Halsema en Marijnessen idd al een tijdje niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef BretsiG het volgende:
Mijn lijstje wie het het beste doet:
Rutten
Balkenende
Rouvoet
Bos
Halsema
Marijnessen
Hierbij gaat het om je eigen principes. Ik stem nooit op een partij die deze punten in hun programma opgenomen hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Nogmaals, die punten zullen nooit in een regeerakkoord opgenomen worden.
die houd zich slim stil in dit moddergooi gevecht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef kratovsk het volgende:
leeft Marijnissen nog?
die kunnen alleen maar over milieu en armoede praten, meer hebben ze niet te meldenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Halsema en Marijnessen idd al een tijdje niet meer gehoord.
Alles wat de overheid verzorgt schiet ernstig tekort.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef venomsnake het volgende:
De zorg schiet ook tekort oetlul!
En dat was best wel een verademingquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Halsema en Marijnessen idd al een tijdje niet meer gehoord.
Ondanks dat Rutte het misschien verrassend goed doen kun je denk ik op geen enkele manier ontkennen dat Rouvoet het sterkste bezig is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef BretsiG het volgende:
Rutten
Balkenende
Rouvoet
Bos
Halsema
Marijnessen
Inderdaad. Walgelijk van Bakellendequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, het zegt alleen maar: "zegt u nu dat de mensen in de zorg hun best niet doen?"
nee Balkie, dat zegt hij niet![]()
![]()
zijn alle drie voldongen feiten.. zelfs als ze zouden regeren kunnen ze daar niet iets aan doen.. behalve als ze ZELF een meerderheid hebben (zonder coalitie)quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vind Rouvoet geen slechte politicus, maar in veel van de CU standpunten kan ik me totaal niet vinden. Bijvoorbeeld hoe ze denken over het abortussen, homohuwelijk en euthenasie.
en terecht, daar valt niets te winnen, alleen maar te verliezen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die houd zich slim stil in dit moddergooi gevecht.
juist...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Hierbij gaat het om je eigen principes. Ik stem nooit op een partij die deze punten in hun programma opgenomen hebben.
dat zijn 3 punten in het verkiezingsprogramma dat ontzettend genuanceerd is. Bij elke andere partij vind ik ook minstens 3 punten waar ik het niet mee eens ben. Helaas beestaat er geen programma waar ik voor 100% achter kan staan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vind Rouvoet geen slechte politicus, maar in veel van de CU standpunten kan ik me totaal niet vinden. Bijvoorbeeld hoe ze denken over het abortussen, homohuwelijk en euthenasie.
Weet je zeker dat dat niet gewoon de volgorde van je politieke voorkeur is?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:34 schreef BretsiG het volgende:
Rutten
Balkenende
Rouvoet
Bos
Halsema
Marijnessen
Ja, ik meen dat hij laat op de avond nog de resultaten van een peiling bekend zou maken. Ook nog een andere organisatie deed dat. Morgen peilt de Hond ook nog.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Komt er vanavond nog een peiling van De Hond ofzo?
Met niks zeggen scoort ie meer punten dan Bos vanavond inderdaad, die valt me erg tegen. Rouvoet valt Balkenende beter aan dan Bos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die houd zich slim stil in dit moddergooi gevecht.
Peiling De Hond: PvdA achterhaalt CDA nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Komt er vanavond nog een peiling van De Hond ofzo?
Hangt van het item af. Ieder item heeft zijn eigen winnaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef dyna18 het volgende:
Tussenstandje maar?
Wie doet het het beste tot nu toe?
Tuurlijk joh. Zorg? Ouderenzorg?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
die kunnen alleen maar over milieu en armoede praten, meer hebben ze niet te melden
ik denk dat het best slim is om zich een beetje op de vlakte te houdenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Jezus, is Marijnensen in slaap gevallen ofzo. Die gaat flink zetels verliezen.
Zo'n ratelslang is wel leuk af en toe maar echt serieus neem ik het niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand Femke even verdoven?
Ja, leuk. Ik bedoel natuurlijk ná dit debat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Peiling De Hond: PvdA achterhaalt CDA niet
Moest lachenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
Hey Jan is weer gedotterd, hij praat weer.
Hij houdt zich wel erg veel op de vlakte vandaag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat het best slim is om zich een beetje op de vlakte te houden
Dat zou ik ook wel fijn vinden, het ANP kan nooit zo snel zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik bedoel natuurlijk ná dit debat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |