Nopes, dat is alleen de DB, niet de versie van het spel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan bij een nieuwe game in het begin menu kiezen of je 7 of 7.1 wilt spelen.
nou dan heb je toch gewoon gewonnen of ligt het aan mijquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:20 schreef MrMoon het volgende:
Tsss zo sta je met rust 6-2 voor en wordt het uiteindelijk nog 6-5....![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:26 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nou dan heb je toch gewoon gewonnen of ligt het aan mij![]()
![]()
----------------------------------------
oh ja wie weet of de no-cd crack al beschikbaar is, ik heb mn cd ook weggegooid![]()
Kopstoot en nog een kopstootquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:35 schreef T1andonly het volgende:
2x in de 78ste minuut. Zal dan wel een mooi opstootje geweest zijn.
Ja want de patch installeert die file weer in je dbquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:22 schreef BUG80 het volgende:
Klopt het dat je na het installeren van de patch (en het starten van een nieuwe game) fake.inc opnieuw moet verwijderen? Er klopte bij mij weer niks van het Nederlands elftal.![]()
Ok, thanks.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want de patch installeert die file weer in je db
In de groepsfase van de UEFA-cup heb ik tegen een of andere onbekende ploeg ooit met 13-1 gewonnen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Heb zojuist een nieuw record gevestigd in de groepsfase van de CL: 9-0 winst tegen Sparta Praag![]()
Koop de originele CDquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:37 schreef andre347 het volgende:
Offtopic: Kan iemand mij een link geven van de no-cd crack voor de patch... en niet torrent want dat is wat vern*uk*d..
Ontopic: Wijnaldum (ofzo) heb ik trouwens gecontracteerd met Man Utd.. wordt een toppertje (en niet gorden en froger dan hé)
Probeer SD4Hide eens te downloaden, misschien dat 'ie dan niet ziet dat de cd er niet in zit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:37 schreef andre347 het volgende:
Offtopic: Kan iemand mij een link geven van de no-cd crack voor de patch... en niet torrent want dat is wat vern*uk*d..
Ontopic: Wijnaldum (ofzo) heb ik trouwens gecontracteerd met Man Utd.. wordt een toppertje (en niet gorden en froger dan hé)
Volgens mij moet je dan gewoon het hele spel deinstalleren en opnieuw installeren..quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:36 schreef AminBen het volgende:
[n0obiemode] Hoe deinstalleer je de patch? [/no0biemode]
ja daar dacht ik ook aan, maar das dus doei savegamesquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan gewoon het hele spel deinstalleren en opnieuw installeren..
Tuurlijk niet, die staan in mijn documenten. Je kan wel voor de zekerheid een back-up ervan maken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:27 schreef AminBen het volgende:
[..]
ja daar dacht ik ook aan, maar das dus doei savegames![]()
Naar de speler die begeleidt moet worden gaan, klikken op spelercommunicatie, naar beneden scrollen en een begeleider kiezen en daarna iets naar boven scrollen en op: "-speler- kan in jouw ogen veel leren van -speler-" klikken bijvoorbeeld.-quote:Op zondag 3 december 2006 13:11 schreef Escape het volgende:
hoe doe je spelers met elkaar verbinden?
Ik heb hem er weer afgegooid, kan het zelfs hard afradenquote:Op zondag 3 december 2006 13:51 schreef Rnnz het volgende:
Is het aan te raden om die patch te installeren? Er schijnen nogal wat fouten in te zitten..
Anders lees je even een paar pagina's doorquote:Op zondag 3 december 2006 19:23 schreef Rorata het volgende:
kut patch, koop ik een speler voor 4,5 miljoen, betaal ik 9 miljoen
ik heb ook een speler voor 30 miljoen verkocht en dat moest eigenlijk 15 zijn
wou dat ik die crack nooit gevonden had :p
Wat een kutgier, 4 assists....quote:Op zondag 3 december 2006 18:25 schreef Rahl het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06480/fernandotorres.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
mijn topspits
Zonder editor-werk oid
voor mijn part ligt ie 80 minuten van de 90 stil op de grond, als ie er 58 per seizoen inschopt vind ik het goedquote:
nice maar dat is een van de aspecten van dit spel die ik niet snap, wat heb je zelf aan een salaris in zo'n spelquote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef Dennus-F het volgende:
mwaah! Net een contract binnen gesleept van 155 duizend euro per week ! 4 jaar lang
inderdaad, bij total club manager had je een prive leven dus kon je dingen met je geld doen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nice maar dat is een van de aspecten van dit spel die ik niet snap, wat heb je zelf aan een salaris in zo'n spel
Je moet je vrouw en je kindertjes toch ook eten geven?quote:Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nice maar dat is een van de aspecten van dit spel die ik niet snap, wat heb je zelf aan een salaris in zo'n spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |