Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
s00z: bedoel je niet xzibit met paparazzi?quote:quote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef s00z het volgende:
Ben op zoek naar een hiphop/rap nummer van vóór 1995 schat ik.
Het begint met een viool, en ontwikkelt langzaam aan in een hiphop beat.
Het is een klassiek stukje viool van een bekend klassiek nummer. Ik denk beethoven ofzo.
Anyone?
Thx morgen eff zoekequote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef Guppi het volgende:
DJ Gregor Salto - Lookin' Good
Als je een béétje weet in welke richting het gaat heb je hier misschien iets aan:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef friemel het volgende:
Weet iemand het nummer wat gedraaid word bij het intro van deze jiskefet aflevering? Over de Compound, wachten op de F.O..... dat ze die vlaggetjes ophangen.... bvd...!
Bij mij doet ie het wel...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Guppi het volgende:
Huh![]()
Bij mij wel als ik er op klik. Probeer nog eens?
Goed nummer idd.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef friemel het volgende:
Weet iemand het nummer wat gedraaid word bij het intro van deze jiskefet aflevering? Over de Compound, wachten op de F.O..... dat ze die vlaggetjes ophangen.... bvd...!
Wel suggesties om je vraag uit te breidenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:12 schreef fitzie24 het volgende:
Met de weinige informatie die ik heb, is dit verzoek vrij kansloos, maar toch ga ik het proberen:
Ik zoek een in Nederland heel erg bekend sambanummer (hoor het regelmatig op de radio), het wordt gezongen door een vrouw met een schorre stem. Ik weet geen woorden of zinsdelen, maar een bepaald zinsdeel wordt in het nummer erg vaak herhaald. Het is een beetje uptempo nummer en wordt volgens mij ook vaak gebruikt om in hifi-winkels geluidssystemen aan klanten te laten horen.
Ik hoop dat er iemand is die enkele suggesties kan doen!
Flaming Lips - Race for their prizequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:31 schreef Hyperdude het volgende:
Ik kan er niet opkomen. Wie weet welk nummer het is, op de aftiteling van deze aflevering van Tegenlicht:
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/31100321/
Energy War deel II, video link staat bovenaan rechts, muziekfragment begint na 45.50 minuten,
Mijn dank is groot!
Die laatste zal wel de gelijkenamige van Peran zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef donroyco het volgende:
Net twee (dance)nummers op SlamFM:
1. een soort Elize zingt de vocals "are you watching me, watching you", niet zo heel erg oud lijkt me.. Google levert teveel resultaten op...
2. een ouder nummer met de tekst "We want to be free", erg vaak herhaald in het nummer.. met een duidelijke melodie erbij..
de SlamFM-playlisttracker heb ik al nagetrokken, alleen staat ie stil vanaf gisteren...
Bij voorbaat dank
1 klinkt als Shakatak - Watching youquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef donroyco het volgende:
Net twee (dance)nummers op SlamFM:
1. een soort Elize zingt de vocals "are you watching me, watching you", niet zo heel erg oud lijkt me.. Google levert teveel resultaten op...
2. een ouder nummer met de tekst "We want to be free", erg vaak herhaald in het nummer.. met een duidelijke melodie erbij..
de SlamFM-playlisttracker heb ik al nagetrokken, alleen staat ie stil vanaf gisteren...
Bij voorbaat dank
Dank Gitanki.. het wasm 'mquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:16 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Die laatste zal wel de gelijkenamige van Peran zijn
Simple Minds - Belfast Child?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo!
Ik was daarnet in de winkel en hoorde een prachtig nummer op de radio, alleen weet ik niet van wie hij is.
1. Komt uit de jaren 80. Vocaal en intrumentaal klonk het allemaal erg naar de jaren 80.
2. Duidelijk gemaakt met synthesizers. Het refrein (alleen synthesizer) is het herkenbaarste onderdeel van het nummer. Echt een 'oor'gasme.
3. Op een gegeven moment zingt hij: "I give it all..." (of iets dergelijke)
4. Het refrein klinkt als een doedelzak.
Ik moest denken aan Depeche Mode of Pet Shop Boys, maar ik heb absoluut geen idee.
Alvast bedankt!
Hoorde 't zelfde nummer in GTA: Vice City volgens mij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef matthendriks het volgende:
Hey all!
Weet iemand hoe dit tweede nummer heet in deze trailer?
http://www.scarfacegame.com/us/vid/video_03_qt_high.html
BvD!
Alex Gopher - Party Peoplequote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Guppi het volgende:
Nu ik er toch ben vraag ik het nog maar eens:
Dance/Basement Jaxx achtig nummer, maar het opvallendst:
Een clip die zich afspeelt in een zwembad, waar een meisje is, en een modderman. Gewoon een man van modder dus. Hij vindt haar leuk en andersom, maar als ze onder de douche staan smelt hij. ik denk van minstens 3 jaar geleden.
Iemand een idee? Ik zoek het al heel lang, want ik wil die clip nog eens zien.
Loituma - Leva's Polkaquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef williamvdhoorn het volgende:
Ik zoek een nummer, klik hier voor een fragmentje eruit...De titel en het liefst ook de artiestAlvast bedankt!
Artiest: Rina Kettyquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef Sjengdanny het volgende:
Weet iemand hoe het Franstalige nummer heet wat in de nieuwe commercial van Renault voorkomt, waarbij je een stokbrood tegen een muur ziet "aanrijden" ?
Met url ook nog! Bedankt!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:46 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Alex Gopher - Party People
leuke clip
Supertramp - Logical songquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:16 schreef donroyco het volgende:
..................................................Who I am
...................................Who I am
.................. Who I am
....Who I am (hoog geluidje) en dan komt er een saxofoon (?) solo...
beetje rare uitleg![]()
Ik vertrouw niet op Dreft, maar op Gambolputty...quote:
Dat klinkt zeker als Luv'.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een of ander nummer uit jaren 60/70 ofzo. Beetje flower-power-achtig. Het enige qua tekst dat ik me kan herinneren zijn een paar vrouwen die dan zeggen: "O, yes I do." Het erge is, alleen dat korte stukje zit nu in mijn hoofd.
Er wordt dus iets korts gezongen, dan valt er een hele korte stilte en dan "O, yes I do".
Misschien is hier iemand die met deze beschrijving al wat kan?![]()
![]()
Edit: Straks word ik heel bang en blijkt dat er een nummer van 'Luv' in me hoofd vastzit. Zeg dat het niet waar is!![]()
jahooor. Behold. Spyware-installer!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
De 2e is:quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:49 schreef Ballistic het volgende:
Ik zoek 2 liedjes uit dit filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3639329295421373779&q=grim+pvp
de eerste begint om 0.50minuut, de 2e om 16.54, iemand een idee?![]()
bvb
Dat was Wieckse Witte, en dan is het via ster.nl ook niet zo moeilijk:quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek nogsteeds de titel van het nummer uit een Grolsch reklame van 2 jaar geleden.
Het was een alternatieve-achtergrond muziekje in de reklame waarin al die meisjes uit die schuur komen.
Dus ik zoek NIET "The Look of Love - door Springfield"
--> Relaxte baslijn, met tambourijn op de achtergrond.
Bitty McClean - It Keeps Raining?quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:10 schreef Cool_Runner het volgende:
ik ben opzoek naar een behoorlijk oud blues nummer die ik laatst nog in een radiospelletje bij 3fm hoorde.
Gaat ongeveer zo: It's raining, (when) It's raining..... en verder
Doorlopende baslijn en toch wel heel vrolijk.
Tis een oud nummer en het is ook erg lang geleden dat ik m voor t laatst heb gehoord.
Wie heeft een idee?
Bedankt, dat is m inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Bitty McClean - It Keeps Raining?
Jurassic 5 > Work it outquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:23 schreef everybody.loves.me het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje. In de videoclip van de single zie je een president over straat rennen. Er loopt wat security omheen. Het is een rustig laid-back liedje, ik vind het erg mooi. Het wordt gezonden door een man. Wie weet de titel?
Zang erbij? Man/vrouw? Stijl?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:41 schreef witste het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat tegenwoordig op de radio gedraaid wordt:
Een nummer met overwegend piano (wel popmuziek), met accoorden die telkens sprongen van een octaaf maken...
Verder weet ik helemaal geen verdere info...
Mijn dank zal groot zijn!!!
Wordt volgens mij door een man gezongen, en is wel een populair nummer, uptempo. Kan de stijl niet helemaal omschrijven...quote:
Working Class Hero (verschillende uitvoerenden..)quote:Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef xtuned het volgende:
Wie o wie.
afgelopen vrijdag speelde racoon een nummer bij Pauw en Witteman.
Dit nr werdt aan het einde van het programma gespeeld.
Weet iemand hier de titel van?
John Lennonquote:Op zondag 12 november 2006 16:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Working Class Hero (verschillende uitvoerenden..)
Anybody Seen My Baby?quote:Op zondag 12 november 2006 18:01 schreef Louterman het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij van de Rolling Stones, en de clip speelt zich af in bij de metro o.i.d. Iemand enig idee?
Henkus - Phoney. Staat gewoon aan het einde van het filmpje...quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef Boschkabouter het volgende:
Bij dit filmpje hoor ik best een puik nummer. Alleen kan ik niet vinden hoe deze heet, ik denk dat het een vrij nieuw liedje is, want de lyrics staan niet online of zijn in ieder geval niet te googlen.
quote:Op zondag 12 november 2006 19:58 schreef Guppi het volgende:
Weet iemand trouwens wat het nummer is van de nieuwe Lacoste-commercial? Ik kan het niet vinden op Ster.nl en op de site hoor ik Zero 7, maar volgens mij is dat niet het nummer uit de commercial.
http://www.megamediamagazine.nl/react.php?id=2811&page=lastquote:We hebben veel vraag naar de muziek uit de tv reclame van het nieuw geurtje voor mannen van Lacoste 'Essential pour homme' Het gaat om de artieste Leslie Feist en de titel van het nummer is
"Mushaboom".
Dat nummer van Natasha Thomas leek mij toen ook al mooi, maar bleek in zijn totaal best lelijk te zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
http://www.megamediamagazine.nl/react.php?id=2811&page=last
of www.listentofeist.com voor de artiest
...Dan is het Natasha Thomas met Let me show you (the way)
Shanks & Bigfoot -- Sweet Like Chocolatequote:Op zondag 12 november 2006 23:55 schreef maertz het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje met de tekst
"you're sweet like chocolate boy, sweet like chocolate"
"you give me so much joy"
was een nummer van een paar jaar terug. De clip was een computerclip met een klein meisje in een chocolade wereld geloof ik.
Dirty South vs. Evermore - It's Too Late, bedoel je deze?quote:Op zondag 12 november 2006 16:33 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een nummer dat vrij nieuw is.. het begint met een stuk pianospel.
Ik hoorde van iemand dat de titel it's too late was, maar dat weet ik niet zeker dus... weet iemand meer?
Het is een dancenummer.
Ja die!!quote:Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dirty South vs. Evermore - It's Too Late, bedoel je deze?
Ik heb Miss Sophie gemaild, mocht ik iets terugkrijgen dan post ik het meteen.quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef mikey99 het volgende:
http://thcrecordz.nl/sophiesnippet.mp3
ik zoek dit nummer!
dus mssn de titel enzo, jaar van uitgave enz
TIA
wat lief!quote:Op maandag 13 november 2006 16:54 schreef Guppi het volgende:
[..]
Ik heb Miss Sophie gemaild, mocht ik iets terugkrijgen dan post ik het meteen.
Dat is Gioachino Rossini - Thieving Magpie Overture (of in het Italiaans: La Gazza Ladra)quote:Op maandag 13 november 2006 22:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
De opzwepende klassieke muziek uit de Sony Bravia reclame...
Het is de Main Title van die film idd. Gecomponeerd door Trevor Jones.quote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef GrupoBalanca het volgende:
net bij de terug blikken van Domino D-day (SBS6) werd er een mooi nummer gedraaid, bij fragment van 2000. Dat nummer werd ook gebruikt bij de film The Last of the Mohicans.. iets met viool achtig. Hier een sample van 30 sec.
http://mfile.akamai.com/3(...)/097/389097_1_01.asx
Wie weet van wie dat nr is?
Michael Buble - Home?quote:Op zondag 12 november 2006 22:43 schreef King_of_Kool het volgende:
I just wanna go home, of I don't wanna go home
En dan ging de hele tijd in het nummer door....
Troublequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:17 schreef TechXP het volgende:
Ik zoek een liedje van Pink. Weet de titel niet meer.
De clip is een beetje in western zetting, met o.a. een paard in beeld. Iemand die weet hoe die heet?
thanx
Right Said Fred - I'm to sexy (for my car)quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:36 schreef japiejo het volgende:
ik zoek een nummer uit een oude reclame waarin een man en een vrouw in een carbio zitten.
De vrouw doet dan heel geil de gordel bij de man op.
Volgensmij is het van goldfrapp...
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:43 schreef cornutocontent het volgende:
Ciao ragazzi,
1): Ben op zoek naar een nummer van enige tijd geleden. Het is een vet clubnummer met een steeds wederkerend riddletje: La La La... Tussendoor hoor je een man met normale stem zeggen: I got something for your thrills, your kills, your pills ... La La La of iets in die richting. Heb dit nummer laatst gehoord en heb er helaas geen bestand bij om het jullie te laten horen. Da La La La stuk zegt hij steeds lager dus eerst hoog La, dan een beetje lager La en dan weer een beetje lager La...
2): In de plaat Yeah Yeah van Bodyrox hoor je een vet riddletje/melodietje voordat die leadzangeres begint te zingen. Hoe heet dit nummer.. Dus waar alleen deze melodie in voorkomt en het hoofdbestandeel vormt.
a doppo.....
Hopelijk kunnen jullie me helpen,
Greetz G.
Wheatus -- Teenage Dirtbag ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:51 schreef Tomhoog het volgende:
het is van een oude tienerfilm
ik denk aan weezer maar geen idee ik kan niks vinden op het moment
soort poprock nummer dacht ik. ik ben het een beetje vergeten
halverwege ergens komt een meisje met een hoge stem in voor. this wasnt of istn thefirst time oid.
zo een gast die een knap meisje leuk vind maar niet krijgt en op het laatste toch wel... standaard dus.
begint heel rustig met alleen zijn stem en een gitaar dacht ik voor even maar
Baccara - Yes Sir, I Can Boogiequote:Op dinsdag 14 november 2006 16:36 schreef japiejo het volgende:
ik zoek een nummer uit een oude reclame waarin een man en een vrouw in een carbio zitten.
De vrouw doet dan heel geil de gordel bij de man op.
Volgensmij is het van goldfrapp...
Die eerste, is dat niet La La Land van Green Velvet?quote:
"Hey hey,quote:
Glen Medeiros volgens mij.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was net een reclame van BCC op Talpa, In die reclame hoorde je een nummer dat ongeveer zo ging in het refrein:
`Nothing Is Gonna Change My Love For You"
Weet iemand welk nummer dit is?
Dat is Cascada - Every Time We Touchquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:42 schreef PAA-053 het volgende:
Trance-nummertje:
Your arms are my castle
...
Need you by my side
.....
Can't you hear my heart beat
Want you in my life
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Nothing+Is+Gonna+Change+My+Love+For+You&meta= ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was net een reclame van BCC op Talpa, In die reclame hoorde je een nummer dat ongeveer zo ging in het refrein:
`Nothing Is Gonna Change My Love For You"
Weet iemand welk nummer dit is?
Ik heb geen idee, maar hier kan je de afleveringen bekijken (en doorspoelen) en is het wat duidelijker te horen:quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:01 schreef ukga het volgende:
Op gamekings hoor je altijd een nummer in het outro(als het programma bijna is afgelopen. Weet iemand hoe dat nummer heet o.i.d? Ik wil dit graag weten.
HIER een deel(in kut kwaliteit)
thanx![]()
putfile.com?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:29 schreef Parvus het volgende:
http://members.lycos.nl/parvuz/Voice-0020.amr
Kan geopend worden met realplayer..
//ok m'n ftp loopt te fucken...kan iemand een bestandje voor me uploaden?
Thanx...quote:Op maandag 13 november 2006 22:58 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dat is Gioachino Rossini - Thieving Magpie Overture (of in het Italiaans: La Gazza Ladra)
Het nummer heet Angel of the Morning en is uitgevoerd door diverse artiesten:quote:Op woensdag 15 november 2006 18:31 schreef satecl het volgende:
Ik zoek de 'geen rap-versie' van Shaggy-Angel(refrein)... Van wie is die orgineel..?
Tom Petty - Free Falling?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik zoek een nummer die ik toenstraks hoorde bij 'De wereld draait door' en gisteren ( of eergisteren) bij Domino day. Er wordt alleen Freefalling gezongen ( voor zolang het filmpje duurt, 20sec ofzo), continu, en best rustig.
Chiiiiiiiiiiiiiiiil, graciasquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:12 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dat is Cascada - Every Time We Touch
Videoclip
Geen probleem, de volgende ook maar meteen doen?quote:
Tom Jones - Green, green grass of home (hier uitgevoerd door Theo Braams)quote:Op woensdag 15 november 2006 22:04 schreef PAA-053 het volgende:
Welk nummer zingt de karaoke-zanger in die mooie Fisherman Friend-reclame, waarin de zakenmannen in Shanghai heimwee krijgen naar hun familie in Volendam?
Jaaa die is het!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tom Petty - Free Falling?
Ja kom daar effe eerder mee johquote:
Ja gruwelijke nummers, alleen kan ik ze nergens vinden.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:16 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ja kom daar effe eerder mee joh![]()
Funkerman - Sponk
Bart B More - Get Hyped On This (Sidney Samson mix)
![]()
(oja de hele playlist hier: Sneakerz@Mysteryland Playlist, maar die had je waarschijnlijk dus al gevonden![]()
Owner of a lonely heart van Max Grahamquote:Op donderdag 16 november 2006 02:09 schreef RogerR het volgende:
Hee, ik zoek een nummer waarvan ik pas de clip weer eens gezien heb.
In de clip heb je twee jongens van een jaar of 12, een blank en een zwart, die een dagje spijbelen.
Eerst lopen ze door de stad flyers uit te delen geloof ik.
In het tweede deel zijn ze in een studio en houden een auditie. Een hoop vrouwen komen langs en dansen terwijl de jongens de bigshot uithangen.
Van welk nummer is deze clip ook al weer?
Fragmentje?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:11 schreef Lestat het volgende:
Oi! Ik zoek een liedje uit de film Hostel, het speelt in een disco op ongeveer 38 minuten in de film, als Paxton zichzelf opsluit in een krattenhok.
Bij Windows 95 had je een geluidsrecorderquote:Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een geluidsfragmentje uit een xvid film moet tillen![]()
http://www.imdb.com/title/tt0450278/soundtrackquote:Op donderdag 16 november 2006 14:11 schreef Lestat het volgende:
Oi! Ik zoek een liedje uit de film Hostel, het speelt in een disco op ongeveer 38 minuten in de film, als Paxton zichzelf opsluit in een krattenhok.
VirtualDub, extract Wav meen ik. Met Audacity dan in stukjes knippenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een geluidsfragmentje uit een xvid film moet tillen![]()
DJ Zany - Pure (German mix)quote:Op donderdag 16 november 2006 14:00 schreef Borkydude het volgende:
Hoi
Ik zoek een hardstle/jumpstyle nummer, is vette beat, en zo'n Duitser die lult er doorheen van: "Purer Colombianischer coke ladies und gentlemen, Disco Stautch"
Zoiets dus
het had iets weg van Pete Murray en het is een al wat oudere man (in de dertig) - is ook een keer in een interview op MTV geweestquote:Op donderdag 16 november 2006 13:44 schreef JumperJack het volgende:
ik ben op zoek naar een redelijk populaire rock achtige song. is een tijdje geleden veel langsgekomen op MTV...
de clip doet een beetje oud aan - film grain effect. een man (de artiest) loopt in een lange zwarte jas door een stad een beetje te zingen en dansen enzo. weinig instrumentaal - doet veel met de stem. het is ook een beetje blues-achtig.
had er laatst nog met iemand over gehad, diegene had me de naam ook verteld, maar ik ben hem weer vergeten...![]()
naam van de artiest meer dan genoeg. als ik de naam zie herken ik hem wel![]()
alvast bedankt![]()
Iets van ene Johan?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:45 schreef JumperJack het volgende:
[..]
het had iets weg van Pete Murray en het is een al wat oudere man (in de dertig) - is ook een keer in een interview op MTV geweest
hij heeft ook een beetje aparte 'danspasjes'![]()
alvast bedankt again![]()
KHEBBUM!!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:35 schreef WensMeester het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer waarvan ik alleen de clip ken omschrijven
De clip is in het zwart/wit en er zit een oude man in met een hondje. Een andere man is een soort beschermer van hem en zingt het nummer in... De oude man gaat in de clip samen met zn hondje een hot-dog eten of iets en een krantje lezen... ;p
Het is in ieder geval een dance nummer!
Alvast bedankt!!
nope... artiestennaam is voor en achternaam - een engelsman volgens mij...quote:Op donderdag 16 november 2006 17:23 schreef PAA-053 het volgende:
Johan - Walking Away?
Rednex - Cotton Eyed Joe?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:02 schreef Autoreply het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
Rond 4:50, jaartje of 7/8 geleden gok ik. Hij is ultiem bekend...
Scooter?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:00 schreef Borkydude het volgende:
Hoi
Ik zoek een hardstle/jumpstyle nummer, is vette beat, en zo'n Duitser die lult er doorheen van: "Purer Colombianischer coke ladies und gentlemen, Disco Stautch"
Zoiets dus
Peer Gynt - Ochtend (als ik het me goed herinner van pianoles)quote:Op donderdag 16 november 2006 20:55 schreef RacerDKB het volgende:
ik zoek dit nummer:
http://www.badongo.com/file/1724881
het is een rustgevend nummer en zit ook in een reclame met vogels
Als het deze is: http://gameads.gamepressure.com/tv_game_commercial.asp?ID=1410 , dan is het Jamelia met Superstar.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:52 schreef PAA-053 het volgende:
Idd.
Ik ben op zoek naar het nummer dat die meisjes zingen, in de reclame voor Singstar, de karaokegame voor Playstation geloof ik.
Dat... of met Advanced Audio recorder op record klikken op het juiste moment... en op het juiste op stop.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
VirtualDub, extract Wav meen ik. Met Audacity dan in stukjes knippen
Die is het nietquote:Op donderdag 16 november 2006 22:13 schreef Guppi het volgende:
[..]
Als het deze is: http://gameads.gamepressure.com/tv_game_commercial.asp?ID=1410 , dan is het Jamelia met Superstar.
cotton eyed joe inderdaad, super grappig filmpje overigens!!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:02 schreef Autoreply het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
Rond 4:50, jaartje of 7/8 geleden gok ik. Hij is ultiem bekend...
sample uit film American Beauty?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:24 schreef Messenga het volgende:
Niet de artiest, niet het nummer, maar waar komt het vandaan..
Jakatta - American dream
Thomas Newman - American Beautyquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:24 schreef Messenga het volgende:
Niet de artiest, niet het nummer, maar waar komt het vandaan..
Jakatta - American dream
Dat is het origineel inderdaad!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:38 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Thomas Newman - American Beauty
Thomas Newman - Dead Already
En dat de filmquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
sample uit film American Beauty?
http://www.youtube.com/watch?v=oADfmYQWmW8quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:15 schreef NTCE het volgende:
Ik zoek het nummer van de reclame van de CDA, "love is all, love is all..."
TV-reclame: http://verkiezingen.cda.nl/index.asp?id=69#
ik zat te denken aan CCR (Creedence Clearwater Revival), aan de stem te horen, maar ik kan hem simpelweg niet vinden.. weet iemand deze?
Volgens mij is dit: Gloria Estafan met Reaching Higher!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:38 schreef joost1988 het volgende:
Oke, ik zoek titel en uitvoerende bij dit fragment uit de TMF Jaarmix 1996:
http://www.youtube.com/watch?v=QsAPYstI9mE
Het fragment loopt van 3:34 tot 4:31
Het zoeken naar lyrics heeft niets opgeleverd. Het is dus obscuur, blijkbaar. Of schijnbaar... wie het weet mag het zeggen!
Aan NTCE: Roger Glover, Love is all
Ik moest wel even heel diep graven maar...quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:38 schreef joost1988 het volgende:
Oke, ik zoek titel en uitvoerende bij dit fragment uit de TMF Jaarmix 1996:
http://www.youtube.com/watch?v=QsAPYstI9mE
Het fragment loopt van 3:34 tot 4:31
Het zoeken naar lyrics heeft niets opgeleverd. Het is dus obscuur, blijkbaar. Of schijnbaar... wie het weet mag het zeggen!
Aan NTCE: Roger Glover, Love is all
ik denk dat jequote:Op zaterdag 18 november 2006 00:16 schreef bloodymary het volgende:
Hoe heet dat nummer van Nina Hagen waarin ze steeds zingt van aahahahahaaaahaaahaahaaaah.?
Ik ken alleen Unbeschreiblich Weiblichquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:31 schreef bloodymary het volgende:
Maar als dat van Maria Mena is, is het toch niet van Nina Hagen?![]()
Het is een nummer van eind jaren 70, begin jaren 80.
Volgens mij doet ze in al haar nummers wel een keer aaahhaaahhaaahhaahah, dus 't zou 'm kunnen zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:01 schreef bloodymary het volgende:
Ja ik ook, maar dat was de vraag niet.
joh .....misschien moet je eens gewoon lekker wat verzamel cds van nena gaan luisteren in de platenzaak, veel plezier...quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:01 schreef bloodymary het volgende:
Ja ik ook, maar dat was de vraag niet.
Nena???????quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:16 schreef jerver73 het volgende:
[..]
joh .....misschien moet je eens gewoon lekker wat verzamel cds van nena gaan luisteren in de platenzaak, veel plezier...
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze in al haar nummers wel een keer aaahhaaahhaaahhaahah, dus 't zou 'm kunnen zijn.
Aan het einde staat "Music by: Par Grindvik", misschien dat dat je iets helpt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:49 schreef E-Spot het volgende:
Onder dit filmpje:
http://www.awakenings.nl/media/20061006_awakenings.wmv
Dat heerlijke techno nummertje, hoe heet ie?
Je hoort hem ook als je de pop up speelt op www.awakenings.nl...
Ik kan dat filmpje niet afspelenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef warchaser44 het volgende:
niemand op mijn liedje op 2/3de nadat die vent zegt.. let's start building some hurting bombs ?
hier het filmpje
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1521857&sdm=web&qtw=640&qth=400
het is idd een quicktime moviequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:45 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik kan dat filmpje niet afspelen![]()
(ff trouwens)
volgens mij is er geen "volledige titel" meer dan party boy is er niet ik denk ook niet dat het de jongens heel veel tijd heeft gekost om te maken ..quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek het volledige nummer van 'Party Boy' uit Jackass.
Weet iemand de titel van dat nummer?
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:02 schreef jerver73 het volgende:
[..]
volgens mij is er geen "volledige titel" meer dan party boy is er niet ik denk ook niet dat het de jongens heel veel tijd heeft gekost om te maken ..
Misschien herken je een titel:quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook weer gelijk in! Maar ik bedoelde het niet onaardig haar, altijd fijn als mensen meedenken. Maar in dit nummer zingt ze bijna geen tekst, maar alleen ahahahahahaaaaahaaaah. Een beetje opera-achtig.
Pakito - Living on videoquote:Op zondag 19 november 2006 00:11 schreef almarrr het volgende:
Ik zoek een nummer dat best wel bekend is, 1/2 maanden geleden werd t op me werk veel gedraaid (538). T is een dance/trance nummer, waarin aan t begin door een vrouwenstem zoiets als "yellow & white" wordt gezegd.
waarschijnlijk moet je wel even zoeken, want niet iedere Living on video is met vocalsquote:
Jamie Lidell - Multiplyquote:Op donderdag 16 november 2006 15:45 schreef JumperJack het volgende:
[..]
het had iets weg van Pete Murray en het is een al wat oudere man (in de dertig) - is ook een keer in een interview op MTV geweest
hij heeft ook een beetje aparte 'danspasjes'![]()
alvast bedankt again![]()
Laat ik nou net een afkeer tegen apple hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:18 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
het is idd een quicktime movie
Dat is Vive la Fete - Liberte.quote:Op zondag 19 november 2006 13:18 schreef maertz het volgende:
Beste mensen
Ik zoek de titel van het liedje dat gebruikt wordt in de reklame van Pink Ribbon (tijdschrift) met die borsten die uit hun topjes schieten.
Iemand?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een nummer dat voorkomt in Lijst 0 (BNN programma):
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jst0/bb.20061113.asf
Het begint bij 11:40
Dat is No Suckazz - 1-2-3-4 All The Ladies On The Floor (Darkravers Whuatt RMX)quote:Op zondag 19 november 2006 15:16 schreef 2Mini het volgende:
Ik zoek het eerste nummer dat Darkraver hier op Sensation Black 2006 draaide
http://video.google.nl/videoplay?docid=4450878649285114274&q=darkraver
Dank uquote:Op zondag 19 november 2006 16:19 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dat is No Suckazz - 1-2-3-4 All The Ladies On The Floor (Darkravers Whuatt RMX)
De artiest heet trouwens eigenlijk No Sukkaz, maar op de CD "Darkraver Returns" (waar die remix dus op staat) staat het geschreven als No Suckazzquote:
van IMDb.com:quote:Op zondag 19 november 2006 17:06 schreef _dirkjan_ het volgende:
Hoe heet die singer/songwriter die je ergens in de eerste 20 minuten van de film Snatch hoort?
quote:Original Music by
Noel Gallagher
Massive Attack
John Murphy
Tom Rowlands
Ik was dus opzoek naar hetzelfde, deze clip dus, en las ook al dat het bodyrox is. Super, want had echt geen idee hoe ik erachter kon komen welk liedje het was... dit topicquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:41 schreef Xords het volgende:
ra ra welke clips ie dit?
- pas new
- op achtergrond opelkaar gestapelde boxen (in kamer, waar ze laten in clip met een jerican benzine over heen gooit)
- titel van clip is yea yea
- het zinger is mevrouw met blond/zwart haar (in begin van clip draagt ze een rode trui en lijkt ze wel op roodkapje)
edit: o een jaar geleden, die ken ik nietquote:Op zondag 19 november 2006 18:04 schreef Flap13 het volgende:
Weet iemand wie de artiest/maker is die een jaar geleden (ongeveer) het nummer 'do ya think i'm sexy' van Rod Stewart in een electro/techno jasje heeft gestoken? Het is een vrouw die de vocalen voor haar rekening neemt.
Ik had hem ooit op mijn harde schijf staan, die ik daarna heb geformateerd. Het klinkt nogal electroclash-erig. Ik kan het werkelijk nergens terugvinden, terwijl het toch een behoorlijk goed nummer is dat ik vrij regelmatig op studio brussel voorbij heb horen komen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
edit: o een jaar geleden, die ken ik niet
bingo! ...quote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef DaFan het volgende:
Peter, Bjorn and John - Young Folks
Nina Hagen - Naturtränequote:Op zaterdag 18 november 2006 00:16 schreef bloodymary het volgende:
Hoe heet dat nummer van Nina Hagen waarin ze steeds zingt van aahahahahaaaahaaahaahaaaah.?
Bedankt voor je tip, maar ik heb het inmiddels zelf gevonden door op goed geluk te downloaden en te luisteren. Het was: Naturtraene.quote:
when you were young is volgens mij gewoon van the killers....?quote:Op maandag 20 november 2006 09:00 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Er is een nummer van Roxy Music (Brian Ferry) waarvan ik dacht dat het "When You Were Young" heette, omdat je dat steeds terug hoort in het nummer. Maar schijnbaar heet het dus niet zo. Iemand een idee hoe dat nummer wel heet? Alvast bedankt!
Nee, die is het niet (is ook een heel ander nummer, geen cover van het nummer wat ik zoek of zo). Helaas ...... het nummer wat ik zoek is ook al uit de '70s of zo en die van The Killers is volgens mij nog niet zo oud. Maar thanks anyway!quote:Op maandag 20 november 2006 11:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
when you were young is volgens mij gewoon van the killers....?
If There Is Something, van het debuutalbum van Roxy Musicquote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, die is het niet (is ook een heel ander nummer, geen cover van het nummer wat ik zoek of zo). Helaas ...... het nummer wat ik zoek is ook al uit de '70s of zo en die van The Killers is volgens mij nog niet zo oud. Maar thanks anyway!
Iemand anders nog een idee?![]()
Nee, die is het ook niet.quote:Op maandag 20 november 2006 14:55 schreef cafca het volgende:
[..]
If There Is Something, van het debuutalbum van Roxy Music
Laccorda & Cor Bakkerquote:Op maandag 20 november 2006 15:46 schreef satecl het volgende:
Hoe heet dat album waar de laatste tijd een reclame van is op TV. Een soort van koor zingt allemaal nederlandse nummers... met die pianist van 'moi weer de leeuw'..?
Laccorda komt naar je toe deze winter!quote:Op maandag 20 november 2006 15:46 schreef satecl het volgende:
Hoe heet dat album waar de laatste tijd een reclame van is op TV. Een soort van koor zingt allemaal nederlandse nummers... met die pianist van 'moi weer de leeuw'..?
Avalon?quote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, die is het niet (is ook een heel ander nummer, geen cover van het nummer wat ik zoek of zo). Helaas ...... het nummer wat ik zoek is ook al uit de '70s of zo en die van The Killers is volgens mij nog niet zo oud. Maar thanks anyway!
Iemand anders nog een idee?![]()
Zeker weten? daar komt die frase namelijk wel in voor... Je moet wel het hele nummer afluisteren, dat when you are young stukje zit aan het einde en klinkt heel anders dan het begin van het nummerquote:Op maandag 20 november 2006 15:57 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, die is het ook niet.![]()
Ik begin nu aan mezelf te twijfelen of het echt wel Bryan Ferry is inderdaad .....
Hier staat de hele playlist:quote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Klonk het volgende:
ik zit te luisteren naar Armin van Buuren - A state of Trance 275 (2006-11-16) en vraag me af of iemand weet hoe het nummer heet dat rond 12:00 minuten begint en doorloopt tot zeker 18:00 minuten ?
nee het was meer hip/hop /rnb / rap achtigquote:Op maandag 20 november 2006 20:21 schreef bartrid het volgende:
geen idee maar ik doe een wilde gok op scissor sisters - i dont feel like dancing.
Iron Horse - Sweet Lui-Louisequote:Op maandag 20 november 2006 20:38 schreef Modus het volgende:
Vandaag op CityFM een oudje gehoord (duh, daar draaien ze alleen maar oudjes), getiteld (my) Sweet Louise ofzo? Dacht aan Bachman Turner Overdrive ofzoiets, maar die zijn het dacht ik niet. Iemand een idee?
Ah, idd een link met BTO dus. Bedankt!quote:Op maandag 20 november 2006 21:19 schreef Gambolputty het volgende:
Iron Horse - Sweet Lui-Louise
You have clicked on invalid or expired link.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:40 schreef SunWave het volgende:
Ook in het kader van "HELP IK ZOEK..." een inbreng van mijn kant. Wie kent de titel en artiest van deze track?
http://s1.upload.sc/download/2b4bdee4657c9f2748bcc29bfd41f2d5
Alvast bedankt!
Bedankt!quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:56 schreef Nepthys het volgende:
Moments & Whatnauts - Girls
wie oh wie kan me helpenquote:Op maandag 20 november 2006 20:05 schreef dvdk het volgende:
hoi ik zocht het liedje dat ze spelen bij de aftitleling van 'gamekings' op tmf.
Ik kan niet verstaan wat ze percies zingen maar het is igg in een hoog stemgeluid.
wie kan me verder helpen?
mvg!
Dan probeer ik het op deze manier opnieuw, wie kan mij helpen aan de titel en artiest van deze track?quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:45 schreef jerver73 het volgende:
[..]
You have clicked on invalid or expired link.
A bit patchy van eh... Switchquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:58 schreef SunWave het volgende:
[..]
Dan probeer ik het op deze manier opnieuw, wie kan mij helpen aan de titel en artiest van deze track?
http://s1.upload.sc/request/3e4f00de6b5cfe6c2aff63a0cb98796e (en dan klikken op click here to download)
Alvast bedankt!
PPK -- Resurectionquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Rhanna het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongeveer 5 jaar oud is. Het is volgens mij van een Russische dj, en de clip was met een raket lancering volgens mij...
HELP MIJ!!!!!!!!!!!!!!
Fouradi - 1 dingquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef UFOtje het volgende:
Ik ben op zoek naar urban achtig nummertje, die vaak op 100% NL te horen is.
Het enige dat ik uit de titel heb opgevangen is: "Furarie" of "Surarie"... "Fundarie"... iets in die richting!
Moet lukken toch?
Iemand nog?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:31 schreef the_idiot het volgende:
Ik had ooit eens een trance (volgens mij,) nummer met deze sample er in. Alleen ben ik dus de titel kwijt
! De titel van dit stukje is overigens "Philippe Rochard vs Max B Grant - Maximier (Max B Grant vs Djanny Techno Fire Mix".
Weet iemand de titel van het origineel en/of de trance versie ervan?
[edit] In de trance versie zat wel zang overigens! Qua muziek lijkt het op iets zoals Rober Miles vs Cosmic Gate. (fictief)
Ik dacht eerst I See You When You Get There, maar dan komen er gitaren.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef Frenky-boy het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat onder deze (overigens erg leuke) voetbal compilatie staan. Het is een bekende melodie die rustig begint en uiteindelijk begint te rocken met gitaren maar zonder zang.
http://www.youtube.com/watch?v=KbqoSOAjhao
Iemand enig idee? vast wel...
Tja, het origineel klassiek is geloof ik Canon in D van Pachelbel, maar de remix...geen ideequote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef Frenky-boy het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat onder deze (overigens erg leuke) voetbal compilatie staan. Het is een bekende melodie die rustig begint en uiteindelijk begint te rocken met gitaren maar zonder zang.
Het originele deuntje is van Pachelbel -- Canon in Dquote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef Frenky-boy het volgende:
We postten het tegelijk.quote:
Had de info aangevraagd bij Ster.nl en yes, het staat er nu op.quote:Op zondag 12 november 2006 22:37 schreef Henk-Wim het volgende:
Wie weet welk nummer er onder de nieuwste reclame van Visa (creditcard) zit? Ik kan 'm niet vinden op adformatie/ster/blahblah.... Klinkt goed, soort loungy house nummertje a la Hed Kandi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pachelbel's_Canonquote:Op woensdag 22 november 2006 19:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is het niet de versie van Trans-Siberian Orchestra?
1e nummer Enya - carrebean bluequote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Camplo het volgende:
Eerste 2 nummers uit dit filmpje (laatste (3e) nummer ken ik al).
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6559/24a13730/index.html
W0w snel manquote:Op woensdag 22 november 2006 23:10 schreef ukga het volgende:
[..]
1e nummer Enya - carrebean blue
2de nummer Roxette - i wish i could fly
Junkie XL - Don't Wake Up Policemanquote:Op donderdag 23 november 2006 00:05 schreef Maisnon het volgende:
ben op zoek naar een 3 jaar oud nummer, waarschijnlijk een remix... had een beetje een nachtelijke sfeer, je hoorden vrouwen zingen van "please .... me.... asleep.... police..... ahhhhh.... police.... aahh" En dan in een Bob Marley achtige stem Sleepy Policeman, dont wake up tonight. Gok dat het origineel ook wel van hem ofzo is, maar ik zoek dus de nieuwere versie
Thicke -- When I Get You Alonequote:Op donderdag 23 november 2006 13:44 schreef bersenka het volgende:
Ik zoek een nummer, Volgensmij heeft hij als muziek er ook een nummer van Mozart doorzitten.
In de clip is hij een pakjesbezorger op een fiets hij heeft iets langer haar.
En het nummer was vorig jaar of 2 jaar geleden een hit.
sorry voor de vage uitleg:)
- de jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 23 november 2006 01:57 schreef RoelRoel het volgende:
Van wie is dat nummer (en wat is de titel) met de volgende "poëtische" tekst:
"Hoe langer zij naar mij toe kijkt hoe groter ik word, ja dubbel zo groot, ja dubbel zo groot"
"Hoe langer ik haar bips bekijk hoe ronder die wordt, is dubbel zo rond, ja dubbel zo rond".
Het klinkt een beetje als Extince, maar dat is het volgends mij niet.
Het is een dansplaat en hiij wordt vaak 's nachts gedraaid op 3FM maar ik kan de titel niet vinden op de site van 3FM.
Ik zoek nog steeds.quote:Op maandag 20 november 2006 22:04 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik zoek de naam en artiest van de volgende (simpele ;-) tekst: L'amour, l'amour......" Werd een half uur geleden ingezet bij het programma memories.![]()
ik kon het moeilijk verstaan, maar is het niet Love is All You Need van The Beatlesquote:Op donderdag 23 november 2006 20:07 schreef Frenky-boy het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat gisteravond werd gedraaid voordat Balkenende na de verkiezingen opkwam bij het CDA en zijn toespraak hield. Een heel bekend, vrolijk nummer, maar hoe het heet!?
Het filmpje (waar het liedje ook meteen vanaf het begin te horen is) staat heir ook
http://www.nos.nl/nosjournaal/beeld_en_geluid/
onder "de speech van Balkende"...
iemand enig idee !?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |