http://www.familyguyquote(...)-griffin-quotes.htmlquote:
Dus...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
http://www.familyguyquote(...)-griffin-quotes.html
Lois: Oh, I haven't been on a college campus in years. Everything seems so different.
Stewie: Really? Perhaps if you laid on your back with your ankles behind your ears that would ring a few bells.
Stewie (to one of the prostitutes at Cleveland's house): So, is there any tread left on the tires? Or at this point would it be like throwing a hot dog down a hallway?
Lois: Stewie why don't you play in the other room?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
http://www.familyguyquote(...)-griffin-quotes.html
Lois: Oh, I haven't been on a college campus in years. Everything seems so different.
Stewie: Really? Perhaps if you laid on your back with your ankles behind your ears that would ring a few bells.
Stewie (to one of the prostitutes at Cleveland's house): So, is there any tread left on the tires? Or at this point would it be like throwing a hot dog down a hallway?
Joh, ik heb ook op mijn 18de leren snowboarden. Niet zeiken jijquote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oja, dat.
Ergens baal ik wel dat ik het toen ik klein was nooit geleerd heb, dan doe je dat soort dingen inderdaad veel gemakkelijker en ben je niet bang oid. Zeker ik als kind niet.
Maarja, dat wou meneer niet.
We hebben gewoon onze eigen MisterMark!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:48 schreef FlowDesign het volgende:
Eindhovenaar met ego penis van 21 - 20 BMI-punten: Flowdesign
Ehh ik zeg alleen maar dat het op jongere leeftijd makkelijker te leren is.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Joh, ik heb ook op mijn 18de leren snowboarden. Niet zeiken jij.
Heb je in een dagje doorquote:Op woensdag 22 november 2006 19:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ehh ik zeg alleen maar dat het op jongere leeftijd makkelijker te leren is.
En alsof ik nu geld heb om te gaan leren snowboarden. Sure.
Kameraad Febbiequote:
laat dat ook net de bedoeling zijn van verkiezingenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:08 schreef bleiblei het volgende:
En ik heb ook gestemd. Gewoon voor hetgeen wat ik al tijden in gedachten had. Gewoon lekker mijn eigen idee opgevolgt. Zow!
Zekers!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kameraad Febbie
Ook op de NCPN gestemd?
Ik heb de overwinningspolo al aanquote:Op woensdag 22 november 2006 19:14 schreef febster het volgende:
[..]
Zekers!
Vnv een fles wodka open trekken om te proosten op de schitterende overwinning?
Jup. Envy mequote:Op woensdag 22 november 2006 19:43 schreef amaranta het volgende:
Heb jij nu al weekend?
Jamaar, ik heb het lekker nu al, lekker lekker puhquote:Op woensdag 22 november 2006 19:58 schreef amaranta het volgende:
Ik moet nog 1 dag werken en heb dan ook weekend hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |