quote:Britney viert verjaardag met Paris.
Britney Spears heeft haar vijfentwintig verjaardagskaarsjes uitgeblazen met Paris Hilton. Dat vertelt de woordvoerder van de zangeres aan de Amerikaanse krant USA Today. De blonde hotelerfgename feliciteerde Britney in de hippe uitgaansgelegenheid Hyde Lounge in Los Angeles.
De 25-jarige popdiva begon haar verjaardagsfeestje in de dierentuin van Los Angeles, waar zij met haar zoontje Sean Preston aapjes ging kijken. Britney verruilde haar moederrol 's avonds voor de rol van feestvarken. Ze dineerde met een select groepje in een restaurant in Beverly Hills. Na het eten vertrok het gezelschap naar de lounge, waar Paris zich bij hen voegde.
Nachtleven
Haar verjaardag was niet het eerste feestje dat Britney de afgelopen week met Paris vierde. De vriendinnen worden regelmatig samen gespot in het nachtleven. Hilton lijkt een slechte invloed op de vrijgezelle moeder van twee kinderen te hebben. Spears is de afgelopen weken meerdere keren sliploos op de foto gezet.
Britney kondigde drie weken geleden haar scheiding aan van de 28-jarige danser en rapper Kevin Federline.
http://britneyspears.com/quote:It’s been so long since I’ve been out on the town with friends. It’s also been 2 years since I’ve even celebrated my birthday. Every move I make at this point has been magnified more than I expected, and I probably did take my new found freedom a bit too far. Anyway, thank God for Victoria Secrets’ new underwear line! I look forward to a new year, new music and a new me.
I’m just getting started… Happy Holidays everyone!
Britney
Wat heeft Britney met haar jurk gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wat heeft Britney met haar jurk gedaan?Eerst heeft die vent dat t-shirt + broek nog aan, maar daarna Britney
.
Nu zie ik dat er inderdaad ook nog een jeansswitch heeft plaatsgevonden. welke travo loopt nu in Britt's jurk???quote:
quote:Britney verontschuldigt zich voor wangedrag.
Iedereen viel over Britney Spears heen toen ze meer naakt dan gekleed werd gefotografeerd met feestvriendin Paris Hilton. De 25-jarige moeder van twee zoontjes, die op dit moment aan het scheiden is van Kevin Federline, lijkt nu tot bezinning te zijn gekomen. Ze biedt haar excuses aan voor haar buitensporige gedrag.
Bijna dagelijks haalde Britney sinds de aankondiging van haar scheiding de pers. Dronken, zonder ondergoed en met nagenoeg blote borsten werd Brit op de kiek gezet.
Fans reageerden furieus. "Zoiets doet een moeder toch niet? Bedenk dat je kinderen je nodig hebben!" spraken zij hun idool vermanend toe.
Britney biedt hiervoor haar excuus aan. "Ik heb mijn vrijheid misschien te enthousiast gevierd." De popster kan niet wachten met een schone lei te beginnen. "Ik heb zin in het nieuwe jaar met nieuwe muziek en een nieuwe Britney. Ik ben nog maar net begonnen..."
quote:Paris Hilton verdedigt Britney.
Paris Hilton heeft het opgenomen voor haar nieuwe vriendin Britney Spears. Spears krijgt sinds haar scheiding met rapper Kevin Federline veel kritiek over zich heen. Zo zou haar wilde feestgedrag van invloed zijn op haar moederschap.
De 25-jarige Hilton zegt op haar MySpace-pagina dat haar vriendin zielsveel van haar kinderen houdt. "Britney voelt zich vreselijk rot over alle lelijke dingen die de media over haar schrijven", aldus de blonde hotelerfgename. "Britney gaat na het stappen altijd direct naar haar kinderen. Het feesten heeft geen invloed op haar moederschap", aldus Hilton.
Volgens Hilton moeten de mensen die Spears bekritiseerd hebben zich schamen. "Britney is nog jong", zo schrijft Hilton. "Als ze uit wil gaan en lol wil hebben, laat haar dan. Dat ze graag gaat stappen maakt haar niet automatisch een slechte moeder."
Verloren tijd
Vorige week gaf Spears een verklaring voor haar losbandige gedrag van de laatste weken. "Ik was al lang niet meer uitgeweest met vrienden. Ik moet gewoon wat verloren tijd inhalen", aldus de zangeres op haar website. Ze voegde daaraan toe dat ze inziet dat ze haar nieuw verworven vrijheid te veel heeft uitgebuit.
Wat volstrekt smakeloosquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:47 schreef Nuna het volgende:
Nog een feestende Britney:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Mary J. Blige verdedigt Britney Spears.
Mary J. Blige is in de bres gesprongen voor haar collega Britney Spears. De zangeres begrijpt het recente feestgedrag van de net gescheiden Spears heel goed en vindt dat de media Britney met rust moeten laten.
Zonder ondergoed
Britney ligt momenteel onder vuur omdat ze veel uitgaat, terwijl ze twee kleine kinderen heeft. Er is vooral aandacht voor het feit dat ze de laatste maand regelmatig zonder ondergoed werd gesignaleerd. De zangeres vroeg onlangs de scheiding aan van de vader van haar kinderen, Kevin Federline, waarmee ze twee jaar getrouwd was.
Blige begrijpt dat haar blonde collegaatje behoefte heeft om zich uit te leven. "Iedereen komt in zijn leven wel in de situatie waarin Britney nu zit, dat je dacht dat iemand van je hield en je je vergist blijkt te hebben", legt ze uit. "We maken allemaal fouten. Ik kijk naar Britney en zie een mens, net als ik dat ben. Ik heb ook veel fouten gemaakt in mijn leven."
Volgens de 35-jarige zangeres komt het wel goed met Britney. "Ze komt hier wel doorheen. Ik denk dat ze er uiteindelijk heel goed uit zal komen", gelooft ze. "Ik houd van Britney en zal voor haar bidden."
Toch wel raar voor iemand die zuur kijkt naar Madonna, Britney en Christina Aguilera bij de 2003 VMA's toen ze begonnen te tongen. Ze vond het smakeloos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |