Precies, eigenlijk zijn wij de grootste slettenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef milagro het volgende:
ondertussen zitten we met zijn allen hier wel tussen de benen van die slet te gluren
Oh jee, Paris Hilton vindt dat het iets smaakvoller kan.... ik vrees dat de dag des oordeels er zit aan te komen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Precies, eigenlijk zijn wij de grootste sletten![]()
Deze foto is nog wel mooi, Paris behoedt Britney voor nog meer foute foto's:
[afbeelding]
En Brit kijkt zo van "Oh ja, oeps..."
Ik mis je punt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef milagro het volgende:
ondertussen zitten we met zijn allen hier wel tussen de benen van die slet te gluren
Nee hoor, ik kom nooit in SHO.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef milagro het volgende:
oh sorryquote:
wromquote:Op woensdag 29 november 2006 12:43 schreef speknek het volgende:.
Nu nog een punt achter je usericon.
er zullen vast ook mensen die niet snappen waarom sommige meisjes zo nodig hun kut moeten posten in jouw forumquote:Op woensdag 29 november 2006 09:01 schreef PeRi het volgende:
Ik snap eigenlijk überhaupt niet waarom ze geen ondergoed aantrekken, Paris ook al zo vaak niet..
2 kids, flamoesfoto's - britney is dus eigenlijk de mirage van hollywoodquote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Herald het volgende:
[..]
er zullen vast ook mensen die niet snappen waarom sommige meisjes zo nodig hun kut moeten posten in jouw forum
Ohohquote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
2 kids, flamoesfoto's - britney is dus eigenlijk de mirage van hollywood
we roepen Knorretje even voor de uitlegquote:Op woensdag 29 november 2006 09:01 schreef PeRi het volgende:
Ik snap eigenlijk überhaupt niet waarom ze geen ondergoed aantrekken, Paris ook al zo vaak niet..
Omdat Fokkers zoals jij ernaar kijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Herald het volgende:
[..]
er zullen vast ook mensen die niet snappen waarom sommige meisjes zo nodig hun kut moeten posten in jouw forum
nou zeg, ze struikelt, dat komt niet omdat ze dat glas vasthoudt, hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar t laat maar weer zien waar haar prioriteiten liggen....
Waarom? Moet je als je een kind hebt maar meteen achter de geraniums gaan zitten?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef PabloLopez het volgende:
wat erg eigenlijk, kind hebben en gewoon keihard parties aflopen en zuipen tot je een ons weegt... hoezo verantwoordelijkheid enzo... zelfde voor kevin, gewoon een ander mokkel neuqen ondanks kind en pas getrouwd. Hallo Beschaving.
ik zie gewoon een roze kanten slipje of zo, het zou naakt kunnen zijn (geshopt of niet), maar dus net zo goed lichtroze ondergoed.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:01 schreef speknek het volgende:
Op perezhilton.com staan weer nieuwe naaktfoto's.. Maar deze lijken me wel een beetje geshopt.
McLaren Mercedes. Kost maar 600.000 euro.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:18 schreef Godslasteraar het volgende:
ok, maar nu wat interessanters, wa's da voor een auto?![]()
wat een mutsen, geeneens een Bugatti Veyronquote:Op donderdag 30 november 2006 01:36 schreef static het volgende:
[..]
McLaren Mercedes. Kost maar 600.000 euro.
Het zal me niks verbazen als Paris die SLR dan ook aangeboden heeft gekregen.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
wat een mutsen, geeneens een Bugatti Veyron![]()
wij? jij mischien ..quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef milagro het volgende:
Ai ai ai... zoveel centen... zo beroemd en dan je zo in het openbaar vertonenquote:Op woensdag 29 november 2006 00:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ook een leuke
[afbeelding]
Als je een assistent nodig hebt om je bril recht te zetten, hoe zat ben je dan?
Te vroeg te veel centen, dat houd je jaren in bedwang - met of zonder zaakwaarnemer - er komt een moment dat het toch ietwat verkeerd gaat.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ai ai ai... zoveel centen... zo beroemd en dan je zo in het openbaar vertonen![]()
quote:Dear Britney,
Wherever you are tonight, please wear panties!
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:59 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
Te vroeg te veel centen, dat houd je jaren in bedwang - met of zonder zaakwaarnemer - er komt een moment dat het toch ietwat verkeerd gaat.
Kijk naar Beyoncé, die zul je zulke fratsen niet zien uithalen. Zij heeft dan ook al vanaf haar 6e levensjaar gestreden om een plek binnen de zangwereld. Tenslotte is zij ook nu 25, verdient ontzettend veel geld - ik vermoed dat zij niet tot zulks niveau zal afdalen.
quote:Britney Spears had buikwandcorrectie.
Britney Spears kreeg een buikwandcorrectie na de geboorte van haar tweede kind. Dat onthult haar eerste echtgenoot Jason Alexander donderdag in het Britse dagblad The Sun.
In september kwam Jayden James met een keizersnede ter wereld. "Ze heeft het geld voor chirurgie en voedingsdeskundigen en daardoor heeft ze weer een mooi lichaam", zegt Jason, die blij is dat de 24-jarige zangeres gaat scheiden van rapper Kevin Federline. "Hij leek altijd zo negatief."
De breuk met Kevin is volgens de 25-jarige Jason gedeeltelijk een zakelijke beslissing. "Hij remde haar carrière af. Ze weet dat ze van hem af moest. Ze is twee jaar buiten de schijnwerpers geweest en dit gaat om veel geld."
Hilton en Lohan
Britney is bezig met het opnemen van een nieuw album. De zangeres, die in gezelschap van Kevin gewicht verzamelde en verslonsde, ziet er weer oogverblindend uit. Haar reputatie heeft echter schade opgelopen door aan één stuk door te feesten met Paris Hilton en Lindsay Lohan. Toen Britney onlangs uitging met Paris, stapte ze zonder ondergoed uit een auto, wat resulteerde in schokkende foto's op internet.
Volgens Federline, die met Britney is verwikkeld in een strijd om de voogdij over hun twee kinderen, is de blondine biseksueel. Inderdaad viel ze op andere meisjes, zegt Jason. "Alle mooie meisjes houden op de een of andere manier van andere meisjes. Inderdaad vond ze andere meisjes aantrekkelijk, maar we deden er nooit iets mee."
De zangeres trouwde begin januari 2004 met schoolvriendje Jason, maar ontbond het huwelijk na 55 uur.
Voor de mensen die steeds reageren met 'ja maar hoe weet je dat ze elke dag feest?'; laatste nieuws: Britney is ingestort na 7 avonden achter elkaar feesten...quote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef PabloLopez het volgende:
wat erg eigenlijk, kind hebben en gewoon keihard parties aflopen en zuipen tot je een ons weegt... hoezo verantwoordelijkheid enzo... zelfde voor kevin, gewoon een ander mokkel neuqen ondanks kind en pas getrouwd. Hallo Beschaving.
quote:28-11-2006 15:04:57
Britney draait door!
Weet Britney eigenlijk hoe het met Jayden James is, haar tien weken oude baby? Of haar éénjarige zoon Sean Preston? De jonge moeder lijkt aardig de weg kwijt te zijn en heeft zich gestort in een twee weken durende wilde kroegentocht door Las Vegas en Los Angeles. Samen met compaan Paris Hilton maakt ze het nachtleven onveilig. En wie drinkt, doet soms rare dingen. Er zijn in ieder geval twee mannen met wie de net gescheiden Britney spannende dingen heeft gedaan, zo onthulde News of the World vandaag. De eerste is acteur Mario Lopez uit de serie Saved by the Bell, de ander zou Larry Rudolph zijn, haar ex-manager. De voormalig tienerster is dan ook een makkelijk doelwit. De jonge moeder lijkt snel iemand nodig te hebben die haar weer op het rechte pad trekt. Amerikaanse media speculeren al op toezicht door de kinderbescherming. Voor haar huwelijk maakte Britney ook al diverse missstappen in het nachtleven. Zo gaat er een verhaal dat ze bij een bezoek aan Amsterdam dronken van een trap in een nachtclub in Amsterdam viel en pas in een ziekenhuis bij bewustzijn kwam.
quote:'Britney wanhopig om aandacht'
Britney Spears doet er alles aan om zichzelf weer op de kaart te zetten. Zelfs de 'ongelukjes' van de afgelopen weken, waarbij paparazzi haar sliploos vastlegden toen ze uit de auto stapte, zijn niet meer dan publiciteitstunts.
Dat beweren meerdere Amerikaanse media-experts.
In de drie weken na haar veelbesproken scheiding van Kevin Federline (28) staat Spears non-stop in de belangstelling. "Ze krijgt het voor elkaar dat we het weer over haar hebben", verklaarde een redacteur van Amerikaans tijdschrift Us Weekly tegenover persbureau Reuters. "Ze heeft er een beroep van gemaakt ons te choqueren."
Clubcircuit
De compromitterende foto's, die weinig aan de fantasie overlaten, staan niet op zichzelf. De moeder van twee, die komende zaterdag 25 wordt, maakt de laatste tijd vrijwel dagelijks het clubcircuit onveilig met haar nieuwe stapmaatje Paris Hilton. Us Weekly beschreef de capriolen van het opvallende duo als 'Girls gone wild!'
Ondergoed
Met haar afkeer van ondergoed volgt Spears het voorbeeld van andere Amerikaanse beroemdheden als zangeres Pink en actrice Lindsay Lohan. De 20-jarige Lohan, onder andere bekend van de film 'Mean girls', is in de afgelopen twee maanden maar liefst vier keer zonder ondergoed op de foto gezet. Geen toeval, volgens de Amerikaanse showbizz-blogger Perez Hilton. "Vier keer, dat is geen ongelukje. Dat is opzet."
Dit is niet de eerste celebrity waar ik dergelijke shots van zie. Ben ik nou echt de enige vrouw die wél ondergoed aantrekt onder een kort rokje of jurkje?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:40 schreef Patch het volgende:
damn...
lijken toch wel echt hoor...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent dan ook geen celebrityquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:46 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste celebrity waar ik dergelijke shots van zie. Ben ik nou echt de enige vrouw die wél ondergoed aantrekt onder een kort rokje of jurkje?![]()
quote:
Behoorlijk ordinair, ik vind dat ook totaal niet sexy. Als het nou nog een lange jurk of rok was, ala .....quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]![]()
Nou je hebt wel gelijk, vind het eigenlijk ordinair als een dame niets draagt onder haar jurkje (maar ik ben wellicht één van de weinige)
Britney heeft genoeg geld, ze geilt gewoon op aandacht, thats itquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:12 schreef Patch het volgende:
denk niet dat het een publiciteitsstunt is... dan had ze toch gewoon zichzelf aangeboden aan PlayBoy, had ze er nog geld voor gekregen ook...
Denk het wel. Ze spreid haar benen nota... benequote:Op zaterdag 2 december 2006 13:12 schreef Patch het volgende:
denk niet dat het een publiciteitsstunt is... dan had ze toch gewoon zichzelf aangeboden aan PlayBoy, had ze er nog geld voor gekregen ook...
Wrom niet..? Zit waarschijnlijk heerlijk, alleen laten de meeste vrouwen zich weerhouden door schaamte en sociale gedragscodes. Terecht, daar niet van. Maar Britney is duidelijk op oorlogspad: nieuw plaatje is in de maak, de kassa moet weer gaan rinkelen. En als moeder van 2 zuigelingen heeft ze niet het juiste imago. Dus laat ze haar slipje even thuisquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:30 schreef Ticootje het volgende:
zonder slip zit toch niet lekker???
Ze komt ook uit een trailer trash familie.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens mij heeft ze gewoon echt geen smaak. Ook als je ziet wat voor kleding ze aanheeft (zowel tijdens uitgaan als in vrije tijd).
Beetje trailer trash -achtig.
quote:while Britney stayed behind partying with her gays, who made sure her puss puss was covered.
quote:Britney viert verjaardag met Paris.
Britney Spears heeft haar vijfentwintig verjaardagskaarsjes uitgeblazen met Paris Hilton. Dat vertelt de woordvoerder van de zangeres aan de Amerikaanse krant USA Today. De blonde hotelerfgename feliciteerde Britney in de hippe uitgaansgelegenheid Hyde Lounge in Los Angeles.
De 25-jarige popdiva begon haar verjaardagsfeestje in de dierentuin van Los Angeles, waar zij met haar zoontje Sean Preston aapjes ging kijken. Britney verruilde haar moederrol 's avonds voor de rol van feestvarken. Ze dineerde met een select groepje in een restaurant in Beverly Hills. Na het eten vertrok het gezelschap naar de lounge, waar Paris zich bij hen voegde.
Nachtleven
Haar verjaardag was niet het eerste feestje dat Britney de afgelopen week met Paris vierde. De vriendinnen worden regelmatig samen gespot in het nachtleven. Hilton lijkt een slechte invloed op de vrijgezelle moeder van twee kinderen te hebben. Spears is de afgelopen weken meerdere keren sliploos op de foto gezet.
Britney kondigde drie weken geleden haar scheiding aan van de 28-jarige danser en rapper Kevin Federline.
http://britneyspears.com/quote:It’s been so long since I’ve been out on the town with friends. It’s also been 2 years since I’ve even celebrated my birthday. Every move I make at this point has been magnified more than I expected, and I probably did take my new found freedom a bit too far. Anyway, thank God for Victoria Secrets’ new underwear line! I look forward to a new year, new music and a new me.
I’m just getting started… Happy Holidays everyone!
Britney
Wat heeft Britney met haar jurk gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wat heeft Britney met haar jurk gedaan?Eerst heeft die vent dat t-shirt + broek nog aan, maar daarna Britney
.
Nu zie ik dat er inderdaad ook nog een jeansswitch heeft plaatsgevonden. welke travo loopt nu in Britt's jurk???quote:
quote:Britney verontschuldigt zich voor wangedrag.
Iedereen viel over Britney Spears heen toen ze meer naakt dan gekleed werd gefotografeerd met feestvriendin Paris Hilton. De 25-jarige moeder van twee zoontjes, die op dit moment aan het scheiden is van Kevin Federline, lijkt nu tot bezinning te zijn gekomen. Ze biedt haar excuses aan voor haar buitensporige gedrag.
Bijna dagelijks haalde Britney sinds de aankondiging van haar scheiding de pers. Dronken, zonder ondergoed en met nagenoeg blote borsten werd Brit op de kiek gezet.
Fans reageerden furieus. "Zoiets doet een moeder toch niet? Bedenk dat je kinderen je nodig hebben!" spraken zij hun idool vermanend toe.
Britney biedt hiervoor haar excuus aan. "Ik heb mijn vrijheid misschien te enthousiast gevierd." De popster kan niet wachten met een schone lei te beginnen. "Ik heb zin in het nieuwe jaar met nieuwe muziek en een nieuwe Britney. Ik ben nog maar net begonnen..."
quote:Paris Hilton verdedigt Britney.
Paris Hilton heeft het opgenomen voor haar nieuwe vriendin Britney Spears. Spears krijgt sinds haar scheiding met rapper Kevin Federline veel kritiek over zich heen. Zo zou haar wilde feestgedrag van invloed zijn op haar moederschap.
De 25-jarige Hilton zegt op haar MySpace-pagina dat haar vriendin zielsveel van haar kinderen houdt. "Britney voelt zich vreselijk rot over alle lelijke dingen die de media over haar schrijven", aldus de blonde hotelerfgename. "Britney gaat na het stappen altijd direct naar haar kinderen. Het feesten heeft geen invloed op haar moederschap", aldus Hilton.
Volgens Hilton moeten de mensen die Spears bekritiseerd hebben zich schamen. "Britney is nog jong", zo schrijft Hilton. "Als ze uit wil gaan en lol wil hebben, laat haar dan. Dat ze graag gaat stappen maakt haar niet automatisch een slechte moeder."
Verloren tijd
Vorige week gaf Spears een verklaring voor haar losbandige gedrag van de laatste weken. "Ik was al lang niet meer uitgeweest met vrienden. Ik moet gewoon wat verloren tijd inhalen", aldus de zangeres op haar website. Ze voegde daaraan toe dat ze inziet dat ze haar nieuw verworven vrijheid te veel heeft uitgebuit.
Wat volstrekt smakeloosquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:47 schreef Nuna het volgende:
Nog een feestende Britney:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Mary J. Blige verdedigt Britney Spears.
Mary J. Blige is in de bres gesprongen voor haar collega Britney Spears. De zangeres begrijpt het recente feestgedrag van de net gescheiden Spears heel goed en vindt dat de media Britney met rust moeten laten.
Zonder ondergoed
Britney ligt momenteel onder vuur omdat ze veel uitgaat, terwijl ze twee kleine kinderen heeft. Er is vooral aandacht voor het feit dat ze de laatste maand regelmatig zonder ondergoed werd gesignaleerd. De zangeres vroeg onlangs de scheiding aan van de vader van haar kinderen, Kevin Federline, waarmee ze twee jaar getrouwd was.
Blige begrijpt dat haar blonde collegaatje behoefte heeft om zich uit te leven. "Iedereen komt in zijn leven wel in de situatie waarin Britney nu zit, dat je dacht dat iemand van je hield en je je vergist blijkt te hebben", legt ze uit. "We maken allemaal fouten. Ik kijk naar Britney en zie een mens, net als ik dat ben. Ik heb ook veel fouten gemaakt in mijn leven."
Volgens de 35-jarige zangeres komt het wel goed met Britney. "Ze komt hier wel doorheen. Ik denk dat ze er uiteindelijk heel goed uit zal komen", gelooft ze. "Ik houd van Britney en zal voor haar bidden."
Toch wel raar voor iemand die zuur kijkt naar Madonna, Britney en Christina Aguilera bij de 2003 VMA's toen ze begonnen te tongen. Ze vond het smakeloos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |