Dat weet ik ook, maar het kan onmogelijk daaran liggen dat iedere keer de zekeringhouders wegsmeltenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
jouw garantie vervalt inderdaad als jij besluit het artikel op een andere manier aan te sluiten dan wat voorgeschreven is in de product manual.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
quote:Op zondag 10 december 2006 11:34 schreef kalinho het volgende:
Het kerstpakket is binnen
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
Serieus? damn dan klopten de geruchten toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ja de geruchten waren dacht ik: I-pod, TomTom, of een of andere stofzuigerquote:Op zondag 10 december 2006 12:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Serieus? damn dan klopten de geruchten toch...
Voor zover ik weet is dat gewoon een vast onderdeel van het assortiment nu. En we hebben nu ook een zwarte bont hoes... zelfde prijs (80.- meende ik)quote:Op zondag 10 december 2006 19:51 schreef Maerycke het volgende:
Lieve Ikea-medewerkers?De Kottla hoes voor de Klippan die in het wit op de site staat, hebben ze die misschien ook in andere kleuren? En is dit een tijdelijk artikel of blijft deze in het assortiment.
Zwart!quote:Op zondag 10 december 2006 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat gewoon een vast onderdeel van het assortiment nu. En we hebben nu ook een zwarte bont hoes... zelfde prijs (80.- meende ik)
quote:Op zondag 10 december 2006 11:34 schreef kalinho het volgende:
Het kerstpakket is binnen
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
Ik kon het niet laten om de spoiler te lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
IKEA
![]()
Welke uitvoering is het? 1, 2, 4 of 8 GB?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
2quote:Op zondag 10 december 2006 21:28 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om de spoiler te lezen...
Welke uitvoering is het? 1, 2, 4 of 8 GB?
Welke kleur heb je em dan? Of is er voor iedereen dezelfde kleur?quote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef kalinho het volgende:
[..]
2
Zitten ook nog 5 kleuren hoesjes bij, en 2 stiften. Onder het mom: "Design Your Own..."
En er zit nog zo'n music station bij, je klikt je ipod erin en normaal gesproken komt er dan muziek uit. (behalve bij die van mij natuurlijk)
Mijn kleur hoesjes zijn:quote:Op zondag 10 december 2006 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke kleur heb je em dan? Of is er voor iedereen dezelfde kleur?
Damn dit is nog niet eens zo'n slecht cadeau...
quote:"P.S., Ikea zou Ikea niet zijn als we onze bijna 6.000 iPod Nano's niet slim hadden ingekocht.Wat je moetn weten is dat ze niet helemaal 100% nieuw zijn. Deze iPod zijn 'certified reconditioned', wat wil zeggen dat ze retour zijn geweest naar het Apple-lab. Daar zijn ze overigens allemaal weer perfect in orde gemaakt en gecontroleerd (er zit dus gewoon garantie op). Deze topproducten krijgen op die manier van Apple een tweede kans, en dat is een filosofie die Ikea van harte ondersteunt. Zeker met Kerst. Er wordt in de wereld immers al genoeg verspild en weggegooid. En zo konden we er ook nog een oplaadstation en 5 hoesjes bij doen"
Nee ik bedoel de kleur van dat ding zonder hoesje... issie dan zilver kleurig?quote:Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef kalinho het volgende:
[..]
Mijn kleur hoesjes zijn:
Grijs, transparant, goud, paars en fluoriscerend geel.
Bij die transparante staat dan op de voorkant IKEAŽ, en op de achterkant Design Your Own...
Aardig cadeau idd.
Ohja, wat er nog op de kleine lettertjes bijstaat bij de nieuwjaarswens:
[..]
Wit.quote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de kleur van dat ding zonder hoesje... issie dan zilver kleurig?
Ik vind het toch wel weer een beetje typisch dat we er een hoesje bij krijgen met IKEA er op...daar lopen dus straks alleen de moedertjes mee... ow en 1 iemand van het RSC... die zie ik er ook nog wel voor in staat...
Whahahaha maar we krijgen em zaterdag toch niet mee... dus wat maakt het uit?quote:Op zondag 10 december 2006 23:45 schreef kalinho het volgende:
[..]
Wit.
Wacht nu maar af tot jullie je kerstfeest hebben![]()
Is dat diegene die ook een dekstop met de afbeelding van ingvar bezit?quote:Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de kleur van dat ding zonder hoesje... issie dan zilver kleurig?
Ik vind het toch wel weer een beetje typisch dat we er een hoesje bij krijgen met IKEA er op...daar lopen dus straks alleen de moedertjes mee... ow en 1 iemand van het RSC... die zie ik er ook nog wel voor in staat...
Het zou me totaal niet verbazen...quote:Op zondag 10 december 2006 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat diegene die ook een dekstop met de afbeelding van ingvar bezit?
hij is sales coordinator, geloof van BA5quote:Op zondag 10 december 2006 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zou me totaal niet verbazen...
ben nu erg benieuwd wie jij voor je hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |