Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Roger Glover - Love is allquote:Op donderdag 23 november 2006 20:07 schreef Frenky-boy het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat gisteravond werd gedraaid voordat Balkenende na de verkiezingen opkwam bij het CDA en zijn toespraak hield. Een heel bekend, vrolijk nummer, maar hoe het heet!?
Het filmpje (waar het liedje ook meteen vanaf het begin te horen is) staat heir ook
http://www.nos.nl/nosjournaal/beeld_en_geluid/
onder "de speech van Balkende"...
iemand enig idee !?
VanVelzen: http://www.vanvelzenmusic.com/quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:44 schreef Leujel het volgende:
Ik ben op zoek naar een artiest die optrad op de tmf awards. Ik zapte langs en zag die gozer spelen en zingen en vond het erg goed, maar weet de naam van de artiest en het nummer niet. Het is in ieder geval een lilliputter en volgens mij ook nederlands.
Zie hier de foto:
[afbeelding]
Safri Duo?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:57 schreef nokia6200 het volgende:
Ik zoek een groep of band die muziek maakt dmv slagwerken. Van die grote trommels enzo! Volgens mij zijn het Nederlanders!! Kan niet meer op hun naam komen!!Weet iemand die??![]()
Slagerij van Kampenquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:57 schreef nokia6200 het volgende:
Ik zoek een groep of band die muziek maakt dmv slagwerken. Van die grote trommels enzo! Volgens mij zijn het Nederlanders!! Kan niet meer op hun naam komen!!Weet iemand die??![]()
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:52 schreef PAA-053 het volgende:
Idd.
Ik ben op zoek naar het nummer dat die meisjes zingen, in de reclame voor Singstar, de karaokegame voor Playstation geloof ik.
De megahit, Damien Rice en Lisa Hannigan - 9 Crimes?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef friemel het volgende:
Hoorde vanavond om 19:25 een mooi nummer op 3fm, nogal een "zielig/depri" nummer.. was bij gerard ekdom. Alleen als je de playlist op de site bekijkt is ie niet compleet. lekker handig. er werd wel gezegd dat ie vanochtend ook al was gedraaid. weet iemand welk nummer ik bedoel?
Nogmaals.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een nummer dat voorkomt in Lijst 0 (BNN programma):
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jst0/bb.20061113.asf
Het begint bij 11:40
Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire dacht ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:27 schreef satecl het volgende:
hoe heet dat rock'en'roll nummer die ze gister lieten zien bij de top2000...??? een van de beste rock'en'roll nummers ooit zeiden ze...
Teddybears STHLM - Cobrastylequote:Op zaterdag 25 november 2006 16:43 schreef Maisnon het volgende:
Bekend nummer, beetje afgezaagd, maar ik kan niet meer op de naam komen.
http://www.youtube.com/watch?v=65MXq36rsj8
Je hoort em hier
Roccaquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef roburt het volgende:
ik zoek franse Hip Hop.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef roburt het volgende:
ik zoek franse Hip Hop.
iets Italiaans en opera-achtig. Ik dacht meteen aan Il Divo. Dit is geen duo maar een kwartet, wel italiaans en opera-achtig. En ze hebben een nummer Musica op hun album staan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:52 schreef egmo het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio een bijzondere uitvoering van het liedje Music van John Miles. Deze uitvoering werd gezongen in het italiaans, door een duo waarbij één van de stemmen op die van een operazanger leek (een soort pavarotti). Ook was dit nummer een stuk rustiger en langzamer dan de normale uitvoering van John Miles.
Zoeken op Limewire op het woord Musica brengt heeeeel veeeeel hits![]()
Wie o wie helpt mij verder
bijvoorbaat dank voor alle reacties
Manauquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:51 schreef roburt het volgende:
ik zoek franse Hip Hop.
Some Kind Of Wonderful - Joss Stonequote:Op zaterdag 25 november 2006 22:57 schreef Aphrodite het volgende:
Ik zoek zo'n jaren 60-70-80 (breed spectrummaar meer 80s ) nummer, waarvan de tekst begint met 'This could be.. Some kind of wonderful.. This could be..' Het is zo'n nummer wat nogal eens bij romkoms om de hoek komt kijken.. Ben echt even kwijt van wie het is.. Is wel een Aretha Franklin-achtig-persoon volgens mij.. Iemand?
Mighty Dub Katz - Magic Carpet Ridequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:25 schreef stelmar het volgende:
ik zoek een liedje uit de jaren 80? 90? met tekst ariki kiki ariki kiek , waar steeds een ander geluid bijkomt....enig idee ?
Gokje op Men At Work - Down Underquote:Op zondag 26 november 2006 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje (bij voorkeur met artiest):
- Vrij bekend liedje
- Vlotte en vrolijke rock met een opvallende fluit (volgens mij) partij
- Jaren 70 of 80
- Er is een clip waarin de bandleden door het zand (de woestijn?) rennen.
Ik hoor deze van tijd tot tijd (radio enzovoort), maar kan de titel en artiest niet achterhalen.
Alvast bedankt.
quote:Op zondag 26 november 2006 00:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje op Men At Work - Down Under
ahum.. Joss Stone is toch niet echt 70s-80s-90s.. Het is echt een beetje vrolijk Motown-upbeat-achtig-nummer.. Gister werd een iniminisampletje ervan gedraaid bij de X-Factor..quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:27 schreef Webkim het volgende:
[..]
Some Kind Of Wonderful - Joss Stone
Iets van Bob Sinclar misschien?quote:Op zondag 26 november 2006 09:49 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Hey, ik zoek dat nieuwe liedje waarin heel veel gefluit wordt en gezongen in een raar taaltje, echt een super nummer! Het is een paar x op 538 geweest terwijl ik aan t werken was, maar kon toen geen afkondiging horen, collega's wisten t ook niet en dr staat ook geen playlist op hun site.Wat nrs gedownload die ik d8 dat t waren, maar niks.
Het gaat telkens met fluiten en dan afgewisseld door wat zang, ik denk er meteen wat palmbomen bij zo klinkt het.Het klinkt gewoon als een tropisch eiland!
Neh dit is gewoon weer Peter, Björn and John - Young Folks.quote:Op zondag 26 november 2006 10:38 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Iets van Bob Sinclar misschien?
Je hebt helemaal gelijk, had ik zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op zondag 26 november 2006 10:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Neh dit is gewoon weer Peter, Björn and John - Young Folks.
Ik denk dat de versie van Grand Funk Railroad de bekendste is. Maar da's weinig Aretha.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:57 schreef Aphrodite het volgende:
Ik zoek zo'n jaren 60-70-80 (breed spectrummaar meer 80s ) nummer, waarvan de tekst begint met 'This could be.. Some kind of wonderful.. This could be..' Het is zo'n nummer wat nogal eens bij romkoms om de hoek komt kijken.. Ben echt even kwijt van wie het is.. Is wel een Aretha Franklin-achtig-persoon volgens mij.. Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |