Een heel klein beetje maar.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:14 schreef r8ality het volgende:
Overigens accepteer ik wel weer dat bijvoorbeeld mooie vrouwen een mooie vent willen. Puur omdat ze er zelf ook wel wat moeite insteken. Denk ik dan.
Of ben ik nu heel naief?
maar ik ben op een leeftijd dat er een jong druifje bij magquote:
Er zijn grenzen aan je midlifecrisis.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar ik ben op een leeftijd dat er een jong druifje bij mag![]()
En de volgende keer dat we er 5 keer voorbij komen op 1 dag bellen ik en SQ ff aanquote:Op donderdag 23 november 2006 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ingrid, trek je niks aan van flamende collega's!
Jij hebt lekker je eigen stekkie en hoeft je sociale woningbouwflatje in de Bennekel niet te delen met een rommelige manJe woont op een toplocatie met Bobje en het is gewoon supertof
En op goede penissen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik val niet op esthetisch uiterlijk. Ik val op pretoogjes, een overweldigende lach, en iets wat anders is dan anders![]()
Zal ik jouw vrouw daar eens over bellen?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar ik ben op een leeftijd dat er een jong druifje bij mag![]()
Kijk je uit?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, daar val ik niet op, daar klim ik op![]()
quote:
Zelfde categorie.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, daar val ik niet op, daar klim ik op![]()
Nouw... Is DAT ff goed voor mijn zelfvertrouwenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik val niet op esthetisch uiterlijk. Ik val op pretoogjes, een overweldigende lach, en iets wat anders is dan anders![]()
Oh en wil je ook Gilmore Girls season 2 voor mijn downloaden?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zal ik jouw vrouw daar eens over bellen?
Huilie, je denkt nu als een vrouwquote:Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouw... Is DAT ff goed voor mijn zelfvertrouwen![]()
.
Ha! die zal precies hetzelfde zeggen..quote:Op donderdag 23 november 2006 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zal ik jouw vrouw daar eens over bellen?
Zie je nou. Allemaal takkewijven zijn hetquote:Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouw... Is DAT ff goed voor mijn zelfvertrouwen![]()
.
Too much info.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal zit ik wel stevig vastgepind, er af vallen zal lastig worden![]()
Weet je wie er wel gewéldig zijn..quote:Op donderdag 23 november 2006 15:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zie je nou. Allemaal takkewijven zijn het.
Neuken?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind Okke een mooie jongen, en Joost ook, en ik vind jullie hier allemaal mooi juist omdat jullie geen van allen van die standaard mooie mannetjes zijn.
Behalve Amaranta.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind mezelf ook mooi. En de andere meisjes hier ook.![]()
My point exactlyquote:Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef r8ality het volgende:
De tering. Het komt hier echt met bakken naar beneden en het lijkt net 6 uur 's avonds.
Que?quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:23 schreef r8ality het volgende:
Leuke (matige) grap bij het stembureau!
En toen zat er een half bekertje water op de TFT..
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:34 schreef vamos1 het volgende:
Tegen een moslima (inclusief hoofddoek uiteraard) zeggen dat het je eerste keer stemmen is en vragen of ze je kan helpen omdat je het knopje voor Wilders niet kan vinden
Zeg. Ik moet nog etenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook Amaranta. Ik heb Amaranta halfnaakt gezien
Dan nog.quote:
quote:
Deze is echt te briljant.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef Flabofski het volgende:
JA, of zo KEIHARD met je vinger op de knopjes drukken, weg lopen achter de stemcomputer en zeggen dat je nu kiespijn hebt!![]()
![]()
!!!11ROFLWOUTERS!!!
![]()
!!!ROFLMAOZEDONG!!!
quote:Het bestuur van de Technische Universiteit Eindhoven heeft de multiculturele studentenvereniging Mosaic berispt omdat ze tijdens een lezing mannen en vrouwen apart van elkaar in een zaal lieten zitten. Het incident speelde zich enkele weken geleden af.
Mosaic had ene Suhayb Salam uitgenodigd voor een lezing over de ramadan. Hij is de zoon van de Tilburgse imam die minister Rita Verdonk twee jaar geleden weigerde de hand te schudden. De zoon van de imam weigerde echter te spreken als de mannen en vrouwen door elkaar zouden zitten.
Vlak voordat hij met zijn lezing zou beginnen eiste hij dat de mannen voorin de zaal moesten gaan zitten, de vrouwen achterin. Dat diende om ''de poorten van de ontucht niet te openen''. De voorzitter van Mosaic kon zijn gast niet overtuigen van die eis af te zien. Of het publiek werd gescheiden, óf de lezing ging niet door. Mosaic besloot daarop gehoor te geven aan de eis van de gastspreker. De penningmeester van Mosaic kon zich daarmee niet verenigen en verliet uit protest de zaal.
De voorzitter, Mohammed El Haddad, zegt achteraf dat hij de lezing beter had kunnen afgelasten. Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:23 schreef r8ality het volgende:
Leuke (matige) grap bij het stembureau!
En toen zat er een half bekertje water op de TFT..
Moewhahahaquote:Dat hokje inlopen, keihard schreeuwen: "WAS IST DAS DENN!?!?"
Dan ren je naar die teef toe die de stemkaarten controleert en dan roep je heel hard spugend in haar gezicht: "WO IST DER N.S.D.A.P. AUF DIESER LIST!??! ICH KANN ES NICHT FINDEN !11!! HEIL!11!" ;d ;D: D:D:
En daarna schijt je het stemlokaal onder en zing je 'Ein Festival der Liebe' van Udo Jurgens.
Berispt?!?!?!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]Ik denk dat het een zeer geslaagde zitting was
.
Die Udo Jurgens doet het emquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook Amaranta. Ik heb Amaranta halfnaakt gezien
Dus je vrouw wil niet meer met je neuken? Of bedoelt ze dat niet?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ha! die zal precies hetzelfde zeggen..![]()
Of dacht jij dat ik IRL anders reageerde
Zolang er maar in natura betaald wordtquote:Op donderdag 23 november 2006 15:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh en wil je ook Gilmore Girls season 2 voor mijn downloaden?
En kijken welke maat het nou was?
Oh en als je toch bezig bent..
He, ik klaag niet hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zolang er maar in natura betaald wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |