quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben ook lekker bezig ik zat nog zo te denken dat ik mijn boek van duits in mijn tas moet doen. Dus ik kom op school en wat ben ik vergeten![]()
quote:
quote:
quote:
't Is gewoon mijn mening, hè.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef Etcetera het volgende:
dat is minder positief dan ik hoopte
mjah okquote:
En zelfs die heb ik wel eens goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Feit is wel dat plaatjesvragen de beste vragen zijn
ik ben er wel achter dat ik soms de meest rare dingen weet maar dat geldt ook voor anderenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heb je wel een applausje verdiend![]()
jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:34 schreef macondo het volgende:
[..]
En het is dus net zo goed als sommigen (Nem, Neel) beweren?
Hehe, dat vind ik wel een leuk idee. Weet niet of de rest dat ook vindt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we elk palindroom-topic ook met extra punten belonen?
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:14 schreef Soempie het volgende:
erkel en jayhawk mogen wel vergeten te gaan stemmen![]()
Ik heb om 8:35 al gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:10 schreef dartfanaat het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zodirect maar eens even gaan stemmen en dan vanavond de verkiezingsuitslagen gaan volgen
Mooi! De macht van het grootkapitaal moet aan banden worden gelegd, macht aan het volk !quote:Op woensdag 22 november 2006 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Nu! SP!
ik ga ook ff stemmen zo meteen
(SP is bij gebrek aan beter trouwens![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Mooi! De macht van het grootkapitaal moet aan banden worden gelegd, macht aan het volk !
![]()
Spanten. In het dak.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:50 schreef Etcetera het volgende:
que??
ik kom regelmatig in de Korenbeurs, maar die planten zeggen me helemaal niks
Absoluut: Georgina Verbaan natuurlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 02:17 schreef erkel het volgende:
[..]
en aan wie geef jij je stem dan als ik vragen mag? Partij van de Dieren
?
oohwquote:Op woensdag 22 november 2006 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spanten. In het dak.
[afbeelding]
Verschrikkelijk slechte foto, maar er was geen betere. Zie die polonceau-spanten bovenin![]()
Ik kijk er altijd even naar als ik er boodschappen doe![]()
Tot later dan maar weerquote:Op woensdag 22 november 2006 12:03 schreef Soempie het volgende:
[PAINT] Hier songteksten!
![]()
Nouja, ik kwam eigenlijk alleen even vertellen dat het dus geen planten waren![]()
quote:Als kinderen in Nederland mogen stemmen, dan zouden ze stemmen op de PVDA. Een derde van alle kinderen in Nederland wil ook Wouter Bos als minister-president. Dat heeft het Jeugdjournaal onderzocht.
Het Jeugdjournaal vroeg kinderen wat zij zouden stemmen als dat zou mogen. Een kwart van de kinderen stemt PVDA. Op de tweede plek staan twee partijen: de Partij voor de Dieren en de SP. Het CDA staat bij kinderen op de derde plaats.
Een derde van alle kinderen in Nederland stemt dus voor Wouter Bos als minister-president. Op de tweede plaats met 17% van de stemmen staat Jan Peter Balkenende. 15% van de kinderen ziet graag Jan Marijnissen als minister-president van ons land. Eén op de tien kinderen wil dat de lijsttrekker van de Partij voor de Dieren (Marianne Thieme) onze minister-president wordt.
quote:Beste Heer erkel,
Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
Je Veronica Magazine zal verzonden worden naar het volgende adres:
******** Groningen
Nederland
Bedankt voor je deelname en graag tot snel!
Met vriendelijke groet,
FREE RECORD SHOP
Als het is waarom ik denk dat het is...... Ik heb het iig niet vergeten, wat Erkel en Jayhawk gedaan hebben weet ik nietquote:Op woensdag 22 november 2006 00:14 schreef Soempie het volgende:
erkel en jayhawk mogen wel vergeten te gaan stemmen![]()
90 graden?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef Soempie het volgende:
M'n stofzuiger is gesmolten![]()
![]()
En ik doe nu de was, maar volgens mij heb ik de wasmachine ook geslooptHij doet het, maar geen idee op hoeveel graden
![]()
![]()
Zaterdagavond alvast geoefend: 'Brown Eyed Girl'quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:57 schreef Nesle het volgende:
Bij de volgende meet gaan we karaoke doen.
Je moet ook geen stofzuigers in de wasmachine stoppenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef Soempie het volgende:
M'n stofzuiger is gesmolten![]()
![]()
En ik doe nu de was, maar volgens mij heb ik de wasmachine ook geslooptHij doet het, maar geen idee op hoeveel graden
![]()
![]()
gesmolten..niet gekrompenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je moet ook geen stofzuigers in de wasmachine stoppen![]()
Dit hoop ik toch zeer zeker nietquote:Op woensdag 22 november 2006 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Absoluut: Georgina Verbaan natuurlijk![]()
ff snel gelezen, maar een beetje een vaag verhaal. Mijn stem krijgt ze niet. (kan ook niet, maar toch)quote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef dartfanaat het volgende:
Waar ik overigens heel benieuwd naar ben is hoeveel stemmen Tamara krijgt. Zij doet maar in 1 kiesdistrict, Haarlem (eveneens het grootste) mee. Ik hoor al denken: "Tamara??? Wie is dat in vredesnaam". Zij is de lijsttrekster van "Tamara's open partij". Programma te vinden op www.tamarasopenpartij.nl
Waarom denk je dat ik het me afvraag...... Juist vanwege die vaagheid, en verder niets toevoegend.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
ff snel gelezen, maar een beetje een vaag verhaal. Mijn stem krijgt ze niet. (kan ook niet, maar toch)
Nee, het is een beetje een 'Ik heb zelf geen idee, zeggen jullie het maar' - verhaal.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het me afvraag...... Juist vanwege die vaagheid, en verder niets toevoegend.
Toen ik haar voor het eerst op tv zag dacht ik dat ze 15 wasquote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef Gooitzen het volgende:
Bij mij is het toch Mei Li Vos geworden. Dat blijft een schatje.
Dat is ze zeker, doet me een beetje denken aan Nadja Hüpscher..quote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef Gooitzen het volgende:
Een klein beetje wel ja, maar doe mij Nadja maar dan.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is ze zeker, doet me een beetje denken aan Nadja Hüpscher..
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het is niet mijn partij
Een heel klein beetje wel ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is ze zeker, doet me een beetje denken aan Nadja Hüpscher..
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het is niet mijn partij
Ik ook. Waarschijnlijk ga ik zwevend het stemhokje in.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben nog steeds een zwevende kiezerIk mag wel rap aanmaken!
http://www.foksuk.nl/dag2.php?jaar=2006&week=44&dag=4quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben nog steeds een zwevende kiezerIk mag wel rap aanmaken!
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:41 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
http://www.foksuk.nl/dag2.php?jaar=2006&week=44&dag=4
[..]
Ik zweef met je meequote:Op woensdag 22 november 2006 14:41 schreef Neleos het volgende:
Ik ook. Waarschijnlijk ga ik zwevend het stemhokje in.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef Gooitzen het volgende:
Hmmm, die partij ken ik niet eens. Misschien had ik me wat beter in moeten lezen, want het klinkt op zich wel interessant.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Liberaal Democraten gestemd: kort samengevat is dit D'66, maar dan zonder die bestuurlijke vernieuwingsonzin waar niemand op zit te wachten. Is natuurlijk iets uitgebreider dan dat, maar vond dat ze goede ideeën hebben (en weinig slechte!)
Gooitz heeft het goed doordachtquote:
Heb je Pechtold gezien bij Lijst 0?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Liberaal Democraten gestemd: kort samengevat is dit D'66, maar dan zonder die bestuurlijke vernieuwingsonzin waar niemand op zit te wachten. Is natuurlijk iets uitgebreider dan dat, maar vond dat ze goede ideeën hebben (en weinig slechte!)
Na jarenlang D'66 gestemd te hebben, stem ik nu tactisch. En ja, Els Borst is er ook niet meer, dat was ook een stemmentrekker (net als Winnie S)quote:
Ik ben voor al die dingenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben:
Legaliseren softdrugs: tegen
Pil in basispakket: voor
Recht op downloaden: voor
Test op XTC: tegen
Gratis condooms jongeren: voor
![]()
Goede ideeen is leuk, maar een goede partij zijn is ook fijn. Ik bedoel, ze hebben geen track record. Geen organisatie. Geen mensen. Da's lastig..quote:Op woensdag 22 november 2006 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
GL: alles voorquote:Op woensdag 22 november 2006 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben:
Legaliseren softdrugs: tegen
Pil in basispakket: voor
Recht op downloaden: voor
Test op XTC: tegen
Gratis condooms jongeren: voor
![]()
Een huisgenoot kwam er van de week mee, nadat een oud-huisgenoot hem er op had gewezen. Partijprogramma doorgelezen en zag er allemaal goed uit, nog een keer Stemwijzer ingevuld en jawel, ze stonden bovenaan...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmmm, die partij ken ik niet eens. Misschien had ik me wat beter in moeten lezen, want het klinkt op zich wel interessant.
De bestuurlijke vernieuwing vind ik ook minder. De LibDem hoeft niet per se van de identificatieplicht af, maar wil wel dat iedereen eenmalig een gratis identiteitsbewijs krijgt: overheid stelt het verplicht, dus vonden ze het logisch. Hun standpunten over euthanasie en homo-huwelijk weet ik niet meer, maar volgens mij maakten ze daar geen probleem van. De LibDem standpunten over Europa klonken ook uitstekend, en ik vind wel dat ze een zetel verdienen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef macondo het volgende:
Eigenlijk heeft D66 allemaal standpunten waar ik achter sta, behalve het gedram met de bestuurlijke vernieuwing.. Euthenasie, homo-huwelijk, afschaffing identificatie plicht, pro europa..
Hoezo moeten condooms gratis worden? Je kiest er toch zelf voor?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
GL: alles voor
SP: alles voor
PvdA: alles voor behalve gratis condooms jongeren
CDA: alles tegen behalve recht op downloaden
VVD: alles tegen behalve gratis condooms
Kom je ook niet veel verder mee
Ja, als het je grootste lastenpost is heb je het inderdaad zwaarquote:Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ja gratis condooms hoeft opzich niet, maar maak ze dan wat goedkoper![]()
Ik begrijp je standpunt, ze zijn inderdaad nieuw en niet heel erg bekend. Maar ik had geen zin om op de VVD te gaan stemmen (stom bezig de laatste tijd), Christenunie heeft een paar nare christelijke trekjes waar ik het niet mee eens ben, zodat van ervaren partijen D'66 overblijft. Maar die zijn ook niet al te handig bezig geweest, en ik kan me beter vinden in het programma van deze partij. Overigens zijn er wel een aantal met politieke ervaring, alleen niet bij de LibDem zelf (te nieuw). Deze mensen zijn dan afkomstig van de VVD of D'66.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Goede ideeen is leuk, maar een goede partij zijn is ook fijn. Ik bedoel, ze hebben geen track record. Geen organisatie. Geen mensen. Da's lastig..
Ik snap je nietquote:Op woensdag 22 november 2006 15:03 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoezo moeten condooms gratis worden? Je kiest er toch zelf voor?
En de lijsttrekker is van adel!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook is de nummer 3 op de lijst een begrafenisondernemer, en hoe vaak kan je daar nou op stemmen?Dus als je besluit LibDem te stemmen en je wil graag op een begrafenisondernemer stemmen: kies nummer 3
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, als het je grootste lastenpost is heb je het inderdaad zwaar
Hihi.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, als het je grootste lastenpost is heb je het inderdaad zwaar
Die kende ik al, slechte humor helaasquote:Op woensdag 22 november 2006 15:06 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hihi.
Kende je deze al? http://seamoursheep.com/index.php
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Als je vieze dingen wilt doen, prima, maar waarom moet de overheid dat betalen?
Strategisch op schatjes stemmen als Mei Li Vos?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:51 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Na jarenlang D'66 gestemd te hebben, stem ik nu tactisch. En ja, Els Borst is er ook niet meer, dat was ook een stemmentrekker (net als Winnie S)
Jep, als ze van de PvdA zijn wel.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Strategisch op lekkere moppies stemmen als Mei Li Vos?![]()
safety firstquote:Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Als je vieze dingen wilt doen, prima, maar waarom moet de overheid dat betalen?
Maar dat hoeft de overheid toch niet te betalen? Daar heb je als mens een eigen keuze in. Of vieze dingen, of niet, of beschermd vieze dingen doen. De overheid betaalt toch ook niet alle nicotine pleisters en brommerhelmen?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]dat heet 'veilig', net zoals de pil...
Iedereen doet aan seks. Niet iedereen doet aan bromfiets rijden!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Maar dat hoeft de overheid toch niet te betalen? Daar heb je als mens een eigen keuze in. Of vieze dingen, of niet, of beschermd vieze dingen doen. De overheid betaalt toch ook niet alle nicotine pleisters en brommerhelmen?
Die redenatie gaat helaas niet altijd opquote:Op woensdag 22 november 2006 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iedereen doet aan seks. Niet iedereen doet aan bromfiets rijden!![]()
![]()
Dat is dan een mening hèquote:Op woensdag 22 november 2006 15:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Maar dat hoeft de overheid toch niet te betalen? Daar heb je als mens een eigen keuze in. Of vieze dingen, of niet, of beschermd vieze dingen doen. De overheid betaalt toch ook niet alle nicotine pleisters en brommerhelmen?
Ja nouja, ik vind het wel een goede zaak. Als een kind uit een boom valt, krijgt het heus geen SOA en wordt ook niet zwanger!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:16 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Die redenatie gaat helaas niet altijd opVerplaats het probleem naar bomen. Alle kinderen klimmen in bomen. Sommige vallen er uit. Alle bomen kappen?
Deze is ook zeer aan te raden http://www.stomwijzer.nl/
Heel verkeerde opmerking:quote:Op woensdag 22 november 2006 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja nouja, ik vind het wel een goede zaak. Als een kind uit een boom valt, krijgt het heus geen SOA en wordt ook niet zwanger!
![]()
Voor het zingen de kerk uitquote:Op woensdag 22 november 2006 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En sommige dames kunnen niet tegen de pil! Dus dan is een condoom noodzakelijk.
Jij hebt een hogere dunk van de mensen dan sommige anderen.. Ieder zijn meugquote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Gooitzen het volgende:
Het hele leven zit vol risico's. Daar kan de overheid niets aan doen. Maar ja, ieder zijn meug.
sometimes the hardest thing and the right thing are the same (the Fray)quote:
Ik had er een waarschuwing voorstaanquote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ohooh Sheep!![]()
Ja die infecties die kinderen krijgen als ze uit een boom zijn gevallen, hoor je ook steeds vaker he!![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef DeX090 het volgende:
[..]
sometimes the hardest thing and the right thing are the same (the Fray)
*giggle*
Zo had ik er nog nooit tegenaan gekekenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef DeX090 het volgende:
[..]
sometimes the hardest thing and the right thing are the same (the Fray)
*giggle*
Dat wel, maar ik vond het wel goed bij elkaar passen.quote:
Of periodieke onthouding, dat je het alleen in het weekend doet!quote:
Ok, dan kan ik nu weer gaan idlen voor een paar maanden. :pquote:Op woensdag 22 november 2006 15:50 schreef Soempie het volgende:
Jemig Dex, nu kan ik m'n signature nooit meer op een normale manier lezen..![]()
Je zou anders nog langskomenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:54 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ok, dan kan ik nu weer gaan idlen voor een paar maanden. :p
Ik bedoelde idlen op FOK. Mission accomplished, ik kan weer terug naar m'n donkere schuilplaats achter het station in KLB. Langs komen doe ik nog wel als je een keer zorgt voor een bed.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zou anders nog langskomen![]()
Dus hoezo niks doen?
goedquote:Op woensdag 22 november 2006 16:01 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik bedoelde idlen op FOK. Mission accomplished, ik kan weer terug naar m'n donkere schuilplaats achter het station in KLB. Langs komen doe ik nog wel als je een keer zorgt voor een bed.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien kan je m omsmelten tot een wasmachinebed![]()
quote:
Har, je bent ook zo makkelijk te gebruiken voor een goeie (en slechte) grap.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt weer een middelbare school flashback op deze manier![]()
Vooral voor de slechtequote:Op woensdag 22 november 2006 16:22 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Har, je bent ook zo makkelijk te gebruiken voor een goeie (en slechte) grap.
Albayrak?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef Jojoortje het volgende:
PvdA en ik heb natuurlijk op een vrouw gestemd haha
Dat is met jouw toekomstperspectief wel het beste ja..quote:Op woensdag 22 november 2006 18:42 schreef Neleos het volgende:
Ik heb Jan Marijnissen gestemd.
Ik dacht zo van: Ik geen toekomst, dan niemand een toekomstquote:Op woensdag 22 november 2006 19:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is met jouw toekomstperspectief wel het beste ja..![]()
![]()
De bijstand is ook een stand..quote:Op woensdag 22 november 2006 19:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht zo van: Ik geen toekomst, dan niemand een toekomst![]()
Ned 1. Bij dit soort dingen kies ik altijd voor de Publieke Omroepquote:Op woensdag 22 november 2006 20:48 schreef Neleos het volgende:
Spannend. Kijken jullie Ned 1 of RTL 4?
Hoi Neslequote:Op woensdag 22 november 2006 21:06 schreef Nesle het volgende:
Meuj
Ik ben terug van een dagje shoppen in Groningen!
Ben flink geslaagd, al mn verjaardagsgeld is opperdepopper
Dat is een katquote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
Hee, is dat een kat of muis?
Het schaap staat boven allesquote:Op woensdag 22 november 2006 22:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan moet ik Flappertje maar uit de buurt houden...
Haha natuurlijk niet, 2 zeteltjes. Dan had de SGP, D66 er ook bij gemoeten. PvdD hebben nog niks te willen, dat is toch geen potentiele coalitiepartnerquote:Op donderdag 23 november 2006 00:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zit Marianne Thieme niet bij het slotdebat? Schande..
Samen met Rouvoet, Wilders en Marijnissen de grote winnaar. Daarnaast zou het wel leuk zijn om een nieuw gezicht er bij te zetten.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Haha natuurlijk niet, 2 zeteltjes. Dan had de SGP, D66 er ook bij gemoeten. PvdD hebben nog niks te willen, dat is toch geen potentiele coalitiepartner![]()
Er is maar 1 grote winnaar en dat is SP, die heeft wat in de melk te brokkelen nu (quote:Op donderdag 23 november 2006 01:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Samen met Rouvoet, Wilders en Marijnissen de grote winnaar. Daarnaast zou het wel leuk zijn om een nieuw gezicht er bij te zetten.
Donequote:Op donderdag 23 november 2006 13:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Nesle in de OP: als je op de link van deel 4 klikt krijg je deel 5 en deel vier staat er dus niet in![]()
![]()
Nehquote:Op donderdag 23 november 2006 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las banduren als met een bandje optreden
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt je dekstempel laten weglaseren?
feli!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:21 schreef Etcetera het volgende:weer een voldoende erbij van vorig blok
Chess, de nederlandse versie.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Welke?
Ben zelf al naar verschillende geweest. Ga graag naar het theater, en daar hoort een Musical ook bijquote:Op donderdag 23 november 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nog nooit naar een echte musical geweest. Alleen wel in films gezien, en daar hou ik in principe niet van.
de films halen het niet bij de echte belevingquote:Op donderdag 23 november 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nog nooit naar een echte musical geweest. Alleen wel in films gezien, en daar hou ik in principe niet van.
Gewoon nieuwschierigquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Zie boven. Vanwaar de vraag?
Toen jij geboren werd, had ik net eindexamen gedaan. Woon je in Assen?quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen jij geboren werd, had ik net eindexamen gedaan. Woon je in Assen?
O ja. Dat moest toen nog gebouwd worden, volgens mij.quote:
doe jij het lienekien?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Zal ik zo het volgende deel openen?
Slots?quote:Heel verhaal.
Babel? The Departed schijnt een beetje tegen te vallen heb ik gehoord. Maar ik wil hem nog wel zien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:08 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond naar Babel en morgenavond naar The Departed![]()
The Departed krijgt een 8.4quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
7.9 op imdb. Dan is het meestal wel goed.![]()
wat ga jij doen dit weekend?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
*jaloers is
Ja, daar heb je wel een heel weekend voor nodig natuurlijkquote:
Jazeker > zie Neleosquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een heel weekend voor nodig natuurlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik even tussen neus en lippen door vermelden dat Nurlaila Karim uit The Wiz kan zíngen
Ik zou bijna naar een musical gaan
Same herequote:Op vrijdag 24 november 2006 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een musical geweest. Ook niet zo'n behoefte aan eigenlijk![]()
Ik zei ook BIJNAquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een musical geweest. Ook niet zo'n behoefte aan eigenlijk![]()
dat begreep ikquote:
Even de nummersquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ze hebben een hele eigen topic hier op FOK!
Daryll-Ann
Je ne sais pas..quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je weet het niet, geef het maar toe!![]()
Amerikaquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:22 schreef Supersheep het volgende:
hint:
Zonder dit land wordt Europa er stukken beter op!
Sinds het vorige topic zag ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:37 schreef wyccie het volgende:
Sinds wanneer doen we het meeplakken van de punten?![]()
Scheelt wel het tellen natuurlijk.
Oh sorry.quote:
4 en 25?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh sorry.
Hoeveel kilogram wol en hoeveel kilogram shoarma kun je verkrijgen van 1 volwassen ooi?
Ja, een ooi kan gewoon 75 kilo worden. Zat te denken aan 25/30kg vlees voor consumptie maar was blijkbaar te laagquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:48 schreef wyccie het volgende:
Een volwassen schaap weegt toch wel zeker 60 kilo?
Heeft er iemand hier verstand van shoarmazaken?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoeveel shoarma er van een schaap komt...
Ligt eraan waarquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:54 schreef wyccie het volgende:
Zo'n winkel waar je shoarma kunt kopen
Nee, dat is een dubbele puntentopic!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Aangezien hier nu ook 'vragen' worden gesteld mogen we ook weer gaan slowchatten in AKQ?
sorryquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is een dubbele puntentopic!!![]()
Meestal pakken ze het in in folie en gaan de volgende dag verder.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:58 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, wacht ik bedoel eigenlijk ook die andere zaken
Eigenlijk dus dat Doner durum gedoe: er zit op zo'n spit een heel groot stuk vlees. Maken ze die op 1 dag op en gaat wat er overblijft de prullenbak in. Of gebruiken ze wat er over is de volgende dag weer?
Geen idee eigenlijk. Zullen vast regels voor zijn maar niet iedereen houdt zich daaraan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:58 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, wacht ik bedoel eigenlijk ook die andere zaken
Eigenlijk dus dat Doner durum gedoe: er zit op zo'n spit een heel groot stuk vlees. Maken ze die op 1 dag op en gaat wat er overblijft de prullenbak in. Of gebruiken ze wat er over is de volgende dag weer?
Ik ben niet bang om mond- en klauwzeer te krijgen, maar het lijkt me niet dat dat hygiënisch is. Als het 30 graden is, dan koelt het spul heel slecht af. En dan hebben bacteriën alle kans.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Meestal pakken ze het in in folie en gaan de volgende dag verder.
Welke bacterien? Die gaan morsdood onder de grill...quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mond- en klauwzeer te krijgen, maar het lijkt me niet dat dat hygiënisch is. Als het 30 graden is, dan koelt het spul heel slecht af. En dan hebben bacteriën alle kans.![]()
Als je over hygiëne na gaat denken bij shoarmazaken (en ook andere tentjes) ben je op de verkeerde plaats denk ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mond- en klauwzeer te krijgen, maar het lijkt me niet dat dat hygiënisch is. Als het 30 graden is, dan koelt het spul heel slecht af. En dan hebben bacteriën alle kans.![]()
gelukkig zijn er nog altijd uitzonderingenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:11 schreef wyccie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de shoarmatent waar ik naartoe ga er altijd tiptop uitziet.
die staan soms inderdaad maanden in een emmertje uit te drogenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de sausjes..
Weeg je meer of minder dan een volwassen ooi?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:15 schreef wyccie het volgende:
Overigens zou ik die bacteriën wel gewoon eten, ik heb altijd honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |