Nee, want hij is van de site afgehaald.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:12 schreef dvdk het volgende:
[..]
kan je de link posten? ik wil hem toch wel uitproberen, kan hem niet vinden.
lees eens goed. Het gaat over FM 2006.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:23 schreef martjin het volgende:
[..]
Hoe kan je 6 keer landskampioen zijn geweest en Marcelo is pas 19, Babel 19 en Sneijder pas 22? Dan zit je pas in 2007/2008 ofzo. 2006 + 6 jaar landskampioen is ehmmm 2012..?
dan moet ie in het fbm 2006 topic posten en niet hier!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
lees eens goed. Het gaat over FM 2006.
Rustig patch gefrustreerdequote:Op woensdag 29 november 2006 16:43 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan moet ie in het fbm 2006 topic posten en niet hier!
Hij gaf in 1 zin een samenvatting van zijn 2006-prestaties en ging toen verder over fm2007. Kan toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:43 schreef dvdk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:43 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ik wil Ajaxquote:Op woensdag 29 november 2006 21:48 schreef Floeperdepoep het volgende:
Iemand zin in netwerkgame?
Is over te zetten naar patched versie.
Ik ben Ajax![]()
Hmm geen idee of mijn laptop dat trektquote:Op woensdag 29 november 2006 21:52 schreef sjimz het volgende:
Ik wil opzich wel meedoen maar het liefst wel met de huge database
Dan pas ikquote:Op woensdag 29 november 2006 21:54 schreef Silverado het volgende:
[..]
Hmm geen idee of mijn laptop dat trekt
wilde ik ook doen, met behulp van tips en trucs op manutd.nl.. ligt de site down..quote:Op donderdag 30 november 2006 00:25 schreef PPWB84 het volgende:
Als er niet weer een 'major bug' ontdekt wordt vlak voor de release tenminste. Ik heb al trainingschedules gemaakt en ben nu bezig tactieken te maken alvast
Hoe kom je aan die wijsheid eigenlijk?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:24 schreef PPWB84 het volgende:
Vandaag de patch...
Hij stond er gisteren al op maar is er snel weer afgehaald vanwege een fout in de patchquote:Op donderdag 30 november 2006 10:29 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben klaar voor de patchmaar waar blijft die
De bugs zijn er dan wel uit, maar de "schade" die bijvoorbeeld de trainingbug heeft aangericht wordt maar deels opgeheven (je jonge spelers worden niet ineens twee keer zo goed).quote:Op donderdag 30 november 2006 11:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Weet iemand al of het zeker is dat je je spel niet opnieuw hoeft te starten?En zijn dan alle bugs eruit?Het gaat me vooral om de training.Ik zie wel dat je gewoon verder kan spelen, maar ik las ook dat dan niet alle bugs eruit zijn.
je zou eigenlijk even moeten zoeken naar Omar Esparza, een erg goede defensive middenvelder en linksback die regelmatig rebounds erin schiet als je hem mee laat aanvallenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Man_Made_God het volgende:
Het is inmiddels januari 2011.
Na jaren zaaien, is het inmiddels oogsten heb ik het idee. Vorig jaar de Champions League gewonnen, en dit jaar op schema voor alle prijzen. Daarnaast heb ik de wereldbeker en de Johan Cruijff Schaal al gewonnen.
Met de volgende spelers ga ik de tweede seizoenshelft in (Ustari net gekocht):
[[url=http://xs109.xs.to/xs109/06483/Afbeelding1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Daarnaast heb ik alle spelers die ik nodig heb voor volgend seizoen als het goed is al binnen. Onderstaande spelers zijn óf backup, en de linksback wil ik al snel brengen i.p.v. Emanuelson en omdat ik met Sorín stop.
[[url=http://xs109.xs.to/xs109/06483/Afbeelding2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik ben er wel tevreden mee!
Dit is niet juist. De patch werkt retroactive, wat wil zeggen dat al nieuwe gecreerde spelers van je 7.0 game ook worden ge-update en ze een betere balans van stats hebben. De patch is volledig save game compatible en de veranderingen die mensen die een nieuw spel starten krijg je ook emt je save game, al kan het tot het eind van het seizoen duren voordat echt alle fixes zijn doorgevoerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef BUG80 het volgende:
[..]
De bugs zijn er dan wel uit, maar de "schade" die bijvoorbeeld de trainingbug heeft aangericht wordt maar deels opgeheven (je jonge spelers worden niet ineens twee keer zo goed).
Wil je dus het effect van de bug(s) opheffen dan moet je echt een nieuwe game starten volgens mij.![]()
Ok, mijn fout.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:10 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Dit is niet juist. De patch werkt retroactive, wat wil zeggen dat al nieuwe gecreerde spelers van je 7.0 game ook worden ge-update en ze een betere balans van stats hebben. De patch is volledig save game compatible en de veranderingen die mensen die een nieuw spel starten krijg je ook emt je save game, al kan het tot het eind van het seizoen duren voordat echt alle fixes zijn doorgevoerd.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:16 schreef PPWB84 het volgende:
Ik sprak gister trouwens met een tester die daar werkt op msn en hij was heel positief over de freds/regens, de nieuw gecreerde spelers dus. Voorheen warene r altijd problemen en onlogische stat combinaties. Een verdediger met passing 20 en finishing 18 bijvoorbeeld. Of acceleratie 18 en snelheid 8. Nu zijn deze attributen veel beter gelinkt, dus nu heeft een verdiger ook echt verdedigingsstats in de meeste gevallen. Verder vertelde hij dat er meer variatie is in de game wereld nu. Vroeger als Henry ermee ophield, kwam er een speler met ongeveer dezelfde stats. Zo bleef er weliswaar balans, maar het was veel hetzelfde. Nu zien we verschillende spelers doorkomen die losstaan van de oude spelers.
Daarnaast de herbalancering van blessures, het tunen van rode/gele kaarten en het herstel van training ziet het er goed uit met deze patch.
Je kan de huge database downloaden.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:10 schreef TIM-846 het volgende:
als je alle spelers en talenten in je game wil hebben kun je die database size nog ergens anders op zetten behalve large bij het opstarten van een nieuwe game? Want ik heb namelijk het idee dat ik wat spelers mis!
En dan kun je door de drukte de 1e 4 uur de patch niet downloaden zeker?quote:
Jawel, want er zijn zat mirrorsquote:Op donderdag 30 november 2006 14:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En dan kun je door de drukte de 1e 4 uur de patch niet downloaden zeker?![]()
- Newgens hebben nu beter gebalanceerde stats, wat lange termijn games goed mogelijk maakt.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:57 schreef AminBen het volgende:
Wat zijn de grootste veranderingen?
En niet met die lange kutlijst komen![]()
Ik verwacht eigenlijk wel de volgende functie, voor de mensen die met Ajax spelen:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:03 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
- Newgens hebben nu beter gebalanceerde stats, wat lange termijn games goed mogelijk maakt.
- Injuries zijn beter gebalanceerd
- Problemen met training zijn gefixt
- Minder rode kaarten, iets minder agressie
quote:De scheidsrechter nam in de afgelopen wedstrijd een discutabele beslissing. Wat is hierop uw reactie?
[ ] Kankerneger
[ ] Blinde tyfushond
[ ] Vreselijke moraalridder
Denk dat het te laat is om dat nog in de patch te verwerkenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:20 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel de volgende functie, voor de mensen die met Ajax spelen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |