Zalm doet niet meer meequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef BretsiG het volgende:
Morgen krijgt Zalm mijn stem door het optreden van Rutten. Hij is heel goed bezig.
Links maakt zich belachelijk en is uitermate zwak.
heb jij 't iet goed dan nu?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heb ik als alleenstaande die iets meer dan modaal verdient aan dat oeverloze geneuzel over armen, alleenstaande moeder met 5 kinderen etc.? Wat doet de politiek voor mij de komende jaren???
En dus moeten meer mensen aan het werk. Dus dat is wat de VVD wil.quote:
voor de Roling Stones enzo wel jaquote:
Mjah mijn stem lag eigenlijk al vast op Boris van der Ham...maar ik neig ook naar VVD.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef BretsiG het volgende:
Morgen krijgt Zalm mijn stem door het optreden van Rutten. Hij is heel goed bezig.
waarom altijd aan anderen denken? ben ik zelf niet belangrijk?!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb jij 't iet goed dan nu?
denk es aan een ander i.p.v. jezelf.
Vreemde opmerking ja, zeker als je bedenkt dat er maar zat NL-ers daarom juist het land uítgaan.quote:
Daar is hij. Deze man heeft tenminste wat te vertellen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef knnth het volgende:
Rouvoet waar blijf je!?
Ja, Wouter is moe.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef kijhart het volgende:
bos ziet door de bomen het bos niet meer. Hij lult de grond onder zichzelf weg. Heerlijk
daar istie alquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef knnth het volgende:
Rouvoet waar blijf je!?
Inderdaad. Daardoor kunnen de belastingen voor starters omlaag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef 61neorej het volgende:
Die brievenbusfirma's brengen Nederland anders wel miljarden per jaar op Femke
Voor ondernemingen wel ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vreemde opmerking ja, zeker als je bedenkt dat er maar zat NL-ers daarom juist het land uítgaan.
Niet onder het links van de SP. Die nivelleren alles wat ze kunnen en pakken daar dus ook de middeninkomens mee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ook de middeninkomens hebben het beter onder links.
De VVD/CDA zijn voor de rijksten & grote bedrijven.
Daar moet ik dan steeds maar dingen voor inleveren? Doe eens iets aan het links langharig werkschuw tuig dat te lui is om van de bank op te staan. Dan kan er zeker nog voldoende geld naar de mensen die het écht zwaar hebben (invaliden, etc.).Niks mis mee. Ik heb weinig zin om die eerste groep te blijven sponsoren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb jij 't iet goed dan nu?
denk es aan een ander i.p.v. jezelf.
Zalm staat toch niet op de lijst?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef BretsiG het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |