jah is een goed filmpjequote:Op zaterdag 2 december 2006 18:35 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Thomas Newman -- American Beauty
Geil filmpje trouwens.
Naam?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mensen ik heb het deuntje!!!!!
Het is gezongen door Lisa Gerrard (van Dead can Dance) en komt van de soundtrack van The Gladiator.quote:Op zondag 3 december 2006 11:33 schreef vogelspin het volgende:
Iemand enig idee welk nummer er hier op de achtergrond te horen is? (vooral rond de 45 seconden)
http://www.rtl.nl/(vm=/hu(...)uurtje.avi_plain.xml
Cassius - The sound of violence?quote:Op zondag 3 december 2006 13:21 schreef bakayarou het volgende:
Help... ik zoek een liedje waarvan ik denk dat er een stukje tekst inzit dat ongeveer zo gaat:
"i've got this feeling, i've got this feeling inside (me) aqua..."
nogal wazig maar ik hoop dat ik jullie op een goed spoor zet.
love is all around van wet wet wet misschien??quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef CrazyVorteX het volgende:
Ik zoek een romantisch nummer die zoiets gaat: ''I feel tickles in my tummie, and bla bla bla in my toes''
HELP!! xD
Dat is Tequila van The Champsquote:Op zondag 3 december 2006 17:57 schreef koenie84 het volgende:
Ik ben opzoek naar de intro tune van het nieuwe BNN programma Tequila. Het deuntje is bekend, kan alleen niet op de naam komen
Someone???
hier kan je de tune beluisteren: http://www.bnn.nl/page/tequila
Falco - Der Kommissar?quote:Op zondag 3 december 2006 18:18 schreef E- het volgende:
Het andere nummer dat ik zoek is een duits jaren 80 nummer, heel erg bekend en het is vrolijk, dus niet zoals 'Und warum' en 'Jeanny', ik bedoel dus echt vrolijk!
Alvast bedankt
Europe - Final countdownquote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef E- het volgende:
Nee die zijn het beide niet, het is echt een stuk vrolijker.
Het refrein is ook heel anders dan de coupletten.
Tuu..tuuu..tutututuhh...tuhhh tuuuuu tuh tuhhhh!
Nee die ook niet, heb het even ingefloten, hahaquote:
Een van de nieuwere nummers van Martijn zelf is I Wish You Would, maar echt nieuw is die niet meer en die zal je vast wel herkend hebben.quote:Op zondag 3 december 2006 16:24 schreef nlboy het volgende:
Gister het nieuwe nummer van Martijn ten Velden gehoord bij Radio 538 Dance Department. Alleen staat de titel van het nieuwe nummer van Martijn er niet tussen. Weet iemand hoe dat nummer heet van Martijn ten Velden?
Geiger Sturzflug - Brutosocialprodukt?quote:Op zondag 3 december 2006 18:18 schreef E- het volgende:
Hallo,
Het andere nummer dat ik zoek is een duits jaren 80 nummer, heel erg bekend en het is vrolijk, dus niet zoals 'Und warum' en 'Jeanny', ik bedoel dus echt vrolijk!
Alvast bedankt
nog vrolijker?quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef E- het volgende:
Nee die zijn het beide niet, het is echt een stuk vrolijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |