Het verschil tussen Bos en Rutte is ook niet zo heel groot denk ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik verdenk Bos er steeds van dat ie zelf VVD stemt
Hell yeah!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
Witteman stemt PvdA zeker?
Dat Witteman links is weet iedereen tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
Witteman stemt PvdA zeker?
Hij wil zijn verleden bij Shell compenseren daarom zit hij bij de PvdAquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:20 schreef teamlead het volgende:
ik verdenk Bos er steeds van dat ie zelf VVD stemt
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef teamlead het volgende:
whehehe.. puntje voor JP
je wordt genaaidquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heb ik als alleenstaande die iets meer dan modaal verdient aan dat oeverloze geneuzel over armen, alleenstaande moeder met 5 kinderen etc.? Wat doet de politiek voor mij de komende jaren???
Straks gaat ze stampvoetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Femke probeert er weereens tussen te komen
Je bent jong. Stem VVD of D66!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heb ik als alleenstaande die iets meer dan modaal verdient aan dat oeverloze geneuzel over armen, alleenstaande moeder met 5 kinderen etc.? Wat doet de politiek voor mij de komende jaren???
Nee, toen deden die smurfen het zelfquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Godver zeg, dat publiek wat de hele tijd zit te joelen, en de lijsttrekkers die elkaar niet laten uitpraten. Ik heb deel 1 niet gezien, was dat ook zo erg?
En Bos pakt hem driedubbel terug.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haha, Balkenende pakt de PvdA.
Nou, het was toch eigenlijk al duidelijk genoeg na deze week? Het is iig geen verrassing, maar wel te duidelijk vind ik, een beetje jammer. Vooral Bos lijkt gewoon niet meer open te staan voor anderen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben zelf overigens blij met het geslijm tussen Bos & Marijnissen, schept meer duidelijkheid voor de kiezer misschien.
Bij welke partij kan ik rekenen op goedkoper bier? Mocht het kut gaan in Nederland kan ik mijn verdriet altijd nog wegdrinken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Uknowweloveu het volgende:
zwevers : gebruik kieskompas.nl !! Is echt een goede raadgever !
Dat bedoel ik maar. Ik heb nog maar weinig toeslagen, compensaties etc. kunnen ontdekken waar je bijvoorbeeld als paar met wat kinderen wel recht op hebt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
je wordt genaaidAlleenstaanden zijn niet belangrijk en blijkbaar ben je in dit land rijk als je niet naar de voedselbank hoeft
Je bent jong. Stem VVD of D66!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook de middeninkomens hebben het beter onder links.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zalm doet niet meer meequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef BretsiG het volgende:
Morgen krijgt Zalm mijn stem door het optreden van Rutten. Hij is heel goed bezig.
Links maakt zich belachelijk en is uitermate zwak.
heb jij 't iet goed dan nu?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dus moeten meer mensen aan het werk. Dus dat is wat de VVD wil.quote:
voor de Roling Stones enzo wel jaquote:
Mjah mijn stem lag eigenlijk al vast op Boris van der Ham...maar ik neig ook naar VVD.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef BretsiG het volgende:
Morgen krijgt Zalm mijn stem door het optreden van Rutten. Hij is heel goed bezig.
Links maakt zich belachelijk en is uitermate zwak.
waarom altijd aan anderen denken? ben ik zelf niet belangrijk?!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb jij 't iet goed dan nu?
denk es aan een ander i.p.v. jezelf.
Vreemde opmerking ja, zeker als je bedenkt dat er maar zat NL-ers daarom juist het land uítgaan.quote:
Daar is hij. Deze man heeft tenminste wat te vertellen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef knnth het volgende:
Rouvoet waar blijf je!?
Ja, Wouter is moe.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef kijhart het volgende:
bos ziet door de bomen het bos niet meer. Hij lult de grond onder zichzelf weg. Heerlijk
daar istie alquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef knnth het volgende:
Rouvoet waar blijf je!?
Inderdaad. Daardoor kunnen de belastingen voor starters omlaag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef 61neorej het volgende:
Die brievenbusfirma's brengen Nederland anders wel miljarden per jaar op Femke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |