Ja ik ben inderdaad van de bar gelazert gister ja.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Van de bar afgelazert?
Moet je in het Lempke net als in die Bavaria tent naast de Miller tegenwoordig ook op de bar gaan playbacken?
Hendigquote:Op donderdag 23 november 2006 13:25 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja ik ben inderdaad van de bar gelazert gister ja.
Maarja, altijd leuk midden in de nacht naar de ehbo...
nee, ik heb/had rijke ouwelui.quote:
eh, je bent aangenomen voor achter de bar. toch niet voor erop?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:25 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ik kan heel goed lezen hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ook dat heb ik niet gezegd. Lezen is ook een kunst.
Maar goed, ik heb er geen zin meer in. Denk maar wat je wil denken. Dat doe je namelijk toch wel. Doei.
Arm dingquote:Op donderdag 23 november 2006 13:25 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Goed punt voor voor de rechterquote:Op donderdag 23 november 2006 12:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar? Wat een onzin want we hebben alleen een andere ADSL-aanbieder maar nog steeds over exact dezelfde KPN-aansluiting. KPN heeft niks gewijzigd hoor![]()
Linkje naar daar waar je gevonden had dat het KPN-kosten waren?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Goed punt voor voor de rechter.
Het ligt gewoon aan je manier van formuleren.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kan heel goed lezen hoor.
Feit blijft dat jij een opmerking over dat Philips MediaCenter en dat er iemand van Philips die om komt wisselen direct bestempeld al rijkeluiszoontjes praat. Terwijl ik dat helemaal niet op die manier bedoeld heb.
Dus de initiële interpretatiefout lag bij jou. Ga mij dan ajb niet onterecht ergens van beschuldigen.
Ehh ja, beetje wel...quote:
http://www.quicknet.nl/ab(...)20in%20abonnement#26quote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Linkje naar daar waar je gevonden had dat het KPN-kosten waren?
Edit: Ik zal meteen ff Quicknet mailen dat we het er niet mee eens zijn.
wel eerst de borstjes weer bedekt of was het geen topless bar?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ehh ja, beetje wel...
Mja ik was eigenlijk gewoon aan het werk gisteren, maar we stonden met teveel man en ik was al om 6 begonnen.
Dus toen hadden mijn baas en ik ff besloten om samen te gaan kroegentochten.
Weer terug in 't Lempke stond ik blijkbaar op de bar en wilde ik uitwijken voor een lamp.
En toen sodemieterde ik via de glazen en alles op m'n nek op de grond.
Ben toen naar de ehbo gebracht.
Gecontroleerd enzo, niets ernstigs. Alleen geschudde brains.
Dus viel wel mee.
Moest alleen wel om het uur wakker gemaakt worden, zodat ik niet in coma zou belanden.
![]()
Nee vanuit het ziekenhuis weer terug naar t Lempke, vandaar weer naar huis en vanuit daar richting stad, heeft prisca me gehaald en heb ik daar geslapen.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Arm ding
Ernstige hersenschudding of valt het mee?
Of was je te dronken om er iets van te voelen?
Edit: Maar van de EHBO naar huis kon je wel lopen![]()
Mee eens! Hadden mijn woorden kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan je manier van formuleren.
Een normaal persoon zou zeggen, er komt vanavond een collega van mijn pa langs om het ding om te ruilen.
Jij maakt er van dat iemand van Philips persoonlijk een nieuwe mediabox komt installeren.
Ik ben geen hoerig nichtjequote:Op donderdag 23 november 2006 13:41 schreef r8ality het volgende:
Je moet ook niet zoveel zuipen, hoerig nichtje.
.
Met Tom?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Dus toen hadden mijn baas en ik ff besloten om samen te gaan kroegentochten.
Ja.quote:
nou, ik wel, huren?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoerige nichtjes.
Ik heb geen hoerige nichtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |