Het antwoord staat op de vorige pagina van dit topicquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:45 schreef Koningin het volgende:
Ik heb ooit eens die Family Card aangevraagd, maar nog nooit gekregen.
Misschien dat ik dubbel vraag, maar komt daar nog wat van?
Bedankt voor je reactie!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Qua stijl passen de EKTORP bank en de KLAPPSTA fauteuil natuurlijk niet echt bij elkaar... Fauteuil op zich is wel een ontzettend leuk stoeltje!
Wat vind je van de KARLANDA bank dan?
[afbeelding]
Gaat alleen wel uit het assortiment dus je moet snel wezen met bestellen...
Verder hebben we nog de MYSINGE bank,
http://www.ikea.com/PIAimages/60359_PE166365_S4.jpg
De tafeltjes kunnen eventueel weggelaten worden hoor
De TYLOSAND banken,
[afbeelding]
De laatste twee zijn modulaire banken waardoor je zelf je opstelling kunt samenstellen...
Als ik me niet vergis hebben we in Amsterdam vanaf dinsdag aanstaande (5 dec!!) weer wat voorraad van Leaby rood 2-zits en 3-zits. Hou internet in de gaten zou ik zeggen!!quote:Op zondag 26 november 2006 13:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee er is toen niets over gezegd zou paar dagen later worden afgeleverd, toen zijn de verkeerde hoezen afgeleverd en sindsdien is alles een beetje vaag
IKEA wisselt per jaar (meestal voorjaar/zomer) zo'n 20% van het assortiment. Hier zit ook assortiment van de keukenafdeling bij uiteraard. Bestellen zo lang vooraf heeft geen zin want je spullen worden uiteindelijk pas gepakt vlak voor de uitlevering en als het dan op is dan grijp je alsnog mis.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:59 schreef meneerdeman het volgende:
Heb ik ook even een vraagje. Wij hebben een nieuw huis gekocht![]()
Ze moeten nog beginnen met de bouw en het huis zal halverwege 2008 af zijn.
Nu hebben we al even gekeken voor keuken en zagen bij de ikea een mooie.
Maar kan ik deze nu al kopen en over anderhalf jaar afhalen/betalen. Ik ben namelijk
bang dat deze keuken uit het assortiment gaat en we dan niet de keuken kunnen kopen die we
zo mooi vinden ......
Iemand enig idee? Eigenlijk is de vraag dus: Hoe lang behoudt ikea zijn assortiment?
En kun je anders nu kopen later betalen en halen ?
En zeg niet HALLARUM want die is er al uitquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:32 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
IKEA wisselt per jaar (meestal voorjaar/zomer) zo'n 20% van het assortiment. Hier zit ook assortiment van de keukenafdeling bij uiteraard. Bestellen zo lang vooraf heeft geen zin want je spullen worden uiteindelijk pas gepakt vlak voor de uitlevering en als het dan op is dan grijp je alsnog mis.
Welke keukendeuren gaat het om en welke werkbladen. Dan kunnen we wat meer info verstrekken!!
Een 'normale' witte KLIPPAN hoes kost 30.-quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:10 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
Je hebt gelijk dat die Ektorp bank en het stoeltje niet bij elkaar passen ja.. das niet echt mooi.
Ik vind die Karlanda bank wel aardig, maar niet echt heeeeel mooi. De Mysinge bank vind ik wel leuk, maar die zit denk ik heel diep, en de Tylosand ik vind echt heeeeeeeeeeeeeeel mooi, maar die lijkt me ook te diep zitten.
Haha lastig he. Ik wil ook niet een te zachte bank waar je bijna niet meer uitkomt.
Nu ligt mijn keuze toch op een Klippan en zo'n stoeltje (of 2). De klippan blijft voorlopig nog wel even in het assotiment lijkt me, en als hij echt snel vies wordt kunnen we er altijd nog een andere hoes overheen doen. Ik vond hem in de winkel wel goed zitten!
Als ik er over een week nog zo over denk ga ik een dagje proefzitten in Ikea Duiven, en dan kopen die handel![]()
Ohja: Wat kost zo'n hoes eigenlijk? En het klopt toch dat je die gewoon los kan kopen?![]()
Tnx!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een 'normale' witte KLIPPAN hoes kost 30.-
Oh cool!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:52 schreef Bhuddy het volgende:
In Delft kost op dit moment een KLIPPAN hoes 15 euro (met Family kaart).
Kun je hem niet terugbrengen en dan een nieuwe kopen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:20 schreef E.T. het volgende:Vorige week een Bjorna gekocht
![]()
Nu is ie voor family-leden in de aanbieding...![]()
Daar baal ik dus echt van.. *piep* met perenvoor die 50 euro had ik best een weekje willen wachten
Eetkamertafel en hij staat al in elkaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:38 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Kun je hem niet terugbrengen en dan een nieuwe kopen?
Ik weet niet wat een Bjorna is hoor, dus ik weet niet of dat kan?
8 van de 10 keer wordt het prijsverschil bij de klantenservice vergoed om bovenstaande te voorkomen....quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:38 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Kun je hem niet terugbrengen en dan een nieuwe kopen?
Ik weet niet wat een Bjorna is hoor, dus ik weet niet of dat kan?
Was idd van plan het wel even aan te kaartenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:15 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
8 van de 10 keer wordt het prijsverschil bij de klantenservice vergoed om bovenstaande te voorkomen....
prijsverschil krijg je meestal terug op een tegoedpasquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
Was idd van plan het wel even aan te kaarten![]()
Helaas, nee dat is niet los verkrijgbaar.quote:Op zondag 3 december 2006 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve IKEA-mensen,
Is dat badstoffen klittenband-'dekje' van de Molger opbergkruk ook los verkrijgbaar?
[afbeelding]
Ohquote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Helaas, nee dat is niet los verkrijgbaar.
volgens mij zijn wij om 18.00 dicht. Maar ik kan het mishebben natuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:38 schreef Naamah het volgende:
Ikea is vanavond gewoon open, toch? Ondanks Sinterklaas? Dan ga ik namelijk vanavond ff shoppen voor beddengoed, wasmanden en keukenfrutsels!!![]()
![]()
Ja want niets is leuker dan met Sinterklaas, of 2e kerstdag, een IKEA bezoekenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:11 schreef Naamah het volgende:
Owja.. ik gister de hele site afzoeken, kon niks vinden van speciale openingstijden, open ik 'm nu, zie ik het meteen staan. Jammer, had er wel zin in!![]()
Keukensquote:Op maandag 4 december 2006 23:45 schreef JC-Rags het volgende:
en dan...
En toch zijn er dan mensen diequote:
NIEUW bij IKEA:quote:en iedereen voorbereid op de H5N1 actie
de kïphöst.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
En toch zijn er dan mensen die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij de ingang gaan omdat ze hélemaal van de andere kant van de stad komen en om 17:04 uur een dichte deur aantreffen.
Take a breather!![]()
[..]
NIEUW bij IKEA:
[afbeelding]
PATRULL mondkapje ¤0.80
IKEA FAMILY prijs ¤0.50
Heb jij deze ook aan de muur?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb de mijne begin november aangevraagd, en ik heb 'm twee weken later gekregen ofzo. Ik weet niet of het uitmaakt of je 'm in de winkel aanvraagt of via internet. Heb de mijne in de winkel zelf aangevraagd.
Verder ben ik zielsgelukkig met mijn meubels. Woon al sinds juli in dit huis, maar heb pas sinds twee weken een bureau (zwart Vika Amon tafelblad), een kast ( 4 x Träby naast en op elkaar in een vierkant van 16 blokken) en een Billy met een extra plank, zodat al mijn pockets er stofvrij inpassen. Ook een leuke schemerlamp en een bureaulamp.
Ja, ik ben wel blij..
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef Allan24 het volgende:
Als je nu je 'echte' pas nog niet hebt gehad terwijl je je in september hebt aangemeld, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met de aanmaak ervan. Ik heb me laten vertellen dat ze inmiddels redelijk 'bij' zijn met de aanmaak van de kaarten, je kunt eens langsgaan bij de IKEA FAMILY afdeling en aangeven dat je je kaart opnieuw wilt aanvragen of even bellen met de klantenservice 0900-2354532, dan kunnen ze een nieuwe kaart laten aanmaken.
![]()
De serie TOMELILLA is inderdaad uit het assortiment... sorryquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:23 schreef ralphk het volgende:
Iemand enig idee of de Tomelilla banken uit het assortiment zijn? Ik zie ze nl niet meer op de website?
Enne, wanneer zijn de Beryll wandlampen weer in de winkel?
Ik als IKEA medewerker (geen klantenservice meer...) vind dat dit niet echt de bedoeling is en dat het wel of niet hebben van een kassabon geen issue is. Voor hetzelfde geld breekt er brand uit..... Ik zou het geheel meenemen naar de dichtsbijzijnde vestiging en dit eens met de klantenservice bespreken. Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel opgelost wordt namelijk!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:00 schreef wobbel het volgende:
vandaag is er weer een trafo doorgebrand van mijn "SANSA" verlichting.
Dat is nu verdomme al de 2e, en bij de vorige was de zekeringhouder helemaal weggesmolten en bij deze is de zekeringhouder ook al helemaal weggebrand...zelfs het soldeer heeft losgelaten en het plastic is helemaal gesmolten.
Probleem is trouwens dat ik geen bon heb en de stekkers eraf heb geknipt omdat ik hem heb aangesloten op rest van verlichting thuis, dus met schakelaar. Maar dat zou helemaal niks uit moeten maken, want de zekeringhouders smelten steeds weg![]()
Adapter Model nummer: YD-60A-1
En het vreemde is dat ie op een behoorlijk tochtige plek hing en juist heel goed af kon koelen
Kut IKEA![]()
En zijn de losse hoezen dan ook gelijk uit het assortiment?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De serie TOMELILLA is inderdaad uit het assortiment... sorry
Maar zoals er ook staat heb ik de stekkers eraf geknipt aan 't begin van de kabel, en deze doorgelust de rest van de kamerverlichting (die werkt dmv een schakelaar in de muur). Dat zou opzich niks uit moeten maken, maar ik weet al precies dat ik straks de schuld krijg dat het niet werktquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:49 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Ik als IKEA medewerker (geen klantenservice meer...) vind dat dit niet echt de bedoeling is en dat het wel of niet hebben van een kassabon geen issue is. Voor hetzelfde geld breekt er brand uit..... Ik zou het geheel meenemen naar de dichtsbijzijnde vestiging en dit eens met de klantenservice bespreken. Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel opgelost wordt namelijk!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 08:19 schreef ralphk het volgende:
[..]
En zijn de losse hoezen dan ook gelijk uit het assortiment?
jouw garantie vervalt inderdaad als jij besluit het artikel op een andere manier aan te sluiten dan wat voorgeschreven is in de product manual.quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:15 schreef wobbel het volgende:
[..]
Maar zoals er ook staat heb ik de stekkers eraf geknipt aan 't begin van de kabel, en deze doorgelust de rest van de kamerverlichting (die werkt dmv een schakelaar in de muur). Dat zou opzich niks uit moeten maken, maar ik weet al precies dat ik straks de schuld krijg dat het niet werkt![]()
En ik kan het geheel niet zomaar meenemen, dat kost me zeker een uurtje of 2 om 't los te halen (lampjes, kabels etc). Alleen de adapter kan ik zo loshalen
Ik haal nu gewoon een nieuwe, en laat de stekker eraan zitten en als deze doorbrand ga ik mooi terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |