Door allerlei ingewikkelde fiscale constructies waardoor men zwart geld wit kan wassen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vreemde opmerking ja, zeker als je bedenkt dat er maar zat NL-ers daarom juist het land uítgaan.
Jammer dat mensen hun keuze op de naam van een partij baserenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:26 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Daar is hij. Deze man heeft tenminste wat te vertellen.
Jammer dat hij bij de verkeerde partij zit
idd... die andere zijn meer met elkaar bezig.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef teamlead het volgende:Rouvoet is lekker bezig.. zowel links als rechts krijgen klappen van hem en niemand spreekt hem (effectief) tegen
zo is het! en 'mijn' politicus is de winnaar!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef NorthernStar het volgende:
Iedereen zit hier naar zijn eigen debat te kijken geloof ik.
alsof ie net een nieuwe beugel heeft jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef raarmaarwaar het volgende:
rouvoet heeft iets met zijn mond..
Nee, Bos is goed bezig met z'n kinderen etc....quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef Perun het volgende:
Wat is Balkenende weer über triest bezig zeg, met z'n anekdotes.
Het komt altijd zo gemaakt over bij hem.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef Perun het volgende:
Wat is Balkenende weer über triest bezig zeg, met z'n anekdotes.
Voor die brievenbusfirma's wel ja.quote:
Zeg dat eens tegen de lage inkomens. Die denken ook alleen aan zichzelf hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb jij 't iet goed dan nu?
denk es aan een ander i.p.v. jezelf.
Nou, ik stem VVD. Maar ik vind tot nu toe Rouvoet het beste.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
zo is het! en 'mijn' politicus is de winnaar!
precies.. zo druk bezig met vliegen afvangen van elkaar dat ze niet eens doorhebben dat Rouvoet ze gewoon staat af te zeikenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
idd... die andere zijn meer met elkaar bezig.
Is niet waar. Lees hun partijprogramma maar, daar staat echt wat anders. Inkomens tot 2x modaal krijgen het beter, vanaf daar gaat het langzaam iets omhoog met belasting. Maar zeer langzaam.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef budha het volgende:
[..]
Niet onder het links van de SP. Die nivelleren alles wat ze kunnen en pakken daar dus ook de middeninkomens mee.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef Steeven het volgende:
Rutte is sterker dan verwacht, evenals Balkenende. Links probeert, maar lukt niet, ze kunnen beter op andere zaken proberen rechts aan te pakken, of ze hebben niet over andere zaken nagedacht. Ik vind Rouvoet de sterkste overigens, beste inhoudelijke argumenten.
Dat heb ik nou bij Bos...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Het komt altijd zo gemaakt over bij hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |