Ik zit hier echt mn lachen in te houdenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die Udo Jurgens doet het em.
.
Nee idd. Eigenlijk moet ik je op een andere manier laten betalenquote:
Hmpf.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee idd. Eigenlijk moet ik je op een andere manier laten betalen
De rest is een beetje matig hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zit hier echt mn lachen in te houden![]()
Vanavond dat topic ff lezen
Stelletje neo-nazi's zijn jullie.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:47 schreef r8ality het volgende:
En nog een briljant topic.
HARIBO MACHT FREI!!
Das toch die bakker die naast de verfwinkel zit?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:41 schreef FUFR het volgende:
oh bij de weg:
de dame die bij Mycom binnenreed is de moeder van Bakkerij van Gemert op de Kruisstraat.
die ken ik pas 40 jaar
Toch is roddelen soms heel informatief
Karel moet je kennen..quote:Op donderdag 23 november 2006 15:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das toch die bakker die naast de verfwinkel zit?
Rare kerel is dat.
Ik zeg altijd maar zo: Duits is gewoon Nederlands, maar dan schreeuwend!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:51 schreef r8ality het volgende:
Ja, maar Nazi-Duits klinkt zo cool.
Daarbij, het is 60 jaar geleden, tijd voor grappen!
En daarbij marcheer ik altijd als ik in Duitsland ben. Soms met geheven rechterhand.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:54 schreef FUFR het volgende:
ik spreek in duitsland ook express half schreeuwend.
dat wordt gewaardeerd
Jullie zijn van harte welkomquote:Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En de volgende keer dat we er 5 keer voorbij komen op 1 dag bellen ik en SQ ff aan.
Issie ook verlaagd?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:56 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Jullie zijn van harte welkom
Bobje, of eigenlijk Bobby, is een kater van 7 kilo![]()
dat was de grapquote:Op donderdag 23 november 2006 15:58 schreef FUFR het volgende:
bij de buik wel ja
Alleen iets waar ik ook toestemming voor geef.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Niets?
Nog steeds geen pakketje binnen trouwens
Ik mag toch wel hopen dat het nog deze maand bezorgt wordtquote:Op donderdag 23 november 2006 16:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Alleen iets waar ik ook toestemming voor geef.
Oh, bummernou dan wordt het een leuke kerst, toch?
Is wel een leuk kerstcadeautje.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat het nog deze maand bezorgt wordt
Maar een leuke kerst wordt het zeker wel hoor![]()
Tof!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:56 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Jullie zijn van harte welkom
Bobje, of eigenlijk Bobby, is een kater van 7 kilo![]()
Ja echt he, ik dacht nog zal ik dat wel doen, maar hij wil zó graag. Tja, wie ben ik dan om dat plezier te ontnemen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Gurlie, heb je nou toch die ene voorbindpenis "Black Steed" gekocht? Ondeugd
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef r8ality het volgende:
Als die bij Gurlie erin moet, scheurt ze in 2-en.
Nou..quote:Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef r8ality het volgende:
Als die bij Gurlie erin moet, scheurt ze in 2-en.
Misschien heeft ze wel gewoon het Kolonisten van Catan kaartspel voor 2 spelers gekochtquote:Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef FUFR het volgende:
veel te veel informatie
Ja, precies!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel gewoon het Kolonisten van Catan kaartspel voor 2 spelers gekocht
Te ranzig, vieze oude manquote:Op donderdag 23 november 2006 16:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, precies!
Wat een viezerik he, die FUFR?
wat, je deed in het verleden regelmatig aan DP met grote negers?quote:
Ohja, je scheurt al in 2-en van die van Floris. Gaaaap.quote:
huh huh...quote:Op donderdag 23 november 2006 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel gewoon het Kolonisten van Catan kaartspel voor 2 spelers gekocht
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ohja, je scheurt al in 2-en van die van Floris. Gaaaap.
Nee. Maar wel de Kolos van Catanquote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
huh huh...
(ik heb het 1x gespeeld, daar komen geen dildo's in voor)
Wie heeft het hier over dildo's?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
huh huh...
(ik heb het 1x gespeeld, daar komen geen dildo's in voor)
Zie je wel. Hij heeft niet zo'n grote.quote:
Alsof ik een vriendin zou hebben die het ooit met een neger gedaan heeftquote:Op donderdag 23 november 2006 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat, je deed in het verleden regelmatig aan DP met grote negers?Maar dat wisten we toch allang
*proestquote:Op donderdag 23 november 2006 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee. Maar wel de Kolos van Catan
Het zou wel je KFC-obsessie verklarenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alsof ik een vriendin zou hebben die het ooit met een neger gedaan heeft![]()
quote:
Ik ben toch juist anti KFC slomequote:Op donderdag 23 november 2006 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het zou wel je KFC-obsessie verklaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |