quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:31 schreef plasticvlinder het volgende:
oh is dat een nieuwe categorie? ook goed
heb nog een vraagje...
ik ga voor een ikea-keuken.. maar zit erover te denken om de inbouwapparatuur elders te kopen..
hoe zit dat met de maten? gaat dat voor de meeste dingen gewoon passen?
vind t toch een beetje eng wel.. dus als iemand hier ook ervaring mee heeft.. ik hoor t graag!
Ja nu weet ik het niet meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:26 schreef _Arthur het volgende:
Ik heb een hoogglans keuken, maar nog weinig problemen met vette vingers oid op de deuren. Ik denk als je er echt langs gaat kijken dat je het vast wel gaat zien, maar tot nu toe geen enkele spijt hier van.
Fotootje van toen ie in aanbouw was:
http://bmw.patser.net/klussen/09062005/IMG_2196.JPG
Blad wat er op ligt is zwart graniet.
Ik denk dat je op die zwarte hoogglans zoals hier boven wel alles kwa vlekken etc ziet. Maar dat heb je zowiezo al met de kleur zwart, daar zie je echt elk vlekje/dingetje op.
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:26 schreef _Arthur het volgende:
Ik heb een hoogglans keuken, maar nog weinig problemen met vette vingers oid op de deuren. Ik denk als je er echt langs gaat kijken dat je het vast wel gaat zien, maar tot nu toe geen enkele spijt hier van.
Fotootje van toen ie in aanbouw was:
http://bmw.patser.net/klussen/09062005/IMG_2196.JPG
Blad wat er op ligt is zwart graniet.
Ik denk dat je op die zwarte hoogglans zoals hier boven wel alles kwa vlekken etc ziet. Maar dat heb je zowiezo al met de kleur zwart, daar zie je echt elk vlekje/dingetje op.
IKEA maakt gebruik van Whirlpool apparatuur in de meeste gevallen. Op zich geen probleem: best goed spul, maar een hoop mensen zullen zeggen dat het rotspul is. Wij hadden ook een IKEA keuken met IKEA/Whirlpool apparatuur en ik was er zeer te spreken over.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef plasticvlinder het volgende:
dat dilemma is opgelost.. kan iemand me helpen met t 2e?
inbouwapparatuur? van ikea zelf? of elders? welk merk heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding?
ben niet zo'n keukenprinses dus heb ook niet hele hoge eisen, gewoon standaard is goed genoeg.. moet er wel mooi uitzien..
wil graag een gas-op-glas-kookplaat, oven (geen combi!), koelvriescombi en een vaatwasser, oja ook nog een stille afzuigkap (onderbouwgevalletje, dus geen complete schouw)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |