we roepen Knorretje even voor de uitlegquote:Op woensdag 29 november 2006 09:01 schreef PeRi het volgende:
Ik snap eigenlijk überhaupt niet waarom ze geen ondergoed aantrekken, Paris ook al zo vaak niet..
Omdat Fokkers zoals jij ernaar kijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Herald het volgende:
[..]
er zullen vast ook mensen die niet snappen waarom sommige meisjes zo nodig hun kut moeten posten in jouw forum
nou zeg, ze struikelt, dat komt niet omdat ze dat glas vasthoudt, hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar t laat maar weer zien waar haar prioriteiten liggen....
Waarom? Moet je als je een kind hebt maar meteen achter de geraniums gaan zitten?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef PabloLopez het volgende:
wat erg eigenlijk, kind hebben en gewoon keihard parties aflopen en zuipen tot je een ons weegt... hoezo verantwoordelijkheid enzo... zelfde voor kevin, gewoon een ander mokkel neuqen ondanks kind en pas getrouwd. Hallo Beschaving.
ik zie gewoon een roze kanten slipje of zo, het zou naakt kunnen zijn (geshopt of niet), maar dus net zo goed lichtroze ondergoed.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:01 schreef speknek het volgende:
Op perezhilton.com staan weer nieuwe naaktfoto's.. Maar deze lijken me wel een beetje geshopt.
McLaren Mercedes. Kost maar 600.000 euro.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:18 schreef Godslasteraar het volgende:
ok, maar nu wat interessanters, wa's da voor een auto?![]()
wat een mutsen, geeneens een Bugatti Veyronquote:Op donderdag 30 november 2006 01:36 schreef static het volgende:
[..]
McLaren Mercedes. Kost maar 600.000 euro.
Het zal me niks verbazen als Paris die SLR dan ook aangeboden heeft gekregen.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
wat een mutsen, geeneens een Bugatti Veyron![]()
wij? jij mischien ..quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef milagro het volgende:
ondertussen zitten we met zijn allen hier wel tussen de benen van die slet te gluren
Ai ai ai... zoveel centen... zo beroemd en dan je zo in het openbaar vertonenquote:Op woensdag 29 november 2006 00:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ook een leuke
[afbeelding]
Als je een assistent nodig hebt om je bril recht te zetten, hoe zat ben je dan?
Te vroeg te veel centen, dat houd je jaren in bedwang - met of zonder zaakwaarnemer - er komt een moment dat het toch ietwat verkeerd gaat.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ai ai ai... zoveel centen... zo beroemd en dan je zo in het openbaar vertonen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |