Easy access? Spanning? Lekker tochtje langs je clit? Weet ik veel, dames: reageer!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is nu de lol van in je blote kut uitgaan?
Zal wel gratis publiciteit zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:09 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Easy access? Spanning? Lekker tochtje langs je clit? Weet ik veel, dames: reageer!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:30 schreef Rory78 het volgende:
Wat voor auto heeft Paris eigenlijk?
Een McLaren-Mercedes SLR?
Tuurlijk wil ze dat iedereen dit ziet, pretty obvious... Beetje goedkoop om op deze manier terug in de picture te willen komen..quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef Dana85 het volgende:
Sjezus, als je weet dat je geen ondergoed aanhebt, dan stap je toch niet op zo'n manier de auto uit?!![]()
Had Britney toch iets hoger ingeschat, beetje cheap dit (als het tenminste niet gesoept is).
Op zo'n manier wíl ze gewoon dat de halve wereld haar recht in haar doos kijkt.
En hoe slonziger zij erbij loopt, hoe beter Paris eruit gaat zien.
Misschien hebben ze dit wel afgesproken, Britney van haar brave image af, Paris van haar slutty image af.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
het hart van de fotograaf?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
het hart van de fotograaf?
Test even empirisch of het een vervalsing is of niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:52 schreef milagro het volgende:
![]()
nu ja, dát en dat mevrouws gleuf scheef lijkt te trekken![]()
door dat dijbeen rechts (haar linkerdijbeen dus) zou er minder gleuf te zien moeten zijn, maar op de een of ander manier is dat niet zo, het gleufdom trekt enkel scheef.
ik zou het moeten testen eigenlijk of dat normaal is in die houding![]()
volgens mij klopt het wel hoor, heb helaas mijn vriendin niet bij de hand om het even uit te proberen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:52 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
door dat dijbeen rechts (haar linkerdijbeen dus) zou er minder gleuf te zien moeten zijn, maar op de een of ander manier is dat niet zo, het gleufdom trekt enkel scheef.
ik zou het moeten testen eigenlijk of dat normaal is in die houding![]()
Je moet over 5 minuten weer eens kijken. Ik had net hetzelfde, maar nu ik opnieuw kijk zie ik dat het vooral het linkerbeen is wat er raar op staat. En nee, ik kan het niet testen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:52 schreef milagro het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef ViezeFreddy het volgende:
Wat kunnen mensen zich druk maken hé, laat die hoer lekker die gore kut van haar showen, iedereen weet dat ze ranzig is dus boeie.
woord omhoog negerquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef ViezeFreddy het volgende:
Wat kunnen mensen zich druk maken hé, laat die hoer lekker die gore kut van haar showen, iedereen weet dat ze ranzig is dus boeie.
quote:
Dat mens is echt helemaal verbouwd, is niet alleen botox maar ook lipimplantaten, facelift, eyebrowlift, echt te ergquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:47 schreef Dana85 het volgende:
Even off-topic; wat heeft die Lil'Kim een gigantisch lelijk botox-hoofd gekregen. Echt te erg.![]()
En slaat botox geel uit ofzo? Wat een kleur hoofd heeft ze ook...![]()
Ten misnten ziet Christina wel sjiek uit als hoer, maar Britney, helemaal nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:31 schreef Herald het volgende:
die combinatie van groen jurkje en netkousen komt me bekend voor
[..]
[afbeelding]
Precies, eigenlijk zijn wij de grootste slettenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef milagro het volgende:
ondertussen zitten we met zijn allen hier wel tussen de benen van die slet te gluren
Oh jee, Paris Hilton vindt dat het iets smaakvoller kan.... ik vrees dat de dag des oordeels er zit aan te komen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Precies, eigenlijk zijn wij de grootste sletten![]()
Deze foto is nog wel mooi, Paris behoedt Britney voor nog meer foute foto's:
[afbeelding]
En Brit kijkt zo van "Oh ja, oeps..."
Ik mis je punt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef milagro het volgende:
ondertussen zitten we met zijn allen hier wel tussen de benen van die slet te gluren
Nee hoor, ik kom nooit in SHO.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef milagro het volgende:
oh sorryquote:
wromquote:Op woensdag 29 november 2006 12:43 schreef speknek het volgende:.
Nu nog een punt achter je usericon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |