Hoe oud ben je en hoeveel uur wil je werken?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:51 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik vroeg me af wat je als verkoper bij de IKEA verdient? Zijn er hier die in A'dam ZO werken?
1. wat dacht je van onze Ektorp of Ekeskog banken, over grote kussens en over stof niet te klagen dacht ik zoquote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef xonmultimedia het volgende:
twee adviesjes nodig :-)
1 Wat is nou echt een lekkere, moderne middelgrote bank (max 2,50 lang) met een twee en drie sits waar je niet meteen afvalt. Hij moeten dus echt lekkere GROTE kussens zijn en stof..
2 Waar plaats ik de kwaliteit van de ikea banken...is het te vergelijken met de grote jongens of eerder een profijn meubel. De laatste firma maakt fijnloos na wat de grote firma's voor 5 keer zoveel geld op de markt zetten.. . alleen mis je NET even de juiste materialen die het verschil maken..
ook benieuwd naar niet ikea medewerkers :-) :-)
Volgens deze lijst zijn morgen alleen de vestigingen in Groningen en Amersfoort open. sorry...quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
Is IKEA Amsterdam morgen op zondag open? Een van de A-poten van mijn Galant buro is DOA; het plastic zwenkvoetje is afgebroken, kwam het pas achter toen ik ermee thuiskwam.
Hmmz, dan rij ik wel naar Amersfoort... Het meest rare is dat ik vanmiddag nog op de A1 ben langsgereden, zo van: "Hee, een IKEA vestiging..", voordat ik in Amsterdam aankwam en het daar ging kopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens deze lijst zijn morgen alleen de vestigingen in Groningen en Amersfoort open. sorry...
Je bent vanmiddag dus gewoon langs IKEA Amersfoort heen gereden op weg naar IKEA Amsterdam?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Hmmz, dan rij ik wel naar Amersfoort... Het meest rare is dat ik vanmiddag nog op de A1 ben langsgereden, zo van: "Hee, een IKEA vestiging..", voordat ik in Amsterdam aankwam en het daar ging kopen.
Dank je. Jah, woon nl. niet bij Amersfoort in de buurt; ben van Uithoorn naar Raalte en terug gereden om pc-onderdelen op te halen, moet dus een heel stuk rijden op de A1, vandaar. En had vantevoren met m'n broer afgesproken om het buro in Amsterdam te kopen omdat hij een stationauto heeft; past alles gelijk in.quote:Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent vanmiddag dus gewoon langs IKEA Amersfoort heen gereden op weg naar IKEA Amsterdam?![]()
Morgen even met poot en kassabon naar de klantenservice, zij regelen het verder voor je![]()
Ah je bent bij azerty geweest?quote:Op zondag 24 december 2006 01:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Dank je. Jah, woon nl. niet bij Amersfoort in de buurt; ben van Uithoorn naar Raalte en terug gereden om pc-onderdelen op te halen, moet dus een heel stuk rijden op de A1, vandaar. En had vantevoren met m'n broer afgesproken om het buro in Amsterdam te kopen omdat hij een stationauto heeft; past alles gelijk in.
Een hele zooi van Azerty en een onderdeel bij Salland.quote:Op zondag 24 december 2006 01:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ah je bent bij azerty geweest?
(soz offtopic)
Ik zal dinsdag nog ff vragen aan ze want ze hebben het druk. Wel goed dat er nu ook iemand van utrecht uit de winkel af en toe hier iets van zich kan laten horen want ik vrees dat ik niet zo heel veel info kan geven over artikelen etc.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]hallo
nee nog niet gebeld maar komt vast goed, het is nog geen januari.
ik heb het rooster inmiddels al binnenquote:Op zondag 24 december 2006 12:22 schreef jessa het volgende:
[..]
Ik zal dinsdag nog ff vragen aan ze want ze hebben het druk. Wel goed dat er nu ook iemand van utrecht uit de winkel af en toe hier iets van zich kan laten horen want ik vrees dat ik niet zo heel veel info kan geven over artikelen etc.
We hebben voor een aantal banken verschillende hoezen in verschillende soorten stof. Wanneer je een MANNARP bekleding uitkiest heb je automatisch de zandkleurige bekleding. Deze is dan helaas ook niet in andere kleuren verkrijgbaar tenzij anders aangegeven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:44 schreef xonmultimedia het volgende:
ikeafoben,![]()
ik ben toch erg geinteresseert in de Ekeskog mega bank...heb vanmiddag even gekeken, gezeten en gelegen en hij is ERG owkee..
Toch begrijp ik helemaal niks van de prijsopbouw van dit uit de kluiten gewassen stuk stof..
In het wit is de bank 699 euro op het briefje op de bank staat dan 600 euro + 99 euro voor de blekinge hoes..
Dan hebben we nog de MANNARP, PALCKE, ROEN en de SKOGA hoes. In de legenda op het briefje hebben ze het hier voornamelijk over de soorten stof maar niet zozeer over de kleur.
In het staaltje wat aan de bank hangt..hangen de soorten stof maar wel in bepaalde kleuren..de witte..de bruine rib..1 of ander bloemmotief...en donker bruin.
Wat ik niet snap...zit je aan de beperkingen vast van de stof MET een bepaalde kleur of kan je ook gewoon een bepaalde kleur en een bepaalde stof doen. ...natuurlijk is net de kleur die ik wil hebben van speciaal RIB stof gemaakt die ik nou weer niet mooi vind.
iemand wat meer duidelijkheid?
Die vazen zijn leuk inderdaad! Wat gaat ze erin zetten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:22 schreef Geqxon het volgende:
Zo, ik heb mijn moeder erg blij gemaakt met twee van deze vazen:
[afbeelding]
Kerst is joy
Niks, want het schoonmaken is een rampquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die vazen zijn leuk inderdaad! Wat gaat ze erin zetten?
En iets nepperigs of zo dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niks, want het schoonmaken is een ramp
Ze staan nu in de doorgang naar de keuken ("gat" van 2 meter hoog en 2.5 meter breed), maar er komen geen planten in.
Ook heb ik er de bijpassende Batist bij gegeven:
[afbeelding]
Een heel stuk kleiner, en leuk matchend
Dat staat ongetwijfeld in dit topic al beschreven of kijk anders even op www.ikea.nl/ikea_familyquote:Op woensdag 27 december 2006 01:08 schreef hierissiedan het volgende:
ff een vraagje, wat is IKEA family en wat kan je er mee??
ja stond hier vast wel ergens, maar was ff te lui om te zoeken, had al een heel stuk doorgelezenquote:Op woensdag 27 december 2006 02:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat staat ongetwijfeld in dit topic al beschreven of kijk anders even op www.ikea.nl/ikea_family
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |