Ik denk het ook eigenlijk, als je merkt dat Bos en Halsema het moeilijk hebben kun je met niks zeggen op de makkelijkste manier stemmen binnenhalen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat het best slim is om zich een beetje op de vlakte te houden
Rechts schreeuwt harder.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jan houdt zich teveel op de achtergrond. Rechts gaat heel goed.
hehequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
Hey Jan is weer gedotterd, hij praat weer.
hij is stiekem een VVD-erquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef Fir3fly het volgende:
Marijnessen herhaald gewoon wat Rutte zegt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef teamlead het volgende:
ja leuk.. laten we zorgen dat ze vooral plezier in hun werk hebben. Ze hebben de fucking Cliniclowns toch al?
Zorg gewoon voor genoeg personeel stel idioten
Mja, dat is geen enkele partij vreemd hoor vanavond.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef nlboy het volgende:
Tjonge die de meeste linkse partijen komen echt met verkeerde feiten.
Je bent dement.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef Xenwolfie het volgende:
Ben ik dement of snap ik Jan zijn punt niet?
Áls Jan wat zegt, is het echter wel iets zinnigs en inhoudelijks. Kun je van veel van die anderen niet zeggen, die gooien vooral met modder.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Jezus, is Marijnensen in slaap gevallen ofzo. Die gaat flink zetels verliezen.
Zegzegzeg.. Respect!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef Aoristus het volgende:
Fucking hell, kankerbalkenende denkt alleen maar dat alles efficienter kan
OMFG. Luister je niet ofzo?????quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef Teamlead het volgende:
ja leuk.. laten we zorgen dat ze vooral plezier in hun werk hebben. Ze hebben de fucking Cliniclowns toch al?
Zorg gewoon voor genoeg personeel stel idioten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |