Net zoveel ruzie als jij en Joost wel eens hebbenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:19 schreef FlowDesign het volgende:
Nou wel weer genoeg van die politieke bullshit aangezien.![]()
Ontstaan zelfs hier ruzies door.![]()
Uhhh Joost en ik maken nooit ruzie.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:20 schreef febster het volgende:
[..]
Net zoveel ruzie als jij en Joost wel eens hebben
Hoort er gewoon bij op zijn tijd, houd je beiden scherp.
Ik ga je niet kwooten, maar ik heb je hier eens in het topic over en weer wel eens een scherpe opmerking naar elkaar zien plaatsenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uhhh Joost en ik maken nooit ruzie.![]()
Ja maar dat is geen ruziequote:Op woensdag 22 november 2006 00:22 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ga je niet kwooten, maar ik heb je hier eens in het topic over en weer wel eens een scherpe opmerking naar elkaar zien plaatsen
Mooi jaar, 82quote:Op woensdag 22 november 2006 00:23 schreef bleiblei het volgende:
Southpark is zo fucking 1982
voor de rest ben ik niet erg vervelend vandaag ofzo![]()
Dat is mijn punt, dit ook nietquote:
Toen was er nog helegaar geen (3D) southparkquote:Op woensdag 22 november 2006 00:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je weet wel, het jaar dat dit cool was:
[afbeelding]
Had jij niet in je NP agenda hier van een plaatje? Achterin ofzoquote:Op woensdag 22 november 2006 00:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je weet wel, het jaar dat dit cool was:
[afbeelding]
Jawel toen was het nog hip (of nou ja in BB's wereldquote:Op woensdag 22 november 2006 00:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Toen was er nog helegaar geen (3D) southpark![]()
Mijn agenda was wel mooi way kewl.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:27 schreef febster het volgende:
[..]
Jawel toen was het nog hip (of nou ja in BB's wereld) om plaatjes van internet te printen en in je agenda te plakken
kewl?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn agenda was wel mooi way kewl.
d'Artic van der G yoquote:Op woensdag 22 november 2006 00:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens welke linksradicaal nu weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |