link en broncode?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef FUFR het volgende:
wie weet hier wa van PHP enzo?
heb een prb. met 2 pages die dan wel dan niet laden.
bouwer wast handen in onschuld, net als de ISP
![]()
kijk, daar hebben wij nou een hoekbouder voorquote:Op donderdag 23 november 2006 14:44 schreef bleiblei het volgende:
Weet iemand van de economisch onderlegden waarom je op een cashflow-overzicht afschrijving moet boeken als een positief bedrag?
eerst effe broncode regelen...quote:
nee dan had ik m al opgegeten...quote:Op donderdag 23 november 2006 14:51 schreef r8ality het volgende:
Database frikandel?
Hmmmmmmmm... frikandel..quote:Op donderdag 23 november 2006 14:51 schreef r8ality het volgende:
Database frikandel?
jaaaaa.quote:
Matigquote:Op donderdag 23 november 2006 14:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Uitgelachen worden door je collega om je woonruimte waarop je zo trots bent
Je collega woont nog thuis?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Uitgelachen worden door je collega om je woonruimte waarop je zo trots op bent
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Uitgelachen worden door je collega om je woonruimte waarop je zo trots op bent
Nou vooruit dan. Huur wordt in natura betaald neem ik aan?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:55 schreef gurlie het volgende:
Oja, Flow, zou ik volgende week jou digitale camera mogen lenen, voor profielwerkstuk?
Dus daarvoor zijn we goed. Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:55 schreef gurlie het volgende:
Oja, Flow, zou ik volgende week jou digitale camera mogen lenen, voor profielwerkstuk?
Ik begrijp je frustraties. Ik heb hetzelfde probleem, mensen die me uitlachen dat ik zoveel betaal en dat zij voor hetzelfde bedrag een heel huis huren, yadiyadiya.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Ingridh007 het volgende:
mn collega woont samen via wooninc (blijkbaar loting) voor nog minder dan ik betaal.
ze verklaren me voor gek dat ik zóóóveel huur betaal en dan met name zo veel gas/water/licht wat niet naar gebruik gaat p/p maar voor t hele huis.
en dat ik enkel glas heb en ik een pauper huis woon van een melker.
alsof t zo makkelijk is om alleen betaalbaar te huren.
Ben je weer een beetje frustie?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus daarvoor zijn we goed. Weten we dat ook weer.
Omdat je flieft op haar bent!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:59 schreef r8ality het volgende:
Ik heb gister twee en een half uur lang op de verjaardag bij Marike gezeten, waar familie absolute non-info aan het uitwisselen was en PSV de tv sierde.
Kan iemand mij vertellen waarom?.
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Ingridh007 het volgende:
mn collega woont samen via wooninc (blijkbaar loting) voor nog minder dan ik betaal.
Bullshit
ze verklaren me voor gek dat ik zóóóveel huur betaal en dan met name zo veel gas/water/licht wat niet naar gebruik gaat p/p maar voor t hele huis.
Das waar
das toch heel vreemd.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:03 schreef FlowDesign het volgende:
FUFR, tot mijn spijt moet ik je mededelen dat die site het bij mij zowel in FF2 als in IE6 prima doet.
Heb alle pagina's meerdere keren probleemloos kunnen openen.![]()
Met vlug op en neer klikken bedoel je tussen de verschillende pagina's van de website?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
das toch heel vreemd.
zowel mijn partner als ik hebben er last van.
zeker als we vlug op en neer klikken..
ow wauwie, iemand zou mijn fok password te weten komenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef FlowDesign het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)oorden-openbaar.html
Password manager in FF2 en IE7 maar even uitzetten lijkt me een goed plan![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met vlug op en neer klikken bedoel je tussen de verschillende pagina's van de website?
Voor 350 bij wooninc wonen ze middenin de Bennekel.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Hij huurt voor 350, dus das ook waar.
En hoeveel keuze heb ik verdomme
Misschien. Dan ben ik er nu overigens wel ff klaar mee, want het is toch niet wederzijds, dus waarom zou ik mezelf nog verder pijnigen. Overigens vind ik d'r vriendin ook leuk, maar nu eigenlijk ook niet meer, aangezien er die dezelfde ideeen op nahoudt.quote:
Ja dat kan wel geregeld worden.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Huur wordt in natura betaald neem ik aan?
ik heb een hele fijne cameraquote:
SP-stemmersquote:Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor 350 bij wooninc wonen ze middenin de Bennekel.
Daar wil je niet wonen. Sociale woningbouw
Vergeet niet dat bij dat bedrag ook alle gemeentelijke heffingen zittenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef FUFR het volgende:
nou ingrid, dat GWL is ook wel erg veel hoor, wij stoken hier vur ne goeie en ik ga echt niet naar benden als ik vergeet de verwarming uit te zetten, maar 160 euro x 3 = waaaaaaaay te veel
Arme Joost.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Misschien. Dan ben ik er nu overigens wel ff klaar mee, want het is toch niet wederzijds, dus waarom zou ik mezelf nog verder pijnigen. Overigens vind ik d'r vriendin ook leuk, maar nu eigenlijk ook niet meer, aangezien er die dezelfde ideeen op nahoudt.
Sterf, vrouwen, sterf.
Gaat ook goed hier. Zelfs als ik ook nog (CTRL+)F5 snel achter elkaar doe gaat er niks mis.quote:
Hij stelt gewoon te hoge eisen aan z'n vrouwenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:11 schreef gurlie het volgende:
[..]
Arme Joost.
Er moeten toch ook ergens vrouwen rondlopen die op jou vallen? En dan bedoel ik niet alleen maar de blonde, goed bedeelde () Zweedse slanke dennetjes.
Of kijk jij gewoon niet goed?
Dus ik ben niet lelijk?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:13 schreef r8ality het volgende:
Het probleem met mij is dat ik qua uiterlijk misschien teveel eisen heb. Aan de andere kant, ik ken weer geen lelijke leuke vrouwen. Typisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |