abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44046360
Afgelopen woensdag geweest en de score was matig.....reden : de Lack salontafeltjes (wit) waren uitverkocht ! En dat dus blijkbaar in alle filialen !

Geen idee wanneer ze weer binnenkomen..........heb er twee nodig.

Geduld is een schonen zaak. Maarrehhh.....de balletjes met frietjes waren weer heerlijk
pi_44046378
Ik heb ooit eens die Family Card aangevraagd, maar nog nooit gekregen.
Misschien dat ik dubbel vraag, maar komt daar nog wat van?
pi_44046802
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:45 schreef Koningin het volgende:
Ik heb ooit eens die Family Card aangevraagd, maar nog nooit gekregen.
Misschien dat ik dubbel vraag, maar komt daar nog wat van?
Het antwoord staat op de vorige pagina van dit topic
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_44047699
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Qua stijl passen de EKTORP bank en de KLAPPSTA fauteuil natuurlijk niet echt bij elkaar... Fauteuil op zich is wel een ontzettend leuk stoeltje!

Wat vind je van de KARLANDA bank dan?
[afbeelding]
Gaat alleen wel uit het assortiment dus je moet snel wezen met bestellen...

Verder hebben we nog de MYSINGE bank,
http://www.ikea.com/PIAimages/60359_PE166365_S4.jpg
De tafeltjes kunnen eventueel weggelaten worden hoor

De TYLOSAND banken,
[afbeelding]

De laatste twee zijn modulaire banken waardoor je zelf je opstelling kunt samenstellen...
Bedankt voor je reactie!
Je hebt gelijk dat die Ektorp bank en het stoeltje niet bij elkaar passen ja.. das niet echt mooi.
Ik vind die Karlanda bank wel aardig, maar niet echt heeeeel mooi. De Mysinge bank vind ik wel leuk, maar die zit denk ik heel diep, en de Tylosand ik vind echt heeeeeeeeeeeeeeel mooi, maar die lijkt me ook te diep zitten.

Haha lastig he. Ik wil ook niet een te zachte bank waar je bijna niet meer uitkomt.

Nu ligt mijn keuze toch op een Klippan en zo'n stoeltje (of 2). De klippan blijft voorlopig nog wel even in het assotiment lijkt me, en als hij echt snel vies wordt kunnen we er altijd nog een andere hoes overheen doen. Ik vond hem in de winkel wel goed zitten!

Als ik er over een week nog zo over denk ga ik een dagje proefzitten in Ikea Duiven, en dan kopen die handel

Ohja: Wat kost zo'n hoes eigenlijk? En het klopt toch dat je die gewoon los kan kopen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Lollifant op 01-12-2006 10:22:59 ]
pi_44047805
Waar/hoe scoor je zo'n Ikea Family tas?
3, 5, 8, the therms of life!
pi_44048320
Ik heb hem ook, die laptop tas. Goede, degelijke tas met als enige nadeel dat ik de draai van de laptop uit de tas nauwelijks kan maken.

Zit elke ochtend er weer mee te klooien .

Edit: lid worden van Ikea familiy, en dan kun je de tas meteen meenemen (als je hun 15 euro geeft ).
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:59:03 #57
95733 meneerdeman
Why do Birds suddenly appear?
pi_44048721
Heb ik ook even een vraagje. Wij hebben een nieuw huis gekocht
Ze moeten nog beginnen met de bouw en het huis zal halverwege 2008 af zijn.

Nu hebben we al even gekeken voor keuken en zagen bij de ikea een mooie.
Maar kan ik deze nu al kopen en over anderhalf jaar afhalen/betalen. Ik ben namelijk
bang dat deze keuken uit het assortiment gaat en we dan niet de keuken kunnen kopen die we
zo mooi vinden ......

Iemand enig idee? Eigenlijk is de vraag dus: Hoe lang behoudt ikea zijn assortiment?
En kun je anders nu kopen later betalen en halen ?
pi_44063268
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:38 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

Nee er is toen niets over gezegd zou paar dagen later worden afgeleverd, toen zijn de verkeerde hoezen afgeleverd en sindsdien is alles een beetje vaag
Als ik me niet vergis hebben we in Amsterdam vanaf dinsdag aanstaande (5 dec!!) weer wat voorraad van Leaby rood 2-zits en 3-zits. Hou internet in de gaten zou ik zeggen!!
pi_44063552
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:59 schreef meneerdeman het volgende:
Heb ik ook even een vraagje. Wij hebben een nieuw huis gekocht
Ze moeten nog beginnen met de bouw en het huis zal halverwege 2008 af zijn.

Nu hebben we al even gekeken voor keuken en zagen bij de ikea een mooie.
Maar kan ik deze nu al kopen en over anderhalf jaar afhalen/betalen. Ik ben namelijk
bang dat deze keuken uit het assortiment gaat en we dan niet de keuken kunnen kopen die we
zo mooi vinden ......

Iemand enig idee? Eigenlijk is de vraag dus: Hoe lang behoudt ikea zijn assortiment?
En kun je anders nu kopen later betalen en halen ?
IKEA wisselt per jaar (meestal voorjaar/zomer) zo'n 20% van het assortiment. Hier zit ook assortiment van de keukenafdeling bij uiteraard. Bestellen zo lang vooraf heeft geen zin want je spullen worden uiteindelijk pas gepakt vlak voor de uitlevering en als het dan op is dan grijp je alsnog mis.
Welke keukendeuren gaat het om en welke werkbladen. Dan kunnen we wat meer info verstrekken!!
pi_44063581
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:32 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

IKEA wisselt per jaar (meestal voorjaar/zomer) zo'n 20% van het assortiment. Hier zit ook assortiment van de keukenafdeling bij uiteraard. Bestellen zo lang vooraf heeft geen zin want je spullen worden uiteindelijk pas gepakt vlak voor de uitlevering en als het dan op is dan grijp je alsnog mis.
Welke keukendeuren gaat het om en welke werkbladen. Dan kunnen we wat meer info verstrekken!!
En zeg niet HALLARUM want die is er al uit
pi_44068499
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:10 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie!
Je hebt gelijk dat die Ektorp bank en het stoeltje niet bij elkaar passen ja.. das niet echt mooi.
Ik vind die Karlanda bank wel aardig, maar niet echt heeeeel mooi. De Mysinge bank vind ik wel leuk, maar die zit denk ik heel diep, en de Tylosand ik vind echt heeeeeeeeeeeeeeel mooi, maar die lijkt me ook te diep zitten.

Haha lastig he. Ik wil ook niet een te zachte bank waar je bijna niet meer uitkomt.

Nu ligt mijn keuze toch op een Klippan en zo'n stoeltje (of 2). De klippan blijft voorlopig nog wel even in het assotiment lijkt me, en als hij echt snel vies wordt kunnen we er altijd nog een andere hoes overheen doen. Ik vond hem in de winkel wel goed zitten!

Als ik er over een week nog zo over denk ga ik een dagje proefzitten in Ikea Duiven, en dan kopen die handel

Ohja: Wat kost zo'n hoes eigenlijk? En het klopt toch dat je die gewoon los kan kopen?
Een 'normale' witte KLIPPAN hoes kost 30.-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44069673
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een 'normale' witte KLIPPAN hoes kost 30.-
Tnx!
pi_44074527
In Delft kost op dit moment een KLIPPAN hoes 15 euro (met Family kaart).
pi_44079808
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:52 schreef Bhuddy het volgende:
In Delft kost op dit moment een KLIPPAN hoes 15 euro (met Family kaart).
Oh cool!! ga ik van de week effe heen ov-en! Dankje!
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:20:33 #65
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44082556
Vorige week een Bjorna gekocht
Nu is ie voor family-leden in de aanbieding...

Daar baal ik dus echt van.. *piep* met peren voor die 50 euro had ik best een weekje willen wachten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44083044
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:20 schreef E.T. het volgende:
Vorige week een Bjorna gekocht
Nu is ie voor family-leden in de aanbieding...

Daar baal ik dus echt van.. *piep* met peren voor die 50 euro had ik best een weekje willen wachten
Kun je hem niet terugbrengen en dan een nieuwe kopen?

Ik weet niet wat een Bjorna is hoor, dus ik weet niet of dat kan?
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:39:38 #67
3011 E.T.
pi_44083078
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:38 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Eetkamertafel en hij staat al in elkaar
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44088953
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:38 schreef Lollifant het volgende:

[..]

8 van de 10 keer wordt het prijsverschil bij de klantenservice vergoed om bovenstaande te voorkomen....
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:18:25 #69
3011 E.T.
pi_44089046
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:15 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

8 van de 10 keer wordt het prijsverschil bij de klantenservice vergoed om bovenstaande te voorkomen....
Was idd van plan het wel even aan te kaarten
  zaterdag 2 december 2006 @ 23:24:15 #70
3185 Adelante
To let it go now
pi_44092274
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:18 schreef E.T. het volgende:

[..]

Was idd van plan het wel even aan te kaarten
prijsverschil krijg je meestal terug op een tegoedpas
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 3 december 2006 @ 21:09:55 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44114133
Lieve IKEA-mensen,

Is dat badstoffen klittenband-'dekje' van de Molger opbergkruk ook los verkrijgbaar?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44118268
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve IKEA-mensen,

Is dat badstoffen klittenband-'dekje' van de Molger opbergkruk ook los verkrijgbaar?
[afbeelding]
Helaas, nee dat is niet los verkrijgbaar.
  zondag 3 december 2006 @ 23:32:45 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44119439
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Helaas, nee dat is niet los verkrijgbaar.
Oh
Dan moet ik ze zelf gaan maken op den duur
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 4 december 2006 @ 00:10:29 #74
3185 Adelante
To let it go now
pi_44120545
gewoon een kussen op mikken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_44136771
Iemand hier ervaring met de Stormark?

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 4 december 2006 @ 23:06:17 #76
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44149334
Hoi! Ik was dit topic kwijt . Nog eventjes bij BA50, minder dan een maand...
pi_44150731
en dan...
pi_44155741
Ikea is vanavond gewoon open, toch? Ondanks Sinterklaas? Dan ga ik namelijk vanavond ff shoppen voor beddengoed, wasmanden en keukenfrutsels!!

[ Bericht 37% gewijzigd door Naamah op 05-12-2006 10:14:26 ]
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_44156653
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:38 schreef Naamah het volgende:
Ikea is vanavond gewoon open, toch? Ondanks Sinterklaas? Dan ga ik namelijk vanavond ff shoppen voor beddengoed, wasmanden en keukenfrutsels!!
volgens mij zijn wij om 18.00 dicht. Maar ik kan het mishebben natuurlijk
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_44157338
Owja.. ik gister de hele site afzoeken, kon niks vinden van speciale openingstijden, open ik 'm nu, zie ik het meteen staan. Jammer, had er wel zin in!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:13:47 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_44157402
17.00 uur sluitingstijd

en iedereen voorbereid op de H5N1 actie
pi_44165545
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:11 schreef Naamah het volgende:
Owja.. ik gister de hele site afzoeken, kon niks vinden van speciale openingstijden, open ik 'm nu, zie ik het meteen staan. Jammer, had er wel zin in!
Ja want niets is leuker dan met Sinterklaas, of 2e kerstdag, een IKEA bezoeken
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:15:56 #83
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44165622
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:45 schreef JC-Rags het volgende:
en dan...
Keukens . Zo die vogels kan ik ook verslaan nu
pi_44176098
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:13 schreef Adelante het volgende:
17.00 uur sluitingstijd
En toch zijn er dan mensen die bij de ingang gaan omdat ze hélemaal van de andere kant van de stad komen en om 17:04 uur een dichte deur aantreffen.

Take a breather!
quote:
en iedereen voorbereid op de H5N1 actie
NIEUW bij IKEA:

PATRULL mondkapje ¤0.80
IKEA FAMILY prijs ¤0.50

pi_44176531
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:34 schreef Allan24 het volgende:

[..]

En toch zijn er dan mensen die bij de ingang gaan omdat ze hélemaal van de andere kant van de stad komen en om 17:04 uur een dichte deur aantreffen.

Take a breather!
[..]

NIEUW bij IKEA:

[afbeelding]

PATRULL mondkapje ¤0.80
IKEA FAMILY prijs ¤0.50

de kïphöst.
pi_44178138
SÄRS zou een leukere naam zijn
pi_44185541
Die IKEA FAMILY pas heb ik al weken geleden aangevraagd en nog steeds niets over gehoord.
pi_44189620
Troost je, ik heb 'm in september aangevraagd en ik heb alleen een printje van m'n mail.
pi_44191485
Ik heb de mijne begin november aangevraagd, en ik heb 'm twee weken later gekregen ofzo. Ik weet niet of het uitmaakt of je 'm in de winkel aanvraagt of via internet. Heb de mijne in de winkel zelf aangevraagd.

Verder ben ik zielsgelukkig met mijn meubels. Woon al sinds juli in dit huis, maar heb pas sinds twee weken een bureau (zwart Vika Amon tafelblad), een kast ( 4 x Träby naast en op elkaar in een vierkant van 16 blokken) en een Billy met een extra plank, zodat al mijn pockets er stofvrij inpassen. Ook een leuke schemerlamp en een bureaulamp.

Ja, ik ben wel blij. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  woensdag 6 december 2006 @ 19:22:27 #90
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44202355
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb de mijne begin november aangevraagd, en ik heb 'm twee weken later gekregen ofzo. Ik weet niet of het uitmaakt of je 'm in de winkel aanvraagt of via internet. Heb de mijne in de winkel zelf aangevraagd.

Verder ben ik zielsgelukkig met mijn meubels. Woon al sinds juli in dit huis, maar heb pas sinds twee weken een bureau (zwart Vika Amon tafelblad), een kast ( 4 x Träby naast en op elkaar in een vierkant van 16 blokken) en een Billy met een extra plank, zodat al mijn pockets er stofvrij inpassen. Ook een leuke schemerlamp en een bureaulamp.

Ja, ik ben wel blij. .
Heb jij deze ook aan de muur?

pi_44208958
Even aandacht trekken.

Heb je je IKEA FAMILY kaart nog niet gehad?
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef Allan24 het volgende:
Als je nu je 'echte' pas nog niet hebt gehad terwijl je je in september hebt aangemeld, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met de aanmaak ervan. Ik heb me laten vertellen dat ze inmiddels redelijk 'bij' zijn met de aanmaak van de kaarten, je kunt eens langsgaan bij de IKEA FAMILY afdeling en aangeven dat je je kaart opnieuw wilt aanvragen of even bellen met de klantenservice 0900-2354532, dan kunnen ze een nieuwe kaart laten aanmaken.

pi_44214545
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:22 schreef WebForce het volgende:

[..]

Heb jij deze ook aan de muur?

Mijn beste vriend gaat 'm kopen. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:23:47 #93
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_44258938
Iemand enig idee of de Tomelilla banken uit het assortiment zijn? Ik zie ze nl niet meer op de website?

Enne, wanneer zijn de Beryll wandlampen weer in de winkel?
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:00:08 #94
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_44260121
vandaag is er weer een trafo doorgebrand van mijn "SANSA" verlichting.

Dat is nu verdomme al de 2e, en bij de vorige was de zekeringhouder helemaal weggesmolten en bij deze is de zekeringhouder ook al helemaal weggebrand...zelfs het soldeer heeft losgelaten en het plastic is helemaal gesmolten.

Probleem is trouwens dat ik geen bon heb en de stekkers eraf heb geknipt omdat ik hem heb aangesloten op rest van verlichting thuis, dus met schakelaar. Maar dat zou helemaal niks uit moeten maken, want de zekeringhouders smelten steeds weg

Adapter Model nummer: YD-60A-1

En het vreemde is dat ie op een behoorlijk tochtige plek hing en juist heel goed af kon koelen
Kut IKEA
pi_44265867
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:23 schreef ralphk het volgende:
Iemand enig idee of de Tomelilla banken uit het assortiment zijn? Ik zie ze nl niet meer op de website?

Enne, wanneer zijn de Beryll wandlampen weer in de winkel?
De serie TOMELILLA is inderdaad uit het assortiment... sorry
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44266717
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:00 schreef wobbel het volgende:
vandaag is er weer een trafo doorgebrand van mijn "SANSA" verlichting.

Dat is nu verdomme al de 2e, en bij de vorige was de zekeringhouder helemaal weggesmolten en bij deze is de zekeringhouder ook al helemaal weggebrand...zelfs het soldeer heeft losgelaten en het plastic is helemaal gesmolten.

Probleem is trouwens dat ik geen bon heb en de stekkers eraf heb geknipt omdat ik hem heb aangesloten op rest van verlichting thuis, dus met schakelaar. Maar dat zou helemaal niks uit moeten maken, want de zekeringhouders smelten steeds weg

Adapter Model nummer: YD-60A-1

En het vreemde is dat ie op een behoorlijk tochtige plek hing en juist heel goed af kon koelen
Kut IKEA
Ik als IKEA medewerker (geen klantenservice meer...) vind dat dit niet echt de bedoeling is en dat het wel of niet hebben van een kassabon geen issue is. Voor hetzelfde geld breekt er brand uit..... Ik zou het geheel meenemen naar de dichtsbijzijnde vestiging en dit eens met de klantenservice bespreken. Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel opgelost wordt namelijk!!
  zaterdag 9 december 2006 @ 08:19:20 #97
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_44270518
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De serie TOMELILLA is inderdaad uit het assortiment... sorry
En zijn de losse hoezen dan ook gelijk uit het assortiment?
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
  zaterdag 9 december 2006 @ 09:15:17 #98
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_44270708
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:49 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Ik als IKEA medewerker (geen klantenservice meer...) vind dat dit niet echt de bedoeling is en dat het wel of niet hebben van een kassabon geen issue is. Voor hetzelfde geld breekt er brand uit..... Ik zou het geheel meenemen naar de dichtsbijzijnde vestiging en dit eens met de klantenservice bespreken. Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel opgelost wordt namelijk!!
Maar zoals er ook staat heb ik de stekkers eraf geknipt aan 't begin van de kabel, en deze doorgelust de rest van de kamerverlichting (die werkt dmv een schakelaar in de muur). Dat zou opzich niks uit moeten maken, maar ik weet al precies dat ik straks de schuld krijg dat het niet werkt

En ik kan het geheel niet zomaar meenemen, dat kost me zeker een uurtje of 2 om 't los te halen (lampjes, kabels etc). Alleen de adapter kan ik zo loshalen

Ik haal nu gewoon een nieuwe, en laat de stekker eraan zitten en als deze doorbrand ga ik mooi terug
  zaterdag 9 december 2006 @ 10:15:11 #99
3185 Adelante
To let it go now
pi_44270985
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 08:19 schreef ralphk het volgende:

[..]

En zijn de losse hoezen dan ook gelijk uit het assortiment?
  zaterdag 9 december 2006 @ 10:16:52 #100
3185 Adelante
To let it go now
pi_44270998
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 09:15 schreef wobbel het volgende:

[..]

Maar zoals er ook staat heb ik de stekkers eraf geknipt aan 't begin van de kabel, en deze doorgelust de rest van de kamerverlichting (die werkt dmv een schakelaar in de muur). Dat zou opzich niks uit moeten maken, maar ik weet al precies dat ik straks de schuld krijg dat het niet werkt

En ik kan het geheel niet zomaar meenemen, dat kost me zeker een uurtje of 2 om 't los te halen (lampjes, kabels etc). Alleen de adapter kan ik zo loshalen

Ik haal nu gewoon een nieuwe, en laat de stekker eraan zitten en als deze doorbrand ga ik mooi terug
jouw garantie vervalt inderdaad als jij besluit het artikel op een andere manier aan te sluiten dan wat voorgeschreven is in de product manual.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')