abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43906478
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:04 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

Nee.. nee.. Dat is hem echt niet.. Het is een motown-melodietje, en werd wel eens gebruikt bij van die romantische komedies, ik weet zeker dat ik de betreffende film gezien heb, maar kan er niet opkomen. Het begint met "This could be..." Heel vrolijk enzo.. Gaat erover dat het wel een leuke verliefdheid zou kunnen zijn.. Gezongen door een (donkere) vrouw.. Echt niemand?
Marvin Gaye -- How Sweet It Is
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_43907669
Wie kan mij helpen: ik ben op zoek naar een nummer dat gebruikt wordt in de NET 5 promoreclame voor de dinsdagavondseries Grey's Anatomy, Gilmore Girls en Evelien. Dat klinkt namelijk erg goed. Ik heb net 5 al gemaild, maar die komen steeds met de verkeerde titels aanzetten. Er zijn ook een aantal promo filmpjes gemaakt. Het gaat om een wat melancholisch klinkend nummer, gezongen door een vrouw. Ik zou degene die weet welk nummer ik bedoel zeer dankbaar zijn!
Blame Canada! Blame Canada! It's not even a real country anyway!
pi_43908007
quote:
Op zondag 26 november 2006 15:40 schreef El_Rolando het volgende:

[..]

Marvin Gaye -- How Sweet It Is
Vrouw... ?
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  zondag 26 november 2006 @ 17:08:36 #64
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_43908987
Wie kan mij helpen:

nummer van jaar of 5 tot 10 geleden, met de volgende tekst:

Man I got to get out of this place..
Man I got to get out of this town
[...]
[Where the footlights begin..]

Google levert niets op

rustig nummer, gezongen door een vrouw, is ook al een keer bij Sander de Heer (Het Huis Van De Heer) geweest op 3FM omdat iemand het zocht, maar weet niet meer wie het was

Bij voorbaat dank
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 26 november 2006 @ 17:19:07 #65
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_43909273
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:08 schreef donroyco het volgende:
Wie kan mij helpen:

nummer van jaar of 5 tot 10 geleden, met de volgende tekst:

Man I got to get out of this place..
Man I got to get out of this town
[...]
[Where the footlights begin..]

Google levert niets op

rustig nummer, gezongen door een vrouw, is ook al een keer bij Sander de Heer (Het Huis Van De Heer) geweest op 3FM omdat iemand het zocht, maar weet niet meer wie het was

Bij voorbaat dank
Beth Hart - L.A. Song
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  zondag 26 november 2006 @ 17:31:16 #66
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_43909638
hej ik zoek een liedje. Dit is te tekst

You can see me riding marihuana xtc and alcohol
co co co co co cocaine

Volgens mij van queens of the stone age maar kan zelf niks vinden.
pi_43910288
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:31 schreef onderjas het volgende:
hej ik zoek een liedje. Dit is te tekst

You can see me riding marihuana xtc and alcohol
co co co co co cocaine

Volgens mij van queens of the stone age maar kan zelf niks vinden.
Feel Good Hit Of The Summer....inderdaad van QOTSA, tekst is alleen ietsjes anders eigenlijk
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 26 november 2006 @ 18:16:06 #68
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_43910843
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:07 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit. ...

Het is een nummer van the Jackson Five, welke kan ik zo niet opkomen, maar op youtube staan hun grootste hits, dus dan moet het wel lukken.

The Jackson Five - I Want You Back
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 26 november 2006 @ 18:51:16 #69
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_43911833
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:44 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

iets Italiaans en opera-achtig. Ik dacht meteen aan Il Divo. Dit is geen duo maar een kwartet, wel italiaans en opera-achtig. En ze hebben een nummer Musica op hun album staan.

Succes!
Ladies and Gentlemen: WE GOT HIM !!!

Chatgirl onwijs bedankt
pi_43912282
dat nummer wat ze (vandaag) bij het intro van rtl autowereld (rtl 7) draaien. Zo'n orgel intro, erg catchy. Volgens mij van 'the defectors' maar kan het nummer niet vinden, wie weet??
pi_43914684
Hoe heet de introtune van 'Het Blok'?
pi_43914769
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe heet de introtune van 'Het Blok'?
Vroeger was dat Good Luck van Basement Jaxx. Geen idee of dat nog zo is...
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 26 november 2006 @ 22:40:39 #73
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_43916542
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:19 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Beth Hart - L.A. Song
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_43916987
Het liedje waarmee Gamekings altijd mee afsluit ... wie o wie?
pi_43917159
geen warezrequests hier en helemaal als je al weet dat het niet mag

[ Bericht 89% gewijzigd door Beathoven op 27-11-2006 00:01:39 ]
Back in business.
  zondag 26 november 2006 @ 23:27:32 #76
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_43917251
quote:
Op zondag 26 november 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
request verwijderd
Je wwet dat het niet mag, maar toch doe je het.

[ Bericht 17% gewijzigd door Beathoven op 27-11-2006 00:02:23 ]
pi_43920881
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Vroeger was dat Good Luck van Basement Jaxx. Geen idee of dat nog zo is...
Is nog steeds zo
pi_43933909
ik zoek de 4 nummers die op het volgende linkje te beluisteren zijn: (opgenomen tijdens Qlimax 2006)
bij voorbaat dank!

http://www.megaupload.com/?d=FU8AKA00
Zitten 2 brabanders op de bank. Vraagt de een aan de ander: ''denkte gij welles aan oew cholesterol?'' zegt de ander:''jah vanmorge op de wc dacht ik nog: cho leste rol''.
  maandag 27 november 2006 @ 18:15:29 #79
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_43935407
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:23 schreef Willempiehhh het volgende:
ik zoek de 4 nummers die op het volgende linkje te beluisteren zijn: (opgenomen tijdens Qlimax 2006)
bij voorbaat dank!

http://www.megaupload.com/?d=FU8AKA00
1= Kom ik op terug
2= Vorwerk - Cambodia
3= Sybian ft Dj Tony - Krekwakou
4= Zie 1
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_43935812
Ik zoek een lekker nummer die ik bij het uitgaan hoorde. Het begint met het deuntje apache (dat cowboy-achtige) en daarna komt er zo'n lekkere snellere beat en dan komt hetzelfde weer en dan gaat het gewoon verder.. Maarja da's dus een heel lekker nr maar kan 'm nergens vinden..
Weet iemand welke dit is? Kheb al gezocht op apache remix maar da's niks en fatboy slim versie is ook niet de goede
pi_43936789
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:31 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een lekker nummer die ik bij het uitgaan hoorde. Het begint met het deuntje apache (dat cowboy-achtige) en daarna komt er zo'n lekkere snellere beat en dan komt hetzelfde weer en dan gaat het gewoon verder.. Maarja da's dus een heel lekker nr maar kan 'm nergens vinden..
Weet iemand welke dit is? Kheb al gezocht op apache remix maar da's niks en fatboy slim versie is ook niet de goede
Switch -- A bit patchy
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_43937090
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:15 schreef Koepert het volgende:

[..]

1= Kom ik op terug
2= Vorwerk - Cambodia
3= Sybian ft Dj Tony - Krekwakou
4= Zie 1
dank! nu hopelijk de andere twee nog!
Zitten 2 brabanders op de bank. Vraagt de een aan de ander: ''denkte gij welles aan oew cholesterol?'' zegt de ander:''jah vanmorge op de wc dacht ik nog: cho leste rol''.
  maandag 27 november 2006 @ 19:25:53 #83
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43937709
Ik zoek een nummer uit een Coca Cola reclame. Het is de reclame waar je in het midden de Coca Cola Fles ziet en daarom heen 4 verschillende beelden. Hij wordt vaak in de bios gedraaid (Pathe de Kuip)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_43938085
Van de Coca Cola site:

V Van wie is de muziek bij de huidige Coca-Cola commercial?

A Ter ondersteuning van de “Family Pack” voor 1,5 literflessen Coca Cola, Coca Cola light, Fanta orange en Fanta orange light heeft Coca-Cola een reclamecampagne ontwikkeld, getiteld "Four corners of the World". In de commercial wordt gebruik gemaakt van de muziek van de "Hilltop" commercial uit de zeventiger jaren. Deze muziek werd indertijd door de New Seekers gezongen en is door hen ook opgenomen onder de titel "I'd like to teach the world ....". Van de muziek van de huidige commercial bestaan twee versies; ten eerste de rock versie die door studiomuzikanten is opgenomen en ten tweede de soul versie die door Berget Lewis wordt gezongen.
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  maandag 27 november 2006 @ 19:40:07 #85
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43938285
Yes Thnx!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_43939190
Kan iemand mij helpen aan het nummer dat ze gebruiken in de Fortis reclame over o.a. groei (met die grote en kleine vrachtauto's en die 2 oma's).
PS: al iemand die iets weet over de muziek in die net 5 promo (zie hierboven).
pi_43939228
Met bovenstaande bedoel ik uiteraard dat ik graag wil weten van wie dit is!
pi_43940009
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:23 schreef Canuck het volgende:
Wie kan mij helpen: ik ben op zoek naar een nummer dat gebruikt wordt in de NET 5 promoreclame voor de dinsdagavondseries Grey's Anatomy, Gilmore Girls en Evelien. Dat klinkt namelijk erg goed. Ik heb net 5 al gemaild, maar die komen steeds met de verkeerde titels aanzetten. Er zijn ook een aantal promo filmpjes gemaakt. Het gaat om een wat melancholisch klinkend nummer, gezongen door een vrouw. Ik zou degene die weet welk nummer ik bedoel zeer dankbaar zijn!
Bedoel je misschien Dot van Gonzales? Die pianomuziek wordt vaak gebruikt in een reclame voor de dinsdagavondseries namelijk.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_43940456
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:20 schreef Misstique het volgende:

[..]

Bedoel je misschien Dot van Gonzales? Die pianomuziek wordt vaak gebruikt in een reclame voor de dinsdagavondseries namelijk.
Nee, dat is hem niet, maar toch bedankt! Ik kreeg namelijk van NET 5 al het onderstaande lijstje toegestuurd en daar stond Gonzales ook op. Dat is 1 van de weinige nummers die ik uberhaupt van dat lijstje heb kunnen vinden, alleen dat is een instrumentaal nummer en het nummer dat ik zoek uit die reclame heeft echt een vrouwenstem erin. Ik vind het wat melancholisch klinken. Maar misschien dat wat echte muziek die-hards hier wat mee kunnen. Dit is het lijstje, waar volgens NET 5 echt mijn nummer tussen moet zitten:
Won't Give In - The Finn Brothers (is het volgens mij niet)
Playground Love - Air (ook niet)
Sunshine - 78 saab
I'm looking through you - The Wallflowers
Burt Bacharach - Any Day Now
Bonobo - Nightlite
Dot van Gonzales (van de cd Solo Piano)
Dirty Rock - Ammo Lebeat (is een nieuwe Nederlandse muzikant, die tot op heden nog geen cd's heeft uitgebracht, dus dit nummer is nog niet te kopen/downloaden).
Bent - Stay the same

Ik hoop dat iemand nu een belletje hoort rinkelen.
pi_43954789
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef Canuck het volgende:

[..]

Nee, dat is hem niet, maar toch bedankt! Ik kreeg namelijk van NET 5 al het onderstaande lijstje toegestuurd en daar stond Gonzales ook op. Dat is 1 van de weinige nummers die ik uberhaupt van dat lijstje heb kunnen vinden, alleen dat is een instrumentaal nummer en het nummer dat ik zoek uit die reclame heeft echt een vrouwenstem erin. Ik vind het wat melancholisch klinken. Maar misschien dat wat echte muziek die-hards hier wat mee kunnen. Dit is het lijstje, waar volgens NET 5 echt mijn nummer tussen moet zitten:
Won't Give In - The Finn Brothers (is het volgens mij niet)
Playground Love - Air (ook niet)
Sunshine - 78 saab
I'm looking through you - The Wallflowers
Burt Bacharach - Any Day Now
Bonobo - Nightlite
Dot van Gonzales (van de cd Solo Piano)
Dirty Rock - Ammo Lebeat (is een nieuwe Nederlandse muzikant, die tot op heden nog geen cd's heeft uitgebracht, dus dit nummer is nog niet te kopen/downloaden).
Bent - Stay the same

Ik hoop dat iemand nu een belletje hoort rinkelen.
Die in bold zou het moeten zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')