Done.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:03 schreef sigme het volgende:
Sidekick, wil je even in deel 4 een linkje naar Kamermeerderheid stemt voor generaal pardon # 5 zetten?
Het is een kopie van het originele artikel waar het om gaat. Ik ben het met je eens dat het een slechte kop is, maar wij zijn geen nieuwssite.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:11 schreef problematiQue het volgende:
Groenlinks wil stormvloedkering afbreken
verplaatsen ipv afbreken past beter bij bericht in OP. Dit is pure stemmingmakerij.
Dat heeft SK gezegd in het topic?!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Dat heeft SK in je topic gezegd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De vraag was waarom
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef Sidekick het volgende:
Genoeg gelachen. TS verkloot zijn eigen warrige topic met flames en trolls. Slotje.
quote:
Red je het niet zonder moderatie? Iedere keer de hulp inroepen van een mod is een zwaktebod.quote:Op woensdag 6 december 2006 08:03 schreef Jarno het volgende:
Tering wat doorzichtig allemaal zeg.
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
Dubbeltopic. Loopt er al een in NWS:
Islamisering in de praktijk: Marhaba
NWS versie: Amsterdam krijgt Huis van de Islam
Er zijn ook mensen die nooit in NWS komen. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het pijlsnelle slotje op het bewuste topic iets te maken heeft met de starter ervan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lijkt me ook.
Ik snap even niet wat het een met het ander te maken heeft. Dus omdat mensen nooit in NWS komen, mogen dubbeltopics niet gesloten worden? In feite kan er dus in elk subhok eenzelfde topic geplaatst worden volgens jou?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die nooit in NWS komen. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het pijlsnelle slotje op het bewuste topic iets te maken heeft met de starter ervan.
Een pijlsnijl slotje heeft meestal ermee te maken dat er iemand is die het ziet en dat het vrij simpel is te beoordelen. Het heeft niks te maken met de starter.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die nooit in NWS komen. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het pijlsnelle slotje op het bewuste topic iets te maken heeft met de starter ervan.
Het is een heel ander topic. Mij gaat het meer om het perspectief rond het thema islamisering. De topics bijten elkaar toch niet?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een pijlsnijl slotje heeft meestal ermee te maken dat er iemand is die het ziet en dat het vrij simpel is te beoordelen. Het heeft niks te maken met de starter.
Je kan het niet laten he?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
Dubbeltopic. Loopt er al een in NWS:
Islamisering in de praktijk: Marhaba
NWS versie: Amsterdam krijgt Huis van de Islam
Hij wil geen kritiek op de islam, daar gaat het om.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een pijlsnijl slotje heeft meestal ermee te maken dat er iemand is die het ziet en dat het vrij simpel is te beoordelen. Het heeft niks te maken met de starter.
Uhuh, als ik geen kritiek op de Islam zou willen, had ik ondertussen wel 300.000 keer hier lopen posten.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij wil geen kritiek op de islam, daar gaat het om.
Het kan zijn dat het hem daar om gaat, het gaat mij daar echter sowieso niet om. Je kan je visie prima kwijt in dat topic lijkt me; anders gaan dingen langs elkaar heen lopen, wat voor niemand handig is.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij wil geen kritiek op de islam, daar gaat het om.
Dat is ze ook, er loopt echter al een discussie over in het andere topic. Deeltje 4 zal vast wel die titel hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:31 schreef tong80 het volgende:
Sorry foutje, dacht dat ze al was gekozen. PVDA-ster Verbeet nieuwe kamervoorzitster.
Ok wat jij wil.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is ze ook, er loopt echter al een discussie over in het andere topic. Deeltje 4 zal vast wel die titel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |