abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 november 2006 @ 18:26:20 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_43827160
quote:
Paris Hilton (24) heeft er een nieuw stapmaatje bij: niemand minder dan vrijgezel Britney Spears (25). Staat de hotelerfgename bekend om haar wilde feestgedrag, zij valt echter in het niet bij mevrouw Spears. De zangers drinkt, rookt en gaat letterlijk en figuurlijk uit haar panty. De politie moest er zelfs aan te pas komen...

Paris vindt dat Britney wel wat afleiding kan gebruiken. Dus neemt de ene blondine de andere blondine mee naar wilde feestjes. We kunnen wel stellen dat de missie geslaagd is; de ex van Kevin Federline krijgt meer dan genoeg afleiding...

De twee dames besloten na een lange avond hun gefeest voort te zetten in het huis van Paris. Daarbij hielden ze weinig rekening met de buurt. Britney zette de muziek zó hard, dat de buren onmiddelijk de politie inschakelde. Klik hier voor het filmpje.

Afgelopen weekeinde maakte de zangeres, moeder van twee kinderen, het ook al te bont in een nachtclub in Las Vegas. De twee nieuwe vriendinnen hadden de grootste lol samen. Britney dronk en rookte er flink op los, alsof ze heel wat in te halen had. (Dat willen wij ook wel geloven, na twee zwangerschappen vlak achter elkaar) De popster was zó dronken, dat ze in een uitdagende bui plotseling haar broek uittrok. Vervolgens heeft Britney de hele avond in haar visgraatpanty doorgebracht. Ze scheen het ook geen probleem te vinden dat er foto's van haar werden gemaakt...

Die gaat helemaal los nu.

Het filmpje doet het helaas niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 23 november 2006 @ 18:28:18 #2
15080 static
pi_43827218
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_43827274
Ze ziet er niet uit . Heeft ze nou echt geen broek aan, moest ff 2x kijken voor ik die tekst er ook bij zag. .
Whatever I want.
  donderdag 23 november 2006 @ 18:32:05 #4
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_43827327
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 23 november 2006 @ 18:37:49 #5
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_43827479
zelfde avond andere site? hairshit extensions
  donderdag 23 november 2006 @ 19:33:22 #6
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43829228
en ik had nog zo gehoopt dat het vanaf nu bergópwaarts zou gaan met Britney. papt ze aan met übersnol Hilton.
... is a mismatch forever
  donderdag 23 november 2006 @ 19:34:27 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_43829251
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:33 schreef MissMatch het volgende:
en ik had nog zo gehoopt dat het vanaf nu bergópwaarts zou gaan met Britney. papt ze aan met übersnol Hilton.
Ik noem dat bergopwaarts. Volgende keer ook nog de panty uit graag.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43829312
quote:
De popster was zó dronken, dat ze in een uitdagende bui plotseling haar broek uittrok. Vervolgens heeft Britney de hele avond in haar visgraatpanty doorgebracht.
Godver zoveel fotograven en niet één duidelijke foto
  donderdag 23 november 2006 @ 20:55:06 #9
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_43832304
wahahaha, die viezige extensions dan ook nog
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
  donderdag 23 november 2006 @ 20:59:43 #10
56019 ne0c0rt3xx
pi_43832461

Nee...Paris' lege hersenpan ziet er hier flatteus uit zeg...
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
  donderdag 23 november 2006 @ 21:24:25 #11
56019 ne0c0rt3xx
pi_43833400
Kben trouwens benieuwd wanneer de eerste gefotoshopte foto's van PerezHilton.com komen
Weet iemand of die er al zijn ? Me internet is beetje brak atm...kan niet op de site komen...net als op tig andere sites
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
pi_43834064
Ik heb altijd het idee dat Paris veel jonger was... maar ze zijn echt bijna even oud
pi_43849487
Lijkt me best leuk...een feestje waar die 2 ook zijn en veel drank en drugs
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  vrijdag 24 november 2006 @ 21:08:15 #14
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_43862902
En het feest gaat maar door.

maandag 27 november 2006 @ 00:38:32 #15
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_43918834
Nee jij bent lekker. =X
  maandag 27 november 2006 @ 00:46:49 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_43918952
Ik wist wel dat Paris een goede invloed voor haar zou zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43932420

Ze is dr kind toch niet vergeten..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  maandag 27 november 2006 @ 17:07:35 #18
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_43933413
wow nooit paris met een baby gezien! opzich wel schattig.. een keer wat anders dan die sletterige blikken
The girl that lost her mind
  maandag 27 november 2006 @ 17:08:48 #19
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_43933460
quote:
wow! echt geniaal! knap!

wat je allemaal niet kunt doen met photoshop
The girl that lost her mind
  maandag 27 november 2006 @ 17:39:06 #20
15080 static
pi_43934416

pi_43934743
Ik denk dat ze ook met elkaar viespeuken.
pi_43935005

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_43935112
Waar Paris is zijn catfights...voor Britney dus ook!
quote:
Lindsay Antagonizes Britney!!!

Filed Under: Britney Spears > Celebrity Feuds > Lindsay Lohan > Paris Hilton

Lindsay Lohan takes after her father, Michael, who is in jail!!

The troubled young actress likes to pick fights and create unnecessary drama in her life. And we kinda love that about her.

Over the weekend, Lohan was involved in a heated argument with Paris. And, it now seems that Hilton's new BFF, Britney Spears was involved in the fracas as well!

Lohan drew first blood against Britney earlier this month, when she was caught on tape taking a slight dig against Spears.

Then, this past week, Lindsay had a nasty confrontation with Paris and Britney - before Saturday night's showdown.

On Wednesday, Hilton and Spears hit Hollywood hotspot Teddy's. Lohan also made an appearance at the club that night, and as she pulled up to the venue, Lindsay made sure to crank Kevin Federline's album from her car, which was all caught by paparazzi video.

Word got back to Britney, who was said to be furious and gave Lohan the brush-off when she attempted to come and hang with her and Paris inside Teddy's.

Later in the evening, Lindsay's friends told one reporter that Lohan was singing Kevin's praises as an artist an actually said she thought he was so sexy, she wouldn't mind "hooking up with him," sometime.

The rumor got back to Britney, who could only roll her eyes at the news. "Take him," she told the table of friends. "Tell her please, seriously, take him!"

Things grew more uncomfortable for Lindsay on Saturday morning - before that evening's big fight - when she was shopping at the trendy Madison boutique in Malibu when (luck would have it) Britney and Paris come to the same shopping complex and the paparazzi all but abandon her to go snap the new best friends.

Could Lohan's actions later that night stem from jealousy? Probably.

That and she's just fucking crazy!!!

WE LOVE IT!!!!!
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  maandag 27 november 2006 @ 18:14:17 #24
15080 static
pi_43935374
quote:
Lindsay: "Paris sloeg me"

Lindsay Lohan kan er niet mee lachen. Ze beweert dat Paris Hilton haar sloeg tijdens een privéfeestje bij gemeenschappelijke vrienden. Lohan toonde de blauwe plek op haar linkerarm die ze aan het incident heeft overgehouden aan een cameraploeg die post had gevat voor haar hotel in Los Angeles.

Niet ok
"Ik zeg dit zodat jullie het kunnen registreren. Paris sloeg me zonder reden. Ik wist niet dat zij ook op dat feestje zou zijn. Ze stapte op me toe, sloeg me met haar glas en goot haar drankje over mijn hoofd. Het doet pijn en zulk gedrag vind ik niet ok", verklaarde Lohan.

Aandacht
Misschien heeft Lohans geklaag te maken met het feit dat de voorbije weken alle aandacht naar die twee andere juffen gaat, Britney en Paris. De enige aandacht die Lohan de voorbije dagen kreeg, kwam van politieagenten. Van hen kreeg ze een boete wegens overdreven snelheid.
  maandag 27 november 2006 @ 18:25:18 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43935651
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:30 schreef PeRi het volgende:
Ze ziet er niet uit . Heeft ze nou echt geen broek aan, moest ff 2x kijken voor ik die tekst er ook bij zag. .
Op een verdere foto heeft ze hem om haar hals gebonden .

Wel raar dat de reden van haar scheiding o.a. is dat Popozao Mislukkeling KFed teveel uitging en nu doet ze dat zelf ook. Arm klein grut van haar.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_43935766
Volgens mij draaien Paris, Britney en Lindsay ons een loer! hihi
quote:
That Was Fast: Brit, Paris & Lohan Back Together

Paris Hilton, Lindsay Lohan and Britney Spears aka STD’s Angels kiss and made up and created a paparazzi frenzy as they left a party early this morning. Brit showed off her tree trunk thighs and her saggy ass. Gross….seriously, she’s a mom! How many STDs do you think are in these pictures?

Brit has totally done coke off of Linday’s firecrotch.
Deze foto's zijn van vanochtend (Amerikaanse tijd)

maandag 27 november 2006 @ 18:29:47 #27
15080 static
pi_43935772
De drie musketiers.
  maandag 27 november 2006 @ 18:32:38 #28
3185 Adelante
To let it go now
pi_43935840
de crackhoer, kampsnol en barbie. lekkere combi inderdaad...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_43936017

En deze crosspost ik maar even naar Onflatteus
  maandag 27 november 2006 @ 19:10:12 #30
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43937115
Beetje jammer van Brit om met een B-celeb om te gaan . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43937152
Paris heeft wel *GAVE* laarzen aan zeg! Valt me nu pas op
pi_43938310
Wat heeft Britney opeens
Eerst vond ik het leuk voor der dat ze eindelijk leuke dingen kon en ging doen, maar elke avond is een beetje teveel van het goede...
  maandag 27 november 2006 @ 20:02:38 #33
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_43939211
LESBISCHE SCENES in de volgende video "Britney does Paris"
zo goed..?
pi_43939261
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:40 schreef superhero87 het volgende:
Wat heeft Britney opeens
Eerst vond ik het leuk voor der dat ze eindelijk leuke dingen kon en ging doen, maar elke avond is een beetje teveel van het goede...
Ik vind dit soort reacties zo grappig. Waar heb jij haar horen zeggen dat ze iedere dag uit gaat??
  maandag 27 november 2006 @ 21:37:35 #35
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_43943989
En daarbij, wat heb jij daar uberhaupt mee te maken? Alsof jij daar last van hebt dat zij elke avond uitgaat En als dat zo is moet jje misschien een hobby zoeken
pi_43944138
Moet Britney niet voor haar 2 kinderen zorgen in plaats van iedere avond/nacht op stap te gaan?
pi_43944149
Daar ben ik het wel mee eens.. maar je ziet wel te veel foto's van dr in die hele party scene.. Gewoon te veel voor iemand die twee babies thuis heeft..
  maandag 27 november 2006 @ 21:42:46 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_43944269
Britney heeft wel fikse memmen gekregen.
pi_43945657
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
Moet Britney niet voor haar 2 kinderen zorgen in plaats van iedere avond/nacht op stap te gaan?
Moet jij niet eerst grondig onderzoek plegen of ze wel iedere avond/nacht op stap gaat voor je een oordeel velt? Wat 'n onzin zeg. Als ik kids heb ben ik echt nog wel 's te vinden op 'n feestje hoor, en als ik toevallig in mijn jeugd 'n stuk of 20 hits heb gescoord waardoor mensen willen weten wat ik allemaal uitspook in mijn leven en toevallig mijn feestgedrag op foto's wordt vastgelegd zouden die van mij lekker de pot op kunnen. Alsof jij foto's te zien krijgt van de avonden dat ze op de bank met d'r kindjes zit.
pi_43945677

Hoeveelste dag in een rij is dit welniet dat ze uitgaan?
pi_43945815
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

Moet jij niet eerst grondig onderzoek plegen of ze wel iedere avond/nacht op stap gaat voor je een oordeel velt? Wat 'n onzin zeg. Als ik kids heb ben ik echt nog wel 's te vinden op 'n feestje hoor, en als ik toevallig in mijn jeugd 'n stuk of 20 hits heb gescoord waardoor mensen willen weten wat ik allemaal uitspook in mijn leven en toevallig mijn feestgedrag op foto's wordt vastgelegd zouden die van mij lekker de pot op kunnen. Alsof jij foto's te zien krijgt van de avonden dat ze op de bank met d'r kindjes zit.
Moet jij niet eerst even de foto's bekijken die in dit topic zijn gepost?
pi_43945896
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Moet jij niet eerst even de foto's bekijken die in dit topic zijn gepost?
Heb ik gedaan, en nu? Ik zie een feestende (??) moeder, is dat tegenwoordig verboden of niet gepast?
pi_43946110
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoeveelste dag in een rij is dit welniet dat ze uitgaan?
Hebben ze nou matchende shirts?
pi_43946198
Heb je dan ook de foto's gezien van Britney die avond na avond op pad is met haar nieuwe beste vriendin Paris Hilton en dusdanig bezopen is dat ik me ernstig afvraag of ze overdag wel in staat is om goed voor haar kinderen te zorgen?
Ik wil helemaal niet beweren dat ze alleen nog maar thuis mag zitten en thee mag drinken, maar als moeder zijnde heb je wel je verantwoordelijkheden. Ook al heb je 10 nanny's voor de kinderen.
  maandag 27 november 2006 @ 22:19:40 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43946290
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:13 schreef Taurus het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, en nu? Ik zie een feestende (??) moeder, is dat tegenwoordig verboden of niet gepast?
Ik denk wel dat 'gewone' mensen toch minder vaak stappen, al was het maar omdat ze zich niet elke keer een babysit kunnen veroorloven. Britney kan dit natuurlijk wel.
Maar goed, ik zie ook heel vaak foto's van Brit met haar zoontjes hoor. Elders op dit forum bijvoorbeeld, zit Paris met een van hen te spelen Als moeder ben je echt niet meteen 100% van je tijd met je koters verkleefd.
pi_43946401
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:33 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Paris is op deze foto toch best wel een mooie vrouw
pi_43946415
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je dan ook de foto's gezien van Britney die avond na avond op pad is met haar nieuwe beste vriendin Paris Hilton en dusdanig bezopen is dat ik me ernstig afvraag of ze overdag wel in staat is om goed voor haar kinderen te zorgen?
Ik wil helemaal niet beweren dat ze alleen nog maar thuis mag zitten en thee mag drinken, maar als moeder zijnde heb je wel je verantwoordelijkheden. Ook al heb je 10 nanny's voor de kinderen.
Ik vind niet dat je uit foto's kan afleiden:

- dat ze straalbezopen is
- dat ze de volgende dag zó'n kater heeft dat ze d'r kids niet kan opvoeden
- dat ze geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft
- dat haar kinderen bij oma zijn
- dat haar kinderen bij de vader zijn
- dat de kinderen later ongelukkig worden

Kortom, het zal me dus een worst wezen. En ik erger me aan mensen die zo naief (tis dat ik niet van 't woord dom hou) zijn dat ze in 't privé en story gelul mee gaan door te praten alsof Britney Spears hun buurvrouw is.
  maandag 27 november 2006 @ 22:23:18 #48
88233 Steve
Still the best.
pi_43946463
Leuk toch? Laat dat mens ook eens plezier hebben na een kuthuwelijk. Overdag is ze weer bij de kinderen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_43946610
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:22 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je uit foto's kan afleiden:

- dat ze straalbezopen is
- dat ze de volgende dag zó'n kater heeft dat ze d'r kids niet kan opvoeden
- dat ze geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft
- dat haar kinderen bij oma zijn
- dat haar kinderen bij de vader zijn
- dat de kinderen later ongelukkig worden

Kortom, het zal me dus een worst wezen. En ik erger me aan mensen die zo naief (tis dat ik niet van 't woord dom hou) zijn dat ze in 't privé en story gelul mee gaan door te praten alsof Britney Spears hun buurvrouw is.
Nou, een dronken hoofd kun je wel herkennen. En de kater kan ik er wel bij verzinnen.
En gezien de huidige relatie van Britney met de vader van haar kinderen, ben ik er ook van overtuigd dat de kinderen niet gezellig bij hun vader zijn.

Maar het zal mij ook een rotzorg zijn wat ze allemaal doet, ik verbaas me er alleen wel eens over. Ik vind dat je als ouder je verantwoordelijkheden moet nemen en uit de foto's die hier zijn gepost, meen ik af te kunnen leiden dat ze dat niet altijd even goed doet.
Gewoon een observatie en interpretatie dus.
pi_43946720
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:27 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, een dronken hoofd kun je wel herkennen. En de kater kan ik er wel bij verzinnen.
En gezien de huidige relatie van Britney met de vader van haar kinderen, ben ik er ook van overtuigd dat de kinderen niet gezellig bij hun vader zijn.

Maar het zal mij ook een rotzorg zijn wat ze allemaal doet, ik verbaas me er alleen wel eens over. Ik vind dat je als ouder je verantwoordelijkheden moet nemen en uit de foto's die hier zijn gepost, meen ik af te kunnen leiden dat ze dat niet altijd even goed doet.
Gewoon een observatie en interpretatie dus.
Ja, gebaseerd op bronnen waarvan de betrouwbaarheid ernstig te betwijfelen valt, grote kans op een verkeerde interpretatie, dus waarom zou je.
pi_43946975
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk toch? Laat dat mens ook eens plezier hebben na een kuthuwelijk. Overdag is ze weer bij de kinderen.
Ze heeft zelf voor dat huwelijk gekozen hoor.
Net als dat ze er voor kiest 4 avonden achter elkaar te zuipen met Paris Hilton. Dat kan ook makkelijk in haar situatie. Maar ik kan wel volgen dan mensen dat opvallend gedrag vinden voor een moeder van 2 kinderen.

Met in het achterhoofd dat ze d'r eerste kind wel eens heeft laten vallen en heeft autogereden met haar kind op schoot.
pi_43947110
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:35 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ze heeft zelf voor dat huwelijk gekozen hoor.
Net als dat ze er voor kiest 4 avonden achter elkaar te zuipen met Paris Hilton. Dat kan ook makkelijk in haar situatie. Maar ik kan wel volgen dan mensen dat opvallend gedrag vinden voor een moeder van 2 kinderen.

Met in het achterhoofd dat ze d'r eerste kind wel eens heeft laten vallen en heeft autogereden met haar kind op schoot.
Het is niet alleen verbazing of opmerken van opvallend gedrag, het is veroordelen. En dat is niet terecht aangezien we het moeten doen met spannende persverhaaltjes en foto's op ongelukkige momenten genomen (los van het feit dat we haar helemaal niet kennen maar whatever. Dat is inmiddels wel gewoon normaal geloof ik). Bovendien weet ik wel wat kindjes waar zo'n topic beter aan besteed zou zijn, je maakt mij niet wijs dat die kinderen van Britney te lijden hebben.
pi_43949237
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is niet alleen verbazing of opmerken van opvallend gedrag, het is veroordelen. En dat is niet terecht aangezien we het moeten doen met spannende persverhaaltjes en foto's op ongelukkige momenten genomen (los van het feit dat we haar helemaal niet kennen maar whatever. Dat is inmiddels wel gewoon normaal geloof ik). Bovendien weet ik wel wat kindjes waar zo'n topic beter aan besteed zou zijn, je maakt mij niet wijs dat die kinderen van Britney te lijden hebben.
Volgens jouw stelling mag je nergens een mening over hebben van wat je in de media ziet. Wat ik vreemd vind want je hebt het immers zelf ook. Of mag het alleen als het niet negatief is.
pi_43950723
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:27 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Volgens jouw stelling mag je nergens een mening over hebben van wat je in de media ziet. Wat ik vreemd vind want je hebt het immers zelf ook. Of mag het alleen als het niet negatief is.

Het is toch triest als je iets zegt als "ze gaat alleen maar zuipen en let niet op d'r kinderen" .. Das geen mening hoor, dat is gewoon een onterechte aanname.
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:46:03 #55
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_43951040
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Godver zoveel fotograven en niet één duidelijke foto
Idd

Maar ik vind dat sonnige hier niet zoveel moeten klagen . Van Britney komen nu eenmaal alleen foto's in beschonken toestand naar buiten, de foto's waarop ze gezellig met d'r kiddies aan het spelen is brengen nu eenmaal minder geld op en komen dus ook niet zo snel online . Daarnaast moet je niet vergeten dat ze nog jong is en dus van uitgaan houd (ze is jonger dan ik iig en ik zou ook het liefste elke dag uitgaan ) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_43951261
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is toch triest als je iets zegt als "ze gaat alleen maar zuipen en let niet op d'r kinderen" .. Das geen mening hoor, dat is gewoon een onterechte aanname.
Hoe weet je dat het onterecht is dan?
Ik vind de gedachte niet zo gek hoor, ik ken weinig moeders die 3 of 4 keer per week gaan zuipen met vriendinnen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 07:12:24 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_43952479
Gezeur over d'r kinderen. Alsof Britney geen geld heeft voor een nanny die beter is dan al onze moeders bij elkaar .
pi_43952564
Dat leven van die mensen
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_43952596
Is Britney een tienermoeder?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 28 november 2006 @ 07:44:29 #60
15080 static
pi_43952604
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:05 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]
ik ken weinig moeders die 3 of 4 keer per week gaan zuipen met vriendinnen.
Ja, en?
pi_43953157
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 07:12 schreef speknek het volgende:
Gezeur over d'r kinderen. Alsof Britney geen geld heeft voor een nanny die beter is dan al onze moeders bij elkaar .
Inderdaad. Als je zo veel geld hebt, hoef je je kinderen niet op te voeden. Dat laat je anderen voor je doen.
pi_43953605
zit je net lekker te ontbijten... zie je zo'n foto op People

Het is nu nog maar wachten op de foto waarop ze alledrie tegelijk d'r muts laten zien aan de fotograaf...
Kleur buiten de lijntjes.
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:40:28 #63
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_43953899
damn...
lijken toch wel echt hoor...

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:46:24 #64
8369 speknek
Another day another slay
pi_43954005
Nice. Als ze fake zijn, hebben ze in ieder geval nog wel de moeite genomen om die keizersnee erin te verwerken.
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:58:38 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43954254
Classy....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_43954303
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:40 schreef Patch het volgende:
damn...
Die lijken idd echt.
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:04:00 #67
162484 Dr.Punnani
make your pussy say YEAH!
pi_43954364
* Dr.Punnani Dr.Punnani says hell yeah!

Als die geshopt zijn is dat erg goed gedaan. Dus ik ga er gemakshalve even vanuit dat dit niet het geval is. Nice snatch, Britney!
pi_43954451
Wat is nu de lol van in je blote kut uitgaan?
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:09:44 #69
162484 Dr.Punnani
make your pussy say YEAH!
pi_43954483
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is nu de lol van in je blote kut uitgaan?
Easy access? Spanning? Lekker tochtje langs je clit? Weet ik veel, dames: reageer!
pi_43954498
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:09 schreef Dr.Punnani het volgende:

[..]

Easy access? Spanning? Lekker tochtje langs je clit? Weet ik veel, dames: reageer!
Zal wel gratis publiciteit zijn.
pi_43962398
damn, ik vind het er maar een beetje schurftig uitzien
pi_43964639
Dat je ook geen ondergoed aanhebt als je in zo'n auto entree maakt.
pi_43964776
Wat voor auto heeft Paris eigenlijk?
Een McLaren-Mercedes SLR?
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:40:39 #74
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_43965114
zou die zure sloot de lederen bekleding van die auto niet aantasten
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:41:29 #75
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_43965144
anywho, dat ze nou maar met z'n tweeën een homevideo maken, hebben we dat ook weer gehad..
Monkey on the car
pi_43966020
Sjezus, als je weet dat je geen ondergoed aanhebt, dan stap je toch niet op zo'n manier de auto uit?!
Had Britney toch iets hoger ingeschat, beetje cheap dit (als het tenminste niet gesoept is).
Op zo'n manier wíl ze gewoon dat de halve wereld haar recht in haar doos kijkt.

En hoe slonziger zij erbij loopt, hoe beter Paris eruit gaat zien.
Misschien hebben ze dit wel afgesproken, Britney van haar brave image af, Paris van haar slutty image af.
pi_43966126
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:30 schreef Rory78 het volgende:
Wat voor auto heeft Paris eigenlijk?
Een McLaren-Mercedes SLR?
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:31:14 #78
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_43966798
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef Dana85 het volgende:
Sjezus, als je weet dat je geen ondergoed aanhebt, dan stap je toch niet op zo'n manier de auto uit?!
Had Britney toch iets hoger ingeschat, beetje cheap dit (als het tenminste niet gesoept is).
Op zo'n manier wíl ze gewoon dat de halve wereld haar recht in haar doos kijkt.

En hoe slonziger zij erbij loopt, hoe beter Paris eruit gaat zien.
Misschien hebben ze dit wel afgesproken, Britney van haar brave image af, Paris van haar slutty image af.
Tuurlijk wil ze dat iedereen dit ziet, pretty obvious... Beetje goedkoop om op deze manier terug in de picture te willen komen..
pi_43967168
Kunnen we die 2 blondjes niet opsluiten voor eigen veiligheid en om ons van hun avonturen te verlossen?
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:18:49 #80
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_43968286
tvp
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_43968559
vreemde foto's, vooral deze

op de een of andere manier klopt er iets niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:33:47 #82
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_43968717
het hart van de fotograaf?
Monkey on the car
pi_43968737
Echt hoe krijg je het voor elkaar om zo ontzettend hoog je "jurkje" op te trekken voor de paparazzi zeg! Het is gewoon onsmakelijk om te zien, wat een vadsige benen zeg...
pi_43969033
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
!
pi_43969246
Die meiden hebben gelijk, lekker gek doen en lol maken, zouden meer mensen moeten doen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_43969267
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:

nu ja, dát en dat mevrouws gleuf scheef lijkt te trekken
door dat dijbeen rechts (haar linkerdijbeen dus) zou er minder gleuf te zien moeten zijn, maar op de een of ander manier is dat niet zo, het gleufdom trekt enkel scheef.

ik zou het moeten testen eigenlijk of dat normaal is in die houding
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:54:52 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_43969363
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:52 schreef milagro het volgende:

door dat dijbeen rechts (haar linkerdijbeen dus) zou er minder gleuf te zien moeten zijn, maar op de een of ander manier is dat niet zo, het gleufdom trekt enkel scheef.

Test even empirisch of het een vervalsing is of niet.

En vergeet het onderzoeksrapport met ondersteunend feitenmateriaal niet te posten. .
pi_43969822
quote:

[..]

volgens mij klopt het wel hoor, heb helaas mijn vriendin niet bij de hand om het even uit te proberen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:07:49 #89
81894 godigita
Trollercoaster
pi_43969855
Tja... moet je maar gewoon een onderbroek aandoen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:08:58 #90
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_43969902
En dan krijg je dit

pi_43969926
Schurftalert
VEELVOUDIG GEBRUIK VAN CAPS MAAKT VAN EEN MENING EEN FEIT.
pi_43970017
quote:
Je moet over 5 minuten weer eens kijken. Ik had net hetzelfde, maar nu ik opnieuw kijk zie ik dat het vooral het linkerbeen is wat er raar op staat. En nee, ik kan het niet testen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_43970317
Wat kunnen mensen zich druk maken hé, laat die hoer lekker die gore kut van haar showen, iedereen weet dat ze ranzig is dus boeie.
pi_43970572
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef ViezeFreddy het volgende:
Wat kunnen mensen zich druk maken hé, laat die hoer lekker die gore kut van haar showen, iedereen weet dat ze ranzig is dus boeie.
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:31:15 #95
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_43970698
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef ViezeFreddy het volgende:
woord omhoog neger
Monkey on the car
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:31:53 #96
3767 Herald
Come get some
pi_43970722
die combinatie van groen jurkje en netkousen komt me bekend voor
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:39 schreef static het volgende:
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_43973224
Even off-topic; wat heeft die Lil'Kim een gigantisch lelijk botox-hoofd gekregen. Echt te erg.
En slaat botox geel uit ofzo? Wat een kleur hoofd heeft ze ook...
pi_43973260
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:47 schreef Dana85 het volgende:
Even off-topic; wat heeft die Lil'Kim een gigantisch lelijk botox-hoofd gekregen. Echt te erg.
En slaat botox geel uit ofzo? Wat een kleur hoofd heeft ze ook...
Dat mens is echt helemaal verbouwd, is niet alleen botox maar ook lipimplantaten, facelift, eyebrowlift, echt te erg en die kleur zal wel een foute foundation zijn ofzo
pi_43977294
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:31 schreef Herald het volgende:
die combinatie van groen jurkje en netkousen komt me bekend voor
[..]

[afbeelding]
Ten misnten ziet Christina wel sjiek uit als hoer, maar Britney, helemaal niet

Wat een slet zeg!!!
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_43977565
Ja, dan ben je echt meteen een slet
pi_43977740
ondertussen zitten we met zijn allen hier wel tussen de benen van die slet te gluren
pi_43977832
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef milagro het volgende:
ondertussen zitten we met zijn allen hier wel tussen de benen van die slet te gluren
Precies, eigenlijk zijn wij de grootste sletten

Deze foto is nog wel mooi, Paris behoedt Britney voor nog meer foute foto's:

En Brit kijkt zo van "Oh ja, oeps..."
pi_43977881
heerlijke slakkensporen op het leer
pi_43978752
Wat een achterlijk wijf zeg. Wil ze nu die kneuzen vriend van haar laten zien dat ze kan feesten? Wellicht is ze vergeten dat als zij zelf vergaande glorie is, die kinderen in de pubertijd nog wel gefucked worden met die foto's. Vies wijf, met een hele gare muts. bah!
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_43979176
Vreemde combinatie die 2. Britney kijkt vol bewondering naar Paris op en Paris lijkt haast moederlijk beschermend
  woensdag 29 november 2006 @ 00:08:49 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43979616
Ik heb ook een leuke

Als je een assistent nodig hebt om je bril recht te zetten, hoe zat ben je dan?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_43979676
rijk zat iig
  woensdag 29 november 2006 @ 00:18:49 #108
15080 static
pi_43979798
Er lopen nu tig topics doorelkaar.
pi_43979900
En mensen nog altijd aandacht aan haar besteden
Iedereen moet haar gewoon geen aandacht meer geven, pas dan kan je lachen!
pi_43980002
Britney heeft altijd zo'n lelijke nek..brrr...

En perezhilton.com die eerst met haar wegliep heeft nu vollop de aanval geopend.

Lindsay (het verdwaalde meisje) en Paris zijn nu niet echt goede rolemodels...oh well.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_43980272
De zuiplap is niet op komen dagen in Miami vandaag. De producers waren er niet zo blij mee.

Als ik zo naar de kroeg moest zou ik liever thuisblijven.

[ Bericht 25% gewijzigd door Cracka-ass op 29-11-2006 01:58:46 ]
pi_43982854
Wat een vieze wijven allemaal zeg. Bah.
  woensdag 29 november 2006 @ 08:47:35 #113
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_43983237
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Precies, eigenlijk zijn wij de grootste sletten

Deze foto is nog wel mooi, Paris behoedt Britney voor nog meer foute foto's:

[afbeelding]

En Brit kijkt zo van "Oh ja, oeps..."
Oh jee, Paris Hilton vindt dat het iets smaakvoller kan.... ik vrees dat de dag des oordeels er zit aan te komen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 29 november 2006 @ 08:51:48 #114
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43983296
quote:
Ik mis je punt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_43983386
en tóch vind ik het zieliger voor die kindjes Je zal maar zo'n vader en moeder hebben
pi_43983405
Pfff, dat filmpje dat ze die club in wil met al die fotografen! Echt erg zeg. Dan zou ik liever thuisblijven!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_43983411
Ik snap eigenlijk überhaupt niet waarom ze geen ondergoed aantrekken, Paris ook al zo vaak niet. .
Whatever I want.
pi_43988061
quote:
Nee hoor, ik kom nooit in SHO.
I intend to live forever, or die trying.
  woensdag 29 november 2006 @ 12:38:20 #119
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43988141
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:34 schreef dwerg het volgende:

Nee hoor, ik kom nooit in SHO.
Euh ...
pi_43988263
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:51 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik mis je punt.
oh sorry

herstel : ondertussen zitten we met zijn allen hier wel tussen de benen van die slet te gluren .
  woensdag 29 november 2006 @ 12:43:38 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_43988291
.

Nu nog een punt achter je usericon.
pi_43988332
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:43 schreef speknek het volgende:
.

Nu nog een punt achter je usericon.
wrom
ben je 'm zat
  woensdag 29 november 2006 @ 14:11:31 #123
3767 Herald
Come get some
pi_43990766
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:01 schreef PeRi het volgende:
Ik snap eigenlijk überhaupt niet waarom ze geen ondergoed aantrekken, Paris ook al zo vaak niet. .
er zullen vast ook mensen die niet snappen waarom sommige meisjes zo nodig hun kut moeten posten in jouw forum
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_43990961
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Herald het volgende:

[..]

er zullen vast ook mensen die niet snappen waarom sommige meisjes zo nodig hun kut moeten posten in jouw forum
2 kids, flamoesfoto's - britney is dus eigenlijk de mirage van hollywood
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 29 november 2006 @ 14:23:25 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43991213
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

2 kids, flamoesfoto's - britney is dus eigenlijk de mirage van hollywood
Ohoh
pi_43991370
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:01 schreef PeRi het volgende:
we roepen Knorretje even voor de uitleg
  woensdag 29 november 2006 @ 14:58:19 #127
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43992301
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Herald het volgende:

[..]

Omdat Fokkers zoals jij ernaar kijken .
pi_43992913

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 29 november 2006 @ 15:22:28 #129
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43992956
dat zijn toch al oude foto's? van toen Britney nog lovey-dovey met Kevin was?
pi_43993019
Ja maar t laat maar weer zien waar haar prioriteiten liggen....
pi_43993228
wat heeft ze nou in haar hand? ja een baby, maar die andere dus

een glas
  woensdag 29 november 2006 @ 15:33:31 #132
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43993291
Ja. met een doorzichtig drankje. waarschijnlijk water, maar wodka spreekt meer tot de verbeelding. hier heeft ze maanden geleden al voor onder vuur gelegen.
pi_43993383
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar t laat maar weer zien waar haar prioriteiten liggen....
nou zeg, ze struikelt, dat komt niet omdat ze dat glas vasthoudt, hoor.

ik ben ook eens van de trap gelazerd met mijn zoontje op de arm, shit happens.
  woensdag 29 november 2006 @ 19:48:32 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44001782
Ja dat vind ik nu ook weer overtrokken, iedereen kan struikelen hoor, dat doet ze niet expres.
Echter, expres een slipje aan doen zou dan wel weer moeten, dit getuigd niet echt van beschaving
pi_44001882

pi_44002000
wat erg eigenlijk, kind hebben en gewoon keihard parties aflopen en zuipen tot je een ons weegt... hoezo verantwoordelijkheid enzo... zelfde voor kevin, gewoon een ander mokkel neuqen ondanks kind en pas getrouwd. Hallo Beschaving.
pi_44002247
Smerige fotos
  woensdag 29 november 2006 @ 20:01:32 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_44002285
Op perezhilton.com staan weer nieuwe naaktfoto's.. Maar deze lijken me wel een beetje geshopt.
  woensdag 29 november 2006 @ 20:07:41 #139
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_44002487
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef PabloLopez het volgende:
wat erg eigenlijk, kind hebben en gewoon keihard parties aflopen en zuipen tot je een ons weegt... hoezo verantwoordelijkheid enzo... zelfde voor kevin, gewoon een ander mokkel neuqen ondanks kind en pas getrouwd. Hallo Beschaving.
Waarom? Moet je als je een kind hebt maar meteen achter de geraniums gaan zitten?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_44002526
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:01 schreef speknek het volgende:
Op perezhilton.com staan weer nieuwe naaktfoto's.. Maar deze lijken me wel een beetje geshopt.
ik zie gewoon een roze kanten slipje of zo, het zou naakt kunnen zijn (geshopt of niet), maar dus net zo goed lichtroze ondergoed.
pi_44012291
ok, maar nu wat interessanters, wa's da voor een auto?
  donderdag 30 november 2006 @ 01:36:07 #142
15080 static
pi_44012517
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:18 schreef Godslasteraar het volgende:
ok, maar nu wat interessanters, wa's da voor een auto?
McLaren Mercedes. Kost maar 600.000 euro.
pi_44012659
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:36 schreef static het volgende:

[..]

McLaren Mercedes. Kost maar 600.000 euro.
wat een mutsen, geeneens een Bugatti Veyron
pi_44012673
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:46 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

wat een mutsen, geeneens een Bugatti Veyron
Het zal me niks verbazen als Paris die SLR dan ook aangeboden heeft gekregen.
pi_44012681
quote:
wij? jij mischien ..

ik ben 2 meter van m'n beeldscherm gaan zitten. Er zijn grenzen, je weet nooit wat je zomaar kunt oplopen.
pi_44017952
Het zit nu al in de lucht....
pi_44018511
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ook een leuke
[afbeelding]
Als je een assistent nodig hebt om je bril recht te zetten, hoe zat ben je dan?
Ai ai ai... zoveel centen... zo beroemd en dan je zo in het openbaar vertonen
  donderdag 30 november 2006 @ 12:59:01 #148
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_44020907
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Ai ai ai... zoveel centen... zo beroemd en dan je zo in het openbaar vertonen
Te vroeg te veel centen, dat houd je jaren in bedwang - met of zonder zaakwaarnemer - er komt een moment dat het toch ietwat verkeerd gaat.

Kijk naar Beyoncé, die zul je zulke fratsen niet zien uithalen. Zij heeft dan ook al vanaf haar 6e levensjaar gestreden om een plek binnen de zangwereld. Tenslotte is zij ook nu 25, verdient ontzettend veel geld - ik vermoed dat zij niet tot zulks niveau zal afdalen.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  donderdag 30 november 2006 @ 13:14:41 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44021338
Heeft Prutney ook trouwens geen stylist die zegt dat ze eens wat betere haarextensions moet halen? Ze zien er verschrikkelijk slecht verzorgd uit en je ziet ze heel goed zitten.
  donderdag 30 november 2006 @ 13:19:07 #150
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_44021478

nee ik denk t ook niet
  donderdag 30 november 2006 @ 13:29:26 #151
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_44021809
quote:
Dear Britney,
Wherever you are tonight, please wear panties!
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_44025243
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:59 schreef CrazyTaxi het volgende:

[..]

Te vroeg te veel centen, dat houd je jaren in bedwang - met of zonder zaakwaarnemer - er komt een moment dat het toch ietwat verkeerd gaat.

Kijk naar Beyoncé, die zul je zulke fratsen niet zien uithalen. Zij heeft dan ook al vanaf haar 6e levensjaar gestreden om een plek binnen de zangwereld. Tenslotte is zij ook nu 25, verdient ontzettend veel geld - ik vermoed dat zij niet tot zulks niveau zal afdalen.

donderdag 30 november 2006 @ 17:40:19 #153
15080 static
pi_44029268
quote:
Britney Spears had buikwandcorrectie.

Britney Spears kreeg een buikwandcorrectie na de geboorte van haar tweede kind. Dat onthult haar eerste echtgenoot Jason Alexander donderdag in het Britse dagblad The Sun.

In september kwam Jayden James met een keizersnede ter wereld. "Ze heeft het geld voor chirurgie en voedingsdeskundigen en daardoor heeft ze weer een mooi lichaam", zegt Jason, die blij is dat de 24-jarige zangeres gaat scheiden van rapper Kevin Federline. "Hij leek altijd zo negatief."

De breuk met Kevin is volgens de 25-jarige Jason gedeeltelijk een zakelijke beslissing. "Hij remde haar carrière af. Ze weet dat ze van hem af moest. Ze is twee jaar buiten de schijnwerpers geweest en dit gaat om veel geld."

Hilton en Lohan

Britney is bezig met het opnemen van een nieuw album. De zangeres, die in gezelschap van Kevin gewicht verzamelde en verslonsde, ziet er weer oogverblindend uit. Haar reputatie heeft echter schade opgelopen door aan één stuk door te feesten met Paris Hilton en Lindsay Lohan. Toen Britney onlangs uitging met Paris, stapte ze zonder ondergoed uit een auto, wat resulteerde in schokkende foto's op internet.

Volgens Federline, die met Britney is verwikkeld in een strijd om de voogdij over hun twee kinderen, is de blondine biseksueel. Inderdaad viel ze op andere meisjes, zegt Jason. "Alle mooie meisjes houden op de een of andere manier van andere meisjes. Inderdaad vond ze andere meisjes aantrekkelijk, maar we deden er nooit iets mee."

De zangeres trouwde begin januari 2004 met schoolvriendje Jason, maar ontbond het huwelijk na 55 uur.
pi_44034965
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef PabloLopez het volgende:
Voor de mensen die steeds reageren met 'ja maar hoe weet je dat ze elke dag feest?'; laatste nieuws: Britney is ingestort na 7 avonden achter elkaar feesten...
Vraag me af of iemand al bedacht heeft dat het misschien komt doordat d'r huwelijk net op de klippen is gelopen? Misschien heeft ze het er wel heel moeilijk mee... Ik bedoel, niet om in cliché's te spreken, maar ze is ook maar een mens, en pas (bijna) 25...
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 december 2006 @ 15:15:27 #155
22592 crew  Ole
pi_44056805
quote:
28-11-2006 15:04:57
Britney draait door!
Weet Britney eigenlijk hoe het met Jayden James is, haar tien weken oude baby? Of haar éénjarige zoon Sean Preston? De jonge moeder lijkt aardig de weg kwijt te zijn en heeft zich gestort in een twee weken durende wilde kroegentocht door Las Vegas en Los Angeles. Samen met compaan Paris Hilton maakt ze het nachtleven onveilig. En wie drinkt, doet soms rare dingen. Er zijn in ieder geval twee mannen met wie de net gescheiden Britney spannende dingen heeft gedaan, zo onthulde News of the World vandaag. De eerste is acteur Mario Lopez uit de serie Saved by the Bell, de ander zou Larry Rudolph zijn, haar ex-manager. De voormalig tienerster is dan ook een makkelijk doelwit. De jonge moeder lijkt snel iemand nodig te hebben die haar weer op het rechte pad trekt. Amerikaanse media speculeren al op toezicht door de kinderbescherming. Voor haar huwelijk maakte Britney ook al diverse missstappen in het nachtleven. Zo gaat er een verhaal dat ze bij een bezoek aan Amsterdam dronken van een trap in een nachtclub in Amsterdam viel en pas in een ziekenhuis bij bewustzijn kwam.

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:44:27 #156
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_44059281
misschien hebben paris (en lohan) gehoord dat ze vrouwen ook wel leuk vind....
Ik hoop voor haar dat ze gauw uitgefeest is anders loopt ze de kans om d'r kinderen kwijt te raken..
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:52:24 #157
15080 static
pi_44059514
quote:
'Britney wanhopig om aandacht'

Britney Spears doet er alles aan om zichzelf weer op de kaart te zetten. Zelfs de 'ongelukjes' van de afgelopen weken, waarbij paparazzi haar sliploos vastlegden toen ze uit de auto stapte, zijn niet meer dan publiciteitstunts.

Dat beweren meerdere Amerikaanse media-experts.

In de drie weken na haar veelbesproken scheiding van Kevin Federline (28) staat Spears non-stop in de belangstelling. "Ze krijgt het voor elkaar dat we het weer over haar hebben", verklaarde een redacteur van Amerikaans tijdschrift Us Weekly tegenover persbureau Reuters. "Ze heeft er een beroep van gemaakt ons te choqueren."

Clubcircuit

De compromitterende foto's, die weinig aan de fantasie overlaten, staan niet op zichzelf. De moeder van twee, die komende zaterdag 25 wordt, maakt de laatste tijd vrijwel dagelijks het clubcircuit onveilig met haar nieuwe stapmaatje Paris Hilton. Us Weekly beschreef de capriolen van het opvallende duo als 'Girls gone wild!'

Ondergoed

Met haar afkeer van ondergoed volgt Spears het voorbeeld van andere Amerikaanse beroemdheden als zangeres Pink en actrice Lindsay Lohan. De 20-jarige Lohan, onder andere bekend van de film 'Mean girls', is in de afgelopen twee maanden maar liefst vier keer zonder ondergoed op de foto gezet. Geen toeval, volgens de Amerikaanse showbizz-blogger Perez Hilton. "Vier keer, dat is geen ongelukje. Dat is opzet."
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:46:23 #158
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_44068599
quote:
damn...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is niet de eerste celebrity waar ik dergelijke shots van zie. Ben ik nou echt de enige vrouw die wél ondergoed aantrekt onder een kort rokje of jurkje?
Smell the flowers while you can....
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:52:59 #159
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_44068768
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:46 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Dit is niet de eerste celebrity waar ik dergelijke shots van zie. Ben ik nou echt de enige vrouw die wél ondergoed aantrekt onder een kort rokje of jurkje?
Jij bent dan ook geen celebrity
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:02:30 #160
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_44069027
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:52 schreef CrazyTaxi het volgende:

[..]

Jij bent dan ook geen celebrity
Zou dat het zijn?
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:05:35 #161
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_44069114
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:02 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Zou dat het zijn?

Nou je hebt wel gelijk, vind het eigenlijk ordinair als een dame niets draagt onder haar jurkje (maar ik ben wellicht één van de weinige)
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:18:17 #162
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_44069478
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef CrazyTaxi het volgende:

[..]

Nou je hebt wel gelijk, vind het eigenlijk ordinair als een dame niets draagt onder haar jurkje (maar ik ben wellicht één van de weinige)
Behoorlijk ordinair, ik vind dat ook totaal niet sexy. Als het nou nog een lange jurk of rok was, ala .....
pi_44076436
zonder slip zit toch niet lekker???
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:12:38 #164
22457 Patch
pi_44077398
denk niet dat het een publiciteitsstunt is... dan had ze toch gewoon zichzelf aangeboden aan PlayBoy, had ze er nog geld voor gekregen ook...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:40:06 #165
124789 superhero87
Playin my game
pi_44077974
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:12 schreef Patch het volgende:
denk niet dat het een publiciteitsstunt is... dan had ze toch gewoon zichzelf aangeboden aan PlayBoy, had ze er nog geld voor gekregen ook...
Britney heeft genoeg geld, ze geilt gewoon op aandacht, thats it
pi_44078428
Volgens mij heeft ze gewoon echt geen smaak. Ook als je ziet wat voor kleding ze aanheeft (zowel tijdens uitgaan als in vrije tijd).

Beetje trailer trash -achtig.
pi_44080873
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:12 schreef Patch het volgende:
Denk het wel. Ze spreid haar benen nota... bene

En je ziet het tegenwoordig om de week. Een of andere B celebrity die haar slipje thuis laat en *hihihihi oeps!* parduis met haar blote spleet op de plaat komt.

Paris en haar vriendinnetjes zijn goedkope hoeren. Hoe mensen daar nog overheen durven te gaan, het is mij een raadsel.
pi_44082504
Jamie Kennedy heeft dr slipje gevonden hoor!
  zaterdag 2 december 2006 @ 17:31:31 #169
22457 Patch
pi_44082861
Ik heb Jamie Kennedy altijd al goed gevonden, behalve dan in The Mask 2....
pi_44094048
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:30 schreef Ticootje het volgende:
zonder slip zit toch niet lekker???
Wrom niet..? Zit waarschijnlijk heerlijk, alleen laten de meeste vrouwen zich weerhouden door schaamte en sociale gedragscodes. Terecht, daar niet van. Maar Britney is duidelijk op oorlogspad: nieuw plaatje is in de maak, de kassa moet weer gaan rinkelen. En als moeder van 2 zuigelingen heeft ze niet het juiste imago. Dus laat ze haar slipje even thuis
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_44094353
Her vasjin looks like sleeve of wizard
pi_44102138
Geen nieuwe plaatjes? Ze zijn toch zeker wel gaan stappen dit weekend?
pi_44111535
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens mij heeft ze gewoon echt geen smaak. Ook als je ziet wat voor kleding ze aanheeft (zowel tijdens uitgaan als in vrije tijd).

Beetje trailer trash -achtig.
Ze komt ook uit een trailer trash familie.
  zondag 3 december 2006 @ 20:22:34 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44112577

Lohan is out of the picture!

Britney and Paris are together again.

Spywitnesses tell us that the pair were spotted at West Hollywood club Area on Thursday night "giggling and holding hands."

The pair were seated at a booth together causing quite a stir.

"Paris and Britney had their arms around each other," says a clubgoer. "They were laughing and dancing. They even stood up and danced to Justin Timberlake's SexyBack."

Hilton left the club early with on-again boyfriend Stavros Niarchos while Britney stayed behind partying with her gays, who made sure her puss puss was covered.

And everything is right with the world again.

P.S. Britney finally got some new (much better) hair extensions!!!!!

zondag 3 december 2006 @ 21:04:58 #175
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_44113957
quote:
while Britney stayed behind partying with her gays, who made sure her puss puss was covered.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  maandag 4 december 2006 @ 05:56:02 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44123139

Dear Diary,

So, I totally have a new friend to tell you about today! It didn't really work out with Nicole when she was blonde (and between you and me, Diary, she is even less fun with the brown hair -- I mean, what's the point of having dark hair if you aren't hiding weed underneath it?), and, like, oh my GOD, dude, Kimberly Stewart was really NEEDY. She called me ten times a day until I made her cry that last time, and I SWEAR I caught her rooting through my bathroom trashcan, picking out my old extensions and taping them to a hair clip. Which, EW -- it looked EXACTLY like a hair clip from a drugstore, and not the FUN kind of drugstore, so GROSS.

Anyway, so I found this new blonde person now and I think it's going to work out because even though she kind of already worships me, she attracts WAY better photographers than Kimberly did. And, she's going through a totally rough time right now because she's getting a divorce, so she wants to party and dress up and stuff and get really dirty and freaky, which is my FAVORITE THING EVER to do. Like, this one time, I put on my favorite red party dress of that week, and she got out this old thing she used to wear when she and her husband played that weird Ice Dancing game where they were at the porn Olympics, and we decided to go out and party. And it was, like, TOTAL sisterhood, you know? And it was SO SWEET because we were really cold, and she remembered that her ex-husband had a bunch of old pieces of panty-hose in his drawer from the olden days when he would stick his head in them and then throw over a 7-11 (she used that word -- "throw over" -- I don't really know what that word means but it is so Law & Order I can't even STAND IT and I think I'm so good now at saying the word that I should probably order up a part on one of the episodes, right? Do you think they deliver?). But anyway, so we had these pieces of panty-hose but there were only two, so we each wore one -- me on my right leg, and her on her left leg, which I swore was her right leg, but she kept telling me it was her left and that she would know what her own left leg looks like since she was BORN with it, DUH, and you know what? I don't know what her left leg looks like, and maybe it looks like it's on the right -- there ARE people who are born that way, I'm pretty sure, and if she's one of them, then maybe we should start some sort of charitable manicure program that benefits the Righty Left Children or whatever. It's a good idea.

Anyway, it was soooo fun -- she's like the sister I never had! Sometimes we sit up all night and drink vodka from baby bottles and talk about boys and divorces and our music careers -- apparently, she had some albums and shit, but I don't REMEMBER Pamela Anderson having a record or anything, do you? But she got all mad and screamed that she did too have more hit songs than I did, and she didn't seem to like it when I called her out and said I'd never heard of any of her songs and that she would need to PROVE it. In fact, she ALSO didn't really like it that much when I called her Pamela, but dude, I KNOW Pamela Anderson when I see her -- like, those things are KIND OF hard to MISS, you know? They're bigger than Nicky's head! So anyway I told Pamela to shut up and finish her Zima and she kind of got upset again but then once she was done chugging it and then shotgunning her Bud Light (she said her mom calls it a Trailer Martini -- how kicky and retro! Also, does Pamela Anderson HAVE a mom? Wicked!) and then everything was fine again.

Can't wait to see sister Pammy tomorrow! We're gonna get tattoos that say P&P Music Factory (even if she IS lying about having all those albums) and it's going to RULE. I talked her into it after the third bottle of Jagermeister. She said it would be even better because Kevin would hate it ("Kevin" is how you say "Kid Rock" in Michigan speak -- they are so funny up there!). Whee! Paris and Pammy!

Sloppy kisses,

P
  maandag 4 december 2006 @ 06:11:18 #177
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_44123154
Holy shit, dit topic was me nog niet eerder opgevallen....
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 4 december 2006 @ 16:44:44 #178
15080 static
pi_44136489
quote:
Britney viert verjaardag met Paris.

Britney Spears heeft haar vijfentwintig verjaardagskaarsjes uitgeblazen met Paris Hilton. Dat vertelt de woordvoerder van de zangeres aan de Amerikaanse krant USA Today. De blonde hotelerfgename feliciteerde Britney in de hippe uitgaansgelegenheid Hyde Lounge in Los Angeles.

De 25-jarige popdiva begon haar verjaardagsfeestje in de dierentuin van Los Angeles, waar zij met haar zoontje Sean Preston aapjes ging kijken. Britney verruilde haar moederrol 's avonds voor de rol van feestvarken. Ze dineerde met een select groepje in een restaurant in Beverly Hills. Na het eten vertrok het gezelschap naar de lounge, waar Paris zich bij hen voegde.

Nachtleven

Haar verjaardag was niet het eerste feestje dat Britney de afgelopen week met Paris vierde. De vriendinnen worden regelmatig samen gespot in het nachtleven. Hilton lijkt een slechte invloed op de vrijgezelle moeder van twee kinderen te hebben. Spears is de afgelopen weken meerdere keren sliploos op de foto gezet.

Britney kondigde drie weken geleden haar scheiding aan van de 28-jarige danser en rapper Kevin Federline.
pi_44233519
quote:
It’s been so long since I’ve been out on the town with friends. It’s also been 2 years since I’ve even celebrated my birthday. Every move I make at this point has been magnified more than I expected, and I probably did take my new found freedom a bit too far. Anyway, thank God for Victoria Secrets’ new underwear line! I look forward to a new year, new music and a new me.

I’m just getting started… Happy Holidays everyone!

Britney
http://britneyspears.com/
pi_44250404

pi_44250526
pi_44250717

Heeft ze een tattoo op dr tiet?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44250749
Dat is denk haar jurk, die laat een beetje los.
pi_44253255
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Wat heeft Britney met haar jurk gedaan? Eerst heeft die vent dat t-shirt nog aan, maar daarna Britney .
pi_44253643
Nog een feestende Britney:

pi_44254561
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef Nuna het volgende:

[..]

Wat heeft Britney met haar jurk gedaan? Eerst heeft die vent dat t-shirt + broek nog aan, maar daarna Britney .
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:14:40 #187
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44254640
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:12 schreef Radegast het volgende:

[..]
Nu zie ik dat er inderdaad ook nog een jeansswitch heeft plaatsgevonden. welke travo loopt nu in Britt's jurk???
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:10:33 #188
15080 static
pi_44278814
quote:
Britney verontschuldigt zich voor wangedrag.

Iedereen viel over Britney Spears heen toen ze meer naakt dan gekleed werd gefotografeerd met feestvriendin Paris Hilton. De 25-jarige moeder van twee zoontjes, die op dit moment aan het scheiden is van Kevin Federline, lijkt nu tot bezinning te zijn gekomen. Ze biedt haar excuses aan voor haar buitensporige gedrag.

Bijna dagelijks haalde Britney sinds de aankondiging van haar scheiding de pers. Dronken, zonder ondergoed en met nagenoeg blote borsten werd Brit op de kiek gezet.

Fans reageerden furieus. "Zoiets doet een moeder toch niet? Bedenk dat je kinderen je nodig hebben!" spraken zij hun idool vermanend toe.

Britney biedt hiervoor haar excuus aan. "Ik heb mijn vrijheid misschien te enthousiast gevierd." De popster kan niet wachten met een schone lei te beginnen. "Ik heb zin in het nieuwe jaar met nieuwe muziek en een nieuwe Britney. Ik ben nog maar net begonnen..."
  zondag 10 december 2006 @ 12:25:56 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44297862
Waarschijnlijk gewoon het gevolg van het advies van haar media-adviseurs of hoe heten die lui..om de schade te beperken.
pi_44302600
Ik wed dat Paris en Britney binnen een paar maanden knallende ruzie hebben..
  zondag 10 december 2006 @ 23:24:23 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44315989
plaatjes doen t nie
pi_44316034
Wow Britney heeft nu echt huge big boobs. Alles is beter dan Kevin Federline. Wat een combi, ben gek op beide dames.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  maandag 11 december 2006 @ 17:33:20 #193
15080 static
pi_44331312
Crosspost.

woensdag 13 december 2006 @ 16:57:09 #194
15080 static
pi_44397132
quote:
Paris Hilton verdedigt Britney.

Paris Hilton heeft het opgenomen voor haar nieuwe vriendin Britney Spears. Spears krijgt sinds haar scheiding met rapper Kevin Federline veel kritiek over zich heen. Zo zou haar wilde feestgedrag van invloed zijn op haar moederschap.

De 25-jarige Hilton zegt op haar MySpace-pagina dat haar vriendin zielsveel van haar kinderen houdt. "Britney voelt zich vreselijk rot over alle lelijke dingen die de media over haar schrijven", aldus de blonde hotelerfgename. "Britney gaat na het stappen altijd direct naar haar kinderen. Het feesten heeft geen invloed op haar moederschap", aldus Hilton.

Volgens Hilton moeten de mensen die Spears bekritiseerd hebben zich schamen. "Britney is nog jong", zo schrijft Hilton. "Als ze uit wil gaan en lol wil hebben, laat haar dan. Dat ze graag gaat stappen maakt haar niet automatisch een slechte moeder."

Verloren tijd

Vorige week gaf Spears een verklaring voor haar losbandige gedrag van de laatste weken. "Ik was al lang niet meer uitgeweest met vrienden. Ik moet gewoon wat verloren tijd inhalen", aldus de zangeres op haar website. Ze voegde daaraan toe dat ze inziet dat ze haar nieuw verworven vrijheid te veel heeft uitgebuit.
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:27:07 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_44472331
Er was even de angst dat ze weer rustig was geworden. Gelukkig bleek dat niet zo te zijn.

.

hmm apart, ik link hem van vk, en je krijgt een referrer block van zattevrienden. Nouja, uitzetten die referrer logging dan maar .

[ Bericht 37% gewijzigd door speknek op 16-12-2006 14:31:46 ]
pi_44472364
Interessant!
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:29:29 #197
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44472374
Mooie haarkleur

[ Bericht 39% gewijzigd door Vivi op 15-12-2006 23:41:26 ]
pi_44473125
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:47 schreef Nuna het volgende:
Nog een feestende Britney:

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat volstrekt smakeloos
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:26:37 #199
15080 static
pi_44487395
quote:
Mary J. Blige verdedigt Britney Spears.

Mary J. Blige is in de bres gesprongen voor haar collega Britney Spears. De zangeres begrijpt het recente feestgedrag van de net gescheiden Spears heel goed en vindt dat de media Britney met rust moeten laten.

Zonder ondergoed
Britney ligt momenteel onder vuur omdat ze veel uitgaat, terwijl ze twee kleine kinderen heeft. Er is vooral aandacht voor het feit dat ze de laatste maand regelmatig zonder ondergoed werd gesignaleerd. De zangeres vroeg onlangs de scheiding aan van de vader van haar kinderen, Kevin Federline, waarmee ze twee jaar getrouwd was.

Blige begrijpt dat haar blonde collegaatje behoefte heeft om zich uit te leven. "Iedereen komt in zijn leven wel in de situatie waarin Britney nu zit, dat je dacht dat iemand van je hield en je je vergist blijkt te hebben", legt ze uit. "We maken allemaal fouten. Ik kijk naar Britney en zie een mens, net als ik dat ben. Ik heb ook veel fouten gemaakt in mijn leven."

Volgens de 35-jarige zangeres komt het wel goed met Britney. "Ze komt hier wel doorheen. Ik denk dat ze er uiteindelijk heel goed uit zal komen", gelooft ze. "Ik houd van Britney en zal voor haar bidden."
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:00:25 #200
132411 Mr_Booze
pi_44488246
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:26 schreef static het volgende:

[..]
Toch wel raar voor iemand die zuur kijkt naar Madonna, Britney en Christina Aguilera bij de 2003 VMA's toen ze begonnen te tongen. Ze vond het smakeloos.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:51:22 #201
15080 static
pi_44633773
pi_44633969
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:51 schreef static het volgende:
[afbeelding]
wat een compilatie
Что было, то прошло..
  donderdag 21 december 2006 @ 17:59:37 #203
132411 Mr_Booze
pi_44633975
quote:
[afbeelding]
Vleesdepartement bij de buurtsuper.
  donderdag 21 december 2006 @ 23:51:46 #204
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_44645258
quote:
[afbeelding]
Lekker hoor . Al zou ik ze alledrie weleens willen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_44646017
Die van Lindsay ziet er met stip het vreemdst uit.
pi_44646786
Die van Paris lijkt op een kinderpenis. Die van Britney ziet er ongewassen uit en dat litteken boven d'r poes is nu ook niet echt LEUK...En Lindsay is een firecrotch..
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:55:43 #207
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44646798
Wat is een firecrotch?
Nee jij bent lekker. =X
pi_44646850
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:00 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Toch wel raar voor iemand die zuur kijkt naar Madonna, Britney en Christina Aguilera bij de 2003 VMA's toen ze begonnen te tongen. Ze vond het smakeloos.
Mary J Blige was toen nog in haar bitchfase..cocaine fase beter gezegd. Ze profileert zich als nette damen maar ze heeft de witte lijnen van elke snelweg in amerika afgesnoven...was onbeschoft tegen interviewers en fans...wel lekkere muziek maar Mary J Blige moet zich niet netter voordoen dat ze is..en inderdaad bij die zoen keek ze erg zuur maar ze heeft ook gezegd dat ze dolgraag een duet met Madonna zou willen opnemen. Madonna die overigens ook is gefotografeerd terwijl ze uitstapt in een kort rokje maar wel wat droeg. X-factor winnares Leona Lewis is ook al gefotografeerd terwijl ze wat droeg..dus die papparazi willen ook doelbewust foto's maken van kruisjes.
pi_44646858
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:55 schreef PrinceLu het volgende:
Wat is een firecrotch?
vuurkruisje:D...als je rood schaamhaar hebt.
pi_44675474
nah ja..als ik onderstaand plaatje zie dan zou ik haar wel een veeg willlen geven..

maar haar huidige activiteiten & fotomateriaal kunnen me helaas weinig bekoren

[ Bericht 4% gewijzigd door warezguy05 op 23-12-2006 14:25:39 ]
pi_44675548
Die pussy van Brittney
  woensdag 27 december 2006 @ 01:16:13 #212
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44759713
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 06:12 schreef warezguy05 het volgende:
nah ja..als ik onderstaand plaatje zie dan zou ik haar wel een veeg willlen geven..

[afbeelding]

maar haar huidige activiteiten & fotomateriaal kunnen me helaas weinig bekoren
Die MILF heeft nog steeds lekkere memmen. En Paris Hilton mag er ook wezen.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:20:23 #213
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_44787959
Paris breekt met 'beest' Britney

Uitgegeven: 28 december 2006 10:37
Laatst gewijzigd: 28 december 2006 10:57

AMSTERDAM - Paris Hilton vindt Britney Spears een beest. De spraakmakende vriendschap van de twee sterren is enkele weken geleden op de klippen gelopen. Spears heeft haar vriendin te kennen gegeven niet langer met haar te willen worden gezien.

De 25-jarige zangeres heeft volgens Us Weekly gezegd dat Hilton die beslissing niet persoonlijk moet opvatten. Maar de 25-jarige Hilton-erfgename is gepikeerd. Ze zou Spears niet hebben uitgenodigd voor haar kerstfeest op 18 december en haar sindsdien een beest noemen.

De popprinses, die in 1998 doorbrak met 'Baby one more time', ligt de laatste tijd hevig onder vuur vanwege haar feestgedrag. Nadat ze eind november de scheiding van haar man Kevin Federline aankondigde, werd ze vrijwel dagelijks in het Amerikaanse clubcircuit gespot.

Begin december kondigde ze aan haar leven te willen beteren. Op haar website belooft Spears haar fans 'een nieuwe ik'.

Paar dagen geleden mocht Britney toch nog getuige zijn om het huwelijk van Paris?
pi_44793957
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:20 schreef Smash-it het volgende:
Paris breekt met 'beest' Britney

Uitgegeven: 28 december 2006 10:37
Laatst gewijzigd: 28 december 2006 10:57

AMSTERDAM - Paris Hilton vindt Britney Spears een beest. De spraakmakende vriendschap van de twee sterren is enkele weken geleden op de klippen gelopen. Spears heeft haar vriendin te kennen gegeven niet langer met haar te willen worden gezien.

De 25-jarige zangeres heeft volgens Us Weekly gezegd dat Hilton die beslissing niet persoonlijk moet opvatten. Maar de 25-jarige Hilton-erfgename is gepikeerd. Ze zou Spears niet hebben uitgenodigd voor haar kerstfeest op 18 december en haar sindsdien een beest noemen.

De popprinses, die in 1998 doorbrak met 'Baby one more time', ligt de laatste tijd hevig onder vuur vanwege haar feestgedrag. Nadat ze eind november de scheiding van haar man Kevin Federline aankondigde, werd ze vrijwel dagelijks in het Amerikaanse clubcircuit gespot.

Begin december kondigde ze aan haar leven te willen beteren. Op haar website belooft Spears haar fans 'een nieuwe ik'.

Paar dagen geleden mocht Britney toch nog getuige zijn om het huwelijk van Paris?
Jammer
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:13:38 #215
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_45040911
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:33 schreef static het volgende:
Crosspost.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoezo zit Paris Hilton achter het stuur op de laatste foto?

Blijft ze helemaal nuchter ofzo?

Zoiets zou ik niet verwachten van iemand zoals zij .
Krekker is de bom!
pi_45041041
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:13 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ze lijkt nuchter op de laatste foto
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 januari 2007 @ 17:07:30 #217
22592 crew  Ole
pi_45045261
quote:
Manager Britney belooft beterschap

Uitgegeven: 5 januari 2007 11:58
Laatst gewijzigd: 5 januari 2007 16:33

AMSTERDAM - Britney Spears is van plan haar leven te beteren. Dat zegt haar manager Larry Rudolph in de Amerikaanse krant USA Today. "Ze is zich bewust van haar imago op dit moment. Zelf noemt ze het haar 'wankele periode'. Maar ze weet wat de volgende stap is", vertelt Rudolph.

Bekijk video

"Binnenkort staat Britney Spears weer aan de top van de entertainmentindustrie", aldus haar manager.

De 25-jarige Spears ligt onder vuur sinds ze in november de scheiding aanvroeg van Kevin Federline. Ze is sindsdien bijna elke avond in nachtclubs gesignaleerd. Vooral dat ze feest ondanks het feit dat ze twee kleine kinderen heeft, levert haar kritiek op.

Teleurgesteld

Rudolph begrijpt dat de fans van de popprinses teleurgesteld in haar zijn. "Maar ze is heel gemotiveerd om er voor te gaan. Dat sommige fans teleurgesteld zijn in haar, ziet ze juist als een uitdaging. Ze heeft veel respect voor hen en wil hun respect graag terugwinnen."

Haar scheiding noemt Rudolph een teken dat Britney serieus is over een comeback. De zangeres is volgens hem hard bezig met haar nieuwe album, dat al voor de helft voltooid is, en wil zich de komende weken volledig op de opnamen storten.

Deze zomer brengt ze de eerste single uit en de lancering van het album wordt in de herfst verwacht. "Ze kijkt er naar uit."
pi_45047682
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:13 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

wijvennijd streek gewoon

een net gescheiden dame die afleiding wil meelokken naar een avondje stappen, "effe lekker uit je dak gaan, meid, kun je wel gebruiken na al die ellende, kom mee, joh, gaan we samen lekker beesten, nergens aan denken"

en dan zelf nuchter blijven, je "vriendin" op alle verkeerde manieren door het lint, voor schut, en jij de serene puurheid zelve
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 januari 2007 @ 20:09:33 #219
22592 crew  Ole
pi_45051768
Brief van Britney op haar site ;
quote:
Dear Fans,

It has been a while since I've addressed you personally here on my official website. The last couple of years have been quite a ride for me, the media has criticized my every move and printed a skewed perception of who I really am as a human being. Behind every decision I have made in my public life there always seems to be an apparent contradiction. I have come to terms with that which is why I usually don't pay much attention to it.

The last couple of years have been very enlightening for me and now that I've had the time to be "me," I've been able to sit down and think about where I want to go with myself as an entertainer with absolutely no strings attached. I am now more mature and feel like I am finally "free." I've been working so hard on this new album and I can't wait for you all to hear it and to go on tour again! I would like to exclusively tell you that I am working hard to release the new album sometime later this year, but the date is of course not certain yet. I look forward to coming back this year bigger and better than ever, and to also reaching out to my fans on a more personal level. I noticed today that one of my biggest fansites is shutting down soon and I want you all to know that I do understand all the reasons that went behind making that decision, and I am sad to see it closing. If I were you I'd be unhappy too if I had to read what I've been reading every day. But trust me, I get it. I know I've been far from perfect and the media has had a lot of fun exaggerating my every move, but I want you all to know that I love my fans so much, and I appreciate everything you have done for me, so Thank you, Thank you, Thank you!

Love,
Britney
pi_45052777
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:21 schreef milagro het volgende:

[..]

wijvennijd streek gewoon

een net gescheiden dame die afleiding wil meelokken naar een avondje stappen, "effe lekker uit je dak gaan, meid, kun je wel gebruiken na al die ellende, kom mee, joh, gaan we samen lekker beesten, nergens aan denken"

en dan zelf nuchter blijven, je "vriendin" op alle verkeerde manieren door het lint, voor schut, en jij de serene puurheid zelve
Whahahahah, ik wilde het net gaan posten. Paris steekt er goed bij af.
pi_45053343
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:36 schreef Toeps het volgende:

[..]

Whahahahah, ik wilde het net gaan posten. Paris steekt er goed bij af.
beetje een 'my best friend's wedding' streek en Paris = Julia
pi_45079916
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:09 schreef Ole het volgende:
Brief van Britney op haar site ;
[..]
Bah, wat klef. Haar geld is zeker op.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:44:09 #223
32015 suus21
Andre rocks!
pi_46699159
jullie geloven toch niet dat die foto's echt zijn van die naakte sliploze wijven? Die rechter is zooo gefotosjopt heel slecht
fijn!
pi_46702405
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:44 schreef suus21 het volgende:
jullie geloven toch niet dat die foto's echt zijn van die naakte sliploze wijven? Die rechter is zooo gefotosjopt heel slecht
Als je dan toch een topic kickt, lees je dan ff in

Het is allang bevestigd door de persoon zelf hoor.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:19:50 #225
32015 suus21
Andre rocks!
pi_46719085
nee ik lees niet alles na
fijn!
pi_46738606
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:19 schreef suus21 het volgende:
nee ik lees niet alles na
Zou je, zeker met jouw beroep, toch eens moeten doen
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:28:50 #227
32015 suus21
Andre rocks!
pi_46813648
hoe weet jij welk beroep ik heb..?
fijn!
pi_46815430
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:28 schreef suus21 het volgende:
hoe weet jij welk beroep ik heb..?
Nou ja, beroep... opleiding, ook goed

Je doet toch journalistiek. Dan ga je toch ook niet zomaar iets roepen en neerpennen
pi_46817678
Suus21 hou eens op met van die domme opmerkingen te maken en KG hou op met te stiggelen .
pi_46819896
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef Nuna het volgende:
Suus21 hou eens op met van die domme opmerkingen te maken en KG hou op met te stiggelen .
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:11:26 #231
32015 suus21
Andre rocks!
pi_46836475
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 18:23 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Nou ja, beroep... opleiding, ook goed

Je doet toch journalistiek. Dan ga je toch ook niet zomaar iets roepen en neerpennen
nou, waarom niet....en ik ben erg gevleit dat er mensen naar mijn profiel kijken wist niet eens meer dat ik die nog had op Fok.
fijn!
pi_46837821
Jeez, stop de slowchat!
  maandag 12 maart 2007 @ 16:50:22 #233
15080 static
pi_47196125
quote:
Tape waarop Britney fuift met stripsters kan haar voogdij kosten.

Een filmpje waarop Britney Spears halfnaakt te zien is terwijl ze stevig doorzakt met twee stripsters, zou haar wel eens de voogdij over haar kinderen kunnen kosten. Dat meldt The New York Daily News.

In bikini
Op 12 februari was Britney Spears nog in haar fuifperiode en ging ze stappen in New York. In de nachtclub One had ze plots zin mee te doen met de stripsters en wisselde ze kleren met een van hen. Haar rood kleedje vloog uit en Britney trok in de vestiaire een bikini en visnetpanty's aan. De frivole en lichtjes aangebrande dansstonde die daar op volgde, is vastgelegd door een beveiligingscamera.

"Als dit filmpje op het internet belandt, zouden de advocaten van Kevin Federline haar daarmee het hoedrecht over haar kinderen kunnen laten ontnemen", zei een bron aan de krant. Een woordvoerder van de nachtclub ontkent het hele verhaal.
  maandag 19 maart 2007 @ 11:29:52 #234
173659 ScarletXx
Mama van 2!
pi_47428647
Welke foto's zijn dit? ik zie ze niet namelijk!
quote:
damn...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties