abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 november 2006 @ 12:14:16 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_43815845
Vorige: Eindhoven 919 - Stop het communisme!

De spamcrew:

Eindhøvense töpicgäst: r8ality
Eindhovense lullo met linksere opvattingen dan hij zelf dacht: blieblie
Geldropse communist: Febster
Eindhovenaar met ego penis van 21 - 20 BMI-punten: Flowdesign
Goirle's mooiste kont: gurlie
Eindhovenaar niet in nieuw huis: Juup©
Eindhovenaar onzichtbaar: OmegaProject
Eindhovenaar nooit thuis: daNpy
Eindhovense nooit thuis: Neteru
Eindhovense tapster: Debje
Helmondse communist: ArTiC
Eindhovenaar geen fan van Ramses: Mex_
Eindhovense vergadertijger en binnenkort zwanger: Amaranta
Helmondse koekje fan: Blueman
Eindhovense met Mijn Geheim: Ingridh007
Eindhovense nachtelijke stalker: Stormqueen
Eindhovense moet liefde ontvangen van Juup: DuchessX
Eindhovenaar en Geert Wilders bodyguard: FUFR
Eindhovenaar met geen tien voor Engels: Crash_Override007
disclaimer
pi_43815893
moe, maar present.
  donderdag 23 november 2006 @ 12:17:48 #3
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43815928
Honger!
pi_43815939
ik...ik lunch thuis
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  donderdag 23 november 2006 @ 12:18:30 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_43815949
eten
disclaimer
pi_43815954
Geweldig. Webpagina's die in FireFox het beter doen dan in Internet Explorer. Maar vervolgens tegen je gebruikers uit moeten leggen dat dat geen standaard binnen het bedrijf is, en dat ik die dus niet mag installeren .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_43816035
geef ze allemaal een usbstick met FF erop

anarchie!
pi_43816068
Ik ga gewoon overal Linux installeren. En dan het liefst Ubuntu .
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_43816137
Verzin hier nieuwe titels voor het Tros-programma:

- Ter land, ter zee en tegen het WTC
- Ter land, ter zee en tegen de moskee
- Ter land, ter zee en fuck de SP
- Ter land, ter zee en voor Wouter Bos zit het niet mee

.
pi_43816564
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:27 schreef r8ality het volgende:

.
Age of fruity enlightenment!
  donderdag 23 november 2006 @ 12:42:28 #11
36431 bleiblei
pi_43816594
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:27 schreef r8ality het volgende:

.
Jij zat in Venlo toch?
Sjeez wat een niveau weer .
  donderdag 23 november 2006 @ 12:42:37 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_43816599
Te land, ter zee, en pastors doet niet mee
disclaimer
pi_43816653
Joost, duur laatste internetrekeningetje van deze maand van Quicknet, 94 euro
Die flikkers van Quicknet brengen 39 euro Afsluitkosten in rekening. Afsluitkosten ja. Heb ik nog nooit ergens gezien
Zal vanavond ff in ons contract van anderhalf jaar geleden kijken of dat toen ook al bestond want anders hebben we daar mooi niet voor getekend.

Ow en ik eet vanavond weer gratis bij m'n ouders want er komt iemand van Philips persoonlijk het nieuwste model MediaCenter brengen omdat dat eerste model zo bras is en ik word blijkbaar geacht daarbij aanwezig te zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door FlowDesign op 23-11-2006 12:50:30 ]
  donderdag 23 november 2006 @ 12:45:43 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_43816686
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:44 schreef FlowDesign het volgende:
Die flikkers van Quicknet brengen 39 euro Afsluitkosten in rekening. Afsluitkosten ja. Heb ik nog nooit ergens gezien
Zal vanavond ff in ons contract van anderhalf jaar geleden kijken of dat toen ook al bestond want anders hebben we daar mooi niet voor getekend.

Ow en ik eet vanavond weer gratis bij m'n ouders want er komt iemand van Philips persoonlijk het nieuwste model MediaCenter brengen omdat dat eerste model zo bras is en ik wordt blijkbaar geacht daarbij aanwezig te zijn
*kuch* kijk ze eens rijk zijn *kuch*
disclaimer
pi_43816687
tvp
pi_43816705
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:44 schreef FlowDesign het volgende:

Ow en ik eet vanavond weer gratis bij m'n ouders want er komt iemand van Philips persoonlijk het nieuwste model MediaCenter brengen omdat dat eerste model zo bras is en ik wordt blijkbaar geacht daarbij aanwezig te zijn
Flikkers. Dat kan helemaal niet. Je zegt toch op . Kijk inderdaad maar even na. En ik eet in Geldrop, dus maakt niet uit .
pi_43816777
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

*kuch* kijk ze eens rijk zijn *kuch*
Goh... wat ben je weer grappig SQ Jaloers?
pi_43816827
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:46 schreef r8ality het volgende:

[..]

Flikkers. Dat kan helemaal niet. Je zegt toch op . Kijk inderdaad maar even na. En ik eet in Geldrop, dus maakt niet uit .
Ok.

Maar idd. Willem zou ook al even kijken of dat toen al in ons contract stond. Ik vind het maar vreemd. Bij m'n ouders thuis ook al verscheidene ADSL-providers gehad en er heeft er nog nooit eentje Afsluitkosten in rekening gebracht. Het staat (tegenwoordig) overigens wel op de site van Quicknet
  donderdag 23 november 2006 @ 12:51:01 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_43816863
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:48 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Goh... wat ben je weer grappig SQ Jaloers?
Nee, dat was ook niet de opzet om grappig te zijn en nee, jaloers ben ik al helemaal niet.
disclaimer
pi_43816891
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:49 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ok.

Maar idd. Willem zou ook al even kijken of dat toen al in ons contract stond. Ik vind het maar vreemd. Bij m'n ouders thuis ook al verscheidene ADSL-providers gehad en er heeft er nog nooit eentje Afsluitkosten in rekening gebracht. Het staat (tegenwoordig) overigens wel op de site van Quicknet
Als je je toch aan de opzegtermijn houd, is dat toch godverdomme onwettig. Het moet niet gekker worden.
  donderdag 23 november 2006 @ 12:53:32 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_43816935
Trouwens ook zo'n typische rijkeluiskindjesopmerking. Als anderen zich storen aan het eeuwige gepats, het meteen weer op jaloezie gooien, omdat ze gewoon weten dat ze wel lopen te patsen maar niks anders als weerwoord hebben
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 12:54:49 #22
36431 bleiblei
pi_43816969
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens ook zo'n typische rijkeluiskindjesopmerking. Als anderen zich storen aan het eeuwige gepats, het meteen weer op jaloezie gooien, omdat ze gewoon weten dat ze wel lopen te patsen maar niks anders als weerwoord hebben
Euj!
pi_43816976
Even Quicknet gelezen, het dus verdomme weer die hoerige Kut-KPN , die dat berekent. Kassa, ombudsman, anyone?
pi_43817049
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, dat was ook niet de opzet om grappig te zijn en nee, jaloers ben ik al helemaal niet.
Het gaat gewoon om de service die je mag verwachten als je zo'n apparaat koopt en we hebben al regelmatig contact gehad met die persoon van Philips over wat er niet goed is met dat apparaat. En mijn Pa werkt zich al bijna 40 jaar helemaal uit de naad bij Philips. Studeren en full-time werken en een vrouw met kind onderhouden tegelijk vroeger. Daarna nog 3 koters. Dat hij dan nu op zijn 62e genoeg geld heeft om alles wat hij nu heeft te kunnen kopen heeft hij meer dan verdiend, bovendien werkt hij nog steeds zo'n 50 tot 60 uur per week. Iemand die heel zijn leven al zo hard gewerkt heeft heeft toch wel recht op een mooi huis, een mooie auto en TV etc. of niet dan? Waar haal jij dan het gore lef vandaan om dat te veroordelen?!
pi_43817050
Maar hopen dat het dus nog niet in het contract staat, anders wordt het lastig denk ik. .
pi_43817071
Lunchen.
pi_43817095
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:55 schreef r8ality het volgende:
Even Quicknet gelezen, het dus verdomme weer die hoerige Kut-KPN , die dat berekent. Kassa, ombudsman, anyone?
Ja maar? Wat een onzin want we hebben alleen een andere ADSL-aanbieder maar nog steeds over exact dezelfde KPN-aansluiting. KPN heeft niks gewijzigd hoor
pi_43817101
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:55 schreef r8ality het volgende:
RADAR
  donderdag 23 november 2006 @ 13:00:26 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_43817129
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:57 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Het gaat gewoon om de service die je mag verwachten als je zo'n apparaat koopt en we hebben al regelmatig contact gehad met die persoon van Philips over wat er niet goed is met dat apparaat. En mijn Pa werkt zich al bijna 40 jaar helemaal uit de naad bij Philips. Studeren en full-time werken en een vrouw met kind onderhouden tegelijk vroeger. Daarna nog 3 koters. Dat hij dan nu op zijn 62e genoeg geld heeft om alles wat hij nu heeft te kunnen kopen heeft hij meer dan verdiend, bovendien werkt hij nog steeds zo'n 50 tot 60 uur per week. Iemand die heel zijn leven al zo hard gewerkt heeft heeft toch wel recht op een mooi huis, een mooie auto en TV etc. of niet dan? Waar haal jij dan het gore lef vandaan om dat te veroordelen?!
zo hallooo, ga jij eens even snel een peuk roken buiten om af te koelen, frusti!
Zo ga ik niet eens met je in discussie!
Er staat nergens dat ik het harde werken van je vader veroordeel kerel.
disclaimer
pi_43817215
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zo hallooo, ga jij eens even snel een peuk roken buiten om af te koelen, frusti!
Zo ga ik niet eens met je in discussie!
Er staat nergens dat ik het harde werken van je vader veroordeel kerel.
Houd dan gewoon je kop en plaats niet voor de tigste keer zo'n opmerking van patsen hier en daar en rijkeluiskindje zus en zo want dan kom je gewoon jaloers over. Tot nu toe heb ik daar nog nooit iets over gezegd maar nu kun je echt de boom in. Je weet helemaal niet waar het over gaat.

En zoals ik al zei: Mijn pa werkt bij philips en die kerel die 'm komt brengen ook. Dus die hebben intern al een hele tijd over en weer zitten mailen en daarbij werd ook om mijn advies gevraagd en kwam ik met oplossingen die ze bij Philips nog niet eens kenden.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:08:49 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_43817385
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:03 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Houd dan gewoon je kop en plaats niet voor de tigste keer zo'n opmerking van patsen hier en daar en rijkeluiskindje zus en zo want dan kom je gewoon jaloers over. Tot nu toe heb ik daar nog nooit iets over gezegd maar nu kun je echt de boom in. Je weet helemaal niet waar het over gaat.

En zoals ik al zei: Mijn pa werkt bij philips en die kerel die 'm komt brengen ook. Dus die hebben intern al een hele tijd over en weer zitten mailen en daarbij werd ook om mijn advies gevraagd en kwam ik met oplossingen die ze bij Philips nog niet eens kenden.
Ow ja, ik kom misschien als zijnde jaloers over voor jou, dat kan ik begrijpen. Maar als ik dat dan perse moet begrijpen, waar ik toe bereid ben, probeer je dan ook eens in te denken hoe al JOUW opmerkingen over komen op andere mensen. En er mag constant gehoond worden over het feit dat mijn pa in een brakke mercedes rijdt, en weet ik veel wat nog meer, maar daar doe ik ook niet moeilijk over, maar over het feit dat jij, onbewust misschien, constant loopt te pimpen met de rijkdom van een ander, daar mag niemand zich aan ergeren?
Dat vind ik hypocriet. Maar goed, wat zal dat ook bommen, niewaar?
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 13:10:17 #32
36431 bleiblei
pi_43817431
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:03 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Joh, doe relaxed. Zo vaak zie ik SQ niet roepen over patsen dit en dat .
pi_43817462
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
En er mag constant gehoond worden over het feit dat mijn pa in een brakke mercedes rijdt, en weet ik veel wat nog meer, maar daar doe ik ook niet moeilijk over, maar over het feit dat jij, onbewust misschien, constant loopt te pimpen met de rijkdom van een ander, daar mag niemand zich aan ergeren?
Dat klinkt toch verdacht veel als jaloezie. Ontken het dan niet.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:11:42 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_43817484
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Dat klinkt toch verdacht veel als jaloezie. Ontken het dan niet.
Ga toch fietsen joch
Ik ben niet jaloers op rijke papa's. Mijn vader is voor mij namelijk de beste vader die ik me ooit heb kunnen wensen, omdat hij me dingen heeft gegeven die met geen enkel bedrag in de wereld te koop zijn.
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 13:11:43 #35
36431 bleiblei
pi_43817485
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ow ja, ik kom misschien als zijnde jaloers over voor jou, dat kan ik begrijpen. Maar als ik dat dan perse moet begrijpen, waar ik toe bereid ben, probeer je dan ook eens in te denken hoe al JOUW opmerkingen over komen op andere mensen. En er mag constant gehoond worden over het feit dat mijn pa in een brakke mercedes rijdt, en weet ik veel wat nog meer, maar daar doe ik ook niet moeilijk over, maar over het feit dat jij, onbewust misschien, constant loopt te pimpen met de rijkdom van een ander, daar mag niemand zich aan ergeren?
En jij ook relaxed doen .,
pi_43817511
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:10 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Joh, doe relaxed. Zo vaak zie ik SQ niet roepen over patsen dit en dat .
Jij mss niet omdat ze het naar jou toe natuurlijk niet doet terwijl jouw ouders nog veel meer geld hebben dan de mijne. Dus doet ze het maar bij mij want dan krijgt ze geen ruzie met haar fliendje.

Maar als dit de eerste keer geweest zou zijn dan had ik niet zo gereageerd.
pi_43817528
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ga toch fietsen joch
Ik heb tenminste een fiets en zeur er niet over dat ik die zelf moet betalen
  donderdag 23 november 2006 @ 13:13:42 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_43817553
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:12 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Jij mss niet omdat ze het naar jou toe natuurlijk niet doet terwijl jouw ouders nog veel meer geld hebben dan de mijne. Dus doet ze het maar bij mij want dan krijgt ze geen ruzie met haar fliendje.

Jij mag je ergeren aan mij, ontneem mij dan het recht niet om me te ergeren aan jouw gedrag. Zoals ik al zei, hypocriet.
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 13:13:50 #39
36431 bleiblei
pi_43817556
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:12 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Heb je nog andere voorbeelden dan?
Van mij mag ze zeggen dat ik pats hoor. Dat doe ik ook soms.
Mensen hoeven alleen niet aan te komen dat ik een verwend strontkind ben die alles onder mijn kont geschoven krijg (al is dat misschien wel zo ) want dan schiet ik wel in de verdediging.
pi_43817635
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij mag je ergeren aan mij, ontneem mij dan het recht niet om me te ergeren aan jouw gedrag. Zoals ik al zei, hypocriet.
Heb ik ook maar ooit een opmerking gemaakt over jouw vaders zogenaamde "armoede" of wat dan ook?
I don't recall.
Wat ik wel weet is dat je al vaker tegen mij hebt gezegd dat ik pats met materiële zaken.

Dus wie is er nou hypocriet?
  donderdag 23 november 2006 @ 13:18:12 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_43817707
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:15 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Heb ik ook maar ooit een opmerking gemaakt over jouw vaders zogenaamde "armoede" of wat dan ook?
I don't recall.
Wat ik wel weet is dat je al vaker tegen mij hebt gezegd dat ik pats met materiële zaken.

Dus wie is er nou hypocriet?
Daar heb ik het niet over lul. Je ergert je aan mij omdat ik opmerkingen maak over jouw gedrag. Dan ergeren wij ons dus aan elkaar. Ik had het niet over mijn vader.
Ja, ik ben over de rooie ja. Het spijt me.
disclaimer
pi_43817711
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef bleiblei het volgende:
Van mij mag ze zeggen dat ik pats hoor. Dat doe ik ook soms.
Mensen hoeven alleen niet aan te komen dat ik een verwend strontkind ben die alles onder mijn kont geschoven krijg (al is dat misschien wel zo ) want dan schiet ik wel in de verdediging.
Precies, dat vind ik dus ook. Ik hoef heus niet zo veel zelf te betalen als anderen maar ik vind niet dat ik verwend opgevoed ben. Dan hadden m'n ouders wel een auto voor me gekocht ofzo. Kijk, dán ben je gewoon een verwend nest. Ik ken toevallig wel de waarde van geld maar daarnaast ben ik wel een hebbert om het zo maar te noemen. Maar dat wil niet zeggen dat ik ook zomaar alles koop.
pi_43817748
ik moet nu denken aan Armand - ben ik te min...
pi_43817791
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over lul. Je ergert je aan mij omdat ik opmerkingen maak over jouw gedrag. Dan ergeren wij ons dus aan elkaar. Ik had het niet over mijn vader.
Ja lekker makkelijk weer. Dus omdat jij begint (ja we gaan op die toer) met onterechte opmerkingen mijn kant op te slingeren mag ik daar niks van zeggen want dan ben ik hypocriet???
Sorry maar dat gaat er bij mij niet in hoor
  donderdag 23 november 2006 @ 13:20:43 #45
36431 bleiblei
pi_43817809
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kijk, das wat anders.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:21:04 #46
36431 bleiblei
pi_43817821
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef FUFR het volgende:
En was jij te min?
pi_43817839
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef FUFR het volgende:
Ben ik te min
Ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben dan de mijne
Ben ik te min
Ben ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne

donderdag 23 november 2006 @ 13:21:24 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_43817840
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:20 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ja lekker makkelijk weer. Dus omdat jij begint (ja we gaan op die toer) met onterechte opmerkingen mijn kant op te slingeren mag ik daar niks van zeggen want dan ben ik hypocriet???
Sorry maar dat gaat er bij mij niet in hoor
Nee, ook dat heb ik niet gezegd. Lezen is ook een kunst.

Maar goed, ik heb er geen zin meer in. Denk maar wat je wil denken. Dat doe je namelijk toch wel. Doei.
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 13:22:19 #49
53520 _DeBje_
Religion means war...
pi_43817875
Goeiemorge allemaal

Zit ik ff met een hersenschudding thuis...

Het enige goeie wat er uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven...
  donderdag 23 november 2006 @ 13:23:46 #50
36431 bleiblei
pi_43817926
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:22 schreef _DeBje_ het volgende:
Goeiemorge allemaal

Zit ik ff met een hersenschudding thuis...

Van de bar afgelazert?
Moet je in het Lempke net als in die Bavaria tent naast de Miller tegenwoordig ook op de bar gaan playbacken ?
pi_43817952
Het is wel weer duidelijk wat iedereen gestemd heeft gister
  donderdag 23 november 2006 @ 13:25:38 #52
53520 _DeBje_
Religion means war...
pi_43818001
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:23 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Van de bar afgelazert?
Moet je in het Lempke net als in die Bavaria tent naast de Miller tegenwoordig ook op de bar gaan playbacken ?
Ja ik ben inderdaad van de bar gelazert gister ja.

Maarja, altijd leuk midden in de nacht naar de ehbo...
  donderdag 23 november 2006 @ 13:27:40 #53
36431 bleiblei
pi_43818067
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:25 schreef _DeBje_ het volgende:

[..]

Hendig
pi_43818119
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:21 schreef bleiblei het volgende:

[..]

En was jij te min?
nee, ik heb/had rijke ouwelui.
Maar daar heb ik bewust geen contact meer mee, voor zover dat nog gaat,
pi_43818148
quote:

[..]

eh, je bent aangenomen voor achter de bar. toch niet voor erop?
  donderdag 23 november 2006 @ 13:32:12 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_43818222
Okee, vooruit dan maar:
Ja, ik was fout. Ja, ik had geen opmerking moeten maken.

Kunnen we nu weer lieve vrede hebben.
disclaimer
pi_43818237
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, ook dat heb ik niet gezegd. Lezen is ook een kunst.

Maar goed, ik heb er geen zin meer in. Denk maar wat je wil denken. Dat doe je namelijk toch wel. Doei.
Ik kan heel goed lezen hoor.

Feit blijft dat jij een opmerking over dat Philips MediaCenter en dat er iemand van Philips die om komt wisselen direct bestempeld al rijkeluiszoontjes praat. Terwijl ik dat helemaal niet op die manier bedoeld heb.
Dus de initiële interpretatiefout lag bij jou. Ga mij dan ajb niet onterecht ergens van beschuldigen.
pi_43818276
quote:

[..]

Arm ding
Ernstige hersenschudding of valt het mee?
Of was je te dronken om er iets van te voelen?

Edit: Maar van de EHBO naar huis kon je wel lopen
pi_43818317
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:59 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ja maar? Wat een onzin want we hebben alleen een andere ADSL-aanbieder maar nog steeds over exact dezelfde KPN-aansluiting. KPN heeft niks gewijzigd hoor
Goed punt voor voor de rechter .
pi_43818350
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef r8ality het volgende:

[..]

Goed punt voor voor de rechter .
Linkje naar daar waar je gevonden had dat het KPN-kosten waren?

Edit: Ik zal meteen ff Quicknet mailen dat we het er niet mee eens zijn.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:36:58 #61
36431 bleiblei
pi_43818379
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:32 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik kan heel goed lezen hoor.

Feit blijft dat jij een opmerking over dat Philips MediaCenter en dat er iemand van Philips die om komt wisselen direct bestempeld al rijkeluiszoontjes praat. Terwijl ik dat helemaal niet op die manier bedoeld heb.
Dus de initiële interpretatiefout lag bij jou. Ga mij dan ajb niet onterecht ergens van beschuldigen.
Het ligt gewoon aan je manier van formuleren.
Een normaal persoon zou zeggen, er komt vanavond een collega van mijn pa langs om het ding om te ruilen.
Jij maakt er van dat iemand van Philips persoonlijk een nieuwe mediabox komt installeren.

Ik kijk door dat soort verhalen heen (in mijn omgeving weet iedereen van heel simpel duf werk een prachtige geweldige intellectuele uitdaging wat een goede investering voor je CV en Carriere te maken).
De ander ziet het als patsen.

Duidelijk?
  donderdag 23 november 2006 @ 13:37:23 #62
53520 _DeBje_
Religion means war...
pi_43818393
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Hendig
Ehh ja, beetje wel...

Mja ik was eigenlijk gewoon aan het werk gisteren, maar we stonden met teveel man en ik was al om 6 begonnen.
Dus toen hadden mijn baas en ik ff besloten om samen te gaan kroegentochten.

Weer terug in 't Lempke stond ik blijkbaar op de bar en wilde ik uitwijken voor een lamp.
En toen sodemieterde ik via de glazen en alles op m'n nek op de grond.
Ben toen naar de ehbo gebracht.
Gecontroleerd enzo, niets ernstigs. Alleen geschudde brains.
Dus viel wel mee.

Moest alleen wel om het uur wakker gemaakt worden, zodat ik niet in coma zou belanden.

pi_43818401
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Linkje naar daar waar je gevonden had dat het KPN-kosten waren?

Edit: Ik zal meteen ff Quicknet mailen dat we het er niet mee eens zijn.
http://www.quicknet.nl/ab(...)20in%20abonnement#26
pi_43818437
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef _DeBje_ het volgende:

[..]

Ehh ja, beetje wel...

Mja ik was eigenlijk gewoon aan het werk gisteren, maar we stonden met teveel man en ik was al om 6 begonnen.

Weer terug in 't Lempke stond ik blijkbaar op de bar en wilde ik uitwijken voor een lamp.
En toen sodemieterde ik via de glazen en alles op m'n nek op de grond.
Ben toen naar de ehbo gebracht.
Gecontroleerd enzo, niets ernstigs. Alleen geschudde brains.
Dus viel wel mee.

Moest alleen wel om het uur wakker gemaakt worden, zodat ik niet in coma zou belanden.

wel eerst de borstjes weer bedekt of was het geen topless bar?
pi_43818477
" Alleen geschudde brains. Dus viel wel mee. "

meesterlijk..
  donderdag 23 november 2006 @ 13:39:53 #66
53520 _DeBje_
Religion means war...
pi_43818479
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:33 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Arm ding
Ernstige hersenschudding of valt het mee?
Of was je te dronken om er iets van te voelen?

Edit: Maar van de EHBO naar huis kon je wel lopen
Nee vanuit het ziekenhuis weer terug naar t Lempke, vandaar weer naar huis en vanuit daar richting stad, heeft prisca me gehaald en heb ik daar geslapen.

Denk niet dat papa en mama het leuk hadden gevonden als ik ze ff wakker had gemaakt met dit verhaal.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:41:00 #67
36431 bleiblei
pi_43818514
Auw.. Das best hoog dan... Zoon bar .
pi_43818522
Je moet ook niet zoveel zuipen, hoerig nichtje .

.
pi_43818528
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Een normaal persoon zou zeggen, er komt vanavond een collega van mijn pa langs om het ding om te ruilen.
Jij maakt er van dat iemand van Philips persoonlijk een nieuwe mediabox komt installeren.
Mee eens! Hadden mijn woorden kunnen zijn.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:41:54 #70
53520 _DeBje_
Religion means war...
pi_43818537
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:41 schreef r8ality het volgende:
Je moet ook niet zoveel zuipen, hoerig nichtje .

.
Ik ben geen hoerig nichtje
pi_43818557
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef _DeBje_ het volgende:

[..]

Met Tom?
  donderdag 23 november 2006 @ 13:44:29 #72
53520 _DeBje_
Religion means war...
pi_43818606
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Met Tom?
Ja.

Die zei kom Deb we gaan een borrel pakken bij de buren.

Maar dat werden dus alle buren...
  donderdag 23 november 2006 @ 13:44:51 #73
36431 bleiblei
pi_43818621
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:41 schreef _DeBje_ het volgende:

[..]

Ik ben geen hoerig nichtje
Hoerige nichtjes .
Ik heb geen hoerige nichtjes .
Mijn nichtjes heten Anna-Zoë en Marie-Louise
pi_43818625
drank maakt meer glazen stuk dan je lief is
pi_43818638
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:44 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Hoerige nichtjes .
nou, ik wel, huren?
  donderdag 23 november 2006 @ 13:45:20 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_43818639
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:44 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Hoerige nichtjes .
Ik wel. Kopen?
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 13:46:18 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_43818666
De great minds van FUFR en mij thinken verdacht vaak alike
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 13:47:45 #78
36431 bleiblei
pi_43818718
Ow, het is trouwens Marie-Elise, geen Marie-Louise .
pi_43818754
Mailtje aan Quicknet gestuurd:
quote:
Beste,

Vandaag ontvingen wij de laatste factuur van ons Quicknet XXL ADSL abonnement.
Hierop zag ik dat er extra kosten in rekening zijn gebracht genaamd Afsluitkosten ter waarde van maar liefst 39 Euro.

Zoals aangegeven op uw site bestaan die kosten uit technische kosten die door KPN aan u in rekening worden gebracht. Nu weet ik niet exact wat jullie of de KPN daar mee bedoelen. Wat ik wel weet is dat wij overgegaan zijn op Orange ADSL ZONDER vaste telefonie en dat deze nieuwe aansluiting over exact dezelfde KPN verbinding loopt met exact hetzelfde telefoonnummer en exact hetzelfde bijbehorende abonnement, wat dus allemaal los staat van onze ADSL-aansluiting.
Volgens mij heeft de KPN dus helemaal NIETS hoeven te wijzigen bij onze overzetting van ADSL-signaal en daarom verwachten wij ook dat deze 39 Euro zo spoedig mogelijk terug wordt gestort op onze rekening.

Met vriendelijke groet,

W Vroomen.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:48:31 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_43818755
Mijn hoerige nichtje heet Roos
disclaimer
pi_43818756
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
De great minds van FUFR en mij thinken verdacht vaak alike
it's scary!

(ps bij verhuur levert het meer op dan bij verkoop)
pi_43818765
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn hoerige nichtje heet Roos
Linda
pi_43818798
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik kijk door dat soort verhalen heen (in mijn omgeving weet iedereen van heel simpel duf werk een prachtige geweldige intellectuele uitdaging wat een goede investering voor je CV en Carriere te maken).
De ander ziet het als patsen.

Duidelijk?
Dus moet ik me aanpassen aan het niveau van mensen die me niet begrijpen, ja zeg dat dan.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:50:09 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_43818804
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:48 schreef FUFR het volgende:

[..]

Linda
Die heb ik ook 1, alleen die is pas 7 dus geen idee wat t gaat worden. My lucky guess: een boerin.

Roos is trouwens 16, een ideale breezah dus
disclaimer
pi_43818820
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:48 schreef FUFR het volgende:

[..]

Linda
Linda, Roos... waar is Jessica?
  donderdag 23 november 2006 @ 13:51:19 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_43818845
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:49 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Dus moet ik me aanpassen aan het niveau van mensen die me niet begrijpen, ja zeg dat dan.
Nu klinkt het net alsof ik een josti ben
Je kunt de dingen inderdaad misschien wat meer to the point brengen, zonder er een dikke laag slagroom overheen te spuiten, zodat mensen je op de correcte manier interpreteren
disclaimer
pi_43818878
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:39 schreef _DeBje_ het volgende:
Denk niet dat papa en mama het leuk hadden gevonden als ik ze ff wakker had gemaakt met dit verhaal.
Ik weet wel zeker van niet
pi_43818884
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:50 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Linda, Roos... waar is Jessica?
mijn oude buurmeisje heet zo, 17, valt op alles wat zoewart is.
hoerrrrrrrrrrrr
pi_43818898
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:48 schreef FlowDesign het volgende:
Mailtje aan Quicknet gestuurd:
[..]
en dan ook nog pimpen met je naam?!
pi_43818914
Frappant, de SP is het meest gestemd in de volgende gemeenten:

- Oss (meeste moorden gepleegd 2005 ofzo)
- Heerlen (krakersbolwerk en criminele stad)
- Eindhoven (fantastische pauperstad)
- Helmond (u wel bekend)

Goede tweedes:

- Venlo (2de meest criminele stad van Nederland)
- Roermond (lopen ook heel veel Finnen rond)

Maar verder heeft het Nederlandse volk echt aangegeven dat het anders moet .
pi_43818923
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja dat was ook de bedoeling
quote:
Je kunt de dingen inderdaad misschien wat meer to the point brengen, zonder er een dikke laag slagroom overheen te spuiten, zodat mensen je op de correcte manier interpreteren
Ik verwacht gewoon een bepaald niveau in dit topic
  donderdag 23 november 2006 @ 13:54:15 #92
36431 bleiblei
pi_43818940
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:49 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Niveau, niveau... Tis niet echt niveau qua intellect waar je je op aan zou moeten passen.
Bralniveau misschien wel .
Dat mag je volgend jaar gaan doen op je werk .
Ben je al begonnen met je stage?
pi_43818972
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:53 schreef FUFR het volgende:

[..]

en dan ook nog pimpen met je naam?!
Hoezo? Willem Vroomen is onze huisgenoot op wiens naam alle aansluitingen enzo staan. Maar ik (of Joost) regel dit soort zaken meestal.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:56:02 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_43819002
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:53 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ja dat was ook de bedoeling
[..]

Helaas zijn er maar weinig die op dat "niveau" met je meedenken. Dus als je zo wil communiceren moet je dat vooral doen maar moet je er niet raar van opkijken als mensen je niet snappen en dingen fout interpreteren.

Verder heb ik een IQ van 140 en ben dus verre van een Josti.

Verder... zullen we weer vriendjes zijn nu?
disclaimer
pi_43819019
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:53 schreef FlowDesign het volgende:
pi_43819021
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:53 schreef r8ality het volgende:
Frappant, de SP is het meest gestemd in de volgende gemeenten:

- Oss (meeste moorden gepleegd 2005 ofzo)
- Heerlen (krakersbolwerk en criminele stad)
- Eindhoven (fantastische pauperstad)
- Helmond (u wel bekend)

Goede tweedes:

- Venlo (2de meest criminele stad van Nederland)
- Roermond (lopen ook heel veel Finnen rond)

Maar verder heeft het Nederlandse volk echt aangegeven dat het anders moet .
Oss, Heerlen, Venlo en Eindhoven staan ieder jaar weer hoog in de lijst als het gaat om (dodelijke) schietincidenten
  donderdag 23 november 2006 @ 13:56:54 #97
53520 _DeBje_
Religion means war...
pi_43819026
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:54 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Niveau, niveau... Tis niet echt niveau qua intellect waar je je op aan zou moeten passen.
Nou als het hier om niveau gaat kan ik wel inpakken haha...
pi_43819065
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Helaas zijn er maar weinig die op dat "niveau" met je meedenken. Dus als je zo wil communiceren moet je dat vooral doen maar moet je er niet raar van opkijken als mensen je niet snappen en dingen fout interpreteren.

Verder heb ik een IQ van 140 en ben dus verre van een Josti.

Verder... zullen we weer vriendjes zijn nu?
Ikke ook rond de 140 dus zou toch goed moeten gaan
Maar je weet dat rond de 150 geniaal en gestoord heel dicht bij elkaar liggen hè?

Ja is goed
pi_43819077
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:56 schreef _DeBje_ het volgende:

[..]

Nou als het hier om niveau gaat kan ik wel inpakken haha...
Jij bent niet dom, je bent gewoon te lam om een studie af te maken
pi_43819110
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:54 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Per 1 december.
En vanaf 16 december ben ik er de rest van het jaar niet meer
  donderdag 23 november 2006 @ 14:00:50 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_43819152
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:58 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ikke ook rond de 140 dus zou toch goed moeten gaan
Maar je weet dat rond de 150 geniaal en gestoord heel dicht bij elkaar liggen hè?

Ja is goed
Hoe hoger het IQ, hoe contactgestoorder de mensch. Het is niet de eerste keer dat ik er tegenaan loop
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 14:04:09 #102
36431 bleiblei
pi_43819255
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:59 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Per 1 december.
En vanaf 16 december ben ik er de rest van het jaar niet meer
+ alle vakanties ertussen en rustperiode erna.
Je bent dus beschikbaar voor de arbeidsmarkt medio 2008? .
pi_43819288
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:56 schreef Mex_ het volgende:

[..]

ik ga maar weer es verder zoeken naar een leuk topic.
Ik wil niet op nivo lullen, dat moet ik overdag al...
pi_43819294
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Slagroom
  donderdag 23 november 2006 @ 14:06:38 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_43819316
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

Slagroom
Hoor ik daar een hongerig man die net aan zijn maag is geopereerd?
disclaimer
pi_43819341
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoe hoger het IQ, hoe contactgestoorder de mensch. Het is niet de eerste keer dat ik er tegenaan loop
Klinkt bekend
pi_43819351
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoor ik daar een hongerig man die net aan zijn maag is geopereerd?
Waar? Wie? Ik?

Ja.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:08:07 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_43819357
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:07 schreef Juup© het volgende:

[..]

Klinkt bekend
Heeft Duchess daar ook last van ja?
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 14:09:16 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_43819391
Weet je. Het is gewoon donker buiten. Niet normaal.
disclaimer
pi_43819404
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heeft Duchess daar ook last van ja?
  donderdag 23 november 2006 @ 14:09:48 #111
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_43819410
Meld voor nwe topic.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_43819421
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je. Het is gewoon donker buiten. Niet normaal.
Lekker weer, heerlijk koel. Ik hou wel van dit soort weer. Het enige nadeel is dat de honden met natte poten naar binnen komen.
pi_43819428
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:09 schreef daNpy het volgende:
Meld voor nwe topic.
Maak er dan een.
pi_43819439
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:10 schreef Juup© het volgende:

[..]

Lekker weer, heerlijk koel. Ik hou wel van dit soort weer. Het enige nadeel is dat de honden met natte poten naar binnen komen.
hoezo binnenkomen?
  donderdag 23 november 2006 @ 14:10:56 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_43819440
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:10 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik word er neerslachtig van. Kou en wind, okee, maar donker
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 14:12:26 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_43819489
Zeg Flow.
Hoe gaat het met stoppen met roken?
disclaimer
pi_43819534
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:10 schreef FUFR het volgende:

[..]

hoezo binnenkomen?
Jij weet man, uit laten honden ik. Ik lui zijn, en hondenpoten niet wil schoonmaak. Honden dus met vuil poot binnenkom.
pi_43819543
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik word er neerslachtig van. Kou en wind, okee, maar donker
Daar ben jij een vrouw voor.
pi_43819594
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij weet man, uitlaat honden ik. Ik lui zijn, en hondenpoten niet wil schoonmaken. Honden dus met vuil poot binnenkom.
iek pakke die hond, wrijf met die pootje over de mat, wikkel m in die handdoek en klaar is Thijs.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:15:30 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_43819597
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Daar ben jij een vrouw voor.
Wat een non-argument weer, Juup
disclaimer
pi_43819635
mijn moeder was winterdepressief
mijn schoonmoeder was winterdepressief
en als ik ooit winterdepressief word geef ik mezelf een duw van het catharina zkhs.
pi_43819646
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:15 schreef FUFR het volgende:

[..]

iek pakke die hond, wrijf met die pootje over de mat, wikkel m in die handdoek en klaar is Thijs.
Ik lui zijn ik al eerder aangegeef hep.
pi_43819665
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wat een non-argument weer, Juup
Statistisch gezien hebben vrouwen meer moeite met c.q. last van de herfst dan mannen. Dus geen non-argument Stormqueen
pi_43819697
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:16 schreef FUFR het volgende:
mijn moeder was winterdepressief
mijn schoonmoeder was winterdepressief
en als ik ooit winterdepressief word geef ik mezelf een duw van het catharina zkhs.
One day i'll fly away......
  donderdag 23 november 2006 @ 14:18:49 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_43819704
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:17 schreef Juup© het volgende:

[..]

Statistisch gezien hebben vrouwen meer moeite met c.q. last van de herfst dan mannen. Dus geen non-argument Stormqueen
Dat komt omdat meer mannen de ganse dag op kantoren zonder ramen zitten dan vrouwen, denk ik.
disclaimer
pi_43819718
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:17 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik lui zijn ik al eerder aangegeef hep.
(wachten tot mijn vrouw dat doet:
pi_43819733
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg Flow.
Hoe gaat het met stoppen met roken?
Ik heb zondag 1 sigaret gerookt en dinsdag ook 1. Verder niks sinds zondag.
Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet eens moeite mee heb zolang ik maar iets te doen heb en niet in de kroeg sta
pi_43819751
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat komt omdat meer mannen de ganse dag op kantoren zonder ramen zitten dan vrouwen, denk ik.
Waar het door veroorzaakt weten de geleerden niet, maar men vermoed dat het deels hormonaal bepaald is.
pi_43819760
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:19 schreef FUFR het volgende:

[..]

(wachten tot mijn vrouw dat doet:
Die dat niet doen wil voor mij
pi_43819782
Ik heb al jaren last van winterdepressies
pi_43819824
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:04 schreef bleiblei het volgende:

[..]

+ alle vakanties ertussen en rustperiode erna.
Je bent dus beschikbaar voor de arbeidsmarkt medio 2008? .
Afgezien van kerst en wintersport eind januari zal ik niet veel vakantie opnemen denk ik, dus ik ben voor de zomervakantie iig klaar
pi_43819899
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:20 schreef Juup© het volgende:
Tot later weer eens
pi_43819943
krijg een mail of ik mee wil gaan skiejen in zoetermeer de 14e..
echt not!
pi_43820099
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:19 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik heb zondag 1 sigaret gerookt en dinsdag ook 1. Verder niks sinds zondag.
Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet eens moeite mee heb zolang ik maar iets te doen heb en niet in de kroeg sta
Dat is niet eerlijk.

Als ik stop vallen er meestal doden en gewonden en heb ik geen vingers meer.
pi_43820170
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:32 schreef gurlie het volgende:

[..]

Dat is niet eerlijk.

Jij klooft sowieso al je vingers af of je nou rookt of niet
Mss moet ik maar een bak kippenpootjes bij de KFC voor je halen, kun je die kloven
pi_43820216
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Mss moet ik maar een bak kippenpootjes bij de KFC voor je halen, kun je die kloven
doet u mij ook effe een korfje!
pi_43820246
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:32 schreef gurlie het volgende:

[..]

Dat is niet eerlijk.

Weekje trainingskamp Hamers en je hebt nergens geen last meer van .
pi_43820262
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ja en toch is het voor mij wel lastig om te stoppen.

Vooral met stappen en dergelijke.
pi_43820299
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:36 schreef r8ality het volgende:

[..]

Weekje trainingskamp Hamers en je hebt nergens geen last meer van .
Bedankt, ik pas.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:39:33 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_43820319
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:35 schreef FUFR het volgende:

[..]

doet u mij ook effe een korfje!
Neger.
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 14:40:15 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_43820342
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:37 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ja en toch is het voor mij wel lastig om te stoppen.

Vooral met stappen en dergelijke.
Stappen ja
disclaimer
pi_43820459
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Stappen ja
Of restaurants.
Of verjaardagen waar mensen roken.
Mensen in de buurt die roken.

donderdag 23 november 2006 @ 14:44:49 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_43820470
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef gurlie het volgende:

[..]

Of restaurants.

Cafe's aan de overkant van je huis die tot 02:00 open zijn waar ze sigaretten verkopen
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 14:44:56 #145
36431 bleiblei
pi_43820477
Weet iemand van de economisch onderlegden waarom je op een cashflow-overzicht afschrijving moet boeken als een positief bedrag?
pi_43820495
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef gurlie het volgende:

[..]

Of restaurants.

Daar heb ik dus heel de week al geen last van, dat scheelt echt enorm!
pi_43820498
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Neger.
talk to the hand!
pi_43820559
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Cafe's aan de overkant van je huis die tot 02:00 open zijn waar ze sigaretten verkopen
Moeders die roken.
  donderdag 23 november 2006 @ 14:48:16 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_43820585
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:44 schreef bleiblei het volgende:
Weet iemand van de economisch onderlegden waarom je op een cashflow-overzicht afschrijving moet boeken als een positief bedrag?
Een afschrijving is geen geldelijk bedrag wat letterlijk je onderneming verlaat, toch? Dus geen cash, dus maakt het geen fysiek onderdeel uit van je cashflow. Even denken hoor...
Op het moment dat je een aankoop doet, gaat het bedrag als negatief van je cashflow en als positief op je vaste activa. Dwz, het bedrag is al eens afgeschreven van je cashflow en kan niet nog een keer af worden geschreven.

en nu zit ik vast
disclaimer
pi_43820586
wie weet hier wa van PHP enzo?
heb een prb. met 2 pages die dan wel dan niet laden.

bouwer wast handen in onschuld, net als de ISP
pi_43820616
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef FUFR het volgende:
wie weet hier wa van PHP enzo?
heb een prb. met 2 pages die dan wel dan niet laden.

bouwer wast handen in onschuld, net als de ISP
link en broncode?
pi_43820617
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:44 schreef bleiblei het volgende:
kijk, daar hebben wij nou een hoekbouder voor
pi_43820630
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:49 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

link en broncode?
eerst effe broncode regelen...
pi_43820637
cashflow: de som van de cashflow (afschrijvingen + winst of - verlies voor belastingen) van de boekjaren waarin de investeringen worden gerealiseerd
pi_43820643
graaft en zoekt
pi_43820686
Database frikandel?
pi_43820704
PM
pi_43820721
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:51 schreef r8ality het volgende:
Database frikandel?
nee dan had ik m al opgegeten...
data komt idd uit db. is puur blabla op de website
geen enge dingen
pi_43820741
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:51 schreef r8ality het volgende:
Database frikandel?
Hmmmmmmmm... frikandel..
pi_43820768
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef gurlie het volgende:

[..]

Hmmmmmmmm... frikandel..
jaaaaa.

speciaal, met extra ei ui
pi_43820808
Oja, Flow, zou ik volgende week jou digitale camera mogen lenen, voor profielwerkstuk?
pi_43820813
Uitgelachen worden door je collega om je woonruimte waarop je zo trots op bent
pi_43820835
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Uitgelachen worden door je collega om je woonruimte waarop je zo trots bent
Matig
pi_43820842
idd
  donderdag 23 november 2006 @ 14:57:15 #165
36431 bleiblei
pi_43820853
quote:
Je collega woont nog thuis?
  donderdag 23 november 2006 @ 14:57:17 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_43820854
quote:
Hoezo dat dan?
disclaimer
pi_43820862
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:55 schreef gurlie het volgende:
Oja, Flow, zou ik volgende week jou digitale camera mogen lenen, voor profielwerkstuk?
Nou vooruit dan. Huur wordt in natura betaald neem ik aan?
  donderdag 23 november 2006 @ 14:57:36 #168
36431 bleiblei
pi_43820868
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:57 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor
pi_43820875
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:55 schreef gurlie het volgende:
Dus daarvoor zijn we goed. Weten we dat ook weer.
pi_43820899
mn collega woont samen via wooninc (blijkbaar loting) voor nog minder dan ik betaal.

ze verklaren me voor gek dat ik zóóóveel huur betaal en dan met name zo veel gas/water/licht wat niet naar gebruik gaat p/p maar voor t hele huis.

en dat ik enkel glas heb en ik een pauper huis woon van een melker.

alsof t zo makkelijk is om alleen betaalbaar te huren.
pi_43820905
Ik heb gister twee en een half uur lang op de verjaardag bij Marike gezeten, waar familie absolute non-info aan het uitwisselen was en PSV de tv sierde.

Kan iemand mij vertellen waarom? .
  donderdag 23 november 2006 @ 15:00:38 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_43820942
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Ingridh007 het volgende:
mn collega woont samen via wooninc (blijkbaar loting) voor nog minder dan ik betaal.

ze verklaren me voor gek dat ik zóóóveel huur betaal en dan met name zo veel gas/water/licht wat niet naar gebruik gaat p/p maar voor t hele huis.

en dat ik enkel glas heb en ik een pauper huis woon van een melker.

alsof t zo makkelijk is om alleen betaalbaar te huren.
Ik begrijp je frustraties. Ik heb hetzelfde probleem, mensen die me uitlachen dat ik zoveel betaal en dat zij voor hetzelfde bedrag een heel huis huren, yadiyadiya.
Probeer het je niet aan te trekken, het is moeilijk maar goed, die mensen zijn gewoon stom en zijn niet empatisch onderlegd
disclaimer
pi_43821041
FUFR, tot mijn spijt moet ik je mededelen dat die site het bij mij zowel in FF2 als in IE6 prima doet.
Heb alle pagina's meerdere keren probleemloos kunnen openen.
pi_43821050
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:57 schreef r8ality het volgende:

[..]

Dus daarvoor zijn we goed. Weten we dat ook weer.
Ben je weer een beetje frustie?
pi_43821084
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:59 schreef r8ality het volgende:
Ik heb gister twee en een half uur lang op de verjaardag bij Marike gezeten, waar familie absolute non-info aan het uitwisselen was en PSV de tv sierde.

Kan iemand mij vertellen waarom? .
Omdat je flieft op haar bent!
pi_43821155
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Ingridh007 het volgende:
Bullshit

Das waar
pi_43821185
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:03 schreef FlowDesign het volgende:
FUFR, tot mijn spijt moet ik je mededelen dat die site het bij mij zowel in FF2 als in IE6 prima doet.
Heb alle pagina's meerdere keren probleemloos kunnen openen.
das toch heel vreemd.
zowel mijn partner als ik hebben er last van.
zeker als we vlug op en neer klikken..
pi_43821192
http://tweakers.net/nieuw(...)oorden-openbaar.html

Password manager in FF2 en IE7 maar even uitzetten lijkt me een goed plan
pi_43821194
toch bedankt Flow!
pi_43821197
Hij huurt voor 350, dus das ook waar.

En hoeveel keuze heb ik verdomme
pi_43821213
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef FUFR het volgende:

[..]

das toch heel vreemd.
zowel mijn partner als ik hebben er last van.
zeker als we vlug op en neer klikken..
Met vlug op en neer klikken bedoel je tussen de verschillende pagina's van de website?
pi_43821224
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef FlowDesign het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)oorden-openbaar.html

Password manager in FF2 en IE7 maar even uitzetten lijkt me een goed plan
ow wauwie, iemand zou mijn fok password te weten komen
pi_43821231
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Met vlug op en neer klikken bedoel je tussen de verschillende pagina's van de website?
  donderdag 23 november 2006 @ 15:09:40 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_43821242
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Hij huurt voor 350, dus das ook waar.

En hoeveel keuze heb ik verdomme
Voor 350 bij wooninc wonen ze middenin de Bennekel.
Daar wil je niet wonen. Sociale woningbouw
disclaimer
pi_43821265
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef gurlie het volgende:

[..]

Omdat je flieft op haar bent!
Misschien. Dan ben ik er nu overigens wel ff klaar mee, want het is toch niet wederzijds, dus waarom zou ik mezelf nog verder pijnigen. Overigens vind ik d'r vriendin ook leuk, maar nu eigenlijk ook niet meer, aangezien er die dezelfde ideeen op nahoudt.

Sterf, vrouwen, sterf.
pi_43821269
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:57 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Nou vooruit dan. Huur wordt in natura betaald neem ik aan?
Ja dat kan wel geregeld worden.
pi_43821276
nou ingrid, dat GWL is ook wel erg veel hoor, wij stoken hier vur ne goeie en ik ga echt niet naar benden als ik vergeet de verwarming uit te zetten, maar 160 euro x 3 = waaaaaaaay te veel
pi_43821284
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ja dat kan wel geregeld worden.
ik heb een hele fijne camera
pi_43821292
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Voor 350 bij wooninc wonen ze middenin de Bennekel.
Daar wil je niet wonen. Sociale woningbouw
SP-stemmers .
  donderdag 23 november 2006 @ 15:11:23 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_43821306
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef FUFR het volgende:
nou ingrid, dat GWL is ook wel erg veel hoor, wij stoken hier vur ne goeie en ik ga echt niet naar benden als ik vergeet de verwarming uit te zetten, maar 160 euro x 3 = waaaaaaaay te veel
Vergeet niet dat bij dat bedrag ook alle gemeentelijke heffingen zitten
disclaimer
pi_43821320
Enkel glas, slecht geissoleerd, gaskachels en alles 3x (douchen, koken, stoken, wasmachine)

En SQ betaalt toch ook zoiets.
pi_43821322
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef r8ality het volgende:

[..]

Misschien. Dan ben ik er nu overigens wel ff klaar mee, want het is toch niet wederzijds, dus waarom zou ik mezelf nog verder pijnigen. Overigens vind ik d'r vriendin ook leuk, maar nu eigenlijk ook niet meer, aangezien er die dezelfde ideeen op nahoudt.

Sterf, vrouwen, sterf.
Arme Joost.

Er moeten toch ook ergens vrouwen rondlopen die op jou vallen? En dan bedoel ik niet alleen maar de blonde, goed bedeelde ( ) Zweedse slanke dennetjes.

Of kijk jij gewoon niet goed?
pi_43821324
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef FUFR het volgende:

[..]

Gaat ook goed hier. Zelfs als ik ook nog (CTRL+)F5 snel achter elkaar doe gaat er niks mis.
pi_43821341
quote:

[..]

pi_43821346
M&M crispy zijn vies.
pi_43821361
Het probleem met mij is dat ik qua uiterlijk misschien teveel eisen heb. Aan de andere kant, ik ken weer geen lelijke leuke vrouwen. Typisch.
pi_43821363
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:11 schreef gurlie het volgende:

[..]

Arme Joost.

Er moeten toch ook ergens vrouwen rondlopen die op jou vallen? En dan bedoel ik niet alleen maar de blonde, goed bedeelde ( ) Zweedse slanke dennetjes.

Of kijk jij gewoon niet goed?
Hij stelt gewoon te hoge eisen aan z'n vrouwen
pi_43821385
quote:

[..]

Af. Jij bent zal voorzien
pi_43821409
Overigens accepteer ik wel weer dat bijvoorbeeld mooie vrouwen een mooie vent willen. Puur omdat ze er zelf ook wel wat moeite insteken. Denk ik dan.

Of ben ik nu heel naief?
pi_43821431
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:13 schreef r8ality het volgende:
Het probleem met mij is dat ik qua uiterlijk misschien teveel eisen heb. Aan de andere kant, ik ken weer geen lelijke leuke vrouwen. Typisch.
Dus ik ben niet lelijk?

Of ben ik gewoon niet leuk?

Misschien lopen er wel vrouwen rond die jij hartstikke leuk vind maar op het eerste oog niet zo knap zijn, maar wel hartstikke leuk. Schoonheid is relatief.
pi_43821444
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:14 schreef r8ality het volgende:
Overigens accepteer ik wel weer dat bijvoorbeeld mooie vrouwen een mooie vent willen. Puur omdat ze er zelf ook wel wat moeite insteken. Denk ik dan.

Of ben ik nu heel naief?
Een heel klein beetje maar.
  donderdag 23 november 2006 @ 15:15:45 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_43821448
Ingrid, trek je niks aan van flamende collega's!
Jij hebt lekker je eigen stekkie en hoeft je sociale woningbouwflatje in de Bennekel niet te delen met een rommelige man Je woont op een toplocatie met Bobje en het is gewoon supertof
disclaimer
pi_43821457
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:13 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Af. Jij bent zal voorzien
maar ik ben op een leeftijd dat er een jong druifje bij mag
  donderdag 23 november 2006 @ 15:16:22 #204
36431 bleiblei
pi_43821469
Hoe zien Marike en der vriendin uit dan?
pi_43821470
Is Bobje nou een kat of een hond?

Ik vind het zo'n hondennaam. Maar dat kan komen omdat mijn hond Bobbie heet.
pi_43821495
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:16 schreef FUFR het volgende:

[..]

Er zijn grenzen aan je midlifecrisis.
  donderdag 23 november 2006 @ 15:17:12 #207
36431 bleiblei
pi_43821503
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ingrid, trek je niks aan van flamende collega's!
Jij hebt lekker je eigen stekkie en hoeft je sociale woningbouwflatje in de Bennekel niet te delen met een rommelige man Je woont op een toplocatie met Bobje en het is gewoon supertof
En de volgende keer dat we er 5 keer voorbij komen op 1 dag bellen ik en SQ ff aan .
  donderdag 23 november 2006 @ 15:17:27 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_43821512
Ik val niet op esthetisch uiterlijk. Ik val op pretoogjes, een overweldigende lach, en iets wat anders is dan anders
disclaimer
pi_43821531
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik val niet op esthetisch uiterlijk. Ik val op pretoogjes, een overweldigende lach, en iets wat anders is dan anders
En op goede penissen.
pi_43821556
  donderdag 23 november 2006 @ 15:19:03 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_43821563
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef gurlie het volgende:

[..]

En op goede penissen.
Nee, daar val ik niet op, daar klim ik op
disclaimer
pi_43821581
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:16 schreef FUFR het volgende:

[..]

Zal ik jouw vrouw daar eens over bellen?
pi_43821594
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kijk je uit?
pi_43821606
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:12 schreef gurlie het volgende:
M&M crispy zijn vies.
pi_43821608
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zelfde categorie.
  donderdag 23 november 2006 @ 15:20:43 #216
36431 bleiblei
pi_43821613
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Nouw... Is DAT ff goed voor mijn zelfvertrouwen .
  donderdag 23 november 2006 @ 15:20:58 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_43821623
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Kijk je uit?
Meestal zit ik wel stevig vastgepind, er af vallen zal lastig worden
disclaimer
pi_43821634
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:19 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Oh en wil je ook Gilmore Girls season 2 voor mijn downloaden?
En kijken welke maat het nou was?

Oh en als je toch bezig bent..
  donderdag 23 november 2006 @ 15:21:44 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_43821645
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Huilie, je denkt nu als een vrouw

Ik bedoel dat ik niet op van de standaard pretty boys val, met hun strakgetrainde lijfjes in gouden D&G shirtjes en hun haar perfect in de gel. Ik val op dingen die IK mooi vind, en niet op dingen die door de maatschappij als mooi worden gezien.
disclaimer
pi_43821676
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:19 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ha! die zal precies hetzelfde zeggen..

Of dacht jij dat ik IRL anders reageerde
pi_43821680
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Zie je nou. Allemaal takkewijven zijn het .
pi_43821684
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Meestal zit ik wel stevig vastgepind, er af vallen zal lastig worden
Too much info.
pi_43821700
Leuke (matige) grap bij het stembureau!

En toen zat er een half bekertje water op de TFT.

.
pi_43821718
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:23 schreef r8ality het volgende:

[..]

Zie je nou. Allemaal takkewijven zijn het .
Weet je wie er wel gewéldig zijn..
  donderdag 23 november 2006 @ 15:24:21 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_43821723
Ik vind Okke een mooie jongen, en Joost ook, en ik vind jullie hier allemaal mooi juist omdat jullie geen van allen van die standaard mooie mannetjes zijn.
disclaimer
pi_43821738
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind Okke een mooie jongen, en Joost ook, en ik vind jullie hier allemaal mooi juist omdat jullie geen van allen van die standaard mooie mannetjes zijn.
Neuken?
  donderdag 23 november 2006 @ 15:24:59 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_43821747
En ik vind mezelf ook mooi. En de andere meisjes hier ook.
disclaimer
pi_43821775
De tering. Het komt hier echt met bakken naar beneden en het lijkt net 6 uur 's avonds .
pi_43821796
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind mezelf ook mooi. En de andere meisjes hier ook.
Behalve Amaranta.
  donderdag 23 november 2006 @ 15:26:15 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_43821799
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:24 schreef r8ality het volgende:

[..]

Neuken?
Alweer?
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 15:26:40 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_43821813
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef r8ality het volgende:
De tering. Het komt hier echt met bakken naar beneden en het lijkt net 6 uur 's avonds .
My point exactly
disclaimer
pi_43821815
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Alweer?
Que?
  donderdag 23 november 2006 @ 15:27:11 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_43821833
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:26 schreef r8ality het volgende:

[..]

Behalve Amaranta.
Ook Amaranta. Ik heb Amaranta halfnaakt gezien
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 15:27:33 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_43821847
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:26 schreef r8ality het volgende:

[..]

Que?
PI!!! PI!!!!
disclaimer
pi_43821863
quote:

.
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:34 schreef vamos1 het volgende:
Tegen een moslima (inclusief hoofddoek uiteraard) zeggen dat het je eerste keer stemmen is en vragen of ze je kan helpen omdat je het knopje voor Wilders niet kan vinden
!
pi_43821872
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zeg. Ik moet nog eten .
pi_43821875
ik vind mezelf ook heel knap.
en bescheiden!
pi_43821905
quote:

[..]

PI!!! PI!!!!
Dan nog.
  donderdag 23 november 2006 @ 15:29:36 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_43821930
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef r8ality het volgende:

[..]

Dan nog.
Frustie
disclaimer
pi_43821950
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:27 schreef gurlie het volgende:

[..]

[..]

!
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef Flabofski het volgende:
JA, of zo KEIHARD met je vinger op de knopjes drukken, weg lopen achter de stemcomputer en zeggen dat je nu kiespijn hebt!

!!!11ROFLWOUTERS!!! !!!ROFLMAOZEDONG!!!
Deze is echt te briljant. .
  donderdag 23 november 2006 @ 15:31:16 #241
36431 bleiblei
pi_43821991
quote:
Het bestuur van de Technische Universiteit Eindhoven heeft de multiculturele studentenvereniging Mosaic berispt omdat ze tijdens een lezing mannen en vrouwen apart van elkaar in een zaal lieten zitten. Het incident speelde zich enkele weken geleden af.

Mosaic had ene Suhayb Salam uitgenodigd voor een lezing over de ramadan. Hij is de zoon van de Tilburgse imam die minister Rita Verdonk twee jaar geleden weigerde de hand te schudden. De zoon van de imam weigerde echter te spreken als de mannen en vrouwen door elkaar zouden zitten.
Vlak voordat hij met zijn lezing zou beginnen eiste hij dat de mannen voorin de zaal moesten gaan zitten, de vrouwen achterin. Dat diende om ''de poorten van de ontucht niet te openen''. De voorzitter van Mosaic kon zijn gast niet overtuigen van die eis af te zien. Of het publiek werd gescheiden, óf de lezing ging niet door. Mosaic besloot daarop gehoor te geven aan de eis van de gastspreker. De penningmeester van Mosaic kon zich daarmee niet verenigen en verliet uit protest de zaal.

De voorzitter, Mohammed El Haddad, zegt achteraf dat hij de lezing beter had kunnen afgelasten. Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.
Ik denk dat het een zeer geslaagde zitting was .
pi_43822074
quote:

.
quote:
Dat hokje inlopen, keihard schreeuwen: "WAS IST DAS DENN!?!?"

Dan ren je naar die teef toe die de stemkaarten controleert en dan roep je heel hard spugend in haar gezicht: "WO IST DER N.S.D.A.P. AUF DIESER LIST!??! ICH KANN ES NICHT FINDEN !11!! HEIL!11!" ;d ;D: D:D:

En daarna schijt je het stemlokaal onder en zing je 'Ein Festival der Liebe' van Udo Jurgens.
Moewhahaha
pi_43822114
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:31 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik denk dat het een zeer geslaagde zitting was .
Berispt?!?!?!

Verbieden, ontbinden en studiepunten afnemen. Idiotie. .
pi_43822134
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:33 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

[..]

Moewhahaha
Die Udo Jurgens doet het em . .
  donderdag 23 november 2006 @ 15:36:22 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_43822143
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:33 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

[..]

Moewhahaha
Matig
disclaimer
pi_43822187
quote:

[..]

donderdag 23 november 2006 @ 15:38:22 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_43822216
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:37 schreef FUFR het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die pics komen hier niet te staan
disclaimer
pi_43822256
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:22 schreef FUFR het volgende:

[..]

Ha! die zal precies hetzelfde zeggen..

Of dacht jij dat ik IRL anders reageerde
Dus je vrouw wil niet meer met je neuken? Of bedoelt ze dat niet?
pi_43822309
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:21 schreef gurlie het volgende:

[..]

Oh en wil je ook Gilmore Girls season 2 voor mijn downloaden?
En kijken welke maat het nou was?

Oh en als je toch bezig bent..
Zolang er maar in natura betaald wordt
pi_43822326
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:40 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Zolang er maar in natura betaald wordt
He, ik klaag niet hoor.
pi_43822332
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:35 schreef r8ality het volgende:

[..]

Die Udo Jurgens doet het em . .
Ik zit hier echt mn lachen in te houden
Vanavond dat topic ff lezen
pi_43822346
oh bij de weg:
de dame die bij Mycom binnenreed is de moeder van Bakkerij van Gemert op de Kruisstraat.
die ken ik pas 40 jaar

Toch is roddelen soms heel informatief
pi_43822357
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:40 schreef gurlie het volgende:

[..]

He, ik klaag niet hoor.
Nee idd. Eigenlijk moet ik je op een andere manier laten betalen
pi_43822420
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:41 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Nee idd. Eigenlijk moet ik je op een andere manier laten betalen
Hmpf.
pi_43822426
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:41 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik zit hier echt mn lachen in te houden
Vanavond dat topic ff lezen
De rest is een beetje matig hoor.
pi_43822459
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:43 schreef gurlie het volgende:

[..]

Hmpf.
Let me think...
pi_43822542
En nog een briljant topic .

HARIBO MACHT FREI!!
pi_43822545
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:44 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Let me think...
Neen.
pi_43822631
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:47 schreef r8ality het volgende:
En nog een briljant topic .

HARIBO MACHT FREI!!
Stelletje neo-nazi's zijn jullie.
  donderdag 23 november 2006 @ 15:50:41 #260
36431 bleiblei
pi_43822672
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:41 schreef FUFR het volgende:
oh bij de weg:
de dame die bij Mycom binnenreed is de moeder van Bakkerij van Gemert op de Kruisstraat.
die ken ik pas 40 jaar

Toch is roddelen soms heel informatief
Das toch die bakker die naast de verfwinkel zit?
Rare kerel is dat .
pi_43822686
Ja, maar Nazi-Duits klinkt zo cool.

Daarbij, het is 60 jaar geleden, tijd voor grappen!
pi_43822717
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:50 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Das toch die bakker die naast de verfwinkel zit?
Rare kerel is dat .
Karel moet je kennen..
Beetje stug, dat wel.
Mijn vrouw heeft er gewerkt tot ze bezwangerd werd.
een excollega is nu op bezoek...vandaar dat ik er nu mee kom
pi_43822767
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:51 schreef r8ality het volgende:
Ja, maar Nazi-Duits klinkt zo cool.

Daarbij, het is 60 jaar geleden, tijd voor grappen!
Ik zeg altijd maar zo: Duits is gewoon Nederlands, maar dan schreeuwend!

pi_43822794
ik spreek in duitsland ook express half schreeuwend.
dat wordt gewaardeerd
pi_43822800
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:47 schreef gurlie het volgende:

[..]

Neen.
Er moet toch iets zijn....
pi_43822825
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:54 schreef FUFR het volgende:
ik spreek in duitsland ook express half schreeuwend.
dat wordt gewaardeerd
En daarbij marcheer ik altijd als ik in Duitsland ben. Soms met geheven rechterhand.
Wordt ook zeer gewaardeerd
Integratie heet dat.
pi_43822850
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:55 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Er moet toch iets zijn....
Nee!

pi_43822854
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef bleiblei het volgende:

[..]

En de volgende keer dat we er 5 keer voorbij komen op 1 dag bellen ik en SQ ff aan .
Jullie zijn van harte welkom

Bobje, of eigenlijk Bobby, is een kater van 7 kilo
pi_43822878
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:56 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

Issie ook verlaagd?
pi_43822908
bij de buik wel ja
pi_43822977
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:56 schreef gurlie het volgende:

[..]

Nee!

Niets?

Nog steeds geen pakketje binnen trouwens
pi_43822988
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:58 schreef FUFR het volgende:
bij de buik wel ja
dat was de grap
pi_43823039
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:00 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Niets?

Nog steeds geen pakketje binnen trouwens
Alleen iets waar ik ook toestemming voor geef.

Oh, bummer nou dan wordt het een leuke kerst, toch?
pi_43823204
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:02 schreef gurlie het volgende:

[..]

Alleen iets waar ik ook toestemming voor geef.

Oh, bummer nou dan wordt het een leuke kerst, toch?
Ik mag toch wel hopen dat het nog deze maand bezorgt wordt
Maar een leuke kerst wordt het zeker wel hoor
pi_43823305
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik mag toch wel hopen dat het nog deze maand bezorgt wordt
Maar een leuke kerst wordt het zeker wel hoor
Is wel een leuk kerstcadeautje.
  donderdag 23 november 2006 @ 16:12:55 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_43823380
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:56 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

Tof!
Middelste etage? Heb je ook een eigen bel?
disclaimer
pi_43823433
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:10 schreef gurlie het volgende:

[..]

Is wel een leuk kerstcadeautje.
Voor jou of voor mij?
  donderdag 23 november 2006 @ 16:16:33 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_43823502
Gurlie, heb je nou toch die ene voorbindpenis "Black Steed" gekocht? Ondeugd
disclaimer
pi_43823520
Als die bij Gurlie erin moet, scheurt ze in 2-en .
pi_43823529
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:14 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Voor jou of voor mij?
Beide.
pi_43823539
veel te veel informatie
pi_43823554
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Gurlie, heb je nou toch die ene voorbindpenis "Black Steed" gekocht? Ondeugd
Ja echt he, ik dacht nog zal ik dat wel doen, maar hij wil zó graag. Tja, wie ben ik dan om dat plezier te ontnemen.
  donderdag 23 november 2006 @ 16:18:19 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_43823556
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef r8ality het volgende:
bij Gurlie ja...
disclaimer
pi_43823571
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef r8ality het volgende:
Nou..

.. nee laat maar.
  donderdag 23 november 2006 @ 16:18:59 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_43823578
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef FUFR het volgende:
veel te veel informatie
Misschien heeft ze wel gewoon het Kolonisten van Catan kaartspel voor 2 spelers gekocht
disclaimer
pi_43823622
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Misschien heeft ze wel gewoon het Kolonisten van Catan kaartspel voor 2 spelers gekocht
Ja, precies!

Wat een viezerik he, die FUFR?
  donderdag 23 november 2006 @ 16:20:45 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_43823648
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:20 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ja, precies!

Wat een viezerik he, die FUFR?
Te ranzig, vieze oude man
disclaimer
  donderdag 23 november 2006 @ 16:21:28 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_43823672
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:18 schreef gurlie het volgende:

[..]

Nou..

.. nee laat maar.
wat, je deed in het verleden regelmatig aan DP met grote negers? Maar dat wisten we toch allang
disclaimer
pi_43823823
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:18 schreef gurlie het volgende:

[..]

Nou..

.. nee laat maar.
Ohja, je scheurt al in 2-en van die van Floris. Gaaaap.
pi_43823877
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

huh huh...

(ik heb het 1x gespeeld, daar komen geen dildo's in voor)
pi_43823891
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:26 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ohja, je scheurt al in 2-en van die van Floris. Gaaaap.
  donderdag 23 november 2006 @ 16:28:52 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_43823895
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef FUFR het volgende:

[..]

huh huh...

Nee. Maar wel de Kolos van Catan
disclaimer
pi_43823908
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef FUFR het volgende:

[..]

huh huh...

Wie heeft het hier over dildo's?
  donderdag 23 november 2006 @ 16:29:18 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_43823910
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ook niet anaal?
disclaimer
pi_43823933
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef gurlie het volgende:

[..]

Zie je wel. Hij heeft niet zo'n grote.
pi_43823934
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat, je deed in het verleden regelmatig aan DP met grote negers? Maar dat wisten we toch allang
Alsof ik een vriendin zou hebben die het ooit met een neger gedaan heeft
pi_43823942
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee. Maar wel de Kolos van Catan
*proest

.
  donderdag 23 november 2006 @ 16:30:53 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_43823965
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:29 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Het zou wel je KFC-obsessie verklaren
disclaimer
pi_43823971
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Te ranzig, vieze oude man
pi_43823998
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het zou wel je KFC-obsessie verklaren
Ik ben toch juist anti KFC slome
Ik ben er zelfs nog nooit binnen geweest
pi_43824010
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:29 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Sanne misschien ondertussen wel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')