abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31156332
ik ga binnenkort een nieuwe keuken aanschaffen...
nu vind ik die hoogglans keukens erg mooi..
maar volgens mij ga ik me dan dood ergeren aan vingervlekken, krasjes en dergelijke..

iemand een hoogglanskeuken, en wat vind je ervan? valt het mee of toch een afrader?
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:18:04 #2
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31156385
O dat vind ik ook zo prachtig!

Nooit nagedacht over vingers en krasjes. Good question.

En het topic gaat mee naar Klussen & Wonen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31156872
Het hangt ervan hoeveel licht erin je keuken valt door bv een raam.
Des te meer licht, des te meer je gaat zien van vieze vingers en krassen.
Zeker bij een egale kleur hoogglans kan dat heel hinderlijk zijn.
pi_31156890
oh is dat een nieuwe categorie? ook goed

heb nog een vraagje...

ik ga voor een ikea-keuken.. maar zit erover te denken om de inbouwapparatuur elders te kopen..
hoe zit dat met de maten? gaat dat voor de meeste dingen gewoon passen?
vind t toch een beetje eng wel.. dus als iemand hier ook ervaring mee heeft.. ik hoor t graag!
pi_31157366
Niet doen wanneer bij jou alles moet glimmen, blinken en je nu al tijd tekort komt.

Een aanrader wanneer bij jou alles moet glimmen, blinken en jij je tijd hiervoor wil gebruiken.

Een must wanneer een altijd glimmende, blinkende keuken voor jou het einde is en jij de evt. andere gebruikers de hele dag wil vertellen dat de handgrepen ook bedoeld zijn om deuren, lades dicht te maken.
pi_31157742
Normaal gesproken zijn keukenkasten 60 X 60 cm, breedte, diepte.
Wanneer je kunststof neemt is het een tip om uit een stuk gegoten fronten te nemen daar naden vaak gaan werken.
pi_31157772
ok duidelijk.. dat vermoeden had ik al... dat wordt dus geen hoogglans keuken voor deze dame
is goedkoper ook nog
  Milf maandag 3 oktober 2005 @ 21:55:08 #8
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_31157802
Ik had ook ooit een hoogglanskeuken... verschrikkelijk .

Je zag er werkelijk alles op en kreeg het nooit mooi glanzend zonder vingervlekken.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:03:57 #9
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31158064
Nah, ik zie er ook maar vanaf dan

Mijn Traumküche, wat doe je?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:08:15 #10
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_31158220
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:31 schreef plasticvlinder het volgende:
oh is dat een nieuwe categorie? ook goed

heb nog een vraagje...

ik ga voor een ikea-keuken.. maar zit erover te denken om de inbouwapparatuur elders te kopen..
hoe zit dat met de maten? gaat dat voor de meeste dingen gewoon passen?
vind t toch een beetje eng wel.. dus als iemand hier ook ervaring mee heeft.. ik hoor t graag!

Wij hebben ook een ikea -keuken en de apparatuur ergens anders gekocht; ging heel goed, de maten zijn gewoon gelijk maar bij een "normale"keukenboer heb je meer keuze in inbouwapparatuur.
Wij hebben toen echt vrij luxe apparatuur gekocht voor een hele goede prijs, veel korting gekregen ook omdat we alles in een keer kochten.
Goed rondkijken en vergeliken dus.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_31158259
dat dilemma is opgelost.. kan iemand me helpen met t 2e?

inbouwapparatuur? van ikea zelf? of elders? welk merk heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding?
ben niet zo'n keukenprinses dus heb ook niet hele hoge eisen, gewoon standaard is goed genoeg.. moet er wel mooi uitzien..

wil graag een gas-op-glas-kookplaat, oven (geen combi!), koelvriescombi en een vaatwasser, oja ook nog een stille afzuigkap (onderbouwgevalletje, dus geen complete schouw)
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:09:21 #12
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31158265
Hartstikke mooi !

Je bent de hele dag in de keuken om te poetsen... laat het koken er niet bij in vallen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31158337
Een hoogglans keuken is wel mooi

IKEA heeft deze:

Abstrakt rood

Abstrakt wit

Abstrakt zwart

Linjär blauw

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:14:34 #14
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31158447
Ik wil het!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Milf maandag 3 oktober 2005 @ 22:18:06 #15
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_31158582
Die blauwe helemaal geweldig

Totdat ik denk aan al die uren poetsen
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_31159035
ik vind die zwarte helemaal super... maarja.. toch maar niet..
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:50:37 #17
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31159780
Ik heb wel gehoord dat hoogglans idd erg gevoelig is voor vlekken en krassen

[ Bericht 1% gewijzigd door Martijn_77 op 04-10-2005 19:29:28 ]
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:48:38 #18
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_31167326
Wij hebben een witte hoogglans keuken besteld met een bijna zwart blad (wordt 2e week november geleverd) vonden het zo mooi en ik ben zo benieuwd hoe het er in ons huisje uit zal zien.

Wat denken jullie voor de kleuren van de muren, daar worden we het maar niet eens over.
pi_31168090
Ik heb een hoogglans keuken, maar nog weinig problemen met vette vingers oid op de deuren. Ik denk als je er echt langs gaat kijken dat je het vast wel gaat zien, maar tot nu toe geen enkele spijt hier van.

Fotootje van toen ie in aanbouw was:

http://bmw.patser.net/klussen/09062005/IMG_2196.JPG

Blad wat er op ligt is zwart graniet.

Ik denk dat je op die zwarte hoogglans zoals hier boven wel alles kwa vlekken etc ziet. Maar dat heb je zowiezo al met de kleur zwart, daar zie je echt elk vlekje/dingetje op.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:05:28 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31170481
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:26 schreef _Arthur het volgende:
Ik heb een hoogglans keuken, maar nog weinig problemen met vette vingers oid op de deuren. Ik denk als je er echt langs gaat kijken dat je het vast wel gaat zien, maar tot nu toe geen enkele spijt hier van.

Ik denk dat je op die zwarte hoogglans zoals hier boven wel alles kwa vlekken etc ziet. Maar dat heb je zowiezo al met de kleur zwart, daar zie je echt elk vlekje/dingetje op.
Ja nu weet ik het niet meer
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:07:54 #21
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_31170567
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:26 schreef _Arthur het volgende:

Mooi hoor!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:11:22 #22
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_31170672
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef plasticvlinder het volgende:
dat dilemma is opgelost.. kan iemand me helpen met t 2e?

inbouwapparatuur? van ikea zelf? of elders? welk merk heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding?
ben niet zo'n keukenprinses dus heb ook niet hele hoge eisen, gewoon standaard is goed genoeg.. moet er wel mooi uitzien..

wil graag een gas-op-glas-kookplaat, oven (geen combi!), koelvriescombi en een vaatwasser, oja ook nog een stille afzuigkap (onderbouwgevalletje, dus geen complete schouw)
IKEA maakt gebruik van Whirlpool apparatuur in de meeste gevallen. Op zich geen probleem: best goed spul, maar een hoop mensen zullen zeggen dat het rotspul is. Wij hadden ook een IKEA keuken met IKEA/Whirlpool apparatuur en ik was er zeer te spreken over.

In onze nieuwe keuken hebben wij nu Pelgrim. Wij vonden het net iets mooier.
Voordeel van Pelgrim is overigens als je 5 apparaten of meer in 1 koop doet dat je er 5 jaar volledige garantie op krijgt i.p.v. 2 jaar.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:25:55 #23
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_31171056
Ik heb een hooglans keuken van IKEA (abstrakt wit). Ik ben niet zo van het schoonmaken maar ik vind het enorm meevallen met vingerafdrukken en dergelijke. Je moet wel oppassen met diepe krassen, maar dat is met alles. Bij andere kleuren (vooral zwart) zie je dat wel veel meer. Ga maar eens kijken bij een IKEA waar ze de verschillende kleuren hebben staan, dan zie je het vanzelf.

Wat wel veel schoonmaakwerk is is een zwarte gas-op-glas kookplaat, daar zie je echt alles. op.

Apparatuur heb ik bij www.inbouw.nl gekocht, dat was geen probleem qua maten. (ook prima service en goede prijzen btw). Ik had wel een klein probleem met m'n kookplaat (die is 90 cm en het breedste IKEA kastje is 80 cm) maar die heb ik in het midden van 2 60cm kastjes gemaakt, aan de bovenkant van de kastjes heb ik een klein stukje eruit gezaagd. Aangezien je toch het gat voor je kookplaat zelf moet zagen kon dat er ook wel bij.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:53:25 #24
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_31171864
Ik zou helemaal gek worden, continue bezig zijn met het schoonmaken...

:s moet er niet aan denken... Helemaal niet met die 2 koters die alles steeds weer vies maken!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_31172816
Als ik dan ook nog wat mag toevoegen:

Ik zou ook uitkijken met roestvrijstaal. Persoonlijk vind ik het vrij lelijk als je een aanrecht hebt met allemaal krassen en vingers erop.

Qua kookplaat weet ik dan nog niet echt wat ik ga namen. RVS geeft teveel krassen, glas op gas zie je ook alles op, maar ik wil wel graag op gas blijven koken.

Groetjes,
Aritha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')