Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
s00z: bedoel je niet xzibit met paparazzi?quote:quote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef s00z het volgende:
Ben op zoek naar een hiphop/rap nummer van vóór 1995 schat ik.
Het begint met een viool, en ontwikkelt langzaam aan in een hiphop beat.
Het is een klassiek stukje viool van een bekend klassiek nummer. Ik denk beethoven ofzo.
Anyone?
Thx morgen eff zoekequote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef Guppi het volgende:
DJ Gregor Salto - Lookin' Good
Als je een béétje weet in welke richting het gaat heb je hier misschien iets aan:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef friemel het volgende:
Weet iemand het nummer wat gedraaid word bij het intro van deze jiskefet aflevering? Over de Compound, wachten op de F.O..... dat ze die vlaggetjes ophangen.... bvd...!
Bij mij doet ie het wel...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Guppi het volgende:
Huh![]()
Bij mij wel als ik er op klik. Probeer nog eens?
Goed nummer idd.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef friemel het volgende:
Weet iemand het nummer wat gedraaid word bij het intro van deze jiskefet aflevering? Over de Compound, wachten op de F.O..... dat ze die vlaggetjes ophangen.... bvd...!
Wel suggesties om je vraag uit te breidenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:12 schreef fitzie24 het volgende:
Met de weinige informatie die ik heb, is dit verzoek vrij kansloos, maar toch ga ik het proberen:
Ik zoek een in Nederland heel erg bekend sambanummer (hoor het regelmatig op de radio), het wordt gezongen door een vrouw met een schorre stem. Ik weet geen woorden of zinsdelen, maar een bepaald zinsdeel wordt in het nummer erg vaak herhaald. Het is een beetje uptempo nummer en wordt volgens mij ook vaak gebruikt om in hifi-winkels geluidssystemen aan klanten te laten horen.
Ik hoop dat er iemand is die enkele suggesties kan doen!
Flaming Lips - Race for their prizequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:31 schreef Hyperdude het volgende:
Ik kan er niet opkomen. Wie weet welk nummer het is, op de aftiteling van deze aflevering van Tegenlicht:
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/31100321/
Energy War deel II, video link staat bovenaan rechts, muziekfragment begint na 45.50 minuten,
Mijn dank is groot!
Die laatste zal wel de gelijkenamige van Peran zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef donroyco het volgende:
Net twee (dance)nummers op SlamFM:
1. een soort Elize zingt de vocals "are you watching me, watching you", niet zo heel erg oud lijkt me.. Google levert teveel resultaten op...
2. een ouder nummer met de tekst "We want to be free", erg vaak herhaald in het nummer.. met een duidelijke melodie erbij..
de SlamFM-playlisttracker heb ik al nagetrokken, alleen staat ie stil vanaf gisteren...
Bij voorbaat dank
1 klinkt als Shakatak - Watching youquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef donroyco het volgende:
Net twee (dance)nummers op SlamFM:
1. een soort Elize zingt de vocals "are you watching me, watching you", niet zo heel erg oud lijkt me.. Google levert teveel resultaten op...
2. een ouder nummer met de tekst "We want to be free", erg vaak herhaald in het nummer.. met een duidelijke melodie erbij..
de SlamFM-playlisttracker heb ik al nagetrokken, alleen staat ie stil vanaf gisteren...
Bij voorbaat dank
Dank Gitanki.. het wasm 'mquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:16 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Die laatste zal wel de gelijkenamige van Peran zijn
Simple Minds - Belfast Child?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo!
Ik was daarnet in de winkel en hoorde een prachtig nummer op de radio, alleen weet ik niet van wie hij is.
1. Komt uit de jaren 80. Vocaal en intrumentaal klonk het allemaal erg naar de jaren 80.
2. Duidelijk gemaakt met synthesizers. Het refrein (alleen synthesizer) is het herkenbaarste onderdeel van het nummer. Echt een 'oor'gasme.
3. Op een gegeven moment zingt hij: "I give it all..." (of iets dergelijke)
4. Het refrein klinkt als een doedelzak.
Ik moest denken aan Depeche Mode of Pet Shop Boys, maar ik heb absoluut geen idee.
Alvast bedankt!
Hoorde 't zelfde nummer in GTA: Vice City volgens mij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef matthendriks het volgende:
Hey all!
Weet iemand hoe dit tweede nummer heet in deze trailer?
http://www.scarfacegame.com/us/vid/video_03_qt_high.html
BvD!
Alex Gopher - Party Peoplequote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Guppi het volgende:
Nu ik er toch ben vraag ik het nog maar eens:
Dance/Basement Jaxx achtig nummer, maar het opvallendst:
Een clip die zich afspeelt in een zwembad, waar een meisje is, en een modderman. Gewoon een man van modder dus. Hij vindt haar leuk en andersom, maar als ze onder de douche staan smelt hij. ik denk van minstens 3 jaar geleden.
Iemand een idee? Ik zoek het al heel lang, want ik wil die clip nog eens zien.
Loituma - Leva's Polkaquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef williamvdhoorn het volgende:
Ik zoek een nummer, klik hier voor een fragmentje eruit...De titel en het liefst ook de artiestAlvast bedankt!
Artiest: Rina Kettyquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef Sjengdanny het volgende:
Weet iemand hoe het Franstalige nummer heet wat in de nieuwe commercial van Renault voorkomt, waarbij je een stokbrood tegen een muur ziet "aanrijden" ?
Met url ook nog! Bedankt!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:46 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Alex Gopher - Party People
leuke clip
Supertramp - Logical songquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:16 schreef donroyco het volgende:
..................................................Who I am
...................................Who I am
.................. Who I am
....Who I am (hoog geluidje) en dan komt er een saxofoon (?) solo...
beetje rare uitleg![]()
Ik vertrouw niet op Dreft, maar op Gambolputty...quote:
Dat klinkt zeker als Luv'.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een of ander nummer uit jaren 60/70 ofzo. Beetje flower-power-achtig. Het enige qua tekst dat ik me kan herinneren zijn een paar vrouwen die dan zeggen: "O, yes I do." Het erge is, alleen dat korte stukje zit nu in mijn hoofd.
Er wordt dus iets korts gezongen, dan valt er een hele korte stilte en dan "O, yes I do".
Misschien is hier iemand die met deze beschrijving al wat kan?![]()
![]()
Edit: Straks word ik heel bang en blijkt dat er een nummer van 'Luv' in me hoofd vastzit. Zeg dat het niet waar is!![]()
jahooor. Behold. Spyware-installer!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
De 2e is:quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:49 schreef Ballistic het volgende:
Ik zoek 2 liedjes uit dit filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3639329295421373779&q=grim+pvp
de eerste begint om 0.50minuut, de 2e om 16.54, iemand een idee?![]()
bvb
Dat was Wieckse Witte, en dan is het via ster.nl ook niet zo moeilijk:quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek nogsteeds de titel van het nummer uit een Grolsch reklame van 2 jaar geleden.
Het was een alternatieve-achtergrond muziekje in de reklame waarin al die meisjes uit die schuur komen.
Dus ik zoek NIET "The Look of Love - door Springfield"
--> Relaxte baslijn, met tambourijn op de achtergrond.
Bitty McClean - It Keeps Raining?quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:10 schreef Cool_Runner het volgende:
ik ben opzoek naar een behoorlijk oud blues nummer die ik laatst nog in een radiospelletje bij 3fm hoorde.
Gaat ongeveer zo: It's raining, (when) It's raining..... en verder
Doorlopende baslijn en toch wel heel vrolijk.
Tis een oud nummer en het is ook erg lang geleden dat ik m voor t laatst heb gehoord.
Wie heeft een idee?
Bedankt, dat is m inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Bitty McClean - It Keeps Raining?
Jurassic 5 > Work it outquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:23 schreef everybody.loves.me het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje. In de videoclip van de single zie je een president over straat rennen. Er loopt wat security omheen. Het is een rustig laid-back liedje, ik vind het erg mooi. Het wordt gezonden door een man. Wie weet de titel?
Zang erbij? Man/vrouw? Stijl?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:41 schreef witste het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat tegenwoordig op de radio gedraaid wordt:
Een nummer met overwegend piano (wel popmuziek), met accoorden die telkens sprongen van een octaaf maken...
Verder weet ik helemaal geen verdere info...
Mijn dank zal groot zijn!!!
Wordt volgens mij door een man gezongen, en is wel een populair nummer, uptempo. Kan de stijl niet helemaal omschrijven...quote:
Working Class Hero (verschillende uitvoerenden..)quote:Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef xtuned het volgende:
Wie o wie.
afgelopen vrijdag speelde racoon een nummer bij Pauw en Witteman.
Dit nr werdt aan het einde van het programma gespeeld.
Weet iemand hier de titel van?
John Lennonquote:Op zondag 12 november 2006 16:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Working Class Hero (verschillende uitvoerenden..)
Anybody Seen My Baby?quote:Op zondag 12 november 2006 18:01 schreef Louterman het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij van de Rolling Stones, en de clip speelt zich af in bij de metro o.i.d. Iemand enig idee?
Henkus - Phoney. Staat gewoon aan het einde van het filmpje...quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef Boschkabouter het volgende:
Bij dit filmpje hoor ik best een puik nummer. Alleen kan ik niet vinden hoe deze heet, ik denk dat het een vrij nieuw liedje is, want de lyrics staan niet online of zijn in ieder geval niet te googlen.
quote:Op zondag 12 november 2006 19:58 schreef Guppi het volgende:
Weet iemand trouwens wat het nummer is van de nieuwe Lacoste-commercial? Ik kan het niet vinden op Ster.nl en op de site hoor ik Zero 7, maar volgens mij is dat niet het nummer uit de commercial.
http://www.megamediamagazine.nl/react.php?id=2811&page=lastquote:We hebben veel vraag naar de muziek uit de tv reclame van het nieuw geurtje voor mannen van Lacoste 'Essential pour homme' Het gaat om de artieste Leslie Feist en de titel van het nummer is
"Mushaboom".
Dat nummer van Natasha Thomas leek mij toen ook al mooi, maar bleek in zijn totaal best lelijk te zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
http://www.megamediamagazine.nl/react.php?id=2811&page=last
of www.listentofeist.com voor de artiest
...Dan is het Natasha Thomas met Let me show you (the way)
Shanks & Bigfoot -- Sweet Like Chocolatequote:Op zondag 12 november 2006 23:55 schreef maertz het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje met de tekst
"you're sweet like chocolate boy, sweet like chocolate"
"you give me so much joy"
was een nummer van een paar jaar terug. De clip was een computerclip met een klein meisje in een chocolade wereld geloof ik.
Dirty South vs. Evermore - It's Too Late, bedoel je deze?quote:Op zondag 12 november 2006 16:33 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een nummer dat vrij nieuw is.. het begint met een stuk pianospel.
Ik hoorde van iemand dat de titel it's too late was, maar dat weet ik niet zeker dus... weet iemand meer?
Het is een dancenummer.
Ja die!!quote:Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dirty South vs. Evermore - It's Too Late, bedoel je deze?
Ik heb Miss Sophie gemaild, mocht ik iets terugkrijgen dan post ik het meteen.quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef mikey99 het volgende:
http://thcrecordz.nl/sophiesnippet.mp3
ik zoek dit nummer!
dus mssn de titel enzo, jaar van uitgave enz
TIA
wat lief!quote:Op maandag 13 november 2006 16:54 schreef Guppi het volgende:
[..]
Ik heb Miss Sophie gemaild, mocht ik iets terugkrijgen dan post ik het meteen.
Dat is Gioachino Rossini - Thieving Magpie Overture (of in het Italiaans: La Gazza Ladra)quote:Op maandag 13 november 2006 22:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
De opzwepende klassieke muziek uit de Sony Bravia reclame...
Het is de Main Title van die film idd. Gecomponeerd door Trevor Jones.quote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef GrupoBalanca het volgende:
net bij de terug blikken van Domino D-day (SBS6) werd er een mooi nummer gedraaid, bij fragment van 2000. Dat nummer werd ook gebruikt bij de film The Last of the Mohicans.. iets met viool achtig. Hier een sample van 30 sec.
http://mfile.akamai.com/3(...)/097/389097_1_01.asx
Wie weet van wie dat nr is?
Michael Buble - Home?quote:Op zondag 12 november 2006 22:43 schreef King_of_Kool het volgende:
I just wanna go home, of I don't wanna go home
En dan ging de hele tijd in het nummer door....
Troublequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:17 schreef TechXP het volgende:
Ik zoek een liedje van Pink. Weet de titel niet meer.
De clip is een beetje in western zetting, met o.a. een paard in beeld. Iemand die weet hoe die heet?
thanx
Right Said Fred - I'm to sexy (for my car)quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:36 schreef japiejo het volgende:
ik zoek een nummer uit een oude reclame waarin een man en een vrouw in een carbio zitten.
De vrouw doet dan heel geil de gordel bij de man op.
Volgensmij is het van goldfrapp...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |