quote:Op donderdag 30 november 2006 15:20 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel de volgende functie, voor de mensen die met Ajax spelen:
[..]
Moet je de originele maar kopenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef martjin het volgende:
Kut, ik ben fucking dom...
Heb ik die patch gedownload en geinstalleerd, heb ik niet meer de goede crack om het spelen te draaien
Ideëen?
Kun je nog wel verder spelen met je savegames? Of moet je overnieuw beginnen om die veranderingen te laten werken?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:03 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
- Newgens hebben nu beter gebalanceerde stats, wat lange termijn games goed mogelijk maakt.
- Injuries zijn beter gebalanceerd
- Problemen met training zijn gefixt
- Minder rode kaarten, iets minder agressie
Ik ga het bijna gelovenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:15 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Argh, nu nog een no-cd crack nodig die 7.0.1 compatible isDe CD had ik weggeflikkerd en nu vraagt 'ie weer om de cd
![]()
Lees het topic eens doorquote:Op donderdag 30 november 2006 17:14 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Kun je nog wel verder spelen met je savegames? Of moet je overnieuw beginnen om die veranderingen te laten werken?
Oke, oke, ik heb hem gedownloadquote:Op donderdag 30 november 2006 17:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga het bijna geloven
Wie gooit zn cd nou weg![]()
Uhuh, hou me ff op de hoogte als je wat hebtquote:Op donderdag 30 november 2006 17:18 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Oke, oke, ik heb hem gedownload
Je zegt net dat je wacht op een no cd crackquote:Op donderdag 30 november 2006 17:57 schreef T1andonly het volgende:
Ik hoop vanavond al wat ervaringen te horen. Dan besluit ik morgen wel of ik hem installeer
Daar wacht ik ook nog steeds opquote:Op donderdag 30 november 2006 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zegt net dat je wacht op een no cd crack
Fm op een console is zo'n horrorquote:Op donderdag 30 november 2006 18:01 schreef Greetings het volgende:
Zo, net het spel voor de Xbox360 gekocht. Zo maar eens beginnen met een leuke Engelse lagere divisie club![]()
Aanraders?
ja het spel op de pc kopen!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:01 schreef Greetings het volgende:
Zo, net het spel voor de Xbox360 gekocht. Zo maar eens beginnen met een leuke Engelse lagere divisie club![]()
Aanraders?
Nee hoor, vind het best te doen. Aantal edities geleden ook al gehad.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Fm op een console is zo'n horror![]()
Merk er nog niet veel van omdat bij mij alleen de trainingsbug van toepassing was.. Had nooit veel blessures of schorsingenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:07 schreef andre347 het volgende:
en>? hoe is de Patch!??!
Een niet EU speler moet tenminste 75% van de laatste interlands gespeeld hebben (weet niet meer in welk tijdsbestek dat moet gaan)quote:Op donderdag 30 november 2006 18:10 schreef Greetings het volgende:
Ik denk dat ik Nottingham Forest (of Millwall) maar eens terug naar de top ga helpen![]()
ZIjn er nog steeds die belachelijk regels met buitenlanders in Engeland? Zo ja, hoe luidde die regel ook weer?
Mij ook graag! Alleen waar bekijk ik een PM?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:26 schreef andre347 het volgende:
Als er een no-cd crack is wil iemand dan mij ff pm.. dan ga ik nu nog ff PES doen!
kan je niet gewoon de gecrackt exe van 7.0 gebruike?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:15 schreef andre347 het volgende:
Nu wacht ik ook op de n*-cd cr*ck... ik schaam me![]()
Heb ik wel gedaan, alleen is je .exe dan weer naar de 7.0 versie teruggezet. Weet niet of dat veel effect heeft.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:54 schreef dvdk het volgende:
[..]
kan je niet gewoon de gecrackt exe van 7.0 gebruike?
Nope..dan is het gewoon weer versie 7.0quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan, alleen is je .exe dan weer naar de 7.0 versie teruggezet. Weet niet of dat veel effect heeft.
volgens mij is alleen je exe dan nog oud, en in de exe staan niet alle verbeteringen (zeker niet die aan da database zelf)...dus ik denk wel dat het gewoon kan.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope..dan is het gewoon weer versie 7.0
De update speelt goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |