Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
s00z: bedoel je niet xzibit met paparazzi?quote:quote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef s00z het volgende:
Ben op zoek naar een hiphop/rap nummer van vóór 1995 schat ik.
Het begint met een viool, en ontwikkelt langzaam aan in een hiphop beat.
Het is een klassiek stukje viool van een bekend klassiek nummer. Ik denk beethoven ofzo.
Anyone?
Thx morgen eff zoekequote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef Guppi het volgende:
DJ Gregor Salto - Lookin' Good
Als je een béétje weet in welke richting het gaat heb je hier misschien iets aan:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef friemel het volgende:
Weet iemand het nummer wat gedraaid word bij het intro van deze jiskefet aflevering? Over de Compound, wachten op de F.O..... dat ze die vlaggetjes ophangen.... bvd...!
Bij mij doet ie het wel...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Guppi het volgende:
Huh![]()
Bij mij wel als ik er op klik. Probeer nog eens?
Goed nummer idd.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef friemel het volgende:
Weet iemand het nummer wat gedraaid word bij het intro van deze jiskefet aflevering? Over de Compound, wachten op de F.O..... dat ze die vlaggetjes ophangen.... bvd...!
Wel suggesties om je vraag uit te breidenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:12 schreef fitzie24 het volgende:
Met de weinige informatie die ik heb, is dit verzoek vrij kansloos, maar toch ga ik het proberen:
Ik zoek een in Nederland heel erg bekend sambanummer (hoor het regelmatig op de radio), het wordt gezongen door een vrouw met een schorre stem. Ik weet geen woorden of zinsdelen, maar een bepaald zinsdeel wordt in het nummer erg vaak herhaald. Het is een beetje uptempo nummer en wordt volgens mij ook vaak gebruikt om in hifi-winkels geluidssystemen aan klanten te laten horen.
Ik hoop dat er iemand is die enkele suggesties kan doen!
Flaming Lips - Race for their prizequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:31 schreef Hyperdude het volgende:
Ik kan er niet opkomen. Wie weet welk nummer het is, op de aftiteling van deze aflevering van Tegenlicht:
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/31100321/
Energy War deel II, video link staat bovenaan rechts, muziekfragment begint na 45.50 minuten,
Mijn dank is groot!
Die laatste zal wel de gelijkenamige van Peran zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef donroyco het volgende:
Net twee (dance)nummers op SlamFM:
1. een soort Elize zingt de vocals "are you watching me, watching you", niet zo heel erg oud lijkt me.. Google levert teveel resultaten op...
2. een ouder nummer met de tekst "We want to be free", erg vaak herhaald in het nummer.. met een duidelijke melodie erbij..
de SlamFM-playlisttracker heb ik al nagetrokken, alleen staat ie stil vanaf gisteren...
Bij voorbaat dank
1 klinkt als Shakatak - Watching youquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef donroyco het volgende:
Net twee (dance)nummers op SlamFM:
1. een soort Elize zingt de vocals "are you watching me, watching you", niet zo heel erg oud lijkt me.. Google levert teveel resultaten op...
2. een ouder nummer met de tekst "We want to be free", erg vaak herhaald in het nummer.. met een duidelijke melodie erbij..
de SlamFM-playlisttracker heb ik al nagetrokken, alleen staat ie stil vanaf gisteren...
Bij voorbaat dank
Dank Gitanki.. het wasm 'mquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:16 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Die laatste zal wel de gelijkenamige van Peran zijn
Simple Minds - Belfast Child?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo!
Ik was daarnet in de winkel en hoorde een prachtig nummer op de radio, alleen weet ik niet van wie hij is.
1. Komt uit de jaren 80. Vocaal en intrumentaal klonk het allemaal erg naar de jaren 80.
2. Duidelijk gemaakt met synthesizers. Het refrein (alleen synthesizer) is het herkenbaarste onderdeel van het nummer. Echt een 'oor'gasme.
3. Op een gegeven moment zingt hij: "I give it all..." (of iets dergelijke)
4. Het refrein klinkt als een doedelzak.
Ik moest denken aan Depeche Mode of Pet Shop Boys, maar ik heb absoluut geen idee.
Alvast bedankt!
Hoorde 't zelfde nummer in GTA: Vice City volgens mij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef matthendriks het volgende:
Hey all!
Weet iemand hoe dit tweede nummer heet in deze trailer?
http://www.scarfacegame.com/us/vid/video_03_qt_high.html
BvD!
Alex Gopher - Party Peoplequote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Guppi het volgende:
Nu ik er toch ben vraag ik het nog maar eens:
Dance/Basement Jaxx achtig nummer, maar het opvallendst:
Een clip die zich afspeelt in een zwembad, waar een meisje is, en een modderman. Gewoon een man van modder dus. Hij vindt haar leuk en andersom, maar als ze onder de douche staan smelt hij. ik denk van minstens 3 jaar geleden.
Iemand een idee? Ik zoek het al heel lang, want ik wil die clip nog eens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |