Het is me er toch eentjequote:Kamerlid beschuldigd van mishandeling ex-vrouw
Uitgegeven: 21 december 2006 11:29
Laatst gewijzigd: 21 december 2006 11:52
AMSTERDAM - Dion Graus, Tweede Kamerlid van de Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft in 2002 zijn toen hoogzwangere vrouw mishandeld. Dat meldt het Limburgs Dagblad donderdag. De krant zou een aangifte tegen Graus hebben ingezien.
De mishandeling zou dusdanig ernstig zijn dat de vrouw in het ziekenhuis was opgenomen. Artsen die de toenmalige vrouw van het Kamerlid begeleidden, spraken van een "zeer bedreigende situatie". Het was niet de eerste aangifte die tegen Graus is gedaan.
Er zijn volgens het Limburgs Dagblad zes aangiftes gedaan van zaken als mishandeling, bedreiging en stalking.
Doodsbedreigingen
De aangiftes zijn gedaan door zijn ex-vrouw, voormalig schoonvader, een vriendin van zijn ex, een collega en een vrouw waarmee Graus een buitenechtelijke relatie heeft gehad. In enkele van de verklaringen wordt zelfs sproken over doodsbedreigingen.
waarschijnlijk niet, want dan was half FOK! me al voor geweestquote:Op donderdag 21 december 2006 12:05 schreef Hathor het volgende:
Had je dit nou ook gepost als ie toevallig van Groenlinks was geweest ?
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:44 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Hij kan zich teniminste wel goed inleven in de gemiddelde moslim.
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:07 schreef Asmodean het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, want dan was half FOK! me al voor geweest![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef kevin85 het volgende:
Ik vond het overigens sowieso al een zeer onbetrouwbaar hoofd hebben..![]()
stel je niet zo aan manquote:Op donderdag 21 december 2006 14:05 schreef Blivox het volgende:
Is die kerel veroordeeld? Zo nee, bek houden met je nepnieuws.
Aww, een fanboy is gekwetst.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:05 schreef Blivox het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:07 schreef Asmodean het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, want dan was half FOK! me al voor geweest![]()
idd.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als het allemaal zo overduidelijk ligt, waarom is hij dan niet veroordeeld?
Je hebt het nog niet helemaal doorquote:Op donderdag 21 december 2006 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
idd.
u is opmerkzaam![]()
maar als het allemaal klopt, lijkt het me dat Wilders hem er subiet uit moet flikkeren, als prediker van de antivrouwenmeppersparochie
niet zo op de zaken vooruitlopen, schatquote:Op donderdag 21 december 2006 14:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet helemaal door. Vrouwen mogen niet door moslims geslagen worden
. Door Limburgers is een heel ander verhaal
.
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:57 schreef du_ke het volgende:
ik snap dat je hem graag tot het bittere einde wilt steunen. Maakt niet uit hoor
.
Osama is ook nog niet veroordeeld.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:05 schreef Blivox het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |