Marvin Gaye -- How Sweet It Isquote:Op zondag 26 november 2006 15:04 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Nee.. nee.. Dat is hem echt niet.. Het is een motown-melodietje, en werd wel eens gebruikt bij van die romantische komedies, ik weet zeker dat ik de betreffende film gezien heb, maar kan er niet opkomen. Het begint met "This could be..." Heel vrolijk enzo.. Gaat erover dat het wel een leuke verliefdheid zou kunnen zijn.. Gezongen door een (donkere) vrouw.. Echt niemand?
Beth Hart - L.A. Songquote:Op zondag 26 november 2006 17:08 schreef donroyco het volgende:
Wie kan mij helpen:
nummer van jaar of 5 tot 10 geleden, met de volgende tekst:
Man I got to get out of this place..
Man I got to get out of this town
[...]
[Where the footlights begin..]
Google levert niets op
rustig nummer, gezongen door een vrouw, is ook al een keer bij Sander de Heer (Het Huis Van De Heer) geweest op 3FM omdat iemand het zocht, maar weet niet meer wie het was![]()
Bij voorbaat dank![]()
Feel Good Hit Of The Summer....inderdaad van QOTSA, tekst is alleen ietsjes anders eigenlijkquote:Op zondag 26 november 2006 17:31 schreef onderjas het volgende:
hej ik zoek een liedje. Dit is te tekst
You can see me riding marihuana xtc and alcohol
co co co co co cocaine
Volgens mij van queens of the stone age maar kan zelf niks vinden.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:07 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit....
Het is een nummer van the Jackson Five, welke kan ik zo niet opkomen, maar op youtube staan hun grootste hits, dus dan moet het wel lukken.
Ladies and Gentlemen: WE GOT HIM !!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
iets Italiaans en opera-achtig. Ik dacht meteen aan Il Divo. Dit is geen duo maar een kwartet, wel italiaans en opera-achtig. En ze hebben een nummer Musica op hun album staan.
Succes!
Vroeger was dat Good Luck van Basement Jaxx. Geen idee of dat nog zo is...quote:Op zondag 26 november 2006 20:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe heet de introtune van 'Het Blok'?
quote:
Je wwet dat het niet mag, maar toch doe je het.quote:Op zondag 26 november 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
request verwijderd
Is nog steeds zoquote:Op zondag 26 november 2006 20:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vroeger was dat Good Luck van Basement Jaxx. Geen idee of dat nog zo is...
1= Kom ik op terugquote:Op maandag 27 november 2006 17:23 schreef Willempiehhh het volgende:
ik zoek de 4 nummers die op het volgende linkje te beluisteren zijn: (opgenomen tijdens Qlimax 2006)
bij voorbaat dank!
http://www.megaupload.com/?d=FU8AKA00
Switch -- A bit patchyquote:Op maandag 27 november 2006 18:31 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een lekker nummer die ik bij het uitgaan hoorde. Het begint met het deuntje apache (dat cowboy-achtige) en daarna komt er zo'n lekkere snellere beat en dan komt hetzelfde weer en dan gaat het gewoon verder.. Maarja da's dus een heel lekker nr maar kan 'm nergens vinden..
Weet iemand welke dit is? Kheb al gezocht op apache remix maar da's niks en fatboy slim versie is ook niet de goede
dank! nu hopelijk de andere twee nog!quote:Op maandag 27 november 2006 18:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
1= Kom ik op terug
2= Vorwerk - Cambodia
3= Sybian ft Dj Tony - Krekwakou
4= Zie 1
Bedoel je misschien Dot van Gonzales? Die pianomuziek wordt vaak gebruikt in een reclame voor de dinsdagavondseries namelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 16:23 schreef Canuck het volgende:
Wie kan mij helpen: ik ben op zoek naar een nummer dat gebruikt wordt in de NET 5 promoreclame voor de dinsdagavondseries Grey's Anatomy, Gilmore Girls en Evelien. Dat klinkt namelijk erg goed. Ik heb net 5 al gemaild, maar die komen steeds met de verkeerde titels aanzetten. Er zijn ook een aantal promo filmpjes gemaakt. Het gaat om een wat melancholisch klinkend nummer, gezongen door een vrouw. Ik zou degene die weet welk nummer ik bedoel zeer dankbaar zijn!
Nee, dat is hem niet, maar toch bedankt! Ik kreeg namelijk van NET 5 al het onderstaande lijstje toegestuurd en daar stond Gonzales ook op. Dat is 1 van de weinige nummers die ik uberhaupt van dat lijstje heb kunnen vinden, alleen dat is een instrumentaal nummer en het nummer dat ik zoek uit die reclame heeft echt een vrouwenstem erin. Ik vind het wat melancholisch klinken. Maar misschien dat wat echte muziek die-hards hier wat mee kunnen. Dit is het lijstje, waar volgens NET 5 echt mijn nummer tussen moet zitten:quote:Op maandag 27 november 2006 20:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bedoel je misschien Dot van Gonzales? Die pianomuziek wordt vaak gebruikt in een reclame voor de dinsdagavondseries namelijk.
Die in bold zou het moeten zijnquote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef Canuck het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet, maar toch bedankt! Ik kreeg namelijk van NET 5 al het onderstaande lijstje toegestuurd en daar stond Gonzales ook op. Dat is 1 van de weinige nummers die ik uberhaupt van dat lijstje heb kunnen vinden, alleen dat is een instrumentaal nummer en het nummer dat ik zoek uit die reclame heeft echt een vrouwenstem erin. Ik vind het wat melancholisch klinken. Maar misschien dat wat echte muziek die-hards hier wat mee kunnen. Dit is het lijstje, waar volgens NET 5 echt mijn nummer tussen moet zitten:
Won't Give In - The Finn Brothers (is het volgens mij niet)
Playground Love - Air (ook niet)
Sunshine - 78 saab
I'm looking through you - The Wallflowers
Burt Bacharach - Any Day Now
Bonobo - Nightlite
Dot van Gonzales (van de cd Solo Piano)
Dirty Rock - Ammo Lebeat (is een nieuwe Nederlandse muzikant, die tot op heden nog geen cd's heeft uitgebracht, dus dit nummer is nog niet te kopen/downloaden).
Bent - Stay the same
Ik hoop dat iemand nu een belletje hoort rinkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |