beetje irritant iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef knnth het volgende:
KUTFEMKE! Kap eens met dat linkseblokgezeik
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rutte is echt op dreef! Eindelijk.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Links maakt zich behoorlijk belachelijk.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
Marijnissen: "We moeten af van populistisch gedoe"
Ja, zoals uitkeringen met 10% verhogen.
Dat doet Wouter zelf.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef knnth het volgende:
KUTFEMKE! Kap eens met dat linkseblokgezeik
ik zweef nog wel, maar ben langzaam maar zeker aan het landenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef Taurus het volgende:leuk die tegenstrijdigheid hier ook. Niemand kijkt meer objectief denk ik, inc. de zwevers in dit topic, of die zijn gewoon niet aanwezig
![]()
Maar ze krijgen wel 10% extra!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Willen de linkse partijen de grote bedrijven wegjagen? Dan kúnnen die armen dadelijk niets eens ergens werken ...
Uitkering niet aantrekkelijk -> baan zoeken, stereotype over de vvd hehquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef dyna18 het volgende:
Huh, minder geld om harder te gaan werken... waar heeft ie het over?
da's waar, iedereen ziet wat hij wil zienquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef Taurus het volgende:leuk die tegenstrijdigheid hier ook. Niemand kijkt meer objectief denk ik, inc. de zwevers in dit topic, of die zijn gewoon niet aanwezig
![]()
zelfde voor mij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zweef nog wel, maar ben langzaam maar zeker aan het landen
Ik heb mijn blindegeleidehond in de aanbieding voor je.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, die denkt de buit al binnen te hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef FritsBom het volgende:
Balkenende houdt zich verstandig op de vlakte.
ik verdenk Bos er steeds van dat ie zelf VVD stemtquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef MrX1982 het volgende:
Het grote bedrijfsleven zorgt wel voor werkgelegenheid Bos.
Dat moet hij toch weten met zijn verleden bij Shell.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik verdenk Bos er steeds van dat ie zelf VVD stemt
Heb je die niet nodig om morgen te stemmen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn blindegeleidehond in de aanbieding voor je.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef dyna18 het volgende:
Ik heb alles van u goed gelezen, ik weet ongeveer wat er in staat
![]()
1 woord: successierechten!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef rebel6 het volgende:
Marijnissen had een goed punt, de SP is inderdaad beter voor kleine ondernemers dan de VVD.
Dan zit je toch al ergensquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zweef nog wel, maar ben langzaam maar zeker aan het landen
Dat was voor iedereen overduidelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef rebel6 het volgende:
Je ziet dat Mark weer glashard loopt te liegen over de SP en het MKB.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef dyna18 het volgende:
Ik heb alles van u goed gelezen, ik weet ongeveer wat er in staat
![]()
Geweldig!!! Zo hoort het, de PvdA eindelijk links!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef Mikani het volgende:
Wat zit Bos schaamteloos te flirten met Marijnissen zeg.
Het verschil tussen Bos en Rutte is ook niet zo heel groot denk ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hell yeah!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
Witteman stemt PvdA zeker?
Dat Witteman links is weet iedereen tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
Witteman stemt PvdA zeker?
Hij wil zijn verleden bij Shell compenseren daarom zit hij bij de PvdAquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef teamlead het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef teamlead het volgende:
whehehe.. puntje voor JP
je wordt genaaidquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heb ik als alleenstaande die iets meer dan modaal verdient aan dat oeverloze geneuzel over armen, alleenstaande moeder met 5 kinderen etc.? Wat doet de politiek voor mij de komende jaren???
Straks gaat ze stampvoetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Femke probeert er weereens tussen te komen
Je bent jong. Stem VVD of D66!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heb ik als alleenstaande die iets meer dan modaal verdient aan dat oeverloze geneuzel over armen, alleenstaande moeder met 5 kinderen etc.? Wat doet de politiek voor mij de komende jaren???
Nee, toen deden die smurfen het zelfquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Godver zeg, dat publiek wat de hele tijd zit te joelen, en de lijsttrekkers die elkaar niet laten uitpraten. Ik heb deel 1 niet gezien, was dat ook zo erg?
En Bos pakt hem driedubbel terug.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haha, Balkenende pakt de PvdA.
Nou, het was toch eigenlijk al duidelijk genoeg na deze week? Het is iig geen verrassing, maar wel te duidelijk vind ik, een beetje jammer. Vooral Bos lijkt gewoon niet meer open te staan voor anderen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben zelf overigens blij met het geslijm tussen Bos & Marijnissen, schept meer duidelijkheid voor de kiezer misschien.
Bij welke partij kan ik rekenen op goedkoper bier? Mocht het kut gaan in Nederland kan ik mijn verdriet altijd nog wegdrinken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Uknowweloveu het volgende:
zwevers : gebruik kieskompas.nl !! Is echt een goede raadgever !
Dat bedoel ik maar. Ik heb nog maar weinig toeslagen, compensaties etc. kunnen ontdekken waar je bijvoorbeeld als paar met wat kinderen wel recht op hebt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
je wordt genaaidAlleenstaanden zijn niet belangrijk en blijkbaar ben je in dit land rijk als je niet naar de voedselbank hoeft
Je bent jong. Stem VVD of D66!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook de middeninkomens hebben het beter onder links.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zalm doet niet meer meequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef BretsiG het volgende:
Morgen krijgt Zalm mijn stem door het optreden van Rutten. Hij is heel goed bezig.
Links maakt zich belachelijk en is uitermate zwak.
heb jij 't iet goed dan nu?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dus moeten meer mensen aan het werk. Dus dat is wat de VVD wil.quote:
voor de Roling Stones enzo wel jaquote:
Mjah mijn stem lag eigenlijk al vast op Boris van der Ham...maar ik neig ook naar VVD.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef BretsiG het volgende:
Morgen krijgt Zalm mijn stem door het optreden van Rutten. Hij is heel goed bezig.
waarom altijd aan anderen denken? ben ik zelf niet belangrijk?!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb jij 't iet goed dan nu?
denk es aan een ander i.p.v. jezelf.
Vreemde opmerking ja, zeker als je bedenkt dat er maar zat NL-ers daarom juist het land uítgaan.quote:
Daar is hij. Deze man heeft tenminste wat te vertellen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef knnth het volgende:
Rouvoet waar blijf je!?
Ja, Wouter is moe.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef kijhart het volgende:
bos ziet door de bomen het bos niet meer. Hij lult de grond onder zichzelf weg. Heerlijk
daar istie alquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef knnth het volgende:
Rouvoet waar blijf je!?
Inderdaad. Daardoor kunnen de belastingen voor starters omlaag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef 61neorej het volgende:
Die brievenbusfirma's brengen Nederland anders wel miljarden per jaar op Femke
Voor ondernemingen wel ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vreemde opmerking ja, zeker als je bedenkt dat er maar zat NL-ers daarom juist het land uítgaan.
Niet onder het links van de SP. Die nivelleren alles wat ze kunnen en pakken daar dus ook de middeninkomens mee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ook de middeninkomens hebben het beter onder links.
De VVD/CDA zijn voor de rijksten & grote bedrijven.
Daar moet ik dan steeds maar dingen voor inleveren? Doe eens iets aan het links langharig werkschuw tuig dat te lui is om van de bank op te staan. Dan kan er zeker nog voldoende geld naar de mensen die het écht zwaar hebben (invaliden, etc.).Niks mis mee. Ik heb weinig zin om die eerste groep te blijven sponsoren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zalm staat toch niet op de lijst?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef BretsiG het volgende:
Door allerlei ingewikkelde fiscale constructies waardoor men zwart geld wit kan wassen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vreemde opmerking ja, zeker als je bedenkt dat er maar zat NL-ers daarom juist het land uítgaan.
Jammer dat mensen hun keuze op de naam van een partij baserenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:26 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Daar is hij. Deze man heeft tenminste wat te vertellen.
Jammer dat hij bij de verkeerde partij zit
idd... die andere zijn meer met elkaar bezig.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef teamlead het volgende:Rouvoet is lekker bezig.. zowel links als rechts krijgen klappen van hem en niemand spreekt hem (effectief) tegen
zo is het! en 'mijn' politicus is de winnaar!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef NorthernStar het volgende:
Iedereen zit hier naar zijn eigen debat te kijken geloof ik.
alsof ie net een nieuwe beugel heeft jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef raarmaarwaar het volgende:
rouvoet heeft iets met zijn mond..
Nee, Bos is goed bezig met z'n kinderen etc....quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef Perun het volgende:
Wat is Balkenende weer über triest bezig zeg, met z'n anekdotes.
Het komt altijd zo gemaakt over bij hem.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef Perun het volgende:
Wat is Balkenende weer über triest bezig zeg, met z'n anekdotes.
Voor die brievenbusfirma's wel ja.quote:
Zeg dat eens tegen de lage inkomens. Die denken ook alleen aan zichzelf hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nou, ik stem VVD. Maar ik vind tot nu toe Rouvoet het beste.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
zo is het! en 'mijn' politicus is de winnaar!
precies.. zo druk bezig met vliegen afvangen van elkaar dat ze niet eens doorhebben dat Rouvoet ze gewoon staat af te zeikenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
idd... die andere zijn meer met elkaar bezig.
Is niet waar. Lees hun partijprogramma maar, daar staat echt wat anders. Inkomens tot 2x modaal krijgen het beter, vanaf daar gaat het langzaam iets omhoog met belasting. Maar zeer langzaam.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef budha het volgende:
[..]
Niet onder het links van de SP. Die nivelleren alles wat ze kunnen en pakken daar dus ook de middeninkomens mee.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef Steeven het volgende:
Rutte is sterker dan verwacht, evenals Balkenende. Links probeert, maar lukt niet, ze kunnen beter op andere zaken proberen rechts aan te pakken, of ze hebben niet over andere zaken nagedacht. Ik vind Rouvoet de sterkste overigens, beste inhoudelijke argumenten.
Dat heb ik nou bij Bos...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Het komt altijd zo gemaakt over bij hem.
Zegt alleen iets als dat nodig is, slim!quote:
dat zei Halsema net ja. Een goed punt van haarquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor die brievenbusfirma's wel ja.
Da's in Finsterwolde, zei hijquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Xenwolfie het volgende:
50% van het Noorden stemt op CPN? Zei Rutte dat nou of hoorde ik het verkeerd?
Ja, maar hij praat wel ERG weinig. Ik vergeet steeds dat hij er is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zegt alleen iets als dat nodig is, slim!
Mmh dan ben je over 5 minuten al flink lazerus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Supersymmetry het volgende:
Ik neem een shooter iedere keer dat Rutten het woord "economie" zegt
Je kunt ervanopaan dat als hij gaat praten hij áltijd die zelfde zielige blik trekt, áltijd gewoon.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef kijhart het volgende:
wat een arrogante kop heeft die bos bah bah bah
Een dorpje in Groningen had hij het over.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Xenwolfie het volgende:
50% van het Noorden stemt op CPN? Zei Rutte dat nou of hoorde ik het verkeerd?
Ondanks dat ik niet op hem stem, gun ik het hem van harte.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef FritsBom het volgende:
Rouvoet op naar de 10 zetels. Ten koste van het CDA en de SGP. Gok ik zo.
20 jaar geleden was dat zo idd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Uknowweloveu het volgende:
[..]
Da's in Finsterwolde, zei hij
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef dvdfreak het volgende:
Kan iemand weer met een viool op de achtergrond spelen
Of maatregelen waar het grootste gedeelte van de kiezerspopulatie iets aan heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef teamlead het volgende:
owja.. de zorg weer
wanneer gaan we het nu eens over europa hebben? over de oorlog in afganistan?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef FritsBom het volgende:
Bos houd altijd zo'n emo-speech in de camera, ipv dat hij debatteert
Juist, ik ben dus niet de enigequote:
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
zo is het! en 'mijn' politicus is de winnaar!
Niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef teamlead het volgende:
wanneer gaan we het nu eens over europa hebben? over de oorlog in afganistan?
Rechts wint wel ja. Maar het is niet zo overtuigend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef BretsiG het volgende:
Links wordt door rechts finaal afgemaakt. Doet Jantje eigenlijk ook mee?
Pfff who cares hoe hij erbij kijkt. De inhoud is belangrijk. Liever Bos dan de inhoudsloze, ontwijkende antwoorden van Bakellende.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Je kunt ervanopaan dat als hij gaat praten hij áltijd die zelfde zielige blik trekt, áltijd gewoon.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef Xenwolfie het volgende:
Bos kijkt zo zielig :'{.
Die is aan het dag dromen over 30 zetels.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef BretsiG het volgende:
Links wordt door rechts finaal afgemaakt. Doet Jantje eigenlijk ook mee?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef Flem het volgende:
Even tussendoor: er is een nieuwe wallpaper van Purrel Fränkel. Check 'm op http://www.vitesse.nl/wallpapers.asp !
Op basis van dit debat vind ik dat een goede keus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef teamlead het volgende:
Ik ben om. Ik stem definitief Rouvoet. Niet omdat ik het op alle punten met hem eens ben,(wel op veel punten) maar wel omdat hij de enige is vandaag die inhoudelijk weet waar hij het over heeft en niet met goedkope oneliners probeert te scoren ten koste van anderen![]()
Inderdaad jammer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat het thema ''buitenlands beleid'' niet aan de orde komt!
stemrou.nlquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef teamlead het volgende:
Ik ben om. Ik stem definitief Rouvoet. Niet omdat ik het op alle punten met hem eens ben,(wel op veel punten) maar wel omdat hij de enige is vandaag die inhoudelijk weet waar hij het over heeft en niet met goedkope oneliners probeert te scoren ten koste van anderen![]()
Waar zit jij naar het kijken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef Momitsu het volgende:
Zo, JP is de draad vanavond echt kwijt lijkt het....
Marijnissen en Bos zijn 't ook vaak eens hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef kratovsk het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de tactiek van Balkenende om niet constant te zeiken, maar ook geregeld het ergens mee eens te zijn, valt wel op tussen het constante gezeur van de andere 4 over elkaar (Rouvoet uitgezonderd, die doet het gewoon goed).
Balk vind ik ook niet sterk.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Balkenende raakt ook geirriteerd door het publiek.
Ach, de omstreden cu punten komen toch nooit in een regeerakkoord.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef teamlead het volgende:
Helemaal mijn verhaal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef teamlead het volgende:
Puntje voor Balkenende met zijn ingestudeerde lijstje cijfers.quote:
Schitterend argument om op een partij te stemmen. Ik mag toch hopen dat de meeste mensen op een partij (standpunten) stemmen, en niet op een persoon.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef teamlead het volgende:
Ik vind Rouvoet geen slechte politicus, maar in veel van de CU standpunten kan ik me totaal niet vinden. Bijvoorbeeld hoe ze denken over het abortussen, homohuwelijk en euthenasie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef teamlead het volgende:
Mij ook. Balkenendequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef Aoristus het volgende:
dat verbeten bekkie van Balkenende irriteert me, maar dat irriteert me al 4 jaar
Balkenende doet niet eens moeite om het te ontkennenquote:
Cijfers is alles waar het om draait, anders kun je het standpunt niet bekrachtigen :S (bron iemand?)quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Balkie met zijn nietszeggende cijfertjes.![]()
Idd, als ik op een persoon zou moeten stemmen kies voor Thiemequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef Flem het volgende:
[..]
Schitterend argument om op een partij te stemmen. Ik mag toch hopen dat de meeste mensen op een partij (standpunten) stemmen, en niet op een persoon.
ik mag toch hopen dat de lijsttrekker de standpunten van de partij vertegenwoordigtquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef Flem het volgende:
[..]
Schitterend argument om op een partij te stemmen. Ik mag toch hopen dat de meeste mensen op een partij (standpunten) stemmen, en niet op een persoon.
Niemand is geinteresseerd in een politicus die alle Haagse cijfertjes weet. Mensen zijn geinteresseerd in oplossingen voor maatschappelijke problemen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
Dit is zwak van Bos. Hij heeft geen antwoord dus komt maar met een wedervraag. Laf.
En om andere argumenten dan hoe iemand debatteerdquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef Flem het volgende:
[..]
Nogmaals, die punten zullen nooit in een regeerakkoord opgenomen worden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vind Rouvoet geen slechte politicus, maar in veel van de CU standpunten kan ik me totaal niet vinden. Bijvoorbeeld hoe ze denken over het abortussen, homohuwelijk en euthenasie.
Tja, de tactiek van Bos waarmee hij Balkenende voor schut zette was ook ingestudeerd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Puntje voor Balkenende met zijn ingestudeerde lijstje cijfers.
idd, het zegt alleen maar: "zegt u nu dat de mensen in de zorg hun best niet doen?"quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Balkenende doet niet eens moeite om het te ontkennen
wat een armoede
Halsema en Marijnessen idd al een tijdje niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef BretsiG het volgende:
Mijn lijstje wie het het beste doet:
Rutten
Balkenende
Rouvoet
Bos
Halsema
Marijnessen
Hierbij gaat het om je eigen principes. Ik stem nooit op een partij die deze punten in hun programma opgenomen hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Nogmaals, die punten zullen nooit in een regeerakkoord opgenomen worden.
die houd zich slim stil in dit moddergooi gevecht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef kratovsk het volgende:
leeft Marijnissen nog?
die kunnen alleen maar over milieu en armoede praten, meer hebben ze niet te meldenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Halsema en Marijnessen idd al een tijdje niet meer gehoord.
Alles wat de overheid verzorgt schiet ernstig tekort.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef venomsnake het volgende:
De zorg schiet ook tekort oetlul!
En dat was best wel een verademingquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Halsema en Marijnessen idd al een tijdje niet meer gehoord.
Ondanks dat Rutte het misschien verrassend goed doen kun je denk ik op geen enkele manier ontkennen dat Rouvoet het sterkste bezig is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef BretsiG het volgende:
Rutten
Balkenende
Rouvoet
Bos
Halsema
Marijnessen
Inderdaad. Walgelijk van Bakellendequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, het zegt alleen maar: "zegt u nu dat de mensen in de zorg hun best niet doen?"
nee Balkie, dat zegt hij niet![]()
![]()
zijn alle drie voldongen feiten.. zelfs als ze zouden regeren kunnen ze daar niet iets aan doen.. behalve als ze ZELF een meerderheid hebben (zonder coalitie)quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vind Rouvoet geen slechte politicus, maar in veel van de CU standpunten kan ik me totaal niet vinden. Bijvoorbeeld hoe ze denken over het abortussen, homohuwelijk en euthenasie.
en terecht, daar valt niets te winnen, alleen maar te verliezen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die houd zich slim stil in dit moddergooi gevecht.
juist...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Hierbij gaat het om je eigen principes. Ik stem nooit op een partij die deze punten in hun programma opgenomen hebben.
dat zijn 3 punten in het verkiezingsprogramma dat ontzettend genuanceerd is. Bij elke andere partij vind ik ook minstens 3 punten waar ik het niet mee eens ben. Helaas beestaat er geen programma waar ik voor 100% achter kan staan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet gewoon de volgorde van je politieke voorkeur is?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef BretsiG het volgende:
Rutten
Balkenende
Rouvoet
Bos
Halsema
Marijnessen
Ja, ik meen dat hij laat op de avond nog de resultaten van een peiling bekend zou maken. Ook nog een andere organisatie deed dat. Morgen peilt de Hond ook nog.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Komt er vanavond nog een peiling van De Hond ofzo?
Met niks zeggen scoort ie meer punten dan Bos vanavond inderdaad, die valt me erg tegen. Rouvoet valt Balkenende beter aan dan Bos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die houd zich slim stil in dit moddergooi gevecht.
Peiling De Hond: PvdA achterhaalt CDA nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Komt er vanavond nog een peiling van De Hond ofzo?
Hangt van het item af. Ieder item heeft zijn eigen winnaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef dyna18 het volgende:
Tussenstandje maar?
Wie doet het het beste tot nu toe?
Tuurlijk joh. Zorg? Ouderenzorg?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
die kunnen alleen maar over milieu en armoede praten, meer hebben ze niet te melden
ik denk dat het best slim is om zich een beetje op de vlakte te houdenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Jezus, is Marijnensen in slaap gevallen ofzo. Die gaat flink zetels verliezen.
Zo'n ratelslang is wel leuk af en toe maar echt serieus neem ik het niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand Femke even verdoven?
Ja, leuk. Ik bedoel natuurlijk ná dit debat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Peiling De Hond: PvdA achterhaalt CDA niet
Moest lachenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
Hey Jan is weer gedotterd, hij praat weer.
Hij houdt zich wel erg veel op de vlakte vandaag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat het best slim is om zich een beetje op de vlakte te houden
Dat zou ik ook wel fijn vinden, het ANP kan nooit zo snel zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik bedoel natuurlijk ná dit debat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |