Niet erg gepast om te zeggen over iemand die medailles verzamelt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:06 schreef __________ het volgende:
[..]
Ik heb dit stuk nu een aantal maal gelezen. Ik zie er geen verband in. Ik lees dat ze zich voorbeeldig gedragen omdat een of andere nazi aanbidder wat ict werk voor ze verricht heeft en heeft gezin dat ze zich ZOUDEN MOETEN HOUDEN aan heel veel regels?
quote:Op zondag 10 december 2006 12:48 schreef Drugshond het volgende:
Staat ook in zijn notes
Postings zijn weg overigens.
Verzoek tot samengooien is gedaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:36 schreef du_ke het volgende:
topic van Napalm en deze Uitgeprocedeerd.... gefeliciteerd met de woning! zijn dubbel. Die van Napalm is beter en eerder geloof ik.
Is al uitgevoerd vanmorgen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Kan een moderator de titel in mijn topic "The Long Emergency" veranderen?
Er moet "Peak Oil" tussen haakjes achter de titel worden bijgevoegd.
Dank u.
Yup . nu met 1 moeder topic verder.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Drie Dubbel?
België woest over Waalse tv-grap
Belgische omroep meldt onafhankelijkheid Vlaanderen !!!
Belgische omroep meldt onafhankelijkheid Vlaanderen !!!
Nee, maar ik plaatste wel een opmerking terug in het bewuste topic of hij die stelling kon toelichten. Hij loopt hier lang genoeg rond om te weten waar de grenzen liggen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:01 schreef _The_General_ het volgende:
Is dat op de man spelen van sommige users nodig ?
TBK student bedreigd met uitzetting
Lastig lastig, zit wel iets in... ik gooi hem vanavond wel over de schutting.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:37 schreef NewOrder het volgende:
Past EU-voorstel criminaliseert downloaders niet beter in POL?
EU-voorstel criminaliseert downloadersquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:17 schreef Drugshond het volgende:
Lastig lastig, zit wel iets in... ik gooi hem vanavond wel over de schutting.
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:13 schreef NewOrder het volgende:
[..]
EU-voorstel criminaliseert downloaders
Gooi jij 'm over de schutting, gooit je andere buurman iets soortgelijks bij jou in de tuin.
Voor iemand die de "opstandelingen" geen fascisten wil laten noemen natuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:45 schreef Monidique het volgende:
Ik snap niet dat Drugshond dat topic niet gewoon heeft dichtgegooid. De mening dat Iraakse opstandelingen fascisten zijn, kan gemakkelijk in het algemene Irak-topic.
Luister, Akkersloot, dit heeft niets te maken met of ik opstandelingen fascisten wil noemen of laten noemen, het gaat gewoon om het totaal overbodige van een apart topic en de daarmee gepaard gaande versplintering van interessante discussies over Irak. Je aannames zijn lief, maar ook totaal irrelevant.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:12 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Voor iemand die de "opstandelingen" geen fascisten wil laten noemen natuurlijk niet.
"als jij die opstandelingen fascisten wil noemen moet je dat vooral doen"quote:Op woensdag 20 december 2006 11:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Luister, Akkersloot, dit heeft niets te maken met of ik opstandelingen fascisten wil noemen of laten noemen, het gaat gewoon om het totaal overbodige van een apart topic en de daarmee gepaard gaande versplintering van interessante discussies over Irak. Je aannames zijn lief, maar ook totaal irrelevant.
Ja... is dat niet lief en tolerant van mij? Maar wat is je punt?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
"als jij die opstandelingen fascisten wil noemen moet je dat vooral doen"
Als jij de verzetsstrijders gelijk stelt met de moordenaars in Irak op Iraakse burgers en militairen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ja, en de verzetsstrijders in WO2 waren ook fascisten, toch Akkkersloot?
Verzetsstrijders pleegden ook moorden op burgers en militairen, hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als jij de verzetsstrijders gelijk stelt met de moordenaars in Irak op Iraakse burgers en militairen.
Ik maak een gelijkwaardige vergelijking. Opstandeling in Irak fascisten, dan waren de opstandelingen in WO2 dat ook. De situatie is immers gelijk. In beide gevallen is sprake van bezetting. In beide gevallen is sprake van een splitsing qua opvatting onder de bevolking. 1 Deel dat met de nieuwe 'gastheren' collaboreerde en 1 deel dat zich tegen deze 'gastheren' verzette. 1 Van de weinige WO2 vergelijkingen die wel opgaan dus.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als jij de verzetsstrijders gelijk stelt met de moordenaars in Irak op Iraakse burgers en militairen.
Dus zodra je uit een shiietische moskee loopt of op een markt boodschappen doet in een shiietische wijk ben je een Iraakse NSB'erquote:Op woensdag 20 december 2006 12:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik maak een gelijkwaardige vergelijking. Opstandeling in Irak fascisten, dan waren de opstandelingen in WO2 dat ook. De situatie is immers gelijk. In beide gevallen is sprake van bezetting. In beide gevallen is sprake van een splitsing qua opvatting onder de bevolking. 1 Deel dat met de nieuwe 'gastheren' collaboreerde en 1 deel dat zich tegen deze 'gastheren' verzette. 1 Van de weinige WO2 vergelijkingen die wel opgaan dus.
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:15 schreef Viajero het volgende:
Ja, het verzet blies duizenden onschuldige burgers op. Denk eens na. Vertel dat maar eens aan een oud-verzetstrijder, dat je hem gelijksteld aan een Irakese terrorist.
En welke kerken waren tijdens w.o. 2 door het verzet doelwit ? Op welke markten werden de mensen vermoord ?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Verzetsstrijders pleegden ook moorden op burgers en militairen, hoor.
Buiten het feit dat er een bevrijdingsoorlog tegen de bezetters wordt gevochten, woedt er ook een burgeroorlog, die op zijn beurt weer is aangewakkerd door die zelfde bezetters. Het land is nooit in een grotere chaos geweest.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus zodra je uit een shiietische moskee loopt of op een markt boodschappen doet in een shiietische wijk ben je een Iraakse NSB'er![]()
Of lees dit maar van Viajero.
[..]
Nee die van jouw. Moordenaars van kleine kinderen vrijheidstrijders noemen.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Maar waarom zou een sjiiet een NSB'er zijn in zijn eigen wijkJe 'logica' ontgaat mij en vele anderen. =
De terreur in Irak is gebaseerd op religie, arme jongen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Monidique het volgende:
Mijn God, vergeet je niet je pilletjes in te nemen?
Wel, dat is wat simplistisch gezegd, maar daar had ik het niet over.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De terreur in Irak is gebaseerd op religie, arme jongen.
Wat begrijp je nu eigenlijk niet ?! De verpakking van je boodschap in diverse postings begint aardig haaks te staan op de policy die we moeten uitdragen.quote:Policy - FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Nee sterker nog we hebben er onze buik er al van vol (dat waren iets te veel notes in een te korte tijd).quote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Drugshond het volgende:
@akkersloot.
[..]
Wat begrijp je nu eigenlijk niet ?! De verpakking van je boodschap in diverse postings begint aardig haaks te staan op de policy die we moeten uitdragen.
Doorgaan op dezelfde weg is een no-go. Ik begin er een beetje genoeg van te krijgen.
Klopt ik heb diverse mergeverzoeken lopen, en wacht totdat deze uitgevoerd worden.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:52 schreef freako het volgende:
Dion Graus sloeg ex het ziekenhuis in
er is een topic in POL waar dit prima in past:
[PVV] Dion Graus #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |