Idem.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:44 schreef Sebasser het volgende:
hihihi
Dan is de stemming wel te snijdenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef kanaiken het volgende:
Of zo'n stembiljet pakken en daar HEEL HARD OP GAAN STAMPEN. En dan zeggen "Ja, maar ik heb hem toch gekocht?"
IK MOEST LACHENquote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef Flabofski het volgende:
JA, of zo KEIHARD met je vinger op de knopjes drukken, weg lopen achter de stemcomputer en zeggen dat je nu kiespijn hebt!![]()
![]()
!!!11ROFLWOUTERS!!!
![]()
!!!ROFLMAOZEDONG!!!
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef Flabofski het volgende:
JA, of zo KEIHARD met je vinger op de knopjes drukken, weg lopen achter de stemcomputer en zeggen dat je nu kiespijn hebt!![]()
![]()
!!!11ROFLWOUTERS!!!
![]()
!!!ROFLMAOZEDONG!!!
Ik zou er een musical van makenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:53 schreef BrauN het volgende:
Dat hokje inlopen, keihard schreeuwen: "WAS IST DAS DENN!?!?"
Dan ren je naar die teef toe die de stemkaarten controleert en dan roep je heel hard spugend in haar gezicht: "WO IST DER N.S.D.A.P. AUF DIESER LIST!??! ICH KANN ES NICHT FINDEN !11!! HEIL!11!";d ;D: D:D:
![]()
En daarna schijt je het stemlokaal onder en zing je 'Ein Festival der Liebe' van Udo Jurgens.
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:53 schreef BrauN het volgende:
Dan ren je naar die teef toe die de stemkaarten controleert en dan roep je heel hard spugend in haar gezicht: "WO IST DER N.S.D.A.P. AUF DIESER LIST!??! ICH KANN ES NICHT FINDEN !11!! HEIL!11!";d ;D: D:D:
![]()
En daarna schijt je het stemlokaal onder en zing je 'Ein Festival der Liebe' van Udo Jurgens.
![]()
Ipv een telefoontje, 1 post op fok mogen doen?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik net geprobeerd, na het geheil liep het heel anders af dan gepland![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |