Zegt alleen iets als dat nodig is, slim!quote:
dat zei Halsema net ja. Een goed punt van haarquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor die brievenbusfirma's wel ja.
Da's in Finsterwolde, zei hijquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Xenwolfie het volgende:
50% van het Noorden stemt op CPN? Zei Rutte dat nou of hoorde ik het verkeerd?
Ja, maar hij praat wel ERG weinig. Ik vergeet steeds dat hij er is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zegt alleen iets als dat nodig is, slim!
Mmh dan ben je over 5 minuten al flink lazerus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Supersymmetry het volgende:
Ik neem een shooter iedere keer dat Rutten het woord "economie" zegt
Je kunt ervanopaan dat als hij gaat praten hij áltijd die zelfde zielige blik trekt, áltijd gewoon.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef kijhart het volgende:
wat een arrogante kop heeft die bos bah bah bah
Een dorpje in Groningen had hij het over.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Xenwolfie het volgende:
50% van het Noorden stemt op CPN? Zei Rutte dat nou of hoorde ik het verkeerd?
Ondanks dat ik niet op hem stem, gun ik het hem van harte.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef FritsBom het volgende:
Rouvoet op naar de 10 zetels. Ten koste van het CDA en de SGP. Gok ik zo.
20 jaar geleden was dat zo idd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef Uknowweloveu het volgende:
[..]
Da's in Finsterwolde, zei hij
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef dvdfreak het volgende:
Kan iemand weer met een viool op de achtergrond spelen
Of maatregelen waar het grootste gedeelte van de kiezerspopulatie iets aan heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef teamlead het volgende:
owja.. de zorg weer
wanneer gaan we het nu eens over europa hebben? over de oorlog in afganistan?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef FritsBom het volgende:
Bos houd altijd zo'n emo-speech in de camera, ipv dat hij debatteert
Juist, ik ben dus niet de enigequote:
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
zo is het! en 'mijn' politicus is de winnaar!
Niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:29 schreef teamlead het volgende:
wanneer gaan we het nu eens over europa hebben? over de oorlog in afganistan?
Rechts wint wel ja. Maar het is niet zo overtuigend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef BretsiG het volgende:
Links wordt door rechts finaal afgemaakt. Doet Jantje eigenlijk ook mee?
Pfff who cares hoe hij erbij kijkt. De inhoud is belangrijk. Liever Bos dan de inhoudsloze, ontwijkende antwoorden van Bakellende.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Je kunt ervanopaan dat als hij gaat praten hij áltijd die zelfde zielige blik trekt, áltijd gewoon.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:31 schreef Xenwolfie het volgende:
Bos kijkt zo zielig :'{.
Die is aan het dag dromen over 30 zetels.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef BretsiG het volgende:
Links wordt door rechts finaal afgemaakt. Doet Jantje eigenlijk ook mee?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef Flem het volgende:
Even tussendoor: er is een nieuwe wallpaper van Purrel Fränkel. Check 'm op http://www.vitesse.nl/wallpapers.asp !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |