Tis inderdaad erg klein en voor ons was het te laag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:48 schreef WebForce het volgende:
[..]
Bureau is ook niet echt heel handig vind ik hoor, met een normale stoel zit je wel erg krap eraan... Ik zou voor een ander type gaan...
quote:Huis & tuin
1 32.4 % ikea.nl
2 24.5 % intratuin.nl
3 19.9 % funda.nl
4 6.5 % praxis.nl
5 3.8 % eneco.nl
6 3.6 % karwei.nl
7 3.1 % essent.nl
8 2.8 % kwantum.nl
9 1.9 % nuon.nl
10 1.5 % dimo.nl
En dan werken Kevin en ik ook nog alle twee bij de Ikeaquote:Op zondag 10 december 2006 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahahaha maar we krijgen em zaterdag toch niet mee... dus wat maakt het uit?
IKEAquote:Op woensdag 13 december 2006 14:43 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En dan werken Kevin en ik ook nog alle twee bij de IkeaWat vervelend nou
![]()
Maar dan heb je toch geen garantie?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:19 schreef beschuit het volgende:
afzagen gewoon dus
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:39 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
VIKA BYSKE poot verstelbaar van 70 tot 107 cm
Als je perse zoiets wilt gaan doen zou ik eerder kiezen voor de oplossing met de LACK openkast. Deze is namelijk al gebouwd om opgehangen te worden. En het inkorten... tja lijkt me iets dat qua maten noodzakelijk is, qua stevigheid is het niet aan te raden...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:43 schreef GriffonVulture het volgende:
Ik ben op zoek naar een tv-meubel. Max 150cm breed en we willen m graag laten zweven. Is dat mogelijk met de lack-meubel? Ik dacht dan aan de pootjes er af te halen en het geheel met de lack-wandplank beugels aan de muur te bevestigen. Het gaat om deze dus?
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=17071&catalogId=10103&storeId=9&productId=76525&langId=-22&categoryId=15962&chosenPartNumber=40105340
Of is het verstandiger om de lack- open kast te kopen, deze te kantelen en deze circa 40cm in te korten. Zodat het niet 4 maar 3 vakken worden. En dan te laten 'zweven'. De afgekorte kant komt tegen een muur dus daar zie je niets van.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&productId=11317&langId=-22&categoryId=17066&chosenPartNumber=00045560
Om het er in op te bergen of om het er op te zetten?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef mrcool het volgende:
Is deze kast een beetje geschikt voor vinyl?
[afbeelding]
Want dat kan bij een andere winkel niet gebeuren!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:14 schreef beschuit het volgende:
Godsgloeiende; nu komen die lampjes ook weer niet op voorraad waar één kapot glaasje van in de doos zat...
Echt waar; ben zo hard genezen van de ikea... ballentoko
Medewerkersssssssss Is deze nog op voorraad?quote:Internetaanbieding december!
NORDEN eettafel 220/266x100
Materiaal: berken
Van: 199.-
Voor: 149.-
Kom snel want OP=OP!
Aanbieding geldt alleen in december 2006, bij IKEA Delft.
Ik heb ze al twee keer telefonisch gesproken. Ik heb er gewoon echt ff de balen in, want in een grote schoonmaak zitten en dan moeten wachten op meubels en lampen is gewoon zwaar frustrerend :/quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:56 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Want dat kan bij een andere winkel niet gebeuren!!
Je hebt gewoon even pech. Heb je de klantenservice al een (vriendelijke) mail gestuurd?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:00 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Medewerkersssssssss Is deze nog op voorraad?
En wat vinden jullie van die tafel?
Het is een stevige tafel, maar je moet er wel de ruimte voor hebben.quote:Dit zijn de resultaten van je zoekopdracht. Klik op "kijk of er voorraad is" om terug te keren naar het begin van je zoekopdracht.
Klik op "terug" om bij een andere vestiging te kijken of er voorraad is voor hetzelfde artikel.
eettafel > NORDEN
DELFT
op voorraad:
ja
Let op: deze voorraadinformatie kan max. 2 uur oud zijn.:
15-12-06 13:26
Je kan Besta bankjes gebruiken, 120cm breed en op te hangen. Kijk uit met wat je erin zet als je het ophangt (Besta en Lack) want het kan niet al teveel kilo's hebben. Besta kan je eventueel zelf met lades gebruiken dan...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je perse zoiets wilt gaan doen zou ik eerder kiezen voor de oplossing met de LACK openkast. Deze is namelijk al gebouwd om opgehangen te worden. En het inkorten... tja lijkt me iets dat qua maten noodzakelijk is, qua stevigheid is het niet aan te raden...
Ballenbadquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:14 schreef beschuit het volgende:
Godsgloeiende; nu komen die lampjes ook weer niet op voorraad waar één kapot glaasje van in de doos zat...
Echt waar; ben zo hard genezen van de ikea... ballentoko
Het is WebForcequote:Op vrijdag 15 december 2006 18:02 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Ballenbad
Zweedse ballen
IKEA is inderdaad een ballentoko
(en IKEA is een afkorting van namen en dorpsnamen en wordt dus met hoofdletters geschreven zoals collega Webforce probeert duidelijk te maken
Oeh, voordat ik het bijna vergeet, nog bedankt allen..! Setje was inderdaad 79 euro in totaal. Uiteindelijk 100 euro kwijt (andere metalen pootjes eronder en metalen knopjes voor op de deurtjes) maar is nog steeds geen geld voor een hele ge-restylde badkamer.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alles op die foto zit in 1 pakketje dat 79.- euro kost...
Misschien heb je iets aan deze topics:quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:21 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb afgelopen week een nieuw appartement gekocht waar ook een budget voor een keuken in zit. 3500 euro om precies te zijn, maar bij de keukenzaak waar ik heen moet is geen keuken samen te stellen die er ook nog fatsoenlijk uitziet onder de 7000 euro. Dus denk er over om de keuken te laten vallen en de 2100 te pakken die ik dan krijg en te gaan shoppen bij IKEA voor zo'n mooie rode keuken
Hoe zijn de ervaringen met de IKEA keuken en inbouwapparatuur?
Wat voor ijzertjes zijn dat? om deblokken aan elkaar te bevestigen ofzo?quote:Op zondag 17 december 2006 17:22 schreef E.T. het volgende:
Traby staat sinds kort in elkaar(we komen alleen twee schroeven te kort
)
Er staat alleen nog niks inGeen idee dus hoe dat gaat houden met zware boeken (het is bij ons ook de bedoeling dat er wel boeken e.d. inkomen).
Maar het is redelijk dik spaanplaats, qua plankdikte geen probleem dus. Alleen de bevestiging op twee redelijk dunne ijzertjes zou problemen kunnen geven.
Zitsterkte zou ik niet durven zeggen..
Thanks! Hoogglans roodquote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien heb je iets aan deze topics:
Heeft iemand ervaring met een ikea keuken??
Hoogglans keuken?
Inbouwapparatuur voor Ikea-keuken
* Sjeekie_Beekie is dan wel geen medewerker...quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:00 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Medewerkersssssssss Is deze nog op voorraad?
En wat vinden jullie van die tafel?
Wat leuk, welke afdeling?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
tvptjeen per 1 januari mag ik ook int het IKEA medewerkerslijstje bij IKEA Utrecht
Met zo'n heerlijk elegante broek...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik heb ,mn contract getekend en kleding in huisvolgende week ofzo schoenen halen bij een bedrijf zelf.
inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2006 20:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Met zo'n heerlijk elegante broek...![]()
We hebben je er graag bij hoor! je hebt ff moeten wachten maar hopelijk was dat het waard. tot januari en hebben ze al gebeld voor je rooster?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik heb ,mn contract getekend en kleding in huisvolgende week ofzo schoenen halen bij een bedrijf zelf.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:08 schreef jessa het volgende:
[..]
We hebben je er graag bij hoor! je hebt ff moeten wachten maar hopelijk was dat het waard. tot januari en hebben ze al gebeld voor je rooster?![]()
![]()
Collega!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kassa/serviceafdelinglekker afwisselend dus
Hoe oud ben je en hoeveel uur wil je werken?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:51 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik vroeg me af wat je als verkoper bij de IKEA verdient? Zijn er hier die in A'dam ZO werken?
1. wat dacht je van onze Ektorp of Ekeskog banken, over grote kussens en over stof niet te klagen dacht ik zoquote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef xonmultimedia het volgende:
twee adviesjes nodig :-)
1 Wat is nou echt een lekkere, moderne middelgrote bank (max 2,50 lang) met een twee en drie sits waar je niet meteen afvalt. Hij moeten dus echt lekkere GROTE kussens zijn en stof..
2 Waar plaats ik de kwaliteit van de ikea banken...is het te vergelijken met de grote jongens of eerder een profijn meubel. De laatste firma maakt fijnloos na wat de grote firma's voor 5 keer zoveel geld op de markt zetten.. . alleen mis je NET even de juiste materialen die het verschil maken..
ook benieuwd naar niet ikea medewerkers :-) :-)
Volgens deze lijst zijn morgen alleen de vestigingen in Groningen en Amersfoort open. sorry...quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
Is IKEA Amsterdam morgen op zondag open? Een van de A-poten van mijn Galant buro is DOA; het plastic zwenkvoetje is afgebroken, kwam het pas achter toen ik ermee thuiskwam.
Hmmz, dan rij ik wel naar Amersfoort... Het meest rare is dat ik vanmiddag nog op de A1 ben langsgereden, zo van: "Hee, een IKEA vestiging..", voordat ik in Amsterdam aankwam en het daar ging kopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens deze lijst zijn morgen alleen de vestigingen in Groningen en Amersfoort open. sorry...
Je bent vanmiddag dus gewoon langs IKEA Amersfoort heen gereden op weg naar IKEA Amsterdam?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Hmmz, dan rij ik wel naar Amersfoort... Het meest rare is dat ik vanmiddag nog op de A1 ben langsgereden, zo van: "Hee, een IKEA vestiging..", voordat ik in Amsterdam aankwam en het daar ging kopen.
Dank je. Jah, woon nl. niet bij Amersfoort in de buurt; ben van Uithoorn naar Raalte en terug gereden om pc-onderdelen op te halen, moet dus een heel stuk rijden op de A1, vandaar. En had vantevoren met m'n broer afgesproken om het buro in Amsterdam te kopen omdat hij een stationauto heeft; past alles gelijk in.quote:Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent vanmiddag dus gewoon langs IKEA Amersfoort heen gereden op weg naar IKEA Amsterdam?![]()
Morgen even met poot en kassabon naar de klantenservice, zij regelen het verder voor je![]()
Ah je bent bij azerty geweest?quote:Op zondag 24 december 2006 01:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Dank je. Jah, woon nl. niet bij Amersfoort in de buurt; ben van Uithoorn naar Raalte en terug gereden om pc-onderdelen op te halen, moet dus een heel stuk rijden op de A1, vandaar. En had vantevoren met m'n broer afgesproken om het buro in Amsterdam te kopen omdat hij een stationauto heeft; past alles gelijk in.
Een hele zooi van Azerty en een onderdeel bij Salland.quote:Op zondag 24 december 2006 01:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ah je bent bij azerty geweest?
(soz offtopic)
Ik zal dinsdag nog ff vragen aan ze want ze hebben het druk. Wel goed dat er nu ook iemand van utrecht uit de winkel af en toe hier iets van zich kan laten horen want ik vrees dat ik niet zo heel veel info kan geven over artikelen etc.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]hallo
nee nog niet gebeld maar komt vast goed, het is nog geen januari.
ik heb het rooster inmiddels al binnenquote:Op zondag 24 december 2006 12:22 schreef jessa het volgende:
[..]
Ik zal dinsdag nog ff vragen aan ze want ze hebben het druk. Wel goed dat er nu ook iemand van utrecht uit de winkel af en toe hier iets van zich kan laten horen want ik vrees dat ik niet zo heel veel info kan geven over artikelen etc.
We hebben voor een aantal banken verschillende hoezen in verschillende soorten stof. Wanneer je een MANNARP bekleding uitkiest heb je automatisch de zandkleurige bekleding. Deze is dan helaas ook niet in andere kleuren verkrijgbaar tenzij anders aangegeven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:44 schreef xonmultimedia het volgende:
ikeafoben,![]()
ik ben toch erg geinteresseert in de Ekeskog mega bank...heb vanmiddag even gekeken, gezeten en gelegen en hij is ERG owkee..
Toch begrijp ik helemaal niks van de prijsopbouw van dit uit de kluiten gewassen stuk stof..
In het wit is de bank 699 euro op het briefje op de bank staat dan 600 euro + 99 euro voor de blekinge hoes..
Dan hebben we nog de MANNARP, PALCKE, ROEN en de SKOGA hoes. In de legenda op het briefje hebben ze het hier voornamelijk over de soorten stof maar niet zozeer over de kleur.
In het staaltje wat aan de bank hangt..hangen de soorten stof maar wel in bepaalde kleuren..de witte..de bruine rib..1 of ander bloemmotief...en donker bruin.
Wat ik niet snap...zit je aan de beperkingen vast van de stof MET een bepaalde kleur of kan je ook gewoon een bepaalde kleur en een bepaalde stof doen. ...natuurlijk is net de kleur die ik wil hebben van speciaal RIB stof gemaakt die ik nou weer niet mooi vind.
iemand wat meer duidelijkheid?
Die vazen zijn leuk inderdaad! Wat gaat ze erin zetten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:22 schreef Geqxon het volgende:
Zo, ik heb mijn moeder erg blij gemaakt met twee van deze vazen:
[afbeelding]
Kerst is joy
Niks, want het schoonmaken is een rampquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die vazen zijn leuk inderdaad! Wat gaat ze erin zetten?
En iets nepperigs of zo dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niks, want het schoonmaken is een ramp
Ze staan nu in de doorgang naar de keuken ("gat" van 2 meter hoog en 2.5 meter breed), maar er komen geen planten in.
Ook heb ik er de bijpassende Batist bij gegeven:
[afbeelding]
Een heel stuk kleiner, en leuk matchend
Dat staat ongetwijfeld in dit topic al beschreven of kijk anders even op www.ikea.nl/ikea_familyquote:Op woensdag 27 december 2006 01:08 schreef hierissiedan het volgende:
ff een vraagje, wat is IKEA family en wat kan je er mee??
ja stond hier vast wel ergens, maar was ff te lui om te zoeken, had al een heel stuk doorgelezenquote:Op woensdag 27 december 2006 02:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat staat ongetwijfeld in dit topic al beschreven of kijk anders even op www.ikea.nl/ikea_family
Sinds Sliedrecht dicht is breken wij elke vakantie recordsquote:Op donderdag 28 december 2006 14:07 schreef Allan24 het volgende:
Gisteren 27-12 heeft IKEA Breda het omzetrecord van de openingsdag (20-08-2003) verbroken!
Delft was een ernstig ongeval aan de hand hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Allan24 het volgende:
Verkeersinformatiedienst:
[afbeelding]
Ja, op 27 decemberquote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef kalinho het volgende:
[..]
Delft was een ernstig ongeval aan de hand hoor![]()
je kunt nooit te vroeg zijn met de aankondigingquote:De lente komt eraan
Lente bij IKEA Utrecht
Vanaf zaterdag 17 februari is het weer lente bij IKEA.
Eten, bijpraten, zonnen en spelen met de kinderen, als het maar even kan brengen we vanaf de eerste zonnestraal al tijd in de tuin door.
Een gezellige grote tafel voor de hele familie, een romantisch
balkonsetje of een simpele tuinset; IKEA Utrecht heeft ook dit jaar weer voor elke tuin leuke tuinmeubelen klaar staan.
IKEA Utrecht opent het tuinplein vanaf zaterdag 17 februari, je komt toch ook?
Euhm... die zit al meer dan een jaar in het assortiment...quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Geqxon het volgende:
Wauw, ze hebben nu ook de Ikea PS kast op wieltjes! (de Amerikaanse locker, voor de duidelijkheid)
Morgen kijken of de wieltjes eraf kunnen, dan kan ik hem op mijn bureau kwijt
Ow er komt echt ontzettend leuk TUIN assortiment aan!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[..]
je kunt nooit te vroeg zijn met de aankondiging
Hij is alleen wel heel wat te grootquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... die zit al meer dan een jaar in het assortiment...
Wat betreft de wielen; die zitten er nog niet onder als je er 1 koopt, maar er zitten wel licht uitstekende pootjes onder (ongeveer 2/3 cm)
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef Adelante het volgende:
ik ben nog niet zo lang geleden overgeplaatst, dus voor dit jaar heb ik mijn portie anti-bureaucraten al wel gehadik denk dat ik wel een hemelvaart of pinksteren meepik volgend jaar en welke vestiging??? in elk geval niet amsterdam, zoals 95% van m'n collega's hier
![]()
Weet iemand welke kast dat is ? Vind hem best mooi, maar kan hier niet heel de ikea site doorspitten ivm snelheidquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:06 schreef mrcool het volgende:
Als starter kan je blijkbaar niet om Ikea heen dus heb ik er deze spullen gekocht afgelopen zondag:
[afbeelding]
nou vooruit; al post ik toch nooitquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:20 schreef Marsepein het volgende:
Mag ik jullie voorzichtig wat meer in de richting kopen-bij-IKEA duwen ipv werken-bij-IKEA.
We zitten met dit topic in Klussen & Wonen, het is goed als het daar dan over gaat.
Same in Barendrecht. Iedereen tuimelde al van zn Poäng fauteuill af toen Woensdag de beste omzet werd gebroken...gingen we daar donderdag fijn overheenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:13 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, op 27 december
Vandaag is in Breda het omzetrecord van gisteren overtroffen trouwens
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&productId=34762&langId=-22&categoryId=15644&chosenPartNumber=60110350quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:11 schreef Theuno het volgende:
[..]
Weet iemand welke kast dat is ? Vind hem best mooi, maar kan hier niet heel de ikea site doorspitten ivm snelheid![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Allan24 het volgende:
Verkeersinformatiedienst:
[afbeelding]
Wat is er mis met A'dam dan? Overigens is ook in Amsterdam de bonus binnen dit tertiaal...!!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef Adelante het volgende:
ik ben nog niet zo lang geleden overgeplaatst, dus voor dit jaar heb ik mijn portie anti-bureaucraten al wel gehadik denk dat ik wel een hemelvaart of pinksteren meepik volgend jaar en welke vestiging??? in elk geval niet amsterdam, zoals 95% van m'n collega's hier
![]()
in Amsterdam zijn de hoezen in Roen bruin nog te krijgen....quote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef eos het volgende:
O.o.o....mensen...ik heb vandaag (eindelijk) de ekeskog bank en fauteuil besteld.Ik hoop dat ze in mijn huis passen. Is er hier iemand die deze bank of stoel heeft? Zo ja wat vind je er van?
En voor de medewerkers van ikea hier, weten jullie of er nog losse hoezen te krijgen zijn ergens voor de stoel, behalve de blekinge wit (die heb ik) en de ribcord variant? (die vind ik niet mooi)
Volgens mij niets specifieks... alleen is het vaak zo dat mensen van het RSC nogal vaak hun anti-bureaucratendag invullen in Amsterdam in plaats van een van de andere winkels...quote:
Hengelo ook!quote:Overigens is ook in Amsterdam de bonus binnen dit tertiaal...!!
Voor zowel de stoel als de bank?quote:Op zondag 31 december 2006 01:13 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
in Amsterdam zijn de hoezen in Roen bruin nog te krijgen....
Niks mis met A'dam, alleen daar ben ik al heel vaak en vandaar is het wel eens leuk te helpen in een andere winkel. Bijkomend voordeel is oud collega's weer eens zienquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Wat is er mis met A'dam dan? Overigens is ook in Amsterdam de bonus binnen dit tertiaal...!!
Normaal gesproken zijn de Ekeskog onderdelen allemaal op bestelling, dit betekend dat dit nooit op voorraad is. Omdat de fauteuil uit het assortiment gaat zijn wij bijdehand geweest en hebben we wat overtrekken binnen kunnen halen, die hebben we dus op voorraad is de winkel nu (en waarschijnlijk geen enkele andere vestiging..). Let op het gaat dus alleen om overtrekken voor de fauteuils, als je de fauteuil zelf nog niet hebt dan heb je daar dus niks aan!! Dit kan je niet zien via internet, wellicht wel te horen krijgen via 0900-belikea ....quote:Op zondag 31 december 2006 14:03 schreef eos het volgende:
[..]
Voor zowel de stoel als de bank?
En kan ik dat via het internet nakijken?
En...kan het dan naar Delft of Barendrecht gestuurd worden of moet ik helemaal naar 020 om die hoezen te halen?
(stel wel gelijk heel veel vragen...)
Volgens mij is dat de BIALITT ladenkast... en deze uitvoering is helaas niet meer leverbaar...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:00 schreef Stiemie het volgende:
Is dit ladekastje nog te koop bij Ikea? Ik kan het in de gids niet meer vinden en zag het op de website ook niet staan. Weet iemand misschien ook de naam van dit kastje?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:55 schreef pbjs het volgende:
Verkoopt IKEA ook deurstoppers?
Ik kan ze op de website niet vinden, misschien dat ze een andere naam hebben?
afhankelijk van gewicht, blijf je onder de 100kg dan is het 29 euroquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:59 schreef PlaagGeest het volgende:
ik wil een bed ( 1 pers. ) bij me thuis laten bezorgen met de bezorgservice. Nu staat op de site niet hoeveel het kost en met google kan ik ook niks vinden. Hoe duur is de bezorgservice ongeveer om gewoon te bezorgen binnen de stad waar de ikea ook is?
Dat kost - bij alle vestigingen behalve Delft - binnen de eerste "ring" rond het woonwarenhuis:quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:59 schreef PlaagGeest het volgende:
ik wil een bed ( 1 pers. ) bij me thuis laten bezorgen met de bezorgservice. Nu staat op de site niet hoeveel het kost en met google kan ik ook niks vinden. Hoe duur is de bezorgservice ongeveer om gewoon te bezorgen binnen de stad waar de ikea ook is?
Is Delft (dat is 'mijn' Ikea zeg maar) dan heel veel duurder?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:06 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat kost - bij alle vestigingen behalve Delft - binnen de eerste "ring" rond het woonwarenhuis:
< 100 kg : €29
100-300 kg : €49
> 300 kg : €69
Dat is voor begane grond bezorging. Etagebezorging is in de meeste gevallen wel mogelijk, je betaalt dan een toeslag.
Delft heeft andere tarieven, omdat het een pilot store is en daardoor onder een andere organisatie valt.
Oh dat valt erg mee idd. Ik wil binnenkort 2 klippans kopen (en laten bezorgen uiteraard). Bedankt voor je snelle antwoord.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Nee, bij Delft bezorgen ze tot 300 kg voor 35 euro (binnen Delft, buiten Delft is geloof ik 50 euro?). Dit is wel snelservice, dus zelfde of volgende dag alles in huis.
Nee hoor, want de computer berekent de prijs, er wordt geregistreerd door welke medewerker het transport is aangemaakt en er wordt aan het eind van de dag een lijst uitgedraaid hoeveel transportkosten die medewerker (dus) moet hebben verwerkt. Verschil wordt geboekt als kasverschil.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:24 schreef E.T. het volgende:
Die snel-service hebben ze niet overal toch?
O en als je een kast hebt van 101 kgligt aan de aardigheid van de medwerker of ie in schaal 1 of 2 valt
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:35 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De Ikea medewerkers in dit topic zijn tof
Mijn (ok, die van m'n dochter) HEMNES garderobe-kast (101 kilo) werd toch ahndmatig naar het 'goedkopere' tarief gezet (ik meen van 59 naar 39, ik zit geloof ik in ring 2). Ik heb er niet om gevraagd ofzo, had me berust in m'n lot maar vond 't wel erg netjesquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:42 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Nee hoor, want de computer berekent de prijs, er wordt geregistreerd door welke medewerker het transport is aangemaakt en er wordt aan het eind van de dag een lijst uitgedraaid hoeveel transportkosten die medewerker (dus) moet hebben verwerkt. Verschil wordt geboekt als kasverschil.
[..]
Ah dankje, daarom mis ik natuurlijk ook een hoop artikelen. Njah, dan toch maar snel een dagje Ikea plannenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Was even lastig, hij stond bij het overzicht niet in het zwart
Voor zover ik weet worden de HARRY stoelen standaard met een witte, wasbare, bekleding geleverd. Losse hoezen zijn voor deze stoel niet in het assortiment opgenomen. Sorryquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef Ingridh007 het volgende:
Vraagje voor de medewerkers, ik ben op zoek naar hoezen voor mijn Harry stoelen, maar ik kan op de website niet vinden of deze los verkocht worden.
(En zijn deze op voorraad in Eindhoven)
Op dit moment weet ik het bestaan van 1tje... de IKEA STOCKHOLM 1,5 zits...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:58 schreef maok het volgende:
Heeft IKEA eigenlijk ook loveseats?
SOMMAR is inderdaad een artikelserie die we speciaal voor het voorjaar/de zomer krijgen. Binnenkort komen de tuincollecties weer in de winkel. Daarbij geldt wel op=op. Het tuinassortiment verschilt per jaar. Ik kan daarom niet met zekerheid zeggen of we dit jaar exact dezelfde bloempotten weer krijgen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:25 schreef teigan het volgende:
vraagje, vorig jaar hadden jullie ws. met die tuindingen bloempotten, genaamd sommar.. Ik kan ze op de site niet meer vinden, en vroeg me af of ze nog weer in het assortiment komen(ik kon ze nl. ook verder nooit meer vinden..)
dan hou ik het iig wel even wat scherper in de gaten! Bedankt!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
SOMMAR is inderdaad een artikelserie die we speciaal voor het voorjaar/de zomer krijgen. Binnenkort komen de tuincollecties weer in de winkel. Daarbij geldt wel op=op. Het tuinassortiment verschilt per jaar. Ik kan daarom niet met zekerheid zeggen of we dit jaar exact dezelfde bloempotten weer krijgen.
Dat was een activiteit, geen idee of die nog eens terug komen, dat zal dan ongeveer maart/april zijn...quote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef xonmultimedia het volgende:
ikea medewerkers....komen die leuke bonzai boompjes nog terug....gister vond ik een lege stelling aan...grrrrrr
Vrienden van me, Tararaboemdije en Freecell (ook hier op FOK!) wilden dat eerst ook kopen maar bij de IKEA werd het ram laminaat genoemd (door een medewerker). Je moet het niet in elkaar klikken maar rammen met een hamer waardoor je de kans hebt dat het bij het leggen al beschadigt. Ze hebben nu een soort gekocht die net iets duurder is dan de SPAN maar ietst goedkoper dan de TUNDRA. De HEMSE van €4,95 met m2, dat is wel echt kliklamminaat en Freecell heeft er al een hamer op laten stuiteren zonder een beschadiging te maken. Hij staat trouwens niet op de site maar wel in de gids op blz 248. Tararaboemdije en Freecell hebben ook een topic waar ook nog foto's op komen waar het laminaat in de woonkamer ligt. (het ligt er al wel maar de foto's staan er nog niet op)quote:Op zondag 7 januari 2007 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ikea laminaat vraag
![]()
Heeft iemand ervaring met cq. wijsheid over het SPAN laminaat van IKEA?
Het is zo'n onwaarschijnlijk lage prijs dat we eerst maar even rond gaan vragen of het wel echt, heus waar kan zijn. Is het een beetje stevig/betrouwbaar/goed?
Alvast bedankt!
Hij is wel precies wat ik zoek (de beige versie) maar wel wat te prijzig. Ik was ondertussen op de site van Wehkamp eentje tegen gekomen die er wel een beetje op lijkt maar een stuk goedkoper is. (€179,10)quote:Op zondag 7 januari 2007 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik het bestaan van 1tje... de IKEA STOCKHOLM 1,5 zits...
Verkrijgbaar in wit, beige en lichtbruin,
[afbeelding] +/- 500.-
[afbeelding][afbeelding] +/- 550.-
Prijzig, maar je hebt volgens mij wel 25 jaar garantie op de IKEA STOCKHOLM serie
Volgens mij komt de kleur redelijk overeen met de kleur van de fotoquote:Op maandag 8 januari 2007 17:43 schreef Yvonnetje het volgende:
Een vraagje voor de Ikea-medewerkers (of bezitters van deze kast)
[afbeelding]
Ik was vandaag bij Ikea Eindhoven om bovenstaande kast te bekijken. Hij lijkt me erg mooi, maar wil 'm natuurlijk wel even in het echt bekijken.
Nou komt hij in Eindhoven niet meer binnen, en wordt de voorraad van alle andere filialen verkocht en is 't dan op. Iemand zou de kast wel voor me willen ophalen bij Ikea Breda, maar ik wil even weten hoe de kleur er 'in het echt' uitziet. Is het echt fel rood of wat donkerder?
Hopelijk weet iemand hier antwoord op...
Als je ietsje terug leest is daar een post met twee of drie links naar IKEA-ervarings-topicsquote:Op maandag 8 januari 2007 20:28 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
hallo iedereen,
op 16 februari krijgen wij de sleutel van ons eerste koophuis! Nu moet er zeg maar nog alles aan gedaan worden. (keuken badkamer wc muren enz.)
Maar we zijn nu een beetje aan het kijken naar keukens... Nu is mijn vraag hoe is hier de algemene ervaring met ikea keukens? Ik heb gehoord dat het aanrechtblad niet geweldig is maar verder wel goed te doen is?
Waar ben je van plan te gaan solliciteren dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:59 schreef VML het volgende:
Misschien niet echt voor dit topic, maar omdat hier veel Ikea-medewerkers lezen toch even vragen:
Hoeveel verdient een 'gemiddelde' Business Area Manager bij Ikea?
Ik overweeg te solliciteren, maar hoor erg veel negatieve verhalen over het salaris. Aangezien Ikea in haar personeelsadvertenties geen indicatie geeft wil ik toch een globaal idee hebben voor ik evt. reageer op een vacature.
Je hebt uiteraard gelijk wanneer je zegt dat ik gewoon kan solliciteren en evt. afwijzen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat salaris betreft, verdien je niet super veel, maar heb je een redelijk salaris. Je hebt wel net als iedereen goede secundaire arbeidsvoorwaarden en kansen om door te groeien binnen de (inter)nationale organisatie.
Ik zou je aanraden gewoon te gaan solliciteren en bevalt je het salaris niet, dan wijs je de baan toch af?
Eerlijk gezegt heb ik geen idee in welke loongroep Business Area Managers (BAM) vallen. Moet ook zeggen dat ik die informatie niet geheel vind passen binnen een forum.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:08 schreef VML het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk wanneer je zegt dat ik gewoon kan solliciteren en evt. afwijzen.
Aan de andere kant lijkt het me zonde van de energie/tijd etc. die zowel werkgever als sollicitant in een procedure steken, wanneer het salaris gewoon onvoldoende is. Ik verwacht geen gouden bergen (geel-blauwe hooguit) maar vind het wel belangrijk om te weten of ik er (met gezin en hypotheek) er niet teveel op achteruit ga.
Secundaire arbeidsvoorwaarden en perspectief binnen de organisatie zijn enorm belangrijk voor mij. Als het puur om het salaris ging zou ik Ikea sowieso niet overwegen!![]()
Dus: wat versta je onder een 'redelijk' salaris?
Iemand?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:29 schreef Étoile het volgende:
Vraagje voor de medewerkers, ik ben al een tijdje op zoek naar het LACK hoek-tvmeubel in het zwart-bruin. Weten jullie vanaf wanneer die leverbaar wordt, de andere kleuren zijn inmiddels op voorraad, maar deze is nog steeds overal niet leverbaar.
En nog een vraagje, is het ook mogelijk om onder dat meubel wieltjes te zetten? Ik zag dat andere tvmeubels ook van dat papiervulling hebben en wel wielen. Kunnen die losse wieltjes in willekeurig meubel geschroefd?
Welke is dat, Meråker?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:43 schreef Yvonnetje het volgende:
Een vraagje voor de Ikea-medewerkers (of bezitters van deze kast)
[afbeelding]
Ik was vandaag bij Ikea Eindhoven om bovenstaande kast te bekijken. Hij lijkt me erg mooi, maar wil 'm natuurlijk wel even in het echt bekijken.
Nou komt hij in Eindhoven niet meer binnen, en wordt de voorraad van alle andere filialen verkocht en is 't dan op. Iemand zou de kast wel voor me willen ophalen bij Ikea Breda, maar ik wil even weten hoe de kleur er 'in het echt' uitziet. Is het echt fel rood of wat donkerder?
Hopelijk weet iemand hier antwoord op...
Hee Marcelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:13 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Welke is dat, Meråker?
Volgens mij heb ik die van Breda daarstraks zoek gemeld (een collega van Eindhoven had mij erover gebeld toevallig!), er zouden er 10 van op voorraad moeten zijn maar dat klopte niet. Misschien komen ze nog tevoorschijn voor de PLUNDRA! die morgen begint, maar dat weet ik niet zeker.
Dat begrijp ik dan toch niet helemaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Nee, bij Delft bezorgen ze tot 300 kg voor 35 euro (binnen Delft, buiten Delft is geloof ik 50 euro?). Dit is wel snelservice, dus zelfde of volgende dag alles in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |