Probeer het zou ik zeggenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:11 schreef dvdk het volgende:
[..]
volgens mij is alleen je exe dan nog oud, en in de exe staan niet alle verbeteringen (zeker niet die aan da database zelf)...dus ik denk wel dat het gewoon kan.
Ik zal us proberenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:11 schreef dvdk het volgende:
[..]
volgens mij is alleen je exe dan nog oud, en in de exe staan niet alle verbeteringen (zeker niet die aan da database zelf)...dus ik denk wel dat het gewoon kan.
Toen heb ik hem wel gespeeld ( ook downloade ) maar ik had de compatibiliteit veranderd naar windows 95 ofzo.. en dan draait ie gewoon .. mss wil dat nu weer!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:26 schreef Rorata het volgende:
ik wacht ook op de no cd crack:p
hopen dat het niet zo word als de vorige fm waar de crack van 6.03 nooit gekomen is
realistisch tog.. Fey heeft vele blessures op dit moment dus dat moet de game nog inhalen.. en ze sporen je aan om een beter team samentestellen!! ( allemaal hints )quote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef Piet_Veerman het volgende:
Eerste oefenwedstrijd met Feyenoord:
Huijsegems 1/2 maanden eruit.
Tiendalli 2 maanden eruit.
Jaja, ik merk het verschil..
dagelijksquote:Op donderdag 30 november 2006 21:09 schreef Dennus-F het volgende:
heb je wel eens gehad dat er een stadion naar je word genoemd?
Hmm klote dus vooralsnog, op google ook nog niets weten te vinden.quote:
Even doorzetten he, maar je moet niet zo'n zaadteam pakken als Feyenoordquote:Op donderdag 30 november 2006 22:17 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik heb het definitief opgegeven. Naast de al genoemde blessures van Tiendalli en Huijsegems, vielen Castelen, Drenthe, De Guzman en Lodewijks op dezelfde dag uit. En ik ben net 2 weken bezig.
Zonde, want in potentie is het een wereldspel.
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:30 schreef andre347 het volgende:
[..]
Toen heb ik hem wel gespeeld ( ook downloade ) maar ik had de compatibiliteit veranderd naar windows 95 ofzo.. en dan draait ie gewoon .. mss wil dat nu weer!![]()
Wowowow, ik heb het origineel.Maar je moet de compatibiliteit ofzo veranderen voor je de patch kan spelen?Daar vroeg ik naar.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:37 schreef sjimz het volgende:
Ik word echt gek van die vragen over de no cd crack..
Stelletje kutpapaupers koop het spel gewoon dan hoeven deze onzinnige vragen niet gesteld te worden
Maar dat kwam zo over omdat ik net iets had gevraagd.Maarre kan ik de patch zo spelen of dat shit met windows 95?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:44 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het ook niet direct naar jou toe.. maar heel dit topic word vervuild door vragen naar cd-cracks..
Als je het wil downloaden moet je zelf weten maar ga hier niet zeuren over een cd crack.
Omdat ik toevallig net pas thuiskomquote:Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar dat kwam zo over omdat ik net iets had gevraagd.Maarre kan ik de patch zo spelen of dat shit met windows 95?
Als jij gewoon de cd hebt, dan installeer je gewoonde patch en kun je het gewoon spelen zolang je de originele game cd er maar in hebt zitten. No cd crack en ander geneuzel heb je alleen als je een illegale versie download. De patch werkt prima als je de originele game hebt, je kunt gewoon het spel starten als het goed is.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar dat kwam zo over omdat ik net iets had gevraagd.Maarre kan ik de patch zo spelen of dat shit met windows 95?
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Als jij gewoon de cd hebt, dan installeer je gewoonde patch en kun je het gewoon spelen zolang je de originele game cd er maar in hebt zitten. No cd crack en ander geneuzel heb je alleen als je een illegale versie download. De patch werkt prima als je de originele game hebt, je kunt gewoon het spel starten als het goed is.
zeur niet zo dat jij wel geld hebt om hem te kopen, patsertjequote:Op donderdag 30 november 2006 23:44 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het ook niet direct naar jou toe.. maar heel dit topic word vervuild door vragen naar cd-cracks..
Als je het wil downloaden moet je zelf weten maar ga hier niet zeuren over een cd crack.
Daar is niets patserig aan.. het spel is maar 50 euro...quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:42 schreef dvdk het volgende:
[..]
zeur niet zo dat jij wel geld hebt om hem te kopen, patsertje
WTFquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:31 schreef sjimz het volgende:
Ik heb in mijn nieuwe game met Juventus Chiellini verkocht aan Barcelona.
Mijn supporters zijn boos maar niet als ze weten hoeveel geld mij dit gaat opleveren.
Ik heb hem voor 150.000 verkocht... maar na 1 interland krijg ik er 58 miljoen bij![]()
Ik geloof je ook wel, maar wat een constructie!quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal even een screen plaatsen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Chiellini gaat zeker minimaal 1 interland spelenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel, maar wat een constructie!
Haha, ben je zelf de bondscoach ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Chiellini gaat zeker minimaal 1 interland spelen![]()
Nee maar het is een van de grootste talenten in FM07quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:48 schreef Martin_Jager het volgende:
[..]
Haha, ben je zelf de bondscoach ofzo?
Dat vermoedde ik ook alquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:48 schreef Martin_Jager het volgende:
[..]
Haha, ben je zelf de bondscoach ofzo?
Nee dat zou ik een soort van cheaten vinden..Maar in al mijn spellen die ik tot nu toe heb gespeeld in fm07 heeft hij in ieder geval na 1 jaar al wat a-interlands gespeeld, dus ik verwacht het nu ook.quote:
Ze klagen daar altijd, dan kun je het spel niet meer spelen. Over het algemeen is het prima speelbaar en nu met de patch nog veel meer. Dan blijf je echt eeuwig wachten, geloof me. Ik heb ervaring en heb fm 05 en 06 amper gespeeldquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:59 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb doen besluiten nog te wachten op de patch. Ik lees op het forum van si-games dat er nog veel problemen zich voordoen in 7.0.1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |