Ze heeft zelf voor dat huwelijk gekozen hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk toch? Laat dat mens ook eens plezier hebben na een kuthuwelijk. Overdag is ze weer bij de kinderen.
Het is niet alleen verbazing of opmerken van opvallend gedrag, het is veroordelen. En dat is niet terecht aangezien we het moeten doen met spannende persverhaaltjes en foto's op ongelukkige momenten genomen (los van het feit dat we haar helemaal niet kennen maar whatever. Dat is inmiddels wel gewoon normaal geloof ik). Bovendien weet ik wel wat kindjes waar zo'n topic beter aan besteed zou zijn, je maakt mij niet wijs dat die kinderen van Britney te lijden hebben.quote:Op maandag 27 november 2006 22:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze heeft zelf voor dat huwelijk gekozen hoor.![]()
Net als dat ze er voor kiest 4 avonden achter elkaar te zuipen met Paris Hilton. Dat kan ook makkelijk in haar situatie. Maar ik kan wel volgen dan mensen dat opvallend gedrag vinden voor een moeder van 2 kinderen.
Met in het achterhoofd dat ze d'r eerste kind wel eens heeft laten vallen en heeft autogereden met haar kind op schoot.
Volgens jouw stelling mag je nergens een mening over hebben van wat je in de media ziet. Wat ik vreemd vind want je hebt het immers zelf ook. Of mag het alleen als het niet negatief is.quote:Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is niet alleen verbazing of opmerken van opvallend gedrag, het is veroordelen. En dat is niet terecht aangezien we het moeten doen met spannende persverhaaltjes en foto's op ongelukkige momenten genomen (los van het feit dat we haar helemaal niet kennen maar whatever. Dat is inmiddels wel gewoon normaal geloof ik). Bovendien weet ik wel wat kindjes waar zo'n topic beter aan besteed zou zijn, je maakt mij niet wijs dat die kinderen van Britney te lijden hebben.
quote:Op maandag 27 november 2006 23:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Volgens jouw stelling mag je nergens een mening over hebben van wat je in de media ziet. Wat ik vreemd vind want je hebt het immers zelf ook. Of mag het alleen als het niet negatief is.![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 23 november 2006 19:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Godver zoveel fotograven en niet één duidelijke foto![]()
Hoe weet je dat het onterecht is dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
![]()
Het is toch triest als je iets zegt als "ze gaat alleen maar zuipen en let niet op d'r kinderen" .. Das geen mening hoor, dat is gewoon een onterechte aanname.
Ja, en?quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
ik ken weinig moeders die 3 of 4 keer per week gaan zuipen met vriendinnen.
Inderdaad. Als je zo veel geld hebt, hoef je je kinderen niet op te voeden. Dat laat je anderen voor je doen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:12 schreef speknek het volgende:
Gezeur over d'r kinderen. Alsof Britney geen geld heeft voor een nanny die beter is dan al onze moeders bij elkaar.
Easy access? Spanning? Lekker tochtje langs je clit? Weet ik veel, dames: reageer!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is nu de lol van in je blote kut uitgaan?
Zal wel gratis publiciteit zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:09 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Easy access? Spanning? Lekker tochtje langs je clit? Weet ik veel, dames: reageer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |