Wel waar.quote:
Google meer even!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:30 schreef JohnDope het volgende:
klopt dat verhaal wel een beetje van je dan PietjePrak(die cijfers of zijn dat weer gematigde cijfers om het werkende volk zoet te houden)?
Nietes!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel waar.
Ga maar tellen
Niet waar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel waar.
Ga maar tellen
Nog steeds geen antwoord....quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Interessant, alleen jammer dat het geen toegevoegde waarde heeft
Hoeft niet. Dat is algemeen bekend, dat ie die bezoekt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:32 schreef opgebaarde het volgende:
Ga een parenclub bezoeken ofzo![]()
Onderbouw dat eens.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:35 schreef Seneca het volgende:
Hoeft niet. Dat is algemeen bekend, dat ie die bezoekt.
Ow kan best, maar ik quotte eigenlijk een paar van zijn geweldige postingsquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:35 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hoeft niet. Dat is algemeen bekend, dat ie die bezoekt.
Zullen we mensen met een uitkering dan maar 'chirurgisch verwijderen' van onze samenleving?quote:
Was serieusquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:57 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik hoop dat jullie gewoon wat aan het baggerren zijn want het is vrij duidelijk dat hij niet serieus bezig is hij doet gewoon alsofleuke show kerel, ga nu maar werken ipv. uitkering trekken.
( krijgt ineens geweldige ingeving! ts heeft er zelf ervaring mee daarom is hij zo zeker van zijn zaak!)
Ik geloof dat je die vermogensrendementheffing niet hoeft te betalen als je aan kan tonen dat de rente niet extra is, maar dat het je enige bron van inkomen is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Man 2:
Getrouwd, 2 kinderen, 1 miljoen euro spaargeld
3,2% rente, 1,2% vermogensrendementheffing, 2% netto = 20.000 euro netto per jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |