abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:16:58 #101
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_44280523
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 10:16 schreef Adelante het volgende:

[..]

jouw garantie vervalt inderdaad als jij besluit het artikel op een andere manier aan te sluiten dan wat voorgeschreven is in de product manual.
Dat weet ik ook, maar het kan onmogelijk daaran liggen dat iedere keer de zekeringhouders wegsmelten
pi_44295363
Mensen, als ik het goed begrepen had heeft elke ikea een Family hoekje.
Nu was ik gister in barendrecht, maar heb dat hoekje niet gezien.
Heb ik het over het hoofd gekeken?
pi_44296555
^ja, die bevind zich in het restaurant en is toch nog redelijk groot
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_44296616
Het kerstpakket is binnen
IKEA IKEA IKEA IKEA
IKEA IKEA IKEA IKEA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IKEA IKEA IKEA IKEA
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_44296776

Wil ik ook!
pi_44296838
Wij hebben een Dalfors salontafel gekocht
Twinning = boring
pi_44297703
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:34 schreef kalinho het volgende:
IKEA IKEA IKEA IKEA
IKEA IKEA IKEA IKEA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IKEA IKEA IKEA IKEA
Serieus? damn dan klopten de geruchten toch...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44297772
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Serieus? damn dan klopten de geruchten toch...
Ja de geruchten waren dacht ik: I-pod, TomTom, of een of andere stofzuiger

Je had gister die hele zaal moeten zien toen de I-pod tevoorschijn kwam. Was toch een íets andere reactie dan vorig jaar
  zondag 10 december 2006 @ 12:24:42 #109
141482 Q.
JurassiQ
pi_44297819
Damn, ik moet ook bij de IKEA gaan werken hoor ik al.

.
For great justice!
  zondag 10 december 2006 @ 14:00:56 #110
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44300977
gister netjes 50 euro (cash) teruggekregen voor de Bjorna tafel, en zonder problemen stoeltje omgeruild (nu met vier passende poten).

Nu morgen nog even bellen voor twee schroeven van de Traby-kast. (er zaten er 6 in het zakje ipv 8).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 december 2006 @ 19:51:47 #111
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44311089
Lieve Ikea-medewerkers? De Kottla hoes voor de Klippan die in het wit op de site staat, hebben ze die misschien ook in andere kleuren? En is dit een tijdelijk artikel of blijft deze in het assortiment.
pi_44311466
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:51 schreef Maerycke het volgende:
Lieve Ikea-medewerkers? De Kottla hoes voor de Klippan die in het wit op de site staat, hebben ze die misschien ook in andere kleuren? En is dit een tijdelijk artikel of blijft deze in het assortiment.
Voor zover ik weet is dat gewoon een vast onderdeel van het assortiment nu. En we hebben nu ook een zwarte bont hoes... zelfde prijs (80.- meende ik)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 10 december 2006 @ 21:08:01 #113
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44311640
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is dat gewoon een vast onderdeel van het assortiment nu. En we hebben nu ook een zwarte bont hoes... zelfde prijs (80.- meende ik)
Zwart! Tof... ik zie me binnenkort wel zitten op zo'n poezelig bankje Zeer veel dank!
pi_44312230
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:34 schreef kalinho het volgende:
IKEA IKEA IKEA IKEA
IKEA IKEA IKEA IKEA
SPOILER
IKEA IKEA IKEA IKEA
Ik kon het niet laten om de spoiler te lezen...

Welke uitvoering is het? 1, 2, 4 of 8 GB?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_44313709
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:28 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten om de spoiler te lezen...

Welke uitvoering is het? 1, 2, 4 of 8 GB?
2
Zitten ook nog 5 kleuren hoesjes bij, en 2 stiften. Onder het mom: "Design Your Own..."
En er zit nog zo'n music station bij, je klikt je ipod erin en normaal gesproken komt er dan muziek uit. (behalve bij die van mij natuurlijk )
pi_44314226
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef kalinho het volgende:

[..]

2
Zitten ook nog 5 kleuren hoesjes bij, en 2 stiften. Onder het mom: "Design Your Own..."
En er zit nog zo'n music station bij, je klikt je ipod erin en normaal gesproken komt er dan muziek uit. (behalve bij die van mij natuurlijk )
Welke kleur heb je em dan? Of is er voor iedereen dezelfde kleur?

Damn dit is nog niet eens zo'n slecht cadeau...
pi_44314963
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke kleur heb je em dan? Of is er voor iedereen dezelfde kleur?

Damn dit is nog niet eens zo'n slecht cadeau...
Mijn kleur hoesjes zijn:
Grijs, transparant, goud, paars en fluoriscerend geel.
Bij die transparante staat dan op de voorkant IKEAŽ, en op de achterkant Design Your Own...

Aardig cadeau idd.
Ohja, wat er nog op de kleine lettertjes bijstaat bij de nieuwjaarswens:
quote:
"P.S., Ikea zou Ikea niet zijn als we onze bijna 6.000 iPod Nano's niet slim hadden ingekocht.Wat je moetn weten is dat ze niet helemaal 100% nieuw zijn. Deze iPod zijn 'certified reconditioned', wat wil zeggen dat ze retour zijn geweest naar het Apple-lab. Daar zijn ze overigens allemaal weer perfect in orde gemaakt en gecontroleerd (er zit dus gewoon garantie op). Deze topproducten krijgen op die manier van Apple een tweede kans, en dat is een filosofie die Ikea van harte ondersteunt. Zeker met Kerst. Er wordt in de wereld immers al genoeg verspild en weggegooid. En zo konden we er ook nog een oplaadstation en 5 hoesjes bij doen"
pi_44315244
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef kalinho het volgende:

[..]

Mijn kleur hoesjes zijn:
Grijs, transparant, goud, paars en fluoriscerend geel.
Bij die transparante staat dan op de voorkant IKEAŽ, en op de achterkant Design Your Own...

Aardig cadeau idd.
Ohja, wat er nog op de kleine lettertjes bijstaat bij de nieuwjaarswens:
[..]

Nee ik bedoel de kleur van dat ding zonder hoesje... issie dan zilver kleurig?

Ik vind het toch wel weer een beetje typisch dat we er een hoesje bij krijgen met IKEA er op...daar lopen dus straks alleen de moedertjes mee... ow en 1 iemand van het RSC... die zie ik er ook nog wel voor in staat...
  zondag 10 december 2006 @ 23:25:47 #119
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_44316031
Ik ga morgen weer voor ¤11,50 een SANSA kopen (4e ) om dit keer de stekker eraan te laten zitten...hopen dat ie dan weer doorbrand zodat ik de garantie kan claimen.

Maar het is toch van de gekke dat er nou al 2 doorgebrand zijn? Ik heb nog steeds geen antwoord of 't een bekend probleem is bij IKEA
pi_44316542
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel weer een beetje typisch dat we er een hoesje bij krijgen met IKEA er op...daar lopen dus straks alleen de moedertjes mee... ow en 1 iemand van het RSC... die zie ik er ook nog wel voor in staat...
Wit.

Wacht nu maar af tot jullie je kerstfeest hebben
pi_44316723
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:45 schreef kalinho het volgende:

[..]

Wit.

Wacht nu maar af tot jullie je kerstfeest hebben
Whahahaha maar we krijgen em zaterdag toch niet mee... dus wat maakt het uit?
  zondag 10 december 2006 @ 23:58:17 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_44316843
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is dat diegene die ook een dekstop met de afbeelding van ingvar bezit?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_44316853
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

Is dat diegene die ook een dekstop met de afbeelding van ingvar bezit?
Het zou me totaal niet verbazen...

ben nu erg benieuwd wie jij voor je hebt...
  zondag 10 december 2006 @ 23:58:47 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_44316854
is het trouwens een nieuw type gereviseerde nano of het oude model?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 10 december 2006 @ 23:59:33 #125
3185 Adelante
To let it go now
pi_44316871
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het zou me totaal niet verbazen...

ben nu erg benieuwd wie jij voor je hebt...
hij is sales coordinator, geloof van BA5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')