Falco - Der Kommissar?quote:Op zondag 3 december 2006 18:18 schreef E- het volgende:
Het andere nummer dat ik zoek is een duits jaren 80 nummer, heel erg bekend en het is vrolijk, dus niet zoals 'Und warum' en 'Jeanny', ik bedoel dus echt vrolijk!
Alvast bedankt
Europe - Final countdownquote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef E- het volgende:
Nee die zijn het beide niet, het is echt een stuk vrolijker.
Het refrein is ook heel anders dan de coupletten.
Tuu..tuuu..tutututuhh...tuhhh tuuuuu tuh tuhhhh!
Nee die ook niet, heb het even ingefloten, hahaquote:
Een van de nieuwere nummers van Martijn zelf is I Wish You Would, maar echt nieuw is die niet meer en die zal je vast wel herkend hebben.quote:Op zondag 3 december 2006 16:24 schreef nlboy het volgende:
Gister het nieuwe nummer van Martijn ten Velden gehoord bij Radio 538 Dance Department. Alleen staat de titel van het nieuwe nummer van Martijn er niet tussen. Weet iemand hoe dat nummer heet van Martijn ten Velden?
Geiger Sturzflug - Brutosocialprodukt?quote:Op zondag 3 december 2006 18:18 schreef E- het volgende:
Hallo,
Het andere nummer dat ik zoek is een duits jaren 80 nummer, heel erg bekend en het is vrolijk, dus niet zoals 'Und warum' en 'Jeanny', ik bedoel dus echt vrolijk!
Alvast bedankt
nog vrolijker?quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef E- het volgende:
Nee die zijn het beide niet, het is echt een stuk vrolijker.
Haha ja anders vrolijk denk ik dan, luister naar mn fluitconcert, misschien herken je em!quote:
ik herken hem zeker, maar weet de titel zo echt nietquote:Op zondag 3 december 2006 18:38 schreef E- het volgende:
[..]
Haha ja anders vrolijk denk ik dan, luister naar mn fluitconcert, misschien herken je em!
Peter Schilling - Major Tomquote:Op zondag 3 december 2006 18:35 schreef E- het volgende:
[..]
Nee die ook niet, heb het even ingefloten, haha
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Zoek_nummer_1.wav
Dat is het melodietje van het refrein...
Hell yeah, thanks!!!!quote:
bucketheads - the bomb! misschien?quote:Op zondag 3 december 2006 18:18 schreef E- het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar twee nummers. De eerste is een electronisch nummer genaamd, De Bom (remix), het heeft niets met het nummer van Doe Maar te maken, wil alleen weten of deze bestaat.
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek het nummer van de Prodent reclame met Tooske erin...is nu regelmatig op TV.
Dank je wel voor je reactie, maar helaas is dat het nummer niet wat ik zocht. Ik denk dat het nummer nog niet gereleased is, maar volgens mij draaide hij het nummer wel in sommige clubs. Denk dat ik nog even geduld moet hebben tot de release van het nummer.quote:Op zondag 3 december 2006 18:35 schreef MarBu het volgende:
[..]
Een van de nieuwere nummers van Martijn zelf is I Wish You Would, maar echt nieuw is die niet meer en die zal je vast wel herkend hebben.
Ik denk eerder dat het Splitter - All Alone is. Is geproduceerd door Martijn ten Velden en Mark Yardley (aka Splitter dus). Dat nummer staat trouwens wel op de tracklist, dus dat klinkt al wat logischer.
Beide nummer zijn op de MySpace van Martijn te luisteren.
Nee helaasquote:Op zondag 3 december 2006 18:55 schreef jerver73 het volgende:
[..]
bucketheads - the bomb! misschien?
New Order - Blue Monday was dat toch?quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Kent iemand het nummer uit de nieuwe Mars reclame(Een kerel die door de stad loopt en overal waar hij voorbij komt gaat de verlichting aan)?
Het is een beetje een lounge nummer met in het einde de tekst "How does it feeeeeel".
Iemand?
Daar was ik idd naar op zoekquote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
New Order - Blue Monday was dat toch?
Is dat die reclame waarin een trip met een DJ te winnen is?quote:Op zondag 3 december 2006 23:02 schreef DoDie het volgende:
Ik zoek een nr van de nieuweste Pepsi X reclame. Het is trance achtig geloof ik.
Als je Spontaneous Combustion (klik voor filmpje) bedoelt dan is het Newton - Streamlinequote:Op zondag 3 december 2006 23:02 schreef DoDie het volgende:
Ik zoek een nr van de nieuweste Pepsi X reclame. Het is trance achtig geloof ik.
Heb je dan misschien een (vage) beschrijving van de commercial? Dat zoekt net iets makkelijkerquote:
Reclame staat niet op een pepsi site ofzo ?quote:Op zondag 3 december 2006 23:25 schreef DoDie het volgende:
Ik probeer het maar het ontgaat me allemaal :p, Ik zit nu de hele dag commercials te kijken om het te vinden
Is het niet Mason -Exceeder (Martijn ten Velden remix) ?quote:Op zondag 3 december 2006 19:19 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dank je wel voor je reactie, maar helaas is dat het nummer niet wat ik zocht. Ik denk dat het nummer nog niet gereleased is, maar volgens mij draaide hij het nummer wel in sommige clubs. Denk dat ik nog even geduld moet hebben tot de release van het nummer.Gister stond mijn stereo max. toen ik dat nummer hoorde op de radio.
![]()
Ik heb net een preview van dat nummer gehoord, maar volgens mij is dat niet nummer wat ik zoek. Wat als ik me goed herinner zit er vocal in en is het niet het nier het nummer I Wish U Would. Ik heb zo'n groot vermoeden dat het nieuwe nummer van Martijn nog niet uit is, dus moet nog even geduld hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 00:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Is het niet Mason -Exceeder (Martijn ten Velden remix) ?
Chumbawamba - Tubthumpingquote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef fleur22 het volgende:
Ik zoek een nummer uit 1997. Was wel een redelijk hitje.
Klonk een beetje rock..maar in het nummer zit dus ook hele rustige stukjes van een mooie vrouwenstem en trompetklanken.
Zij zingt onder meer (wat ik me kan herinneren) ''This is the night.... away(?)''
Die jongens zingen vrij druk..'' this no doubt.. I get...? ''
Pffff...
![]()
www.ster.nlquote:Op maandag 4 december 2006 17:49 schreef sheriff... het volgende:
ik zoek het nummer van de brand bier reclame....
Anita Meyer - Why Tell Me Whyquote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef satecl het volgende:
Ik ben op zoek naar een disco nummer(beetje beegees style). refrein gaat zoets van: Why, Tell my why....
Weet iemand dit heel misschien,,?
Supermode-Tell me whyquote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef satecl het volgende:
Ik ben op zoek naar een disco nummer(beetje beegees style). refrein gaat zoets van: Why, Tell my why....
Weet iemand dit heel misschien,,?
Eddie Murphy, tenzij hij gecovered is omdat je het over een nieuw liedje hebtquote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef MosPos het volgende:
Hoe heet dat nieuwe liedje van "to the left to the left, everything you own in a box to the left". (Beyonce?)
En die van: "My girl wants to party all the time, party all time, party all the time."
Alvast bedankt
Ik hoorde hem net op 538, is best nieuw liedje dacht ik zoquote:Op maandag 4 december 2006 19:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Eddie Murphy, tenzij hij gecovered is omdat je het over een nieuw liedje hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |