Sinds Sliedrecht dicht is breken wij elke vakantie recordsquote:Op donderdag 28 december 2006 14:07 schreef Allan24 het volgende:
Gisteren 27-12 heeft IKEA Breda het omzetrecord van de openingsdag (20-08-2003) verbroken!
Delft was een ernstig ongeval aan de hand hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Allan24 het volgende:
Verkeersinformatiedienst:
[afbeelding]
Ja, op 27 decemberquote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef kalinho het volgende:
[..]
Delft was een ernstig ongeval aan de hand hoor![]()
je kunt nooit te vroeg zijn met de aankondigingquote:De lente komt eraan
Lente bij IKEA Utrecht
Vanaf zaterdag 17 februari is het weer lente bij IKEA.
Eten, bijpraten, zonnen en spelen met de kinderen, als het maar even kan brengen we vanaf de eerste zonnestraal al tijd in de tuin door.
Een gezellige grote tafel voor de hele familie, een romantisch
balkonsetje of een simpele tuinset; IKEA Utrecht heeft ook dit jaar weer voor elke tuin leuke tuinmeubelen klaar staan.
IKEA Utrecht opent het tuinplein vanaf zaterdag 17 februari, je komt toch ook?
Euhm... die zit al meer dan een jaar in het assortiment...quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef Geqxon het volgende:
Wauw, ze hebben nu ook de Ikea PS kast op wieltjes! (de Amerikaanse locker, voor de duidelijkheid)
Morgen kijken of de wieltjes eraf kunnen, dan kan ik hem op mijn bureau kwijt
Ow er komt echt ontzettend leuk TUIN assortiment aan!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[..]
je kunt nooit te vroeg zijn met de aankondiging
Hij is alleen wel heel wat te grootquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... die zit al meer dan een jaar in het assortiment...
Wat betreft de wielen; die zitten er nog niet onder als je er 1 koopt, maar er zitten wel licht uitstekende pootjes onder (ongeveer 2/3 cm)
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef Adelante het volgende:
ik ben nog niet zo lang geleden overgeplaatst, dus voor dit jaar heb ik mijn portie anti-bureaucraten al wel gehadik denk dat ik wel een hemelvaart of pinksteren meepik volgend jaar en welke vestiging??? in elk geval niet amsterdam, zoals 95% van m'n collega's hier
![]()
Weet iemand welke kast dat is ? Vind hem best mooi, maar kan hier niet heel de ikea site doorspitten ivm snelheidquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:06 schreef mrcool het volgende:
Als starter kan je blijkbaar niet om Ikea heen dus heb ik er deze spullen gekocht afgelopen zondag:
[afbeelding]
nou vooruit; al post ik toch nooitquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:20 schreef Marsepein het volgende:
Mag ik jullie voorzichtig wat meer in de richting kopen-bij-IKEA duwen ipv werken-bij-IKEA.
We zitten met dit topic in Klussen & Wonen, het is goed als het daar dan over gaat.
Same in Barendrecht. Iedereen tuimelde al van zn Poäng fauteuill af toen Woensdag de beste omzet werd gebroken...gingen we daar donderdag fijn overheenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:13 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, op 27 december
Vandaag is in Breda het omzetrecord van gisteren overtroffen trouwens
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&productId=34762&langId=-22&categoryId=15644&chosenPartNumber=60110350quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:11 schreef Theuno het volgende:
[..]
Weet iemand welke kast dat is ? Vind hem best mooi, maar kan hier niet heel de ikea site doorspitten ivm snelheid![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Allan24 het volgende:
Verkeersinformatiedienst:
[afbeelding]
Wat is er mis met A'dam dan? Overigens is ook in Amsterdam de bonus binnen dit tertiaal...!!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef Adelante het volgende:
ik ben nog niet zo lang geleden overgeplaatst, dus voor dit jaar heb ik mijn portie anti-bureaucraten al wel gehadik denk dat ik wel een hemelvaart of pinksteren meepik volgend jaar en welke vestiging??? in elk geval niet amsterdam, zoals 95% van m'n collega's hier
![]()
in Amsterdam zijn de hoezen in Roen bruin nog te krijgen....quote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef eos het volgende:
O.o.o....mensen...ik heb vandaag (eindelijk) de ekeskog bank en fauteuil besteld.Ik hoop dat ze in mijn huis passen. Is er hier iemand die deze bank of stoel heeft? Zo ja wat vind je er van?
En voor de medewerkers van ikea hier, weten jullie of er nog losse hoezen te krijgen zijn ergens voor de stoel, behalve de blekinge wit (die heb ik) en de ribcord variant? (die vind ik niet mooi)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |