-games dat er nog veel problemen zich voordoen in 7.0.1.
Veel speelplezier en gelijk de patch installeren!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:35 schreef PPWB84 het volgende:
Ik heb het spel gekocht,dat wordt lekker spelen vanavond.
Ik had altijd Torquay Unitedquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:39 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik heb de afgelopen maand met Manchester United gespeeld. Dit was best succesvol. Ik wil nu een nieuwe game beginnen met een team uit een lage league, om vervolgens door te stoten naar de hoogste competitie. Met welk team hebben jullie op dat gebied goede ervaring?
Ik zocht altijd een leuke naam met een leuke kleurquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had altijd Torquay UnitedMaar dat vond ik gewoon een leuke naam
![]()
Wat dat betreft Rushden & Diamonds misschien een ideequote:Op vrijdag 1 december 2006 12:47 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik zocht altijd een leuke naam met een leuke kleur
Kidderminster of Gravesend zijn ook legendarisch bij mij!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:58 schreef Maarrten87 het volgende:
[..]
Wat dat betreft Rushden & Diamonds misschien een idee
In een van de vorige posts had ik ook mijn nigeriaans talentje gepost die luistert naar de naam:quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:32 schreef OreO het volgende:
ik heb een 16 jarige speler die heet Richard Dicks
Ik was vroeger altijd Doncaster Rovers of Rushden & Diamonds (toen ze beide nog in de Conference speelden) of Brighton toen ze nog in de 3e divisie zaten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:39 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik heb de afgelopen maand met Manchester United gespeeld. Dit was best succesvol. Ik wil nu een nieuwe game beginnen met een team uit een lage league, om vervolgens door te stoten naar de hoogste competitie. Met welk team hebben jullie op dat gebied goede ervaring?
Meen me te herinneren dat de Vaderlandse pers zich behoorlijk verwonderde over het feit dat een bankzitter van PSV ineens aanvoerder van Feyenoord werd. Denk dat de influence van 8 die mening behoorlijk weergeeft...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:54 schreef PPWB84 het volgende:
Ik zie alweer allemaal database fouten, maar ja zodra je begint te veranderen dan komt er vast geen einde aan. Lucius influence 8? Hij is aanvoerder, zucht. Voor de rest heeft de Nederlandse researcher of niks gedaan met alle data tips, of niet veel kunnen doen. Maar ach, fouten zijn er altijd in zo'n database. Het belangrijkste is het spel.
Het gaat om het feit dat hij nu aanvoerder is en dus een hoge(re) influence moet hebben, zodat het spel hem ook aanvoerder maakt. Verder heb ik ook mn twijfels over Lucius aanvoerderscapaciteiten, maar Feyenoord weet kennelijk niks beters. Je bevestigt wel weer dat er veel verschillende meningen zijn over de data, ik zal er niet veel aan doen en het gewoon accepteren. Behalve de standaarddingen als comeptitienamen en shirtkleuren die fout zijn veranderen etc.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:06 schreef SweetlakeDjeeper het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat de Vaderlandse pers zich behoorlijk verwonderde over het feit dat een bankzitter van PSV ineens aanvoerder van Feyenoord werd. Denk dat de influence van 8 die mening behoorlijk weergeeft...
dat is een torrent.. heb nu geen torrentprogramma's.. maar dan wacht ik wel ff op een FileFront ofzo!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:43 schreef Gitaartovenaar het volgende:
http://thepiratebay.org/t(...)uggling_with_patch._
Als je toch bezig bent dan biedt ik me ook wel aan...quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:39 schreef Jelminho het volgende:
EvertonPride, wat is je mail ? Ben heel benieuwd naar het linkje, kan je em niet ff via PM sturen ? Heel erg bedankt!
Er staat boven in mijn game nu versie 7.2.1? Hmm, beetje vreemd. Hopelijk werkt voor de rest alles goed.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:10 schreef EvertonPride het volgende:
De transferperiode is bij mij op dit moment gesloten dus ik kan het niet uittesten.
Tot nu toe speelt die lekker.
Mail, everton_pride@hotmail.com
na 19.00 ben ik weg. Morgenmiddag wel weer aanwezig
Ik heb op een ander forum gelezen dat daar een trojan in zitquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:42 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Er staat boven in mijn game nu versie 7.2.1? Hmm, beetje vreemd. Hopelijk werkt voor de rest alles goed.
Zou kunnen, in ieder geval worden al je transferuitgaven verdubbeld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb op een ander forum gelezen dat daar een trojan in zit![]()
Heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:44 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Zou kunnen, in ieder geval worden al je transferuitgaven verdubbeld.
Wat wel werkt is: http://thepiratebay.org/t(...)uggling_with_patch._
Lees even de reacties door (stukje scrollen) om hem aan het werken te krijgen. Werkt perfect
Vind hem kuttiger werken dan de FM2006 Editor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:59 schreef PPWB84 het volgende:
Ik ben even lekker aan het editen. Geen playerstats, maar van alles eromheen. Best wel leuk en veel opties in de 7.0.1 editor. Zo heb ik al wat media sources toegevoegd, zoals Voetbal Insite en De Telegraaf. Best cool![]()
Als jij je aangesproken voelt is dat jouw probleemquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind hem kuttiger werken dan de FM2006 Editor.
En een no-cd-crack zou wel hendig zijn.. En sjimz, als je nu nog 1x begint te zanniken dat ik 'em moet kopen, plaats ik een foto waar ik met de originele CD opsta![]()
(Speel meerdere spellen, maar ik ben geen DJ)
Aldus een mod op het SI forum.quote:This will be fixed by next week patch, see GQ forum sticky.
Je kan bij een nieuwe game in het begin menu kiezen of je 7 of 7.1 wilt spelen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:17 schreef martjin het volgende:
Hoe haal je een patch eraf? Alles ging goed voor die kutpatch
Dat geldt alleen voor de DATABASE, niet voor de patch fixes. Enige mogelijkheid is het spel opnieuw te installeren, maar het spel was echt niet beter voor die patch hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan bij een nieuwe game in het begin menu kiezen of je 7 of 7.1 wilt spelen.
Nopes, dat is alleen de DB, niet de versie van het spel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan bij een nieuwe game in het begin menu kiezen of je 7 of 7.1 wilt spelen.
nou dan heb je toch gewoon gewonnen of ligt het aan mijquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:20 schreef MrMoon het volgende:
Tsss zo sta je met rust 6-2 voor en wordt het uiteindelijk nog 6-5....![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:26 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nou dan heb je toch gewoon gewonnen of ligt het aan mij![]()
![]()
----------------------------------------
oh ja wie weet of de no-cd crack al beschikbaar is, ik heb mn cd ook weggegooid![]()
Kopstoot en nog een kopstootquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:35 schreef T1andonly het volgende:
2x in de 78ste minuut. Zal dan wel een mooi opstootje geweest zijn.
Ja want de patch installeert die file weer in je dbquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:22 schreef BUG80 het volgende:
Klopt het dat je na het installeren van de patch (en het starten van een nieuwe game) fake.inc opnieuw moet verwijderen? Er klopte bij mij weer niks van het Nederlands elftal.![]()
Ok, thanks.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want de patch installeert die file weer in je db
In de groepsfase van de UEFA-cup heb ik tegen een of andere onbekende ploeg ooit met 13-1 gewonnen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Heb zojuist een nieuw record gevestigd in de groepsfase van de CL: 9-0 winst tegen Sparta Praag![]()
Koop de originele CDquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:37 schreef andre347 het volgende:
Offtopic: Kan iemand mij een link geven van de no-cd crack voor de patch... en niet torrent want dat is wat vern*uk*d..
Ontopic: Wijnaldum (ofzo) heb ik trouwens gecontracteerd met Man Utd.. wordt een toppertje (en niet gorden en froger dan hé)
Probeer SD4Hide eens te downloaden, misschien dat 'ie dan niet ziet dat de cd er niet in zit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:37 schreef andre347 het volgende:
Offtopic: Kan iemand mij een link geven van de no-cd crack voor de patch... en niet torrent want dat is wat vern*uk*d..
Ontopic: Wijnaldum (ofzo) heb ik trouwens gecontracteerd met Man Utd.. wordt een toppertje (en niet gorden en froger dan hé)
Volgens mij moet je dan gewoon het hele spel deinstalleren en opnieuw installeren..quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:36 schreef AminBen het volgende:
[n0obiemode] Hoe deinstalleer je de patch? [/no0biemode]
ja daar dacht ik ook aan, maar das dus doei savegamesquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan gewoon het hele spel deinstalleren en opnieuw installeren..
Tuurlijk niet, die staan in mijn documenten. Je kan wel voor de zekerheid een back-up ervan maken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:27 schreef AminBen het volgende:
[..]
ja daar dacht ik ook aan, maar das dus doei savegames![]()
Naar de speler die begeleidt moet worden gaan, klikken op spelercommunicatie, naar beneden scrollen en een begeleider kiezen en daarna iets naar boven scrollen en op: "-speler- kan in jouw ogen veel leren van -speler-" klikken bijvoorbeeld.-quote:Op zondag 3 december 2006 13:11 schreef Escape het volgende:
hoe doe je spelers met elkaar verbinden?
Ik heb hem er weer afgegooid, kan het zelfs hard afradenquote:Op zondag 3 december 2006 13:51 schreef Rnnz het volgende:
Is het aan te raden om die patch te installeren? Er schijnen nogal wat fouten in te zitten..
Anders lees je even een paar pagina's doorquote:Op zondag 3 december 2006 19:23 schreef Rorata het volgende:
kut patch, koop ik een speler voor 4,5 miljoen, betaal ik 9 miljoen
ik heb ook een speler voor 30 miljoen verkocht en dat moest eigenlijk 15 zijn
wou dat ik die crack nooit gevonden had :p
Wat een kutgier, 4 assists....quote:Op zondag 3 december 2006 18:25 schreef Rahl het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06480/fernandotorres.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
mijn topspits
Zonder editor-werk oid
voor mijn part ligt ie 80 minuten van de 90 stil op de grond, als ie er 58 per seizoen inschopt vind ik het goedquote:
nice maar dat is een van de aspecten van dit spel die ik niet snap, wat heb je zelf aan een salaris in zo'n spelquote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef Dennus-F het volgende:
mwaah! Net een contract binnen gesleept van 155 duizend euro per week ! 4 jaar lang
inderdaad, bij total club manager had je een prive leven dus kon je dingen met je geld doen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nice maar dat is een van de aspecten van dit spel die ik niet snap, wat heb je zelf aan een salaris in zo'n spel
Je moet je vrouw en je kindertjes toch ook eten geven?quote:Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nice maar dat is een van de aspecten van dit spel die ik niet snap, wat heb je zelf aan een salaris in zo'n spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |