Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Roger Glover - Love is allquote:Op donderdag 23 november 2006 20:07 schreef Frenky-boy het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat gisteravond werd gedraaid voordat Balkenende na de verkiezingen opkwam bij het CDA en zijn toespraak hield. Een heel bekend, vrolijk nummer, maar hoe het heet!?
Het filmpje (waar het liedje ook meteen vanaf het begin te horen is) staat heir ook
http://www.nos.nl/nosjournaal/beeld_en_geluid/
onder "de speech van Balkende"...
iemand enig idee !?
VanVelzen: http://www.vanvelzenmusic.com/quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:44 schreef Leujel het volgende:
Ik ben op zoek naar een artiest die optrad op de tmf awards. Ik zapte langs en zag die gozer spelen en zingen en vond het erg goed, maar weet de naam van de artiest en het nummer niet. Het is in ieder geval een lilliputter en volgens mij ook nederlands.
Zie hier de foto:
[afbeelding]
Safri Duo?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:57 schreef nokia6200 het volgende:
Ik zoek een groep of band die muziek maakt dmv slagwerken. Van die grote trommels enzo! Volgens mij zijn het Nederlanders!! Kan niet meer op hun naam komen!!Weet iemand die??![]()
Slagerij van Kampenquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:57 schreef nokia6200 het volgende:
Ik zoek een groep of band die muziek maakt dmv slagwerken. Van die grote trommels enzo! Volgens mij zijn het Nederlanders!! Kan niet meer op hun naam komen!!Weet iemand die??![]()
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:52 schreef PAA-053 het volgende:
Idd.
Ik ben op zoek naar het nummer dat die meisjes zingen, in de reclame voor Singstar, de karaokegame voor Playstation geloof ik.
De megahit, Damien Rice en Lisa Hannigan - 9 Crimes?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef friemel het volgende:
Hoorde vanavond om 19:25 een mooi nummer op 3fm, nogal een "zielig/depri" nummer.. was bij gerard ekdom. Alleen als je de playlist op de site bekijkt is ie niet compleet. lekker handig. er werd wel gezegd dat ie vanochtend ook al was gedraaid. weet iemand welk nummer ik bedoel?
Nogmaals.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een nummer dat voorkomt in Lijst 0 (BNN programma):
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jst0/bb.20061113.asf
Het begint bij 11:40
Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire dacht ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:27 schreef satecl het volgende:
hoe heet dat rock'en'roll nummer die ze gister lieten zien bij de top2000...??? een van de beste rock'en'roll nummers ooit zeiden ze...
Teddybears STHLM - Cobrastylequote:Op zaterdag 25 november 2006 16:43 schreef Maisnon het volgende:
Bekend nummer, beetje afgezaagd, maar ik kan niet meer op de naam komen.
http://www.youtube.com/watch?v=65MXq36rsj8
Je hoort em hier
Roccaquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef roburt het volgende:
ik zoek franse Hip Hop.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef roburt het volgende:
ik zoek franse Hip Hop.
iets Italiaans en opera-achtig. Ik dacht meteen aan Il Divo. Dit is geen duo maar een kwartet, wel italiaans en opera-achtig. En ze hebben een nummer Musica op hun album staan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:52 schreef egmo het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio een bijzondere uitvoering van het liedje Music van John Miles. Deze uitvoering werd gezongen in het italiaans, door een duo waarbij één van de stemmen op die van een operazanger leek (een soort pavarotti). Ook was dit nummer een stuk rustiger en langzamer dan de normale uitvoering van John Miles.
Zoeken op Limewire op het woord Musica brengt heeeeel veeeeel hits![]()
Wie o wie helpt mij verder
bijvoorbaat dank voor alle reacties
Manauquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef roburt het volgende:
ik zoek franse Hip Hop.
Some Kind Of Wonderful - Joss Stonequote:Op zaterdag 25 november 2006 22:57 schreef Aphrodite het volgende:
Ik zoek zo'n jaren 60-70-80 (breed spectrummaar meer 80s ) nummer, waarvan de tekst begint met 'This could be.. Some kind of wonderful.. This could be..' Het is zo'n nummer wat nogal eens bij romkoms om de hoek komt kijken.. Ben echt even kwijt van wie het is.. Is wel een Aretha Franklin-achtig-persoon volgens mij.. Iemand?
Mighty Dub Katz - Magic Carpet Ridequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:25 schreef stelmar het volgende:
ik zoek een liedje uit de jaren 80? 90? met tekst ariki kiki ariki kiek , waar steeds een ander geluid bijkomt....enig idee ?
Gokje op Men At Work - Down Underquote:Op zondag 26 november 2006 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje (bij voorkeur met artiest):
- Vrij bekend liedje
- Vlotte en vrolijke rock met een opvallende fluit (volgens mij) partij
- Jaren 70 of 80
- Er is een clip waarin de bandleden door het zand (de woestijn?) rennen.
Ik hoor deze van tijd tot tijd (radio enzovoort), maar kan de titel en artiest niet achterhalen.
Alvast bedankt.
quote:Op zondag 26 november 2006 00:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje op Men At Work - Down Under
ahum.. Joss Stone is toch niet echt 70s-80s-90s.. Het is echt een beetje vrolijk Motown-upbeat-achtig-nummer.. Gister werd een iniminisampletje ervan gedraaid bij de X-Factor..quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:27 schreef Webkim het volgende:
[..]
Some Kind Of Wonderful - Joss Stone
Iets van Bob Sinclar misschien?quote:Op zondag 26 november 2006 09:49 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Hey, ik zoek dat nieuwe liedje waarin heel veel gefluit wordt en gezongen in een raar taaltje, echt een super nummer! Het is een paar x op 538 geweest terwijl ik aan t werken was, maar kon toen geen afkondiging horen, collega's wisten t ook niet en dr staat ook geen playlist op hun site.Wat nrs gedownload die ik d8 dat t waren, maar niks.
Het gaat telkens met fluiten en dan afgewisseld door wat zang, ik denk er meteen wat palmbomen bij zo klinkt het.Het klinkt gewoon als een tropisch eiland!
Neh dit is gewoon weer Peter, Björn and John - Young Folks.quote:Op zondag 26 november 2006 10:38 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Iets van Bob Sinclar misschien?
Je hebt helemaal gelijk, had ik zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op zondag 26 november 2006 10:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Neh dit is gewoon weer Peter, Björn and John - Young Folks.
Ik denk dat de versie van Grand Funk Railroad de bekendste is. Maar da's weinig Aretha.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:57 schreef Aphrodite het volgende:
Ik zoek zo'n jaren 60-70-80 (breed spectrummaar meer 80s ) nummer, waarvan de tekst begint met 'This could be.. Some kind of wonderful.. This could be..' Het is zo'n nummer wat nogal eens bij romkoms om de hoek komt kijken.. Ben echt even kwijt van wie het is.. Is wel een Aretha Franklin-achtig-persoon volgens mij.. Iemand?
Yep, thanxquote:Op zondag 26 november 2006 10:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Neh dit is gewoon weer Peter, Björn and John - Young Folks.
Jaaaaa that' s it !! dank dank !!quote:Op zondag 26 november 2006 00:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Mighty Dub Katz - Magic Carpet Ride
Ik vraag het net aan m'n huisgenoot (had ik ook eerder kunnen doenquote:Op zondag 26 november 2006 12:46 schreef DaFan het volgende:
Ja klopt wel, tis Gary Jules met Mad World.
nee sorry , dj s speelden vaak in eindhovense dance gelegenheid ??!!??quote:Op zondag 26 november 2006 13:12 schreef DaFan het volgende:
Heidi und die Heino's?
Staat op Apres Ski Hut 10 btw
Nee.. nee.. Dat is hem echt niet.. Het is een motown-melodietje, en werd wel eens gebruikt bij van die romantische komedies, ik weet zeker dat ik de betreffende film gezien heb, maar kan er niet opkomen. Het begint met "This could be..." Heel vrolijk enzo.. Gaat erover dat het wel een leuke verliefdheid zou kunnen zijn.. Gezongen door een (donkere) vrouw.. Echt niemand?quote:Op zondag 26 november 2006 10:54 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik denk dat de versie van Grand Funk Railroad de bekendste is. Maar da's weinig Aretha.
Marvin Gaye -- How Sweet It Isquote:Op zondag 26 november 2006 15:04 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Nee.. nee.. Dat is hem echt niet.. Het is een motown-melodietje, en werd wel eens gebruikt bij van die romantische komedies, ik weet zeker dat ik de betreffende film gezien heb, maar kan er niet opkomen. Het begint met "This could be..." Heel vrolijk enzo.. Gaat erover dat het wel een leuke verliefdheid zou kunnen zijn.. Gezongen door een (donkere) vrouw.. Echt niemand?
Beth Hart - L.A. Songquote:Op zondag 26 november 2006 17:08 schreef donroyco het volgende:
Wie kan mij helpen:
nummer van jaar of 5 tot 10 geleden, met de volgende tekst:
Man I got to get out of this place..
Man I got to get out of this town
[...]
[Where the footlights begin..]
Google levert niets op
rustig nummer, gezongen door een vrouw, is ook al een keer bij Sander de Heer (Het Huis Van De Heer) geweest op 3FM omdat iemand het zocht, maar weet niet meer wie het was![]()
Bij voorbaat dank![]()
Feel Good Hit Of The Summer....inderdaad van QOTSA, tekst is alleen ietsjes anders eigenlijkquote:Op zondag 26 november 2006 17:31 schreef onderjas het volgende:
hej ik zoek een liedje. Dit is te tekst
You can see me riding marihuana xtc and alcohol
co co co co co cocaine
Volgens mij van queens of the stone age maar kan zelf niks vinden.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:07 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit....
Het is een nummer van the Jackson Five, welke kan ik zo niet opkomen, maar op youtube staan hun grootste hits, dus dan moet het wel lukken.
Ladies and Gentlemen: WE GOT HIM !!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
iets Italiaans en opera-achtig. Ik dacht meteen aan Il Divo. Dit is geen duo maar een kwartet, wel italiaans en opera-achtig. En ze hebben een nummer Musica op hun album staan.
Succes!
Vroeger was dat Good Luck van Basement Jaxx. Geen idee of dat nog zo is...quote:Op zondag 26 november 2006 20:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe heet de introtune van 'Het Blok'?
quote:
Je wwet dat het niet mag, maar toch doe je het.quote:Op zondag 26 november 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
request verwijderd
Is nog steeds zoquote:Op zondag 26 november 2006 20:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vroeger was dat Good Luck van Basement Jaxx. Geen idee of dat nog zo is...
1= Kom ik op terugquote:Op maandag 27 november 2006 17:23 schreef Willempiehhh het volgende:
ik zoek de 4 nummers die op het volgende linkje te beluisteren zijn: (opgenomen tijdens Qlimax 2006)
bij voorbaat dank!
http://www.megaupload.com/?d=FU8AKA00
Switch -- A bit patchyquote:Op maandag 27 november 2006 18:31 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een lekker nummer die ik bij het uitgaan hoorde. Het begint met het deuntje apache (dat cowboy-achtige) en daarna komt er zo'n lekkere snellere beat en dan komt hetzelfde weer en dan gaat het gewoon verder.. Maarja da's dus een heel lekker nr maar kan 'm nergens vinden..
Weet iemand welke dit is? Kheb al gezocht op apache remix maar da's niks en fatboy slim versie is ook niet de goede
dank! nu hopelijk de andere twee nog!quote:Op maandag 27 november 2006 18:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
1= Kom ik op terug
2= Vorwerk - Cambodia
3= Sybian ft Dj Tony - Krekwakou
4= Zie 1
Bedoel je misschien Dot van Gonzales? Die pianomuziek wordt vaak gebruikt in een reclame voor de dinsdagavondseries namelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 16:23 schreef Canuck het volgende:
Wie kan mij helpen: ik ben op zoek naar een nummer dat gebruikt wordt in de NET 5 promoreclame voor de dinsdagavondseries Grey's Anatomy, Gilmore Girls en Evelien. Dat klinkt namelijk erg goed. Ik heb net 5 al gemaild, maar die komen steeds met de verkeerde titels aanzetten. Er zijn ook een aantal promo filmpjes gemaakt. Het gaat om een wat melancholisch klinkend nummer, gezongen door een vrouw. Ik zou degene die weet welk nummer ik bedoel zeer dankbaar zijn!
Nee, dat is hem niet, maar toch bedankt! Ik kreeg namelijk van NET 5 al het onderstaande lijstje toegestuurd en daar stond Gonzales ook op. Dat is 1 van de weinige nummers die ik uberhaupt van dat lijstje heb kunnen vinden, alleen dat is een instrumentaal nummer en het nummer dat ik zoek uit die reclame heeft echt een vrouwenstem erin. Ik vind het wat melancholisch klinken. Maar misschien dat wat echte muziek die-hards hier wat mee kunnen. Dit is het lijstje, waar volgens NET 5 echt mijn nummer tussen moet zitten:quote:Op maandag 27 november 2006 20:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bedoel je misschien Dot van Gonzales? Die pianomuziek wordt vaak gebruikt in een reclame voor de dinsdagavondseries namelijk.
Die in bold zou het moeten zijnquote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef Canuck het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet, maar toch bedankt! Ik kreeg namelijk van NET 5 al het onderstaande lijstje toegestuurd en daar stond Gonzales ook op. Dat is 1 van de weinige nummers die ik uberhaupt van dat lijstje heb kunnen vinden, alleen dat is een instrumentaal nummer en het nummer dat ik zoek uit die reclame heeft echt een vrouwenstem erin. Ik vind het wat melancholisch klinken. Maar misschien dat wat echte muziek die-hards hier wat mee kunnen. Dit is het lijstje, waar volgens NET 5 echt mijn nummer tussen moet zitten:
Won't Give In - The Finn Brothers (is het volgens mij niet)
Playground Love - Air (ook niet)
Sunshine - 78 saab
I'm looking through you - The Wallflowers
Burt Bacharach - Any Day Now
Bonobo - Nightlite
Dot van Gonzales (van de cd Solo Piano)
Dirty Rock - Ammo Lebeat (is een nieuwe Nederlandse muzikant, die tot op heden nog geen cd's heeft uitgebracht, dus dit nummer is nog niet te kopen/downloaden).
Bent - Stay the same
Ik hoop dat iemand nu een belletje hoort rinkelen.
Iemand?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:07 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:
titel en of artiest van een recent dance-achtig nummer met iets als
"I have a sexy body" of "I am a sexy body" erin.
Google is mijn vriend niet meer.
1= Cherry Moon Trax - Acid Dreamquote:Op maandag 27 november 2006 18:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
1= Kom ik op terug
2= Vorwerk - Cambodia
3= Sybian ft Dj Tony - Krekwakou
4= Zie 1
Mercyquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:03 schreef bartrid het volgende:
Gala - freed from desire?
Air - All i needquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef lycnix het volgende:
Ik keek net naar een youtube achtig filmpje, ik ken de achtergrond muziek ergens vanen wil het downloaden, wieweet wat hetis?
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=1754
Niet toevallig 'This will be' van Natalie Cole? (jaren zeventig, donkere dame, vrolijk liedje)quote:Op zondag 26 november 2006 15:04 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Nee.. nee.. Dat is hem echt niet.. Het is een motown-melodietje, en werd wel eens gebruikt bij van die romantische komedies, ik weet zeker dat ik de betreffende film gezien heb, maar kan er niet opkomen. Het begint met "This could be..." Heel vrolijk enzo.. Gaat erover dat het wel een leuke verliefdheid zou kunnen zijn.. Gezongen door een (donkere) vrouw.. Echt niemand?
Sunblock ft. Robin Beck - First timequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:41 schreef Perriwinkle het volgende:
Wanneer Jensen begint krijg je een nummer te horen, elke dag weerHoe heet dit nummer?
![]()
Volgens mij is dat het deuntje uit The Great Escape.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:25 schreef FB-aight het volgende:
Mischien weet iemand dat hier?
Soldaten van vroeger, weet niet welk land.. floten zo'n liedje...
hoe heet dit?
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=A_8n7txsuOE&eurl=http%3A//allfg.alluc.org/cms/cms/DiscIS.php%3FoldURL%3Dhttp%3A//www.youtube.com/v/A_8n7txsuOE%26timer%3D8000&iurl=http%3A//sjl-static15.sjl.youtube.com/vi/A_8n7txsuOE/2.jpg&t=OEgsToPDskJA_9APOk8bqLZClADGZQez
gelijk aan het begin van deze video
Ik weet zeker dat dat hem is!! Merci beaucoup!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet toevallig 'This will be' van Natalie Cole? (jaren zeventig, donkere dame, vrolijk liedje)
The River Kwai March misschien?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:25 schreef FB-aight het volgende:
Mischien weet iemand dat hier?
Soldaten van vroeger, weet niet welk land.. floten zo'n liedje...
hoe heet dit?
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=A_8n7txsuOE&eurl=http%3A//allfg.alluc.org/cms/cms/DiscIS.php%3FoldURL%3Dhttp%3A//www.youtube.com/v/A_8n7txsuOE%26timer%3D8000&iurl=http%3A//sjl-static15.sjl.youtube.com/vi/A_8n7txsuOE/2.jpg&t=OEgsToPDskJA_9APOk8bqLZClADGZQez
gelijk aan het begin van deze video
Hier een paar tips, misschien heb je er al een aantal gehoord.quote:Op zondag 26 november 2006 16:23 schreef Canuck het volgende:
Wie kan mij helpen: ik ben op zoek naar een nummer dat gebruikt wordt in de NET 5 promoreclame voor de dinsdagavondseries Grey's Anatomy, Gilmore Girls en Evelien. Dat klinkt namelijk erg goed. Ik heb net 5 al gemaild, maar die komen steeds met de verkeerde titels aanzetten. Er zijn ook een aantal promo filmpjes gemaakt. Het gaat om een wat melancholisch klinkend nummer, gezongen door een vrouw. Ik zou degene die weet welk nummer ik bedoel zeer dankbaar zijn!
Telepopmusik - More, via een vergelijkbare commercial van de ster-website. Hopelijk heb je er wat aan.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef Erickie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8sInDEDpYc8
Dat achtergrondmuziekje. Ik heb het al op zo een reclame-forum geprobeert, maar niemand wist het; jullie vast wel.
Soundlovers - Runawayquote:Op woensdag 29 november 2006 19:50 schreef VandenBerg het volgende:
Ik zit in mn kop met een plaat, maar kan niet op de naam komen.
Ik denk dat hij uit de jaren 90 komt. Er zit/zat een video clip bij van een man en vrouw, een mortuarium, kille kleuren. De man of vrouw gaat dood.
Volgens mij heet het nummer ; run away o.i.d.
In de naam van de artiest zit geloof ik het woord ; sound.
Het refrein gaat letterlijk een beetje als ; ladadadadidadadadada and then she/he ran away.......
Vind hem en ik ben je dankbaar !![]()
Ik zat er zo dichtbijquote:
http://newmail.monsterserve.com/keepout/misc/chirp%5B1%5D.wavquote:Op woensdag 29 november 2006 21:37 schreef ZigoSOS het volgende:
Geen idee of dit hier beetje past, maar ik zoek meer een geluidseffect
Luxe auto's ofzo, als je daarvan het slot eraf haalt met je 'afstandsbediening' hoor je bij sommige auto's zo'n Bleep Bleep. Beetje moeilijk uit te leggen, maar jullie weten vast wat ik bedoel. Een geluidje wat echt bij luxe/dure auto's, rap-videoclips enzo hoort. Dus als je gewoon het slot van de deur haalt bij een dikke auto.![]()
Heb al best veel gezocht op internet.
Kutuitleg
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://newmail.monsterserve.com/keepout/misc/chirp%5B1%5D.wav
Deze?
Ik vond er nog een maar die is minder denk ik...quote:Op woensdag 29 november 2006 21:49 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]! Precies die!
![]()
Als iemand trouwens een iets luidere/scherpere weet oid![]()
Party Animals - Have Naquilaquote:Op donderdag 30 november 2006 14:39 schreef Borkydude het volgende:
Help! Ik zoek het nummer van de Party Animals waar een sample van Hava Nagila is gebruikt
Thnx, ik ging kapot op dat nummer gister omdat zo'n vriend van me denkt dat ie jood isquote:Op donderdag 30 november 2006 14:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Party Animals - Have Naquila![]()
Kasabian - Club Footquote:Op donderdag 30 november 2006 14:02 schreef frank07 het volgende:
en ik heb er nog een..
dit is een deel van de tekst ongeveer:
"na na na na na na i say that i need you na na na na na na i say that i want you"
kan ook omgekeerd zijn.
iemand een idee?
Katana - Fancy Fairquote:Op donderdag 30 november 2006 18:23 schreef Max-Westerman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0R4-cv1K68Y
Weet iemand hoe dat nummer heet wat je op de achtergrond hoort bij dat filmpje?
thanks!quote:Op woensdag 29 november 2006 08:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
The River Kwai March misschien?
Hier is een sample te luisteren:
http://www.amazon.com/Bri(...)ording/dp/B000002AN1
Top dat is hemquote:Op donderdag 30 november 2006 18:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Katana - Fancy Fair
Aan het einde komt er een stukje wat niet uit dat nummer komt maar daar weet ik de titel niet van.
Dan moet je het vorige topic even doorlezen, daar staat het antwoord minstens 3x in.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:33 schreef bojaaper het volgende:
Ik zoek het nr wat onder deze reclame zit
http://www.hollandcasino.(...)3CC08/0/speltip9.mpg
DJ Tilo - Mr Perfectquote:Op donderdag 30 november 2006 20:33 schreef bojaaper het volgende:
Ik zoek het nr wat onder deze reclame zit
http://www.hollandcasino.(...)3CC08/0/speltip9.mpg
Jeff Alexander - Come wonder with me.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:29 schreef GrupoBalanca het volgende:
wie weet van wie dat nummer is uit de reclame van RVS waarbij mensen met paraplu's door de lucht zweven.. ik kon niks vinden via ster.nl
Jeff Alexander - Come wander with mequote:Op donderdag 30 november 2006 18:29 schreef GrupoBalanca het volgende:
wie weet van wie dat nummer is uit de reclame van RVS waarbij mensen met paraplu's door de lucht zweven.. ik kon niks vinden via ster.nl
olav basoski - like dis (flg Remix)quote:Op woensdag 29 november 2006 23:07 schreef dewiii het volgende:
Ik zoek een voor sommige heel bekend nummer maar niemand weet de naam..
Het is echt een nummer wat je in clubs hoort en een deel van de tekst lijkt zo te gaan:
"We`re gonna make you move like this, We`re gonna make you move like that"
die tekst lijkt steeds terug te komen....
Iemand een idee??
Ik gok op Axwell - Watch The Sunrisequote:Op donderdag 30 november 2006 21:52 schreef SuperRogier het volgende:
Zomers nummer, "only thing i want is to be with you to touch you, to be with you - sunrise - in your eyes oid "gezongen door een kerel, redelijke beat eronder. Ik verstond het niet echt goed..
Gegoogeld hielp niet echt, lomp veel nummers met die keywords..
Komt dit iemand bekend voor?
ik denkquote:Op donderdag 30 november 2006 21:52 schreef SuperRogier het volgende:
Zomers nummer, "only thing i want is to be with you to touch you, to be with you - sunrise - in your eyes oid "gezongen door een kerel, redelijke beat eronder. Ik verstond het niet echt goed..
Gegoogeld hielp niet echt, lomp veel nummers met die keywords..
Komt dit iemand bekend voor?
Dat is de (Jacques Lu Cont's Thin White Duke mix) de officiele {Thin White Duke Radio Mix} duurt 4:36.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:41 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ben ZO op zoek naar de remix van The Killers - Mr. Brightside! Het gaat om een nummer van zo'n 8 minuten, wat ik geweldig heb gevonden en nog steeds vond, maar ik heb het per ongeluk gedelete en kan het niet meer vinden.
Wie weet om welke remix het gaat? Het is niet die van de Palace Club oid.....
Dus graag de titel van de remix (of het bestandje zelf)!
Als je die remix goed vind, down dan het album van Jacques lu Cont, geniaal album. Onder de naam Les Rythmes Digitales - Darkdancer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:03 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Dat is de (Jacques Lu Cont's Thin White Duke mix) de officiele {Thin White Duke Radio Mix} duurt 4:36.
Ik lees als ik google overal dat het van Jack Johnson is. Maar de titel, daar ben ik nog niet achter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek het nummer van de Prodent reclame met Tooske erin...is nu regelmatig op TV.
Nop, helaas is die het niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:28 schreef ChatGirl het volgende:
Rihanna - We Ride?
Iemand een idee?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Help!
Zojuist zag ik op de digitale zender TMF-NL een videoclip van een bandje, 4 mannen die door de polders renden (?) terwijl ze ondertussen een van de beste nummers van dit jaar zongen. Maar wie zijn dit? En hoe heet dat nummer? Volgens zusje heeft de bandnaam het woord 'box' er in.
Mary - Dreamsquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:14 schreef almarrr het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ik net op tv zag, nouja het einde dan. Een vrouw die op het strand ligt en zingt, beetje rustig nummer, volgens mij nognie zo oud.
Never Forget is dat dus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:59 schreef Deetch het volgende:
Ik zoek een nummer van Take That (zojuist de documentaire gekeken) waarin ook een kinderkoor zingt.
Weet iemand het?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Danceplaatje uit de jaren '90 met aan het einde een scratchgeluid en dan "I can dance for that"
En tijdens het nummer steeds: "I can dance, stop take it over"
Uit de "turn up the bass" periode...
Betty Boo & The Beatmaster - Hey DJ, I Can't Dance (to the music that you're playing)quote:quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Danceplaatje uit de jaren '90 met aan het einde een scratchgeluid en dan "I can dance for that"
En tijdens het nummer steeds: "I can dance, stop take it over"
Uit de "turn up the bass" periode...
Weet iemand het?
Oja! thanx!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:08 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Betty Boo & The Beatmaster - Hey DJ, I Can't Dance (to the music that you're playing)
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zoek al heel lang een pianogeluidje wat je wel eens op TV hoort: Tududududu tududududu, het is een geluidje wat wel eens wordt in gezet bij een ontroerend moment ofzo.
Wees wat specifieker.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zoek al heel lang een pianogeluidje wat je wel eens op TV hoort: Tududududu tududududu, het is een geluidje wat wel eens wordt in gezet bij een ontroerend moment ofzo.
Thomas Newman -- American Beautyquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:32 schreef wobbel het volgende:
dat liedje wat je hoort dus
http://www.break.com/index/greatest_girls_making_out_video.html
is heel rustig nummer wat je wel vaker op tv hoort....vanaf seconde of 25 echt herkenbaar
Ik gok op Theme From Love Storyquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gokje: Gary Jules - Mad worldquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:27 schreef ZigoSOS het volgende:
Whaha, dan zullen we het weten
Tuudududuudud duududududud bij ontroerende moment! Aha!!
Für Elise van Beethoven??quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:27 schreef ZigoSOS het volgende:
Whaha, dan zullen we het weten
Tuudududuudud duududududud bij ontroerende moment! Aha!!
Wel heel erg mooi trouwens.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:36 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ik gok op Theme From Love Story
(klik op de link, en dan bedoel ik het gedeelte na het intro)
Inzingen dan maar?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee kijk per stukje is het echt 'tududududu' en dat hoor je dan 2 keer na elkaar.
tudududu anders even een stukje in een microfoon...quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee kijk per stukje is het echt 'tududududu' en dat hoor je dan 2 keer na elkaar.
Klinkt als Toybox - Best friendquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef CrazyVorteX het volgende:
Ik zoek een romantisch nummer die zoiets gaat: ''I feel tickles in my tummie, and bla bla bla in my toes''
HELP!! xD
Nu je het zegt, neeh maar die bedoel ik natuurlijk niet :pquote:
jah is een goed filmpjequote:Op zaterdag 2 december 2006 18:35 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Thomas Newman -- American Beauty
Geil filmpje trouwens.
Naam?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mensen ik heb het deuntje!!!!!
Het is gezongen door Lisa Gerrard (van Dead can Dance) en komt van de soundtrack van The Gladiator.quote:Op zondag 3 december 2006 11:33 schreef vogelspin het volgende:
Iemand enig idee welk nummer er hier op de achtergrond te horen is? (vooral rond de 45 seconden)
http://www.rtl.nl/(vm=/hu(...)uurtje.avi_plain.xml
Cassius - The sound of violence?quote:Op zondag 3 december 2006 13:21 schreef bakayarou het volgende:
Help... ik zoek een liedje waarvan ik denk dat er een stukje tekst inzit dat ongeveer zo gaat:
"i've got this feeling, i've got this feeling inside (me) aqua..."
nogal wazig maar ik hoop dat ik jullie op een goed spoor zet.
love is all around van wet wet wet misschien??quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef CrazyVorteX het volgende:
Ik zoek een romantisch nummer die zoiets gaat: ''I feel tickles in my tummie, and bla bla bla in my toes''
HELP!! xD
Dat is Tequila van The Champsquote:Op zondag 3 december 2006 17:57 schreef koenie84 het volgende:
Ik ben opzoek naar de intro tune van het nieuwe BNN programma Tequila. Het deuntje is bekend, kan alleen niet op de naam komen
Someone???
hier kan je de tune beluisteren: http://www.bnn.nl/page/tequila
Falco - Der Kommissar?quote:Op zondag 3 december 2006 18:18 schreef E- het volgende:
Het andere nummer dat ik zoek is een duits jaren 80 nummer, heel erg bekend en het is vrolijk, dus niet zoals 'Und warum' en 'Jeanny', ik bedoel dus echt vrolijk!
Alvast bedankt
Europe - Final countdownquote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef E- het volgende:
Nee die zijn het beide niet, het is echt een stuk vrolijker.
Het refrein is ook heel anders dan de coupletten.
Tuu..tuuu..tutututuhh...tuhhh tuuuuu tuh tuhhhh!
Nee die ook niet, heb het even ingefloten, hahaquote:
Een van de nieuwere nummers van Martijn zelf is I Wish You Would, maar echt nieuw is die niet meer en die zal je vast wel herkend hebben.quote:Op zondag 3 december 2006 16:24 schreef nlboy het volgende:
Gister het nieuwe nummer van Martijn ten Velden gehoord bij Radio 538 Dance Department. Alleen staat de titel van het nieuwe nummer van Martijn er niet tussen. Weet iemand hoe dat nummer heet van Martijn ten Velden?
Geiger Sturzflug - Brutosocialprodukt?quote:Op zondag 3 december 2006 18:18 schreef E- het volgende:
Hallo,
Het andere nummer dat ik zoek is een duits jaren 80 nummer, heel erg bekend en het is vrolijk, dus niet zoals 'Und warum' en 'Jeanny', ik bedoel dus echt vrolijk!
Alvast bedankt
nog vrolijker?quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef E- het volgende:
Nee die zijn het beide niet, het is echt een stuk vrolijker.
Haha ja anders vrolijk denk ik dan, luister naar mn fluitconcert, misschien herken je em!quote:
ik herken hem zeker, maar weet de titel zo echt nietquote:Op zondag 3 december 2006 18:38 schreef E- het volgende:
[..]
Haha ja anders vrolijk denk ik dan, luister naar mn fluitconcert, misschien herken je em!
Peter Schilling - Major Tomquote:Op zondag 3 december 2006 18:35 schreef E- het volgende:
[..]
Nee die ook niet, heb het even ingefloten, haha
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Zoek_nummer_1.wav
Dat is het melodietje van het refrein...
Hell yeah, thanks!!!!quote:
bucketheads - the bomb! misschien?quote:Op zondag 3 december 2006 18:18 schreef E- het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar twee nummers. De eerste is een electronisch nummer genaamd, De Bom (remix), het heeft niets met het nummer van Doe Maar te maken, wil alleen weten of deze bestaat.
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek het nummer van de Prodent reclame met Tooske erin...is nu regelmatig op TV.
Dank je wel voor je reactie, maar helaas is dat het nummer niet wat ik zocht. Ik denk dat het nummer nog niet gereleased is, maar volgens mij draaide hij het nummer wel in sommige clubs. Denk dat ik nog even geduld moet hebben tot de release van het nummer.quote:Op zondag 3 december 2006 18:35 schreef MarBu het volgende:
[..]
Een van de nieuwere nummers van Martijn zelf is I Wish You Would, maar echt nieuw is die niet meer en die zal je vast wel herkend hebben.
Ik denk eerder dat het Splitter - All Alone is. Is geproduceerd door Martijn ten Velden en Mark Yardley (aka Splitter dus). Dat nummer staat trouwens wel op de tracklist, dus dat klinkt al wat logischer.
Beide nummer zijn op de MySpace van Martijn te luisteren.
Nee helaasquote:Op zondag 3 december 2006 18:55 schreef jerver73 het volgende:
[..]
bucketheads - the bomb! misschien?
New Order - Blue Monday was dat toch?quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Kent iemand het nummer uit de nieuwe Mars reclame(Een kerel die door de stad loopt en overal waar hij voorbij komt gaat de verlichting aan)?
Het is een beetje een lounge nummer met in het einde de tekst "How does it feeeeeel".
Iemand?
Daar was ik idd naar op zoekquote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
New Order - Blue Monday was dat toch?
Is dat die reclame waarin een trip met een DJ te winnen is?quote:Op zondag 3 december 2006 23:02 schreef DoDie het volgende:
Ik zoek een nr van de nieuweste Pepsi X reclame. Het is trance achtig geloof ik.
Als je Spontaneous Combustion (klik voor filmpje) bedoelt dan is het Newton - Streamlinequote:Op zondag 3 december 2006 23:02 schreef DoDie het volgende:
Ik zoek een nr van de nieuweste Pepsi X reclame. Het is trance achtig geloof ik.
Heb je dan misschien een (vage) beschrijving van de commercial? Dat zoekt net iets makkelijkerquote:
Reclame staat niet op een pepsi site ofzo ?quote:Op zondag 3 december 2006 23:25 schreef DoDie het volgende:
Ik probeer het maar het ontgaat me allemaal :p, Ik zit nu de hele dag commercials te kijken om het te vinden
Is het niet Mason -Exceeder (Martijn ten Velden remix) ?quote:Op zondag 3 december 2006 19:19 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dank je wel voor je reactie, maar helaas is dat het nummer niet wat ik zocht. Ik denk dat het nummer nog niet gereleased is, maar volgens mij draaide hij het nummer wel in sommige clubs. Denk dat ik nog even geduld moet hebben tot de release van het nummer.Gister stond mijn stereo max. toen ik dat nummer hoorde op de radio.
![]()
Ik heb net een preview van dat nummer gehoord, maar volgens mij is dat niet nummer wat ik zoek. Wat als ik me goed herinner zit er vocal in en is het niet het nier het nummer I Wish U Would. Ik heb zo'n groot vermoeden dat het nieuwe nummer van Martijn nog niet uit is, dus moet nog even geduld hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 00:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Is het niet Mason -Exceeder (Martijn ten Velden remix) ?
Chumbawamba - Tubthumpingquote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef fleur22 het volgende:
Ik zoek een nummer uit 1997. Was wel een redelijk hitje.
Klonk een beetje rock..maar in het nummer zit dus ook hele rustige stukjes van een mooie vrouwenstem en trompetklanken.
Zij zingt onder meer (wat ik me kan herinneren) ''This is the night.... away(?)''
Die jongens zingen vrij druk..'' this no doubt.. I get...? ''
Pffff...
![]()
www.ster.nlquote:Op maandag 4 december 2006 17:49 schreef sheriff... het volgende:
ik zoek het nummer van de brand bier reclame....
Anita Meyer - Why Tell Me Whyquote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef satecl het volgende:
Ik ben op zoek naar een disco nummer(beetje beegees style). refrein gaat zoets van: Why, Tell my why....
Weet iemand dit heel misschien,,?
Supermode-Tell me whyquote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef satecl het volgende:
Ik ben op zoek naar een disco nummer(beetje beegees style). refrein gaat zoets van: Why, Tell my why....
Weet iemand dit heel misschien,,?
Eddie Murphy, tenzij hij gecovered is omdat je het over een nieuw liedje hebtquote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef MosPos het volgende:
Hoe heet dat nieuwe liedje van "to the left to the left, everything you own in a box to the left". (Beyonce?)
En die van: "My girl wants to party all the time, party all time, party all the time."
Alvast bedankt
Ik hoorde hem net op 538, is best nieuw liedje dacht ik zoquote:Op maandag 4 december 2006 19:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Eddie Murphy, tenzij hij gecovered is omdat je het over een nieuw liedje hebt
Zoek hier maar eens tussen.quote:Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef ibaneX het volgende:
ik zoek een piano nummer , het word ook gebruikt in de film: Amelia googlen leverde niks op
grapjas...quote:Op maandag 4 december 2006 21:13 schreef MosPos het volgende:
Ik zoek dat liedje van
"My girl wants to party all the time, party all time, party all the time."
En die is niet van Eddie Murphy. Het is een best nieuw liedje, waarschijnlijk wel een cover.
Alvast bedankt
Haha, Rob G - XTC, you got what i needquote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef Falcon4ever het volgende:
Ik ben op zoek naar een hardcore/gabber/house nummer dat ergens in '96-'98 gemaakt is en gebaseerd is op het riffje wat ook is te horen in "Biz Markie - Just a friend"
(tune: http://youtube.com/watch?v=HMU2qsJhvN0 )
Waarschijnlijk dus een soort house cover. Zelfde tijd waren er geloof ik ook liedjes van Flamman & Abraxas (I'll be your only friend) in de top40.
Artiest: Bonnie Beecher (componist Jeff Alexander)quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef PDOA het volgende:
Dat nummer bij de RVS reclame, met al die Mary Poppins achtige mannetjes, hoe heet ' ie?
Die hadden koeii en Molluck dus al voor je beantwoordquote:Op maandag 4 december 2006 21:13 schreef MosPos het volgende:
Ik zoek dat liedje van
"My girl wants to party all the time, party all time, party all the time."
En die is niet van Eddie Murphy. Het is een best nieuw liedje, waarschijnlijk wel een cover.
Alvast bedankt
google is je vriend, veel plezier....quote:Op maandag 4 december 2006 23:20 schreef Useless_User het volgende:
ik zoek de hardstyle versie van Radiohead - Street Spirit.
Ik heb geen idee van welke dj ofzo het is![]()
http://www.imdb.com/title/tt0289879/soundtrackquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:17 schreef GrupoBalanca het volgende:
opening scene van de film The Butterfly Effect, waar ashton kutcher aan t schrijven is onder een bureau... wie weet van wie dat opening nummer is van die film? tis een beetje creepy/mysterieus nr.
misschien dat iemand een soundtrack van the butterfly effect heeft?
Stephy - Street Spiritquote:Op maandag 4 december 2006 23:20 schreef Useless_User het volgende:
ik zoek de hardstyle versie van Radiohead - Street Spirit.
Ik heb geen idee van welke dj ofzo het is![]()
Daddy Yankee - Gasolina misschienquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:27 schreef MaximumRush het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet van Daddy Yankee geloof ik. Mafiosa zegt hij de hele tijd.
in het eerste lied komt een tune in van jaydee uit plastic dreams, een of andere remix ditquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:02 schreef Erickie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DuqQwz3tRso
De liedjes van de eerste twee shows: Dior en Balenciaga.
Die tweede is volgens mij een remix van Benny Benassi met Alizée. Dat weet ik alleen niet zeker. Over het eerste lied heb ik totaal geen idee over van wie het zou kunnen zijn.
Help me?![]()
Niet: YingYang Twins ft Pitbull - Mentirosa?quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:27 schreef MaximumRush het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet van Daddy Yankee geloof ik. Mafiosa zegt hij de hele tijd.
Black Betty van van Ram Jam wellicht?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:35 schreef Debs het volgende:
Mijn meesters en juffen zeiden altijd 'er zijn geen domme vragen' maar bij deze begin ik toch aardig te twijfelen!Dat lekkere snelle rockachtig nummer waarin de zanger heel snel zingt, en volgens mij gebruikt hij het woord 'blackberry', hoe heet dit nummer?!
![]()
Jup! Thanx!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Black Betty van van Ram Jam wellicht?
Gaat ie me uitlachenquote:Op maandag 4 december 2006 23:12 schreef koeii het volgende:
[..]
Haha, Rob G - XTC, you got what i need
bedankt man de nummers waar geen muziekje van was op youtube ingetikt en hebbesquote:Op maandag 4 december 2006 20:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zoek hier maar eens tussen.
Je gaat toch niet White Christmas bedoelen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:26 schreef EricG het volgende:
Hoe heet dat ene kerstliedje met die man in officierspak waar zo'n pakkend trompetdeuntje in zit ook al weer?
Is al best oud.
Zou 't niet wetenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je gaat toch niet White Christmas bedoelen?
Ow das denk ik van Jona Lewie - Stop de Cavalryquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef EricG het volgende:
[..]
Zou 't niet weten
Het was iets met cavalry![]()
Dankje, dat is hemquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Niet: YingYang Twins ft Pitbull - Mentirosa?
Bizzey - Still Carequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef Misstique het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij nieuw nummer, wat de laatste week te horen is op Slam FM. De titel is volgens mij 'Still care', maar ik weet niet wie de artiest is. Wie kan me helpen?
Macy Grayquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Modus het volgende:
Ja hallo, een paar jaartjes geleden was er ineens een donkere zangeres, beetje soulachtig, relaxte muziek, en de dame had nogal een hese stem... Anyone?. Kan niet op de naam komen.
.
Macy Gray?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Modus het volgende:
Ja hallo, een paar jaartjes geleden was er ineens een donkere zangeres, beetje soulachtig, relaxte muziek, en de dame had nogal een hese stem... Anyone?. Kan niet op de naam komen.
.
Volgens mij wel ja...quote:Op woensdag 6 december 2006 01:20 schreef roelofjan het volgende:
Bedoel je niet
Oh, misery
Sshame and scandal in the family?
http://www.google.com/sea(...)candal+in+the+family
http://youtube.com/watch?v=NeSZqnKCb-g
Dat nummer heet 'Apres toi'quote:Op woensdag 6 december 2006 11:57 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet het nummer van Vicky Leandros dat je hoort in de aankondiging van MAX (die tv-omroep voor senioren) voor een concert van een paar van die types?
Mooi nummer: "Apres tooooooooooooooooooooi" oid....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |