Hoe hoger het IQ, hoe contactgestoorder de mensch. Het is niet de eerste keer dat ik er tegenaan loopquote:Op donderdag 23 november 2006 13:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ikke ook rond de 140 dus zou toch goed moeten gaan
Maar je weet dat rond de 150 geniaal en gestoord heel dicht bij elkaar liggen hè?
Ja is goed
+ alle vakanties ertussen en rustperiode erna.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Per 1 december.
En vanaf 16 december ben ik er de rest van het jaar niet meer
ik ga maar weer es verder zoeken naar een leuk topic.quote:
Slagroomquote:Op donderdag 23 november 2006 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu klinkt het net alsof ik een josti ben
Je kunt de dingen inderdaad misschien wat meer to the point brengen, zonder er een dikke laag slagroom overheen te spuiten, zodat mensen je op de correcte manier interpreteren
Klinkt bekendquote:Op donderdag 23 november 2006 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe hoger het IQ, hoe contactgestoorder de mensch. Het is niet de eerste keer dat ik er tegenaan loop
Waar? Wie? Ik?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoor ik daar een hongerig man die net aan zijn maag is geopereerd?
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft Duchess daar ook last van ja?
Lekker weer, heerlijk koel. Ik hou wel van dit soort weer. Het enige nadeel is dat de honden met natte poten naar binnen komen.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je. Het is gewoon donker buiten. Niet normaal.
Maak er dan een.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:09 schreef daNpy het volgende:
Meld voor nwe topic.
hoezo binnenkomen?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lekker weer, heerlijk koel. Ik hou wel van dit soort weer. Het enige nadeel is dat de honden met natte poten naar binnen komen.
Ik word er neerslachtig van. Kou en wind, okee, maar donkerquote:Op donderdag 23 november 2006 14:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lekker weer, heerlijk koel. Ik hou wel van dit soort weer. Het enige nadeel is dat de honden met natte poten naar binnen komen.
Jij weet man, uit laten honden ik. Ik lui zijn, en hondenpoten niet wil schoonmaak. Honden dus met vuil poot binnenkom.quote:
Daar ben jij een vrouw voor.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word er neerslachtig van. Kou en wind, okee, maar donker![]()
iek pakke die hond, wrijf met die pootje over de mat, wikkel m in die handdoek en klaar is Thijs.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij weet man, uitlaat honden ik. Ik lui zijn, en hondenpoten niet wil schoonmaken. Honden dus met vuil poot binnenkom.
Ik lui zijn ik al eerder aangegeef hep.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
iek pakke die hond, wrijf met die pootje over de mat, wikkel m in die handdoek en klaar is Thijs.
Statistisch gezien hebben vrouwen meer moeite met c.q. last van de herfst dan mannen. Dus geen non-argument Stormqueenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een non-argument weer, Juup
One day i'll fly away......quote:Op donderdag 23 november 2006 14:16 schreef FUFR het volgende:
mijn moeder was winterdepressief
mijn schoonmoeder was winterdepressief
en als ik ooit winterdepressief word geef ik mezelf een duw van het catharina zkhs.
Dat komt omdat meer mannen de ganse dag op kantoren zonder ramen zitten dan vrouwen, denk ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Statistisch gezien hebben vrouwen meer moeite met c.q. last van de herfst dan mannen. Dus geen non-argument Stormqueen
(wachten tot mijn vrouw dat doet:quote:Op donderdag 23 november 2006 14:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik lui zijn ik al eerder aangegeef hep.
Ik heb zondag 1 sigaret gerookt en dinsdag ook 1. Verder niks sinds zondag.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg Flow.
Hoe gaat het met stoppen met roken?
Waar het door veroorzaakt weten de geleerden niet, maar men vermoed dat het deels hormonaal bepaald is.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat meer mannen de ganse dag op kantoren zonder ramen zitten dan vrouwen, denk ik.
Afgezien van kerst en wintersport eind januari zal ik niet veel vakantie opnemen denk ik, dus ik ben voor de zomervakantie iig klaarquote:Op donderdag 23 november 2006 14:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
+ alle vakanties ertussen en rustperiode erna.
Je bent dus beschikbaar voor de arbeidsmarkt medio 2008?.
quote:
Dat is niet eerlijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb zondag 1 sigaret gerookt en dinsdag ook 1. Verder niks sinds zondag.
Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet eens moeite mee heb zolang ik maar iets te doen heb en niet in de kroeg sta
Jij klooft sowieso al je vingers af of je nou rookt of nietquote:Op donderdag 23 november 2006 14:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk.
Als ik stop vallen er meestal doden en gewonden en heb ik geen vingers meer.
doet u mij ook effe een korfje!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij klooft sowieso al je vingers af of je nou rookt of niet![]()
Mss moet ik maar een bak kippenpootjes bij de KFC voor je halen, kun je die kloven
Weekje trainingskamp Hamers en je hebt nergens geen last meer vanquote:Op donderdag 23 november 2006 14:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk.
Als ik stop vallen er meestal doden en gewonden en heb ik geen vingers meer.
Ja en toch is het voor mij wel lastig om te stoppen.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij klooft sowieso al je vingers af of je nou rookt of niet![]()
Mss moet ik maar een bak kippenpootjes bij de KFC voor je halen, kun je die kloven
Bedankt, ik pas.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Weekje trainingskamp Hamers en je hebt nergens geen last meer van.
Stappen jaquote:Op donderdag 23 november 2006 14:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja en toch is het voor mij wel lastig om te stoppen.
Vooral met stappen en dergelijke.
Cafe's aan de overkant van je huis die tot 02:00 open zijn waar ze sigaretten verkopenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Of restaurants.
Of verjaardagen waar mensen roken.
Mensen in de buurt die roken.
Daar heb ik dus heel de week al geen last van, dat scheelt echt enorm!quote:Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Of restaurants.
Of verjaardagen waar mensen roken.
Mensen in de buurt die roken.
talk to the hand!quote:
Moeders die roken.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Cafe's aan de overkant van je huis die tot 02:00 open zijn waar ze sigaretten verkopen
Een afschrijving is geen geldelijk bedrag wat letterlijk je onderneming verlaat, toch? Dus geen cash, dus maakt het geen fysiek onderdeel uit van je cashflow. Even denken hoor...quote:Op donderdag 23 november 2006 14:44 schreef bleiblei het volgende:
Weet iemand van de economisch onderlegden waarom je op een cashflow-overzicht afschrijving moet boeken als een positief bedrag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |