abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:16:58 #101
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_44280523
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 10:16 schreef Adelante het volgende:

[..]

jouw garantie vervalt inderdaad als jij besluit het artikel op een andere manier aan te sluiten dan wat voorgeschreven is in de product manual.
Dat weet ik ook, maar het kan onmogelijk daaran liggen dat iedere keer de zekeringhouders wegsmelten
pi_44295363
Mensen, als ik het goed begrepen had heeft elke ikea een Family hoekje.
Nu was ik gister in barendrecht, maar heb dat hoekje niet gezien.
Heb ik het over het hoofd gekeken?
pi_44296555
^ja, die bevind zich in het restaurant en is toch nog redelijk groot
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_44296616
Het kerstpakket is binnen
IKEA IKEA IKEA IKEA
IKEA IKEA IKEA IKEA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IKEA IKEA IKEA IKEA
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_44296776

Wil ik ook!
pi_44296838
Wij hebben een Dalfors salontafel gekocht
Twinning = boring
pi_44297703
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:34 schreef kalinho het volgende:
IKEA IKEA IKEA IKEA
IKEA IKEA IKEA IKEA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IKEA IKEA IKEA IKEA
Serieus? damn dan klopten de geruchten toch...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44297772
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Serieus? damn dan klopten de geruchten toch...
Ja de geruchten waren dacht ik: I-pod, TomTom, of een of andere stofzuiger

Je had gister die hele zaal moeten zien toen de I-pod tevoorschijn kwam. Was toch een íets andere reactie dan vorig jaar
  zondag 10 december 2006 @ 12:24:42 #109
141482 Q.
JurassiQ
pi_44297819
Damn, ik moet ook bij de IKEA gaan werken hoor ik al.

.
For great justice!
  zondag 10 december 2006 @ 14:00:56 #110
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44300977
gister netjes 50 euro (cash) teruggekregen voor de Bjorna tafel, en zonder problemen stoeltje omgeruild (nu met vier passende poten).

Nu morgen nog even bellen voor twee schroeven van de Traby-kast. (er zaten er 6 in het zakje ipv 8).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 december 2006 @ 19:51:47 #111
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44311089
Lieve Ikea-medewerkers? De Kottla hoes voor de Klippan die in het wit op de site staat, hebben ze die misschien ook in andere kleuren? En is dit een tijdelijk artikel of blijft deze in het assortiment.
pi_44311466
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:51 schreef Maerycke het volgende:
Lieve Ikea-medewerkers? De Kottla hoes voor de Klippan die in het wit op de site staat, hebben ze die misschien ook in andere kleuren? En is dit een tijdelijk artikel of blijft deze in het assortiment.
Voor zover ik weet is dat gewoon een vast onderdeel van het assortiment nu. En we hebben nu ook een zwarte bont hoes... zelfde prijs (80.- meende ik)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 10 december 2006 @ 21:08:01 #113
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44311640
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is dat gewoon een vast onderdeel van het assortiment nu. En we hebben nu ook een zwarte bont hoes... zelfde prijs (80.- meende ik)
Zwart! Tof... ik zie me binnenkort wel zitten op zo'n poezelig bankje Zeer veel dank!
pi_44312230
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:34 schreef kalinho het volgende:
IKEA IKEA IKEA IKEA
IKEA IKEA IKEA IKEA
SPOILER
IKEA IKEA IKEA IKEA
Ik kon het niet laten om de spoiler te lezen...

Welke uitvoering is het? 1, 2, 4 of 8 GB?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_44313709
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:28 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten om de spoiler te lezen...

Welke uitvoering is het? 1, 2, 4 of 8 GB?
2
Zitten ook nog 5 kleuren hoesjes bij, en 2 stiften. Onder het mom: "Design Your Own..."
En er zit nog zo'n music station bij, je klikt je ipod erin en normaal gesproken komt er dan muziek uit. (behalve bij die van mij natuurlijk )
pi_44314226
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef kalinho het volgende:

[..]

2
Zitten ook nog 5 kleuren hoesjes bij, en 2 stiften. Onder het mom: "Design Your Own..."
En er zit nog zo'n music station bij, je klikt je ipod erin en normaal gesproken komt er dan muziek uit. (behalve bij die van mij natuurlijk )
Welke kleur heb je em dan? Of is er voor iedereen dezelfde kleur?

Damn dit is nog niet eens zo'n slecht cadeau...
pi_44314963
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke kleur heb je em dan? Of is er voor iedereen dezelfde kleur?

Damn dit is nog niet eens zo'n slecht cadeau...
Mijn kleur hoesjes zijn:
Grijs, transparant, goud, paars en fluoriscerend geel.
Bij die transparante staat dan op de voorkant IKEA®, en op de achterkant Design Your Own...

Aardig cadeau idd.
Ohja, wat er nog op de kleine lettertjes bijstaat bij de nieuwjaarswens:
quote:
"P.S., Ikea zou Ikea niet zijn als we onze bijna 6.000 iPod Nano's niet slim hadden ingekocht.Wat je moetn weten is dat ze niet helemaal 100% nieuw zijn. Deze iPod zijn 'certified reconditioned', wat wil zeggen dat ze retour zijn geweest naar het Apple-lab. Daar zijn ze overigens allemaal weer perfect in orde gemaakt en gecontroleerd (er zit dus gewoon garantie op). Deze topproducten krijgen op die manier van Apple een tweede kans, en dat is een filosofie die Ikea van harte ondersteunt. Zeker met Kerst. Er wordt in de wereld immers al genoeg verspild en weggegooid. En zo konden we er ook nog een oplaadstation en 5 hoesjes bij doen"
pi_44315244
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef kalinho het volgende:

[..]

Mijn kleur hoesjes zijn:
Grijs, transparant, goud, paars en fluoriscerend geel.
Bij die transparante staat dan op de voorkant IKEA®, en op de achterkant Design Your Own...

Aardig cadeau idd.
Ohja, wat er nog op de kleine lettertjes bijstaat bij de nieuwjaarswens:
[..]

Nee ik bedoel de kleur van dat ding zonder hoesje... issie dan zilver kleurig?

Ik vind het toch wel weer een beetje typisch dat we er een hoesje bij krijgen met IKEA er op...daar lopen dus straks alleen de moedertjes mee... ow en 1 iemand van het RSC... die zie ik er ook nog wel voor in staat...
  zondag 10 december 2006 @ 23:25:47 #119
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_44316031
Ik ga morgen weer voor ¤11,50 een SANSA kopen (4e ) om dit keer de stekker eraan te laten zitten...hopen dat ie dan weer doorbrand zodat ik de garantie kan claimen.

Maar het is toch van de gekke dat er nou al 2 doorgebrand zijn? Ik heb nog steeds geen antwoord of 't een bekend probleem is bij IKEA
pi_44316542
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel weer een beetje typisch dat we er een hoesje bij krijgen met IKEA er op...daar lopen dus straks alleen de moedertjes mee... ow en 1 iemand van het RSC... die zie ik er ook nog wel voor in staat...
Wit.

Wacht nu maar af tot jullie je kerstfeest hebben
pi_44316723
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:45 schreef kalinho het volgende:

[..]

Wit.

Wacht nu maar af tot jullie je kerstfeest hebben
Whahahaha maar we krijgen em zaterdag toch niet mee... dus wat maakt het uit?
  zondag 10 december 2006 @ 23:58:17 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_44316843
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is dat diegene die ook een dekstop met de afbeelding van ingvar bezit?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_44316853
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

Is dat diegene die ook een dekstop met de afbeelding van ingvar bezit?
Het zou me totaal niet verbazen...

ben nu erg benieuwd wie jij voor je hebt...
  zondag 10 december 2006 @ 23:58:47 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_44316854
is het trouwens een nieuw type gereviseerde nano of het oude model?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 10 december 2006 @ 23:59:33 #125
3185 Adelante
To let it go now
pi_44316871
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het zou me totaal niet verbazen...

ben nu erg benieuwd wie jij voor je hebt...
hij is sales coordinator, geloof van BA5
pi_44316894
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Whahahaha maar we krijgen em zaterdag toch niet mee... dus wat maakt het uit?
hoezo niet
pi_44316917
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

hij is sales coordinator, geloof van BA5
Ow dat issem inderdaad... absoluut!
pi_44316945
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:00 schreef kalinho het volgende:

[..]

hoezo niet
Omdat wij zaterdagavond het kerstfeest in een cafe in het centrum van Hengelo hebben. En aangezien 60% na de tijd uit gaat vinden ze het handiger het cadeau de maandag erna uit te delen...
pi_44317011
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Omdat wij zaterdagavond het kerstfeest in een cafe in het centrum van Hengelo hebben. En aangezien 60% na de tijd uit gaat vinden ze het handiger het cadeau de maandag erna uit te delen...
Ja dat was bij ons aanvankelijk ook zo (met dat verschil dat wij het vierden in de entreehal en dus iedereen zijn/haar ding in een kluisje kon leggen)
pi_44317325
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:05 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ja dat was bij ons aanvankelijk ook zo (met dat verschil dat wij het vierden in de entreehal en dus iedereen zijn/haar ding in een kluisje kon leggen)
Toen wij het nog gewoon bij IKEA vierden kregen we em ook wel elk jaar gelijk al mee (als je wou)... maar tis ook niet erg handig om een pallet met cadeau's eerst naar het centum te vervoeren, er een paar uit te delen omdat de rest em nog niet wil hebben en vervolgens de hele pallet weer naar IKEA te moeten brengen...

maar een feest in de entreehal?!
  maandag 11 december 2006 @ 00:54:46 #131
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_44318188
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 14:20:43 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_44318378
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:58 schreef Adelante het volgende:
is het trouwens een nieuw type gereviseerde nano of het oude model?
Who gives a shit!
  maandag 11 december 2006 @ 09:21:10 #133
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_44320455
Kan iemand mij zeggen of het magiker tv-kastje nog ooit terug komt in eindhoven?

Dinsdag voor mijn vader een half wandmeubel gekocht (twee open kasten met tussenstuk) alleen het tv-kastje was niet op voorraad en zou donderdag er weer zijn; ik gebeld donderdag; niets, vrijdag nog gebeld ook niets...verder nog een medewerker gesproken en in de computer stond ook niets!?! nu zit mijn vader dus met een halve kast :/
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_44320728
De nieuwe dienstregeling maakt dat ik met een directe busverbinding van mijn werk naar Ikea Delft kan reizen...gevaarlijk!
  maandag 11 december 2006 @ 10:32:19 #135
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44321838
Hoi! Topfeestje gehad gisteren . Mooi cadeau natuurlijk en een artiest: Gordon !!! Was wel erg leuk
pi_44322846
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:21 schreef beschuit het volgende:
Kan iemand mij zeggen of het magiker tv-kastje nog ooit terug komt in eindhoven?

Dinsdag voor mijn vader een half wandmeubel gekocht (twee open kasten met tussenstuk) alleen het tv-kastje was niet op voorraad en zou donderdag er weer zijn; ik gebeld donderdag; niets, vrijdag nog gebeld ook niets...verder nog een medewerker gesproken en in de computer stond ook niets!?! nu zit mijn vader dus met een halve kast :/
Magiker is een uitgaande serie, helaas ook sneller dan verwacht uitgaand. Het ziet er momenteel niet naar uit dat er uberhaupt nog een vestiging voorraad van het tv-meubel binnen gaat krijgen! Ik zou snel naar Eindhoven gaan om te checken of eventueel zelfs een showmodel te kopen....
pi_44322890
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef wobbel het volgende:
Ik ga morgen weer voor ¤11,50 een SANSA kopen (4e ) om dit keer de stekker eraan te laten zitten...hopen dat ie dan weer doorbrand zodat ik de garantie kan claimen.

Maar het is toch van de gekke dat er nou al 2 doorgebrand zijn? Ik heb nog steeds geen antwoord of 't een bekend probleem is bij IKEA
Voor zover ik het weet geen problemen met Sansa...
pi_44327284
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Toen wij het nog gewoon bij IKEA vierden kregen we em ook wel elk jaar gelijk al mee (als je wou)... maar tis ook niet erg handig om een pallet met cadeau's eerst naar het centum te vervoeren, er een paar uit te delen omdat de rest em nog niet wil hebben en vervolgens de hele pallet weer naar IKEA te moeten brengen...

maar een feest in de entreehal?!
ja, daar passen wel 300 man ofzo.
Weet je hoe onze entreehal er uit ziet?
Tappie pils erbij, 2 cocktailbarretjes en ergens in soort smalland (uppland klup) nog een blackjack, roulette en nog een dobbelstenen tafel
  maandag 11 december 2006 @ 16:44:27 #139
3185 Adelante
To let it go now
pi_44329609
Mooiste entree van Nederland blijf ik die van Haarlem vinden.
  maandag 11 december 2006 @ 16:47:42 #140
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_44329736
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:12 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Magiker is een uitgaande serie, helaas ook sneller dan verwacht uitgaand. Het ziet er momenteel niet naar uit dat er uberhaupt nog een vestiging voorraad van het tv-meubel binnen gaat krijgen! Ik zou snel naar Eindhoven gaan om te checken of eventueel zelfs een showmodel te kopen....
Das zuur; want vrijdag zei die verkoper van Ikea eindhoven dat hij pas week 51 IETS meer wist en dat er niets besteld was en dat er geen showmedel verkocht werd... dat wordt dus waarschijnlijk die andere meubels inruilen ofzo :/
pi_44332367
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:45 schreef kalinho het volgende:

[..]

ja, daar passen wel 300 man ofzo.
Weet je hoe onze entreehal er uit ziet?
Tappie pils erbij, 2 cocktailbarretjes en ergens in soort smalland (uppland klup) nog een blackjack, roulette en nog een dobbelstenen tafel
Nee ben nog nooit in Barendrecht geweest... komt komend jaar wel een keertje... maar jullie hebben zo'n test smaland voor oudere kids of nie?
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:44 schreef Adelante het volgende:
Mooiste entree van Nederland blijf ik die van Haarlem vinden.
Haarlem heeft inderdaad een gigantisch indrukwekkende entree... echt super!
Al vind ik onze glazen vissekom ook wel super. Helemaal nu we voor alle ramen blauwe kerstlampjes hebben hangen...
  maandag 11 december 2006 @ 18:36:25 #142
141482 Q.
JurassiQ
pi_44333248
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:36 schreef cinnamongirl het volgende:
De nieuwe dienstregeling maakt dat ik met een directe busverbinding van mijn werk naar Ikea Delft kan reizen...gevaarlijk!
Ach, dat kon ik hier in Utrecht al (bus die bij mij in de straat stopt stopt ook bij IKEA voor de deur)... echter de bus is niet echt geschikt om te IKEA'en.
For great justice!
pi_44333655
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef Q. het volgende:

[..]

Ach, dat kon ik hier in Utrecht al (bus die bij mij in de straat stopt stopt ook bij IKEA voor de deur)... echter de bus is niet echt geschikt om te IKEA'en.
Daar zit wat in, meestal kom ik toch weer met iets meer spullen dan gepland de deur uit.
pi_44343014
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:47 schreef beschuit het volgende:

[..]

Das zuur; want vrijdag zei die verkoper van Ikea eindhoven dat hij pas week 51 IETS meer wist en dat er niets besteld was en dat er geen showmedel verkocht werd... dat wordt dus waarschijnlijk die andere meubels inruilen ofzo :/
Ik zou het nogmaals proberen bij de verkoper (volgende week is het trouwens wk51...). Als hij goed op de hoogte is gebracht dan moet hij dit weten....
pi_44347485
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat heb ik ook en ik maak er regelmatig gebruik van omdat ik geen auto heb
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:03:04 #146
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_44348281
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Ik zou het nogmaals proberen bij de verkoper (volgende week is het trouwens wk51...). Als hij goed op de hoogte is gebracht dan moet hij dit weten....
Ja we moeten sowieso terug, want een glazen kapje van een setje hallogeenspotjes zat kapot in de doos, hopen dat ze dat kastje alsnog kunnen leveren; gisteren nog gebeld met klantenservice en die zeiden dat 't kastje eigenlijk pas april 2007 er uit ging... ff afwachten dusch :/
pi_44354100
Als starter kan je blijkbaar niet om Ikea heen dus heb ik er deze spullen gekocht afgelopen zondag:

Deze komt later:

Verder heb ik er nog rolgordijnen, beddengoed en wat losse spulletjes gekocht.

Mijn schoonvader had al een eettafel met 4 stoelen voor me geregeld, komt ook bij Ikea vandaan:

[ Bericht 24% gewijzigd door mrcool op 12-12-2006 13:12:20 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:10:38 #148
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_44354214
strak
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:42:39 #149
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_44355292
Mooi spul.. Alleen jammer van dat bureautje, lijkt mij persoonlijk nogal klein. En die wieltjes eronder doen een beetje afbreuk aan het hele ontwerp.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:48:54 #150
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44355486
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:42 schreef neo2000 het volgende:
Mooi spul.. Alleen jammer van dat bureautje, lijkt mij persoonlijk nogal klein. En die wieltjes eronder doen een beetje afbreuk aan het hele ontwerp.
Bureau is ook niet echt heel handig vind ik hoor, met een normale stoel zit je wel erg krap eraan... Ik zou voor een ander type gaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')