quote:
Mary J Blige was toen nog in haar bitchfase..cocaine fase beter gezegd. Ze profileert zich als nette damen maar ze heeft de witte lijnen van elke snelweg in amerika afgesnoven...was onbeschoft tegen interviewers en fans...wel lekkere muziek maar Mary J Blige moet zich niet netter voordoen dat ze is..en inderdaad bij die zoen keek ze erg zuur maar ze heeft ook gezegd dat ze dolgraag een duet met Madonna zou willen opnemen. Madonna die overigens ook is gefotografeerd terwijl ze uitstapt in een kort rokje maar wel wat droeg. X-factor winnares Leona Lewis is ook al gefotografeerd terwijl ze wat droeg..dus die papparazi willen ook doelbewust foto's maken van kruisjes.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:00 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Toch wel raar voor iemand die zuur kijkt naar Madonna, Britney en Christina Aguilera bij de 2003 VMA's toen ze begonnen te tongen. Ze vond het smakeloos.![]()
vuurkruisje:D...als je rood schaamhaar hebt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:55 schreef PrinceLu het volgende:
Wat is een firecrotch?
Die MILF heeft nog steeds lekkere memmen. En Paris Hilton mag er ook wezen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:12 schreef warezguy05 het volgende:
nah ja..als ik onderstaand plaatje zie dan zou ik haar wel een veeg willlen geven..
[afbeelding]
maar haar huidige activiteiten & fotomateriaal kunnen me helaas weinig bekoren![]()
Jammerquote:Op donderdag 28 december 2006 11:20 schreef Smash-it het volgende:
Paris breekt met 'beest' Britney
Uitgegeven: 28 december 2006 10:37
Laatst gewijzigd: 28 december 2006 10:57
AMSTERDAM - Paris Hilton vindt Britney Spears een beest. De spraakmakende vriendschap van de twee sterren is enkele weken geleden op de klippen gelopen. Spears heeft haar vriendin te kennen gegeven niet langer met haar te willen worden gezien.
De 25-jarige zangeres heeft volgens Us Weekly gezegd dat Hilton die beslissing niet persoonlijk moet opvatten. Maar de 25-jarige Hilton-erfgename is gepikeerd. Ze zou Spears niet hebben uitgenodigd voor haar kerstfeest op 18 december en haar sindsdien een beest noemen.
De popprinses, die in 1998 doorbrak met 'Baby one more time', ligt de laatste tijd hevig onder vuur vanwege haar feestgedrag. Nadat ze eind november de scheiding van haar man Kevin Federline aankondigde, werd ze vrijwel dagelijks in het Amerikaanse clubcircuit gespot.
Begin december kondigde ze aan haar leven te willen beteren. Op haar website belooft Spears haar fans 'een nieuwe ik'.
Paar dagen geleden mocht Britney toch nog getuige zijn om het huwelijk van Paris?![]()
Hoezo zit Paris Hilton achter het stuur op de laatste foto?quote:Op maandag 11 december 2006 17:33 schreef static het volgende:
Crosspost.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze lijkt nuchter op de laatste fotoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo zit Paris Hilton achter het stuur op de laatste foto?
Blijft ze helemaal nuchter ofzo?
Zoiets zou ik niet verwachten van iemand zoals zij.
quote:Manager Britney belooft beterschap
Uitgegeven: 5 januari 2007 11:58
Laatst gewijzigd: 5 januari 2007 16:33
AMSTERDAM - Britney Spears is van plan haar leven te beteren. Dat zegt haar manager Larry Rudolph in de Amerikaanse krant USA Today. "Ze is zich bewust van haar imago op dit moment. Zelf noemt ze het haar 'wankele periode'. Maar ze weet wat de volgende stap is", vertelt Rudolph.
Bekijk video
"Binnenkort staat Britney Spears weer aan de top van de entertainmentindustrie", aldus haar manager.
De 25-jarige Spears ligt onder vuur sinds ze in november de scheiding aanvroeg van Kevin Federline. Ze is sindsdien bijna elke avond in nachtclubs gesignaleerd. Vooral dat ze feest ondanks het feit dat ze twee kleine kinderen heeft, levert haar kritiek op.
Teleurgesteld
Rudolph begrijpt dat de fans van de popprinses teleurgesteld in haar zijn. "Maar ze is heel gemotiveerd om er voor te gaan. Dat sommige fans teleurgesteld zijn in haar, ziet ze juist als een uitdaging. Ze heeft veel respect voor hen en wil hun respect graag terugwinnen."
Haar scheiding noemt Rudolph een teken dat Britney serieus is over een comeback. De zangeres is volgens hem hard bezig met haar nieuwe album, dat al voor de helft voltooid is, en wil zich de komende weken volledig op de opnamen storten.
Deze zomer brengt ze de eerste single uit en de lancering van het album wordt in de herfst verwacht. "Ze kijkt er naar uit."
wijvennijd streek gewoonquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo zit Paris Hilton achter het stuur op de laatste foto?
Blijft ze helemaal nuchter ofzo?
Zoiets zou ik niet verwachten van iemand zoals zij.
quote:Dear Fans,
It has been a while since I've addressed you personally here on my official website. The last couple of years have been quite a ride for me, the media has criticized my every move and printed a skewed perception of who I really am as a human being. Behind every decision I have made in my public life there always seems to be an apparent contradiction. I have come to terms with that which is why I usually don't pay much attention to it.
The last couple of years have been very enlightening for me and now that I've had the time to be "me," I've been able to sit down and think about where I want to go with myself as an entertainer with absolutely no strings attached. I am now more mature and feel like I am finally "free." I've been working so hard on this new album and I can't wait for you all to hear it and to go on tour again! I would like to exclusively tell you that I am working hard to release the new album sometime later this year, but the date is of course not certain yet. I look forward to coming back this year bigger and better than ever, and to also reaching out to my fans on a more personal level. I noticed today that one of my biggest fansites is shutting down soon and I want you all to know that I do understand all the reasons that went behind making that decision, and I am sad to see it closing. If I were you I'd be unhappy too if I had to read what I've been reading every day. But trust me, I get it. I know I've been far from perfect and the media has had a lot of fun exaggerating my every move, but I want you all to know that I love my fans so much, and I appreciate everything you have done for me, so Thank you, Thank you, Thank you!
Love,
Britney
Whahahahah, ik wilde het net gaan posten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:21 schreef milagro het volgende:
[..]
wijvennijd streek gewoon
een net gescheiden dame die afleiding wil meelokken naar een avondje stappen, "effe lekker uit je dak gaan, meid, kun je wel gebruiken na al die ellende, kom mee, joh, gaan we samen lekker beesten, nergens aan denken"
en dan zelf nuchter blijven, je "vriendin" op alle verkeerde manieren door het lint, voor schut, en jij de serene puurheid zelve
beetje een 'my best friend's wedding' streek en Paris = Juliaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Whahahahah, ik wilde het net gaan posten.Paris steekt er goed bij af.
Als je dan toch een topic kickt, lees je dan ff inquote:Op maandag 26 februari 2007 16:44 schreef suus21 het volgende:
jullie geloven toch niet dat die foto's echt zijn van die naakte sliploze wijven? Die rechter is zooo gefotosjopt heel slecht
Zou je, zeker met jouw beroep, toch eens moeten doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:19 schreef suus21 het volgende:
nee ik lees niet alles na
Nou ja, beroep... opleiding, ook goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:28 schreef suus21 het volgende:
hoe weet jij welk beroep ik heb..?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef Nuna het volgende:
Suus21 hou eens op met van die domme opmerkingen te maken en KG hou op met te stiggelen![]()
.
nou, waarom niet....en ik ben erg gevleit dat er mensen naar mijn profiel kijken wist niet eens meer dat ik die nog had op Fok.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou ja, beroep... opleiding, ook goed
Je doet toch journalistiek. Dan ga je toch ook niet zomaar iets roepen en neerpennen
quote:Tape waarop Britney fuift met stripsters kan haar voogdij kosten.
Een filmpje waarop Britney Spears halfnaakt te zien is terwijl ze stevig doorzakt met twee stripsters, zou haar wel eens de voogdij over haar kinderen kunnen kosten. Dat meldt The New York Daily News.
In bikini
Op 12 februari was Britney Spears nog in haar fuifperiode en ging ze stappen in New York. In de nachtclub One had ze plots zin mee te doen met de stripsters en wisselde ze kleren met een van hen. Haar rood kleedje vloog uit en Britney trok in de vestiaire een bikini en visnetpanty's aan. De frivole en lichtjes aangebrande dansstonde die daar op volgde, is vastgelegd door een beveiligingscamera.
"Als dit filmpje op het internet belandt, zouden de advocaten van Kevin Federline haar daarmee het hoedrecht over haar kinderen kunnen laten ontnemen", zei een bron aan de krant. Een woordvoerder van de nachtclub ontkent het hele verhaal.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:40 schreef Patch het volgende:
damn...
lijken toch wel echt hoor...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|